[5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

O rodině D&D, tradičně nejhranější RPG hře. Včetně d20, což jsou hry odvozené od třetí edice D&D.
Odpovědět
Uživatelský avatar
RPG Fórum
Příspěvky: 106
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00

[5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

Příspěvek od RPG Fórum »

ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Diskuze určená k výměně zkušeností a doporučení ohledně dobrodružství pro pátou edici D&D. Kromě ní máme na Fóru ještě obecnou diskuzi Hraní podle modulů, ve které najdete diskuzi k dobrodružstvím pro jiné edice a hry, takže jestli se nebojíte drobného konvertování pravidel, mrkněte i tam.

Odkazy:
:arrow? Všechny produkty pro 5e v databázi - dobrodružství si můžete jednoduše zobrazit pomocí filtru „Kategorie“
:arrow? Úplně všechna dobrodružství pro všechny hry v databázi
:arrow? Hraní podle modulů - diskuze k fantasy dobrodružstvím pro jiné edice a hry
Uživatelský avatar
ShadoWWW
Příspěvky: 4575
Registrován: 21. 8. 2007, 11:16
Bydliště: Kostka
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od ShadoWWW »

Tady je krásně vidět, jak mají hráči různé preference. Někomu stačí, že je v dobrodružství množina vzájmně propojených lokací (ala sandbox), někdo by chtěl raději smysluplnější příběh, který ale tomu prvnímu by přišel jako příliš svazující a málo sandboxový. Někdo miluje dungeony, jiný zase raději městské dobrodružství plné šlechtických pletich. Někdo miluje pohádkovost high fantasy, jiný ji zase nemůže ani čud, protože není "realistická". Jinému ale ona "realističnost" přijde strašně rigidní a šedá.

Z tohoto pohledu bývají recenze dobrodružství strašně ošemetné.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20871
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Markus »

ShadoWWW: Přesně. Úplně nejkrásnější by bylo, kdyby ty recenze psalo víc lidí a člověk si mohl najít recenzenta, který mu nejvíc sedí. Takhle, když to dělám jeden, nezbývá než transparentně popsat svůj úhel pohledu (viz ty kritéria na blogu) a snažit se to psát a vyargumentovat tak, aby z těch článků měli něco i lidi, co mají pohled jinačí.

Arten: Pěkný příspěvek!

Ne, nehrál jsem to. Věci, co recenzuju, nehraju. Jinak s tím tempem, jakým hrajeme, bych toho moc neodehrál/neodrecenzoval. Navíc jsem si řekl, že budu recenzovat jen věci dostupné česky, zatímco věci, které chci hrát, česky většinou nejsou. A navíc kdybych to hrál, tak bych si to zkonvertoval do svého světa, hrál to v jiném systému a pak to ještě různě upravoval a dolaďoval, takže by to možná nakonec bylo k nepoznání. :)

Otázka, jak k hráčům dostat informace z pozadí příběhu, je věčný problém. Tys vypsal několik pěkných návrhů, jak to řešit za běhu. Kdybych to hrál, tak se nejspíš v rámci přípravy mezi sezeními zamyslím nad tím, co hráči nechápou nebo co bych chtěl, aby pochopili, a pak bych přemýšlel, jak to k nim dostat. Nejlíp se to dělá asi ústy cizích postav. Anebo mě napadá, že kdyby třeba vynesli modlu z kaple a utíkali s ní do města, může si toho z dálky všimnou přízračný rybář z loďky a jít modle naproti... Pak by se ním potkali, i kdyby za ním předtím nepluli. Ale jo, tohle je věčný problém nejen v tomhle modulu. Mě tu naopak přišlo, že autor se svědomitě snažil všechny ty informace někam umístit (byť je otázka, jestli je vůbec možné posbírat je všechny), což není úplně standard. V jiných modulech bývají tyhle informace často jenom v textu pro Vypravěče a ve hře vůbec umístěné nejsou.
Arten_CZ píše: 17. 11. 2019, 17:41 Nemůžeš se dozvědět, jak oslabit Mortona, nemůžeš se dozvědět, jak donutit kostlivce, aby nevstávali,
To se nemáš dozvědět, to máš vymyslet. :P
Uživatelský avatar
ShadoWWW
Příspěvky: 4575
Registrován: 21. 8. 2007, 11:16
Bydliště: Kostka
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od ShadoWWW »

V zahraničí to tak bývá. Jsou Old-School sajty, co recenzují 5E dobrodružství, jsou 3E hráči, co recenzují 5E dobrodružství apod. Každý si může najít recenzenta, jehož styl mu vyhovuje.

Další věcí ale je, že většina recenzí i ve světě je "po přečtení modulu". Odehrání toho modulu trvá často rok i déle, takže skutečně relevantní ohlas bývá se značným zpožděním. U nás je to, žekl bych, dost podobné. My jsme hráli těch dobrodružství už několik a můžu ti říct, jaké se mi líbilo víc a jaké míň, možná si vzpomenu i proč nebo co se mi na jakém dobrodružství nelíbilo, ale dle toho, jak čtu různé recenze, jsou ty pocity často dost osobní a nepřenositelné. Myslím, že i v mých skupinách by ti každý řekl něco trochu jiného a každý má jiného favorita. Pak jsou některé věci, na kterých se třeba shodneme jako skupina, že se nám asi nejméně líbilo dobrodružství Out of the Abyss, ale zas znám lidi, kterým se líbilo hodně, a dokonce znám jednoho člověka, který řekl, že to bylo jeho nejoblíbenější dobrodružství. Takže to máš těžký.

Pro mě je takový modul zárukou, že dokážu vést dobrodružství celý rok, aniž bych vyhořel. Vím, že kdybych vedl vlastní dobrodružství, tak bych prostě každotýdenní hraní nedával. Naše skupina hrála ta dobrodružství chronologicky, podle toho, jak vycházela. Ale my jsme docela geeci.

Kdybych měl poradit něco současným nováčkům, tak toto: "Začněte s Úvodní sadou (viz zde). Jak z hlediska pravidel, tak dobrodružství. Odehrání Draka z Ledového štítu vám zabere pár měsíců. Jako druhé bych vám doporučil zahrát si Ztracený důl ze Začátečnické krabice. Pak už byste měli mít dost zkušeností, abyste se rozhodli, jestli PJ chce dál tvořit svůj vlastní herní svět a dobrodružství, nebo chcete zase sáhnout po nějakém vydaném dobrodružství. Hráči by už nejspíš měli vědět, jestli chtějí dál pokračovat jen s pravidly z Úvodní sady, nebo chtějí sáhnout po Příručce hráče. Pokud se skupina dohodne pokračovat na vydaném dobrodružství, ať si přečte krátká shrnutí jednotlivých dobrodružství a zvolí si to, které je nejvíc nadchne." V tom je celé kouzlo. Tech 5E modulů už je dnes dost, aby se dalo vybrat. A i mezi českými překlady už je z čeho vybírat.

Pamatuji si dobu, jak jsem dostával prosebné vzkazy a emaily, ať přeložíme nějaké dobrodružství, ale nebyl na to čas ani zdroje. Ta doba je naštěstí pryč. Osobně si ale myslím, že je to unikátní doba, která nebude trvat věčně a jednou zase přijde chvíle, kdy si hráči budou muset vybrat, jestli chtějí hrát novou edici DnD v angličtině, nebo sáhnout po nějakém dobrodružství přeloženém z éry 5E. Co vím, tak Jeskyně a draci sice budou poskytovat pravidla, k velkým dobrodružným modulům se ale nechystá (z pochopitelných důvodů).
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20871
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

[5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

Příspěvek od Markus »

Tady je recenze Baldur's Gate.

TLDR: Je to videoherní design ve stolním RPG. Jako Baldur's Gate PC hra přenesená do hry.

To blbé: Otřesný railroadový začátek.

To dobré: Velké město připravené k prozkoumání, se zajímavými věcmi, co se dějí v různých domech, stokách, atd. Postavy na to postupně narážejí a interagují s tím. Představuju si to asi podobně, jako když jsem hrát Baldur's Gate na počítači - chodil jsem od domu k domu, bavil se s lidmi a plnil questy, dokud to nebylo celé prozkoumané.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Vhodné dobrodružství

Příspěvek od Log 1=0 »

Nemůžu tu najít vhodné téma, ani si nejsem jistý sekcí, tak se kdyžtak omlouvám a nechám se zkorigovat. Ale k věci:
Potřebuji dobrodružství s těmito požadavky:
- OneShot
- DnD 5E 10 úroveň a výš.
- +- dodržuje 3 pilíře.
- Přítomnost rozmanitých mechanických výzev (takže nic pro OSR a narativní styl).
- Jednoduchá angličtina (případně ještě lépe čeština nebo slovenština libovolné náročnosti, ale v to ani nedoufám)
- Nemuset se registrovat na DriveThru, DMSguild nebo něčem podobném (není principiální podmínka, ale nějak se mi ty registrace nedaří)
- Klidně i něco zaplatím, ale zas ne moc (max 3 dolary za jednu, max 10 dolarů za větší balíček)
- Vyvážené, funkční a ne úplně pitomé.
Nevíte o něčem?
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Vhodné dobrodružství

Příspěvek od Log 1=0 »

Markus píše: 1. 12. 2019, 22:35 Čistě ze zvědavosti, co jsou 3 pilíře?

Jinak, ten Level 10+ se zdá jako dost omezující podmínka. Většina dobrodružství bývá pro nižší levely, ne?

Rád bych pomohl, ale sleduju spíš recenze OSR věcí a konvertovat to, hádám, asi nechceš.


Tři pilíře jsou hlavní náplně DnD dobrodružství, ideálně v rovnováze. Průzkum-Vyjednávání-Boj.

Jo, kdybych chtěl dobrodružství pro nižší levely, hledaly by se mi snáz. Ale mířím spíše nahoru, protože potřebujeme testovat schopnosti a na nižších levelech jich postavy moc nemají.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20871
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Vhodné dobrodružství

Příspěvek od Markus »

Zkus si proklikat tohle. Ale zběžně jsem to prolítl a většina je tam tak do 5. levelu :/
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20871
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Markus »

Tak jo. Pojďme v tomhle projektu pokračovat. Dneska padl los na...

:arrow? Recenze: Pobřeží snů

Obrázek
Vyprávějí se příběhy o obrovském pokladu, který piráti pohřbili blízko Mlžného útesu v Chultu, ale nikdy jej nevyzvedli.Mnoho lidí mluví o velikém bohatství, ale jen málo z nich je ochotno pro něj riskovat. Místní mluví o hostinci Pobřeží snů, přívětivém místě a ideálním výchozím bodu pro odvážné dobrodruhy, než se vydají vstříc svému pátrání. I když je přesná poloha pokladu neznámá, říká se, že majitelka hostince Pobřeží snů má nějaké stopy, ale nikdy není nic tak jednoduché, jak se zdá

17stránkové dobrodružství Pobřeží snů je v zásadě jednorázovka skládající se z jednoho incidentu v hospodě a následné pidijeskyně o asi pěti místnostech. Zavede nás do vesničky Jokotoro na orientálně laděném ostrově, kde u mola kotví korakly, rybáři opravují loďky před bambusovými chýšemi, pestrobarevní cestovatelé z celého světa se tu míchají jako emigranti v USA (pracovně tenhle žánr nazývám kosmopolitní DnD fantasy) a ve zdejším vyhlášeném hostinci zapíjejí ramen kalíšky saké.

Postavy připlouvají do vesnice, buď aby (a) se poptaly po pirátském pokladu, nebo aby (b) našly jinou ztracenou skupinu dobrodruhů, která se nevrátila z pátrání po pirátském pokladu. Rychle se ale ukáže, že o žádný poklad ve skutečnosti nepůjde. Majitelka restaurace, modrá tritonka s nepoužitelným jménem Priska Ahlorsath, šíří falešné zvěsti o pokladu, aby mohla dobrodruhy očarovat a zajmout!
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Jerson »

Podle toho co čtu se divím že to má vůbec nějakou hvězdičku. Sice se to dá vzít a hrát, ale jen proto že tam není co hrát.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20871
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Markus »

Spousta lidí na anglickém internetu to lovískuje a píše hvězdné recenze. Asi mi něco uniká.

EDIT: Ta jeskyně je plně hratelná. Souboje, poklady, pasti. Jenom prostě nudná. Hospoda je taky hratelná - vykecávání, lsti, souboj – jen trochu nesmyslná.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20871
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Markus »

Tak ponouknut ShadoWWWem posílám:

Obrázek

:arrow? Recenze: Drak z ledového štítu

V Mečových horách se usídlil mladý bílý drak Mrazimor, vyhnaný z dalekých zemí ještě mocnějšími draky, než byl on, a prohlásil sněhem zapadané pohoří za své panství. Mrazimor ukradl ledovou pevnost kmeni divokých orků, zabil orčího náčelníka a přeživší vyhnal do předhůří a lesů. Orkové, rozzuření smrtí svého náčelníka, požádali o pomoc dávné spojence – zlé, podobu měnící půlorčí mágy, kteří na orky sesílají požehnaní a radí jim. Tito půlorkové uctívají Talose, ďábelského boha bouří, a mnoho z nich žije v temných hlubinách Zeleného lesa. Za bouřlivého počasí se shromažďují na odlehlých vrcholcích, aby vyvolali Gortoka Hromového kance, prvotní bytost sloužící Talosovi. Gortok, stejně jako bůh, kterému slouží, si libuje v ničení.

Drak z ledového štítu je 64stránkové dobrodružství z „úvodní sady“ pro DnD 5e, která má novým hráčům sloužit jako brána do světa Dungeons and Dragons. Krabice obsahuje i zjednodušená pravidla 5e, která odignorujeme, a prostě se podíváme, jestli to dobrodružství stojí za zahrání.
Uživatelský avatar
Selhan
Moderátor
Příspěvky: 3812
Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
Bydliště: Pankrác
Kontaktovat uživatele:

Dragon Heist

Příspěvek od Selhan »

Nu, já jsem tedy 5e vedl, a zas tak hrozný mi to co se délky bojů týče nepřišlo - byla to teda homebrew kampaň, takže se asi projevilo, že souboje všeobecně moc nemusím, pročež jsem s nimi šetřil, ale myslím, že se to dá zvládnout i snesitelně. Víc než hodinu a půl myslím žádný netrval.

Nicméně teď hrajeme s Markym jeden z oficiálních modulů (Dragon Heist), a byť mi délka pořád nepřijde nějak hrozná, tak... Ugh! Za tohle někdo chce peníze? Ty souboje jsou úplně tupé! Například sidequest, kterej je čistě a jen o tom vypořádat se s nemrtvýma na hřbitově - měli jsme k tomu hezkou animovanou mapku, figurky, postavy, které nás docela baví... A ten encounter byl prostě jen o tom, že si GM házel na to, na kterém políčku mapy (mapy prosté jakýchkoli interaktivních věcí krom plošinky uprostřed, ze které je vše vidět) vyleze další kostlivec z hrobu, a my je takhle postupně upižlávali. Kdyby to byla videohra, a já se mohl bavit tím, že se snažím mířit a dávat headshoty, tak by mě to pořád nebavilo, a takhle jsme prostě jen házeli d20, jestli toho kostlivce zabijeme už tohle kolo, nebo až další. Dá se vůbec vymyslet něco nudnějšího? (For the record, ne že bych si nedovedl představit, jak by se takovýhle encounter dal opodstatněně použít, ale jako side quest, který nemá absolutně žádné stakes, to fakt není). Sakra, tolik práce s děláním animované mapy, a oni tam nedají ani tu blbou jámu, do které by se dal někdo shodit...

Co jsem četl ostatní oficiální adventures, tak mi to nepřišlo jako zásadní výjimka, ty souboje jsou zkrátka o ničem - a nepomáhá, že ty pravidla v tomhle podle mě prostě nejsou dobrá. Rozhodně mi přijde, že je tam příliš velký vliv náhody na to, aby se dalo dost dobře taktizovat - d20 dovede být svině (a přitom mi nepřijde, že je tohle úplně ta "estetika", kterou 5e chce a prezentuje, není to žádný DCC který být sadistický); a hlavně... Hráči často nemají za normálních okolností žádnou možnost volby, co dělat. V totální většině případů je nejlepší možností v souboji maximalizovat damage output. That's it. Takže si jednou spočítám, co zraní příšery nejvíc, a pak to jednoduše jedu. Tohle se dá vyřešit v rámi připravování encounteru, prostě je třeba ty souboje ozvláštnit a nějak hráče k volbám donutit, ale - nu, je to problém, který je potřeba překonat, a systém nemá žádnou pravidlovou podporu, která by v tomhle pomáhala. Dokonce s tím ani nějak neradí. A pět kostlivců a místnost může stačit, když mají hráči pravomoc si k tomu vymýšlet další detaily, ale ne, když mají limitovaný seznam možností - v ten moment musí v místnosti padat strop, válet se výbušné sudy, zhasínat se světlo, diletovat čas nebo spát owlbear.
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16382
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: DnD 5E

Příspěvek od MarkyParky »

Selhan píše:A ten encounter byl prostě jen o tom, že si GM házel na to, na kterém políčku mapy (mapy prosté jakýchkoli interaktivních věcí krom plošinky uprostřed, ze které je vše vidět) vyleze další kostlivec z hrobu, a my je takhle postupně upižlávali. Kdyby to byla videohra, a já se mohl bavit tím, že se snažím mířit a dávat headshoty, tak by mě to pořád nebavilo, a takhle jsme prostě jen házeli d20, jestli toho kostlivce zabijeme už tohle kolo, nebo až další. Dá se vůbec vymyslet něco nudnějšího?
Dá. Originální verze toho encounteru, kde:

* Není ani ta plošinka uprostřed, vlastně tam není vůbec nic. Je to "hřbitov".
* Netrvá to jednu noc, ale deset - při každé z nich se háže, jestli kostlivci teda už vylezou nebo ne (postavy to nemají jak ovlitnit)
* Když vylezou, tak je to "tady stojí šest kostlivců, tady čtyři postavy, opižlejte si HPčka" - to náhodné vylézání byla moje invence, doufal jsem, že kostky by mohly alespoň jednou nagenerovat nějakou zajímavou polohu toho kostlivce (a teda mám pocit, že přinejmenším jednou se to podařilo - jeden ten kostlivec se vám narodil do zad a vyškrábal na tu hrobku, ne?)
* a poté co je postavy vyrubou, tak tam stejně musí chodit hlídat, jestli se neobjeví znovu (a neobjeví ... ale předpokládám, že si GM má házet za zástěnou nebo co, aby to bylo jako napínavé?)

A teda ještě bych dodal, že s tím sundaváním na jednu ránu dost pomohla Deidry taktika s reakcemi a osvětlováním (která teda byla superefektivní, ale tím pádem i supernudná ...)
Uživatelský avatar
Selhan
Moderátor
Příspěvky: 3812
Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
Bydliště: Pankrác
Kontaktovat uživatele:

Re: DnD 5E

Příspěvek od Selhan »

... nemám co dodat :D V tom případě díky, že nás před těmito horrory chráníš, rozhodně to nemůže být jednoduché. Nevěděl jsem, že ty dungeony, co jsou ve jméně, jsou fakt tak BDSM.
Sosacek píše: 17. 4. 2020, 19:47 ono zalezi na classe. Wizard bude vzdycky mit resource management. Treba jeden typ fightera ma taky nejakou fighterskou manu za kterou si kupuje specialni utoky. Monk ma taky manu na specialni utoky, i kdyz je bude delat 100 % casu.

Ale ten obyc fighter co jenom seka toho moc nevymysli, to same treba zlodej nebo warlock co si sudla dve kouzla a zbytek casu toci eldritch blast.
Nooo... Zas tak moc ani ne, mi přijde. Jo, máš za den párkrát možnost použít něco, co dělá větší damage než normálně, a občas se musíš rozhodnout, jestli to použít hned, nebo si to nechat na silnější příšeru. Ale protože je to pořád dost závislé na náhodě, tak z toho stejně nějaký zásadní pocit kontroly nemám. A v tom ofiko modulu jsme teď bojovali se spectatory (v rámci běžného boje, neělo o bossfight), kteří jsou při dobrém hodu schopní položit mého opravdu solidně tankového paladina na jeden hit, tak šetřit si věci na pozdějc není moc dobrá strategie.
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Uživatelský avatar
Selhan
Moderátor
Příspěvky: 3812
Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
Bydliště: Pankrác
Kontaktovat uživatele:

Re: DnD 5E

Příspěvek od Selhan »

Děkuji za příspěvek moudrého kmeta. :D Hlavní bod mého sdělení nebylo, že pravidla po 29 letech pořád nejsou dobrá - to mi jen přišlo dobré poznamenat - ale že oficiální moduly stojí za houby.
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Odpovědět

Zpět na „Dungeons and Dragons a d20“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů