Ω Projekt Omega

Diskuze k Jersonovým projektům, především o Projektu Omega - RPG o alternativním předválečném světě roku 1939, ve kterém fungují různé technické vynálezy a okultní praktiky. Ale taky o jeho starší hře Čas pro hrdiny.

Moderátor: Jerson

Odpovědět
Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 2104
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od PardGalen »

Nevím jak ostatní, ale já to sleduji na d20.
Always bring a gun to a puppet fight
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od Quentin »

PardGalen píše: 8. 10. 2018, 09:45 Nevím jak ostatní, ale já to sleduji na d20.
taky
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Pracující logaritmus
Příspěvky: 791
Registrován: 10. 5. 2018, 07:17

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od Pracující logaritmus »

Myslím, že navzdory všem výbuchům rivality mají RPGF a d20 obrovský průnik.
Jsem Log 1=0, jen jsem v práci a nedostanu se k normálnímu účtu.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22579
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od Jerson »

Ok, tak to nemá smysl dublovat diskusi, tohle téma nechám spát, případné další zájemce odkazuju na d20.
Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3747
Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od crowen »

Jerson píše: 8. 10. 2018, 11:39 Ok, tak to nemá smysl dublovat diskusi, tohle téma nechám spát, případné další zájemce odkazuju na d20.
Mozes sem aspon prosim hodit link?
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22579
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od Jerson »

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22579
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od Jerson »

Má někdo zájem o pravidla pro offline hraní NPC hráči a ovládání minionů? Řeším to pro Omegu, kdy dva hráči vedou cizí organizaci a velí několika NPC, které vysílají na mise, nechávají je zkoumat artefakty, shání další zdroje a dalšími způsoby řídí skupinu "záporáků", abych to nemusel dělat já jakožto GM. má to výhodu, že tahle druhá strana nemá automatické informace o postavách hráčů a jejich plánech, takže nepůsobí jako uměle vytvoření antagonisté.
Pravidla jsou zatím ve vývoji, ale už se pomalu ustavuje první verze.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22579
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od Jerson »

Pokud někdo nesleduje diskusi na D20 o pravidlech:

Napadlo mě, že mám zbytečně dva systémy pro uplatňování nevýhod či aspektu oponentů a negativní vyvolání aspektů.

Ten první spočívá v tom, že hráči pro daný test přidělím jednu komplikaci navíc, kterou musí eliminovat pomocí svých úspěchů, jinak mu zůstane a projeví se. To se fakticky může podařit jen v polovině případů, když si vytáhne úspěch, pak má výsledek "nula". Tedy bez použití aspektu má výsledek buď "0 / -- (dvě komplikce)". Při použití nějakého aspektu může mít výsledky:
+ / - / ---

Pokud aspekt spálí, tak:
+ / 0 / --

Druhý je jednodušší - prostě se vytáhne karta navíc za aspekt, jen pokud je to úspěch, tak se karta odloží. Takže výsledek je 1 úspěch / 1 komplikace / 2 komplikace, při použití a případném spálení vlastního aspektu postavy by byl možná výsledek jedna z těchto možností:
++ / ++- / + / +- / +- / - / +-- / --

Ta druhá možnost mi přijde pro hráče férovější, že jedna nevýhoda nepřevažuje nad jedním aspektem postavy a výsledek je symetrický.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22579
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od Jerson »

Sháním dobrovolníky, kteří budou ochotní napsat mi názor na různé věci - státy, organizace, fenomény - ve alternativním světě roku 1939. Jde jen o vyplnění tabulky a označení položek, ke kterým máte kladný, záporný nebo neutrální vztah, případně doplnění dalších, které vás napadnou.
Můžete také nepsat názor za sebe, ale za postavu, kterou byste si v takovém settingu vytvořili.
Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 1166
Registrován: 27. 8. 2011, 10:15

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od Sarsaparillos »

Kolik textu je potřeba před tím vyplněním přečíst?
Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3747
Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od crowen »

Skus mi to poslat, pozriem sa na to, zalezi od rozsahu materialu, ktory posles
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22579
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od Jerson »

Není třeba číst nic, stačí jen vyplnit tuto tabulku.

Vyplňujte podle citu, pokud něco neznáte, nevyplňujte u dané položky nic.
Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3747
Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od crowen »

Ten pozitivny / negativny vztah je emocia voci fenomenu, alebo vyjadrenie, co by som v hre/settingu chcel vidiet / nechcel vidiet?
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22579
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od Jerson »

Emoce (hráče nebo lépe případné postavy) vůči fenoménu. Ve hře se může objevit ledacos, tahle tabulka je pro účely výroby losovacích karet pro jednotlivé agenty - abych věděl, jaké kartičky vyrábět. Hráči na opengamingu si z nich pak budou skládat vlastní losovací balíček pro svou postavu.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16252
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od MarkyParky »

Můžeš ještě upřesnit ten klíč?

Co znamená Y, N a pomlčka?

Máte mě třeba počet postav, které mají rády zombie... :)
Odpovědět

Zpět na „Projekt Omega (a CPH)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host