[the Watch] Základňa

Zápisy hraní z „Hrstky“.
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 3697
Registrován: 24. 10. 2007, 15:33
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

[the Watch] Základňa

Příspěvek od Antharon » 17. 11. 2019, 11:02

Tak ako sa jeden z tisícky môže stať vesmírnym nariňákom, iba jeden z tisícky mariňákov je vybratý do špeciálnej jednotky Deathwatch. Tá je predĺženou rukou inkvizičného rádu Ordo Xenos a je určená hlavne k potláčaniu xenoťanských hrozieb.

V Deathwatchi sa kombinujú mariňáci z rôznych kapitul aby využili svoje unikátne schopnosti a dosiahli tak maximálnu efektivitu.
Obrázek
Tvorba postavy:
Každá postava má štyri atribúty, ktoré budete potrebovať: Figh, Stealth, Tech a Mind.
Fight a Stealth sú vhodné hlavne do bitky, Tech sa využív v niektorých špeciálnych envcountroch a pri pilotovaní vozidiel, Mind využijete hlavne na základni, alebo ak zložíte psykerské skúšky.

Rozdeľte si do nich hodnoty 3,2,2 a 1

Vyber si jednu z nasledovných kapitúl: Ultramarines, Dark angeps, Blood angels, Iron hands, Imperial fists, Space wolves, Salamanders, Ravenguard, White scars, ich výhody si môžeš nájst niekde v tomto dokumente. Neskoršie založené kapituly majú výhodu podľa pôvodnej légie.

Do assignmentu si zatiaľ napíš Tactical, tacticali maú dvakrát toľko munície ako ostatní. Ako erárnu výbavu dostaneš Power armor, Bolter a Boltpistol

Nakoniec už ti chýba iba meno.

Obrázek

Naviac si zatiaľ nestratil svoju vieru nemáš žiadne traumy. Napíš si sem profil svojho mariňáka. Vďaka power armoru máš dva hit pointy.

Ak ťa zaujíma zbytok pravidiel sú na tomto linku, na začiatok si pozri dokumenty The Watch a Deathwatch marines.
Naposledy upravil(a) Antharon dne 3. 12. 2019, 14:42, celkem upraveno 1 x.
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 10656
Registrován: 13. 7. 2004, 14:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa

Příspěvek od Ecthelion » 17. 11. 2019, 18:01

Bratr Afriel
Chapter: Ultramarines
"We are the Ultramarines, the sons of Guilliman. Whilst we draw breath, we stand. Whilst we stand, we fight. Whilst we fight, we prevail. Nothing shall stay our wrath."
— Marneus Calgar, Chapter Master of the Ultramarines
Obrázek

Vlastnosti:
Fight 3
Stealth 2
Tech 1
Mind 1 (původně 2, dluh)
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 5218
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: Prešporok 1673

Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa

Příspěvek od Bifi » 18. 11. 2019, 12:39

Obrázek

Brat Teliorian

Kapitula: Dark Angels
Schopnosť: Grim resolve: advantage in Repentance intermezzo and Emperor Protects manoeuvre

"Okamih nedbanlivosti plodí doživotie kacírstva!"

Obrázek

Kód: Vybrat vše

VLASTNOSTI
Fight:    3
Stealth:  2
Tech:     1
Mind:     3
(nevyužité XP: 2)
Zaradenie: Tactical (double ammo, zahrnuté vo vybavení)
(rád by v budúcnosti Knihovník)

Psychická schopnosť: Divination/Misfortune: Target all enemies. Roll [Mind/16]. Each enemy gaims -2 penalty to their next roll. Enemies can deny the witch.

Vybavenie:
Power Armour: +2 hit points, hand size 2
Boltgun: 1 damage, 7+7 ammo (ranged) - used up: 0
Bolt Pistol: 1 damage, 5+5 ammo (ranged, melee, pistol, secondary) - used up: 0

Kód: Vybrat vše

ZDRAVIE
[ ] [ ] [ ]

POZÍCIA
[ ] [ ] [ ]

WARP CHARGE
[ ] [ ] [ ]
Polaris/Singularis:  \/()!|)_6()|)|)355
Divné Uhorsko: blog o mojom OSR projekte z divného Horného Uhorska 17. storočia a starej škole hrania // "We don't explore characters; we explore dungeons."

Uživatelský avatar
Jocho
Příspěvky: 119
Registrován: 5. 7. 2009, 22:08
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa

Příspěvek od Jocho » 18. 11. 2019, 15:57

Brat Morvinius

Obrázek

Kód: Vybrat vše

ZDRAVIE
[ ] [ ] [ ]

POZÍCIA
[ ] [ ] [ ]

ATRIBÚTY
Fight:   2
Stealth: 3
Tech:    2
Mind:    2

XP: 1

Kapitula:  Raven Guard
Zaradenie: Tactical Marine (double ammo)

Výbava:
- Power armor (R:10, H/S:3, HP+2)
- Boltgun (R:5, D:1, A:7/7)
- Bolt Pistol (R:9, D:1, A:5/5)
- Combat knife (R:8, D:1, light, single)
Svet treba viesť a ja som prst, ktorý ukazuje smer.
Naposledy upravil(a) Jocho dne 8. 12. 2019, 22:26, celkem upraveno 3 x.
Prekročte prah.
- - - - - - - - - - -
Už som stihol spáchať:
Prah - prvý RPG projekt. Historické memento.
Treshold Jednoduchý systém pre low-fantasy setting so širokými možnosťami postáv.
DescEnd - Rýchly setting na hororové jednohubky.
For the Colony - Hra, kde hráči hrajú za obyčajné myši. Bez mečíkov, bez plášťov.
Delveon Klasický zástupca jednoduchých RPG s dôrazom na hernú fikciu namiesto počítania stôp.
Túlavé Plášte Jednoduché pravidlá pre hranie v hybridnom štýle pripomínajúcom oldschool a naratívne systémy, s dôrazom na minimalizmus.

Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 5218
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: Prešporok 1673

Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa

Příspěvek od Bifi » 20. 11. 2019, 11:15

Chápem správne, že Jocho teraz zhrnul tri kroky do jedného?
1. scene description
2. manoeuvre selection
3. manoeuvre description

Otázka: Nehrá v opise scény (teda najmä povahy a chovania opozície) rolu aj GM?
Kedy sa zapája GM?

EDIT: Čo je "Emperor Protects"? Taký manéver som nenašiel.
Polaris/Singularis:  \/()!|)_6()|)|)355
Divné Uhorsko: blog o mojom OSR projekte z divného Horného Uhorska 17. storočia a starej škole hrania // "We don't explore characters; we explore dungeons."

Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 3697
Registrován: 24. 10. 2007, 15:33
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa

Příspěvek od Antharon » 20. 11. 2019, 13:53

Emperor protects je specialna abilita chaplaina.

Co sa tyka popisu a vyhodnotenia sceny, ak nie je nutna reakcia niektoreho nepriatela (napriklad pri pokuse o flanking, melee combate alebo deny the witch) je mozne vyhodnotit si scenu sam a zasah GM tu nie je nutny. Co sa tyka popisovania situacie a pridavania novych faktov, na to je tu kolo nepriatelov, kedy kontrolujem nepriatelske jednotky a prehlbujem prostredie
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.

Uživatelský avatar
Jocho
Příspěvky: 119
Registrován: 5. 7. 2009, 22:08
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa

Příspěvek od Jocho » 20. 11. 2019, 14:11

Bifi píše:
20. 11. 2019, 11:15
Chápem správne, že Jocho teraz zhrnul tri kroky do jedného?
1. scene description
2. manoeuvre selection
3. manoeuvre description

Otázka: Nehrá v opise scény (teda najmä povahy a chovania opozície) rolu aj GM?
Kedy sa zapája GM?

EDIT: Čo je "Emperor Protects"? Taký manéver som nenašiel.

Áno, spojil som prvé tri body do jedného. Aby som citoval pravidlá:
Experienced players usually merge first three phases into single one smoothly bridging from scene description to manoeuvre description without the need to formally call out which manoeuvre they are using.
Čo si pamätám predchádzajúce hrania, scény hráči opisujú z väčšej časti celkom sami, s prihliadnutím na výsledky hodov - ak môžeš urobiť hod sám (proti statickému číslu), hodíš si rovno sám, zaznamenáš výsledok hodu a opíšeš dôsledky hodu do scény. Ak sa hod urobiť nedá, ohlásiš akciu a zahráš scénu do autu, kde conclusion prinesie GM.

GM ide potom, čo odohrajú ťahy všetci hráči - odohrá ťahy za nepriateľov, opíše výsledky, ktoré čakajú na jeho conclusion a zhrnie stav. A ide sa nové "kolo".

Emperor Protects je zo súboru Deathwatch v pravidlách, zaradenie Chaplain:
Emperor protects: Manoeuvre(Prayer): roll [Mind] on 16, all other marines can replenish their Faith.
Prekročte prah.
- - - - - - - - - - -
Už som stihol spáchať:
Prah - prvý RPG projekt. Historické memento.
Treshold Jednoduchý systém pre low-fantasy setting so širokými možnosťami postáv.
DescEnd - Rýchly setting na hororové jednohubky.
For the Colony - Hra, kde hráči hrajú za obyčajné myši. Bez mečíkov, bez plášťov.
Delveon Klasický zástupca jednoduchých RPG s dôrazom na hernú fikciu namiesto počítania stôp.
Túlavé Plášte Jednoduché pravidlá pre hranie v hybridnom štýle pripomínajúcom oldschool a naratívne systémy, s dôrazom na minimalizmus.

Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 5218
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: Prešporok 1673

Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa

Příspěvek od Bifi » 20. 11. 2019, 14:32

Dík. Tú vetičku o zlúčení som v pravidlách samozrejme našiel, akurát som si nevedel úplne predstaviť flow of the game. Pôsobí to tak, že fikcia je sekundárna a v našich ťahoch ide najmä o vybudovanie nejakej výhody do neskorších kôl, tak? Koľko kôl typicky konflikt trvá?

Zadruhé, keď má Emperor Protects len kaplán, tak by som sa ním musel stať, aby som tú výhodu Dark Angels využil?
Polaris/Singularis:  \/()!|)_6()|)|)355
Divné Uhorsko: blog o mojom OSR projekte z divného Horného Uhorska 17. storočia a starej škole hrania // "We don't explore characters; we explore dungeons."

Uživatelský avatar
Asheara
Příspěvky: 268
Registrován: 4. 9. 2017, 10:09

Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa

Příspěvek od Asheara » 20. 11. 2019, 14:39

Brat Ardehart
Kapitula: White scars

Obrázek

Atribúty:
Fight: 4
Stealth: 2
Tech: 3
Mind: 1

Ebenový šíp: 2 xp
Železné kladivo: 5 xp

Nevyužité xp: 0
Naposledy upravil(a) Asheara dne 12. 1. 2020, 21:24, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 3697
Registrován: 24. 10. 2007, 15:33
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa

Příspěvek od Antharon » 20. 11. 2019, 15:11

Bifi píše:
20. 11. 2019, 14:32
Dík. Tú vetičku o zlúčení som v pravidlách samozrejme našiel, akurát som si nevedel úplne predstaviť flow of the game. Pôsobí to tak, že fikcia je sekundárna a v našich ťahoch ide najmä o vybudovanie nejakej výhody do neskorších kôl, tak? Koľko kôl typicky konflikt trvá?

Zadruhé, keď má Emperor Protects len kaplán, tak by som sa ním musel stať, aby som tú výhodu Dark Angels využil?
Ak sa stanes kaplanom zlepsi ti to ten manever, ale aj to ze si obnovujes vieru s vyhodou medzi misiami je dobra vec.

Co sa tyka podoby hry, je to cele zamyslane ako rpg popisujuce takticku bitku, samozrejme je to cele o tom vyznasilnovat matematicky model a postrielat nepriatelov, avsak samotne akcie hracovi dovoluju dost volne vnasat zaujimave aspekty herneho prostredia do hry.

Co sa tyka dlzky hry je to dost variabilne aj v zavislosti od misie a celkovej strategie hracov. Ja pocitam s tym ze v prvej misii sa urcite odohra 5 kol, na prve 4 mam nejake eventy a potom to asi necham dobehnut k nejakemu vysledku.

Este co sa tyka overall strategie, je pravda ze vy tu hrate tych drsnakov, mate vyrazne viac zivotov, lepsie staty i vyzbroj, ale aj tak potrebujete ziskat nejake vyhody ak chcete zasahovat s dostatocnou spolahlivostou. Tak to ecthelioni napisali a pride mi to ako vhodne rozhodnutie
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.

Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 5218
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: Prešporok 1673

Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa

Příspěvek od Bifi » 20. 11. 2019, 15:20

Okej, už rozumiem!

Mimochodom, do Deathwatchu neberú aj Sororitas? Alebo všetci musíme byť male macho buff?
Polaris/Singularis:  \/()!|)_6()|)|)355
Divné Uhorsko: blog o mojom OSR projekte z divného Horného Uhorska 17. storočia a starej škole hrania // "We don't explore characters; we explore dungeons."

Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 3697
Registrován: 24. 10. 2007, 15:33
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa

Příspěvek od Antharon » 20. 11. 2019, 15:31

Bohuzial sororitas su ina cast inkvizicie. Tam beru len marinakov a ti su muzi, kvoli genetickym stepom
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 13491
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa

Příspěvek od Pieta » 20. 11. 2019, 15:41

Smí se tu kecat i o pravidlech, nebo si na to mám založit jiné vlákno? (:
Bifi píše:
20. 11. 2019, 15:20
Mimochodom, do Deathwatchu neberú aj Sororitas? Alebo všetci musíme byť male macho buff?
Jen chlapi, z historických důvodů. Jako že jsou lidi, co si malují ženské mariňačky do svých armád, ale je tam vždycky riziko, že z toho kolemjdoucího puristu trefí šlak. (:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.

Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 5218
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: Prešporok 1673

Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa

Příspěvek od Bifi » 20. 11. 2019, 17:44

Pieta píše:
20. 11. 2019, 15:41
Smí se tu kecat i o pravidlech, nebo si na to mám založit jiné vlákno? (:
Za mňa dobré, snáď Antharon prežuje?
Polaris/Singularis:  \/()!|)_6()|)|)355
Divné Uhorsko: blog o mojom OSR projekte z divného Horného Uhorska 17. storočia a starej škole hrania // "We don't explore characters; we explore dungeons."

Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 3697
Registrován: 24. 10. 2007, 15:33
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Hrstka Deathwatch] Základňa

Příspěvek od Antharon » 20. 11. 2019, 19:16

Jasne kludne kecajte, az pride na zakladnove intermezzo tak to tu ale docasne utisime :)
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.

Odpovědět

Zpět na „Hrstka“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti