[HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... trpasličí katakomby .....

Hadešadah>Gryk: +2ZÁSAH(palcát) -2ZÁSAH(tuhá kůže) +1ZÁSAH(volba) +1ZÁSAH(průraz) => 2-ZÁSAH => TZ
Gryk>Hadešadah: +2ZÁSAH(chapadla) -1ZÁSAH(zbroj) => 1-ZÁSAH => LZ


Hadešadah,
pod ranami palcátu popraskala skořápka zobanu, který má gryk kolem čumáku a stvůra se zkroutila bolestí. Začal couvat zpět do tunelu, odkud ale ve stejný okamžik vybíhá Rex.

V jedné ruce drží lidskou ruku. "Podívej. Nic u sebe neměl. Ale toho nebožáka určitě nezabili grykové," ukazuje ti uhryznutou končetinu a ošklivé rány na ní - kůži roztrženou zevnitř, jako kdyby se jakési zárodky, které pod ní byly nakladeny, vyrvaly během svého narození ven.

Gryk se v tu chvíli snaží proplazit kolem něj.

"Mám ho dorazit?" zeptá se Rex a přemýšlí, kam odložit rozšklebenou ruku, aby mohl obouručně uchopit své kladivo.

Chceš-li gryka dorazit, můžeš to udělat bez hodu. Také můžeš nechat Rexe, aby to udělal. Nebo zkusit něco jiného.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Brandy »

.... ve spižírně ...
Sakra a jsme v pasti. Rychle se rozhlidnu. Ti dva zacinaji vypadat, ze panikari. Je treba udelat to nejdulezitejsi. Zachovat klid. Ty kramy se sem samy nedostaly. Nekde sem musi vest cesta.

“Hosi dojist, posilnit se a hledat vse co muzeme pouzit na obranu a na palisadu.” Je treba zamestnat je, nez budou panikari. Ja sama jdu obhlidnout zda ry neni nejaka ta skryta dira.

brandy:2D6-1 → 5(1 +5 - 1)#int ODHAD SITUACE
* co je tu jinak
PJ
Naposledy upravil(a) Brandy dne 21. 8. 2019, 16:51, celkem upraveno 1 x.
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Elric »

... na buzerplace ...

S uspokojením pozoruju, jak se Legie vypořádává s posledním rozumhltem a pro sebe si jen pokývu hlavou. Má práce tady je splněna. Alespoň prozatím. Když se mě Lurkana ptá na Cilapiho, musím jen pokrčit rameny.

"Můj 'blonďatý družijník' má svou hlavu a své plány. Ale pokud něco slíbí, obvykle to dodrží. Já, na druhou stranu, jsem vám účast v bitvě s drowy neslíbil. A teď, když jsou plány Cechu překaženy a poslední rozuhlt byl odhalen, je na čase, abych vyrazil po stopách jisté dýky. Takže napřed do Lebečného přístavu a potom do nižších pater. Pokud Cilapiho potkám, určitě mu jeho slib a povinnost připomenu."

Dám ještě Lurkaně čas na odpověď, nebo snad, pokud by mě chtěla za odhalení rozumhltů odměnit, ale pak kývnutím naznačím mírnou úklonu, popřeju jí štěstí v bitvě a mám v plánu vyrazit nejkratší cestou do Lebečného přístavu - takže nejspíš kolem barikády a vřesků. Předpokládám, že mě na ně hlídka u barikády upozorní...a jestli ne, budou z toho mít bolení hlavy i oni.

PJ?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... rozcestí v tunelech ....

Elircu,

Lurkana má hlavu plnou připravovaného útoku a tak na nějaké rozdávání odměn ani nepomyslí. Teprve až když připomeneš dýku, pokýve: "Najdi jí a bohatě tě odměním."

Stráže ve východním průchodu tě na vřesky upozorní.

"Ne abys v Lebečňaku vykecal, že tam sou," připomenou ti ještě, když zavřeš lucernu a zamíříš na jih po tmě.

Teprve notný kus za vřesky znovu rozstvítíš, akorád na rozcestí s rozcestníkem. Chodba pokračuje dál rovně, odbočuje z ní ale chodba na západ. Když do ní posvítíš, vidíš ale, že i když vede dál a dál, ústí do ní v nepravidelných intervalech další odbočky.

Rozcestník pojmenovává další chodby:
Cedule píše:Azrokova Legie - na sever
Cedule píše:Paropád - na jih
Cedule píše:Taglatova skulina - na západ a první odbočka
Cedule píše:Průchod k Žebrákově loži - na západ a druhá odbočka
Cedule píše:Stínový průchod - na západ a třetí odbočka
Cedule píše:Šeptoděsný průchod - na západ a do kopce
Elricu,

pokud jsi tak v souvislosti s cestou do Lebečného přístavu neučinil, teď je ten pravý okamžik rozhodnout se, kam dál.

Ne jen, kterou cestou se vydat v tunelech, ale také kterou cestou se vydat v životě - jaký válečnický nebo lidský tah si vezmeš s postupem na vyšší úroveň.

Kam se vydáš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Elric »

Při pohledu na rozcestník jen pokrčím rameny a vydám se...

NÁHODA: EIric:1D5 → 1(1)#dle pořadí

...po směru první cedule, kterou si přečtu. Paropád? Proč ne. S kůsou na rameni, vesele si hvízdám.
A jak tak jdu, začínám si uvědomovat, jak díky všem těm nakládačkám, bojům a útrapám tady v podzemí mé tělo sílí a navzdory všemu, co jsem prožil, cítím se plný sil.

Beru si tah Hroší kůže a zvýším si ODL o +1.

Elric odchází do Lebečného přístavu.
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hadešadah »

.... trpasličí katakomby ....

Snažím se odtrhnout chapadlo z mého obličeje. Pustím palcát i lano, jednou rukou držím to chapadlo a druhou šátrám po noži v grykově týle. Když jej konečně nahmátnu, vytrhnu jej ven a chapadlo odříznu hned u zobanu.

"Jo!" Zařvu na Rexův dotaz jestli má gryka dorazit.

Rex se mocně napřáhne a udeří, kladivo rozdrtí grykovi páteř těsně za hlavou. Hadí tělo se ještě chvíli škube a zmítá, postupně však čím dál méně.

"Tak jo, lepší kusy sníme, nasolíme či vyudíme, horší vydestilujeme."

"Nejdřív se ale musím zbavit téhle ozdoby" ukážu na visící chapadlo koncem stále přicuclé k mému obličeji. Useknutý plandavý konec si dám do pusy a ucucnu trochu krve, která z něj vytéká. Hm, to by nebylo špatné mít takto pořád kousek od pusy něco k pití a nemuset se štrachat vždy v torně.

Opatrně s Rexovou pomocí vytahuju háčky na konci chapadla a když je hotovo pak prudce chapadlem trhnu, aby se mě pustily i přísavky. AU. Myslím, že budu mít teď pár dnů puntíkovaný obličej.

Rex hlídá a já kuchám gryka, pořád sebou občas zacuká, škubou se příležitostně i kusy již odřezaného masa . Dávám hezky sádlo stranou na masti, stejně tak vnitřnosti se použijí jako alchymistické přísady - tedy kromě oněch vyhlášených játýrek. Vytáhnu je z břicha a zkontroluju nejdřív, jestli v nich nejsou taky nějaké breberky, které by se pak chtěly dostat ven, jako v té mrtvole. Když zjistím, že ne, tak ukrajuju pruhy a krmím se, nabídnu samozřejmě i Rexovi. "Jako vyhlášená lahůdka jsou pečená v sádle. Ale tohle taky není špatné."

Nahážu vše na destilaci do kotlíku a zapálím pod ním kahan.

Destilace: Sadah:2D6+2 → 6(1 +3 + 2)
Šlo to blbě, mám jen 1 MAG


Vše šlo dobře, než se mrtvé hadí tělo vzepjalo ještě k jednomu mohutnému posmrtnému záškubu, shodilo kotlík a obsah rozmázlo po stěnách.

Povzdechnu si, sbalím aspoň nějaké to maso, třeba bude možnost při dalším táboření jej na něčem vyudit či upéct aniž bychom se udusili kouřem.

Vezmu kus masa navíc a připravím jed, počítám, že na pavouky se bude hodit.

Vyrazíme k pavoučí chodbě.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

..... trofeje říčních čarodějek ...

Brandy,

vyrazíš za hlukem vody ... díra by tu měla být, protože jinak není možné aby řeka byla tak hlasitě slyšet. A také nedává smysl, aby sem čarodějky tahaly celé kusy lodí úzkými chodbami kolem svého kotle. Prohlížíš si celou východní stěnu, ale po nějakém otvoru není ani památky. Chodbou k tobě dolehne rozčilený hlas čarodějek, které právě zjistily, že jim uteklo jídlo. Oba prckové - goblin i chlapec - budují z trosek barikádu, všechno je, jak má být, jen na jít tu díru.

Opřeš se o stěnu, aby sis vše rozmyslela ... tvá váha se propadne do prázda ... a v ten okamžik ti vše dojde. Západní stěna nebyla žádná stěna, byla to pouhá iluze.

Kloužeš po krátké skluzavce, kolem tebe se míhá šedobílá barva skály, jak prolínáš skrze iluzi. Pak se najednou ocitneš na malý moment ve vzduchu .... abys ve své zbroji i s celým batohem dopadla do zpěněné vody řeky Sargauth.

L03-099.jpg

Hladina se za tebou zavře ... sice okamžitě došlápneš na dno, řeka není moc hluboká, ale odrazit se, to už tak snadné není ... tíží tě zbroj, všechny zbraně co neseš i váha tvého batohu.

Co uděláš?

Vymyslíš-li něco okamžitého, co ti umožní se nadechnout, bude to bez hodu.

Pokud budeš zkoušet něco, co potrvá o trošku déle, je to navzdory nebezpečí, hoď+ODL.
10+: Zadržíš dech na potřebnou dobu, bez obtíží.
7-9: Zadržíš dech na potřebnou dobu, za cenu LZ.
6-: Zadržíš dech na potřebnou dobu, za cenu TZ.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... chodba s pavučinami ....

Hadešadah,

postupujete opatrně s Rexem chodbou. Pavučin je tu méně, než bys čekala, přesto musíte postupovat opatrně, abyste se nepřilepili, nebo - co hůře - neupozornili pavouky, k jejichž doupěti se blížíte.

Zpočátku je to snadné, ale když dojdete k ostré zatáčce na sever, bude pro tvou mohutnou postavu i pro Rexovo osvalené válečnické tělo obtížné pokračovat.

Chodba s pavučinami
Chodba s pavučinami
Zároveň ale vidíte, že konec chodby už je blízko. Zatím jste ale nezahlédli jediného pavouka.

Pokud budete pokračovat dál běžným způsobem, spoléhaje jen na svou obratnost, vyhodnoť si následující tah:
Zkoušíš-li pavučinou opatrně prolézt bez doteku, hoď+OBR:
10+: Podařilo se to
7-9 : Vyber si 1 z:
* Drobný dotek upozornil pavouky
* Něco se ti přilepilo, tak jsi to tam raději nechal
* Bylo to ÚNAVNÉ.
6-: PJ je na tahu.

Pokusíte-li se prostě prosekat či propálit pavučinu, abyste měli volný průchod dál, vyhodnoť si následující tah:
Snažíš-li se pavučinou prorvat, nebo osvobodit něco/někoho přilepeného, hoď+SIL.
TREFA:
* Ničíš pavučinu, pavouci to vědí a ...
10+: .... tebe to nezastaví.
7-9: Vyber si:
* dostaneš se tam, kam jsi chtěl, ale budeš zamotaný v pavučině (-1STÁLE na jakýkoliv pohyb, dokud se nevytrhneš)
* vyčistíš si prostor kolem sebe od pavučin, ale nikam dál se nedostaneš.
6-: PJ je na tahu.

Také můžeš zkusit něco úplně, ale úplně jiného.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Brandy »

...trofeje říčních čarodějek...
Tak to jsme nečekala, stačím vyjeknout než se šplouchutím dopadnu do vody. Doufám, že to ti dva dobře slyšeli a budou mě následovat. Protože jinak z nich bude jídlo dřív než se já objevím. Zase když čarodějnice budou nažraný mohly by být příjemnější. Né nadarmo některé staré kurtizány v armádě říkaly plný žaludek, prázdné....gllloo,

brandy:2D6+2 → 8(2 +4 + 2)#odl - navzdory dechu
* LZ

Zaržím dech. Oči se mi poulí. Odrazím se od dna. Věci mě táhnou, ale nezdám se jich. Já si tolik přála být elegantní průzkumník s krátkým mečem kuší a v lehké zbroji. Ale ne. Byla jsem střelec. 'Prý holka s tímhle zadkem, buď matka pluku nebo u kanonfutru, nebo střelci, ti moc neběhají a když ano, tak většinou už je stejně prohráno.'

Zaberu nohama, cítím pevné dno. Má duše je lehká a čistá a nadnáší mě. Ne to nebude duše. To bych byla už po kolena v bahně. Pevné dno je základ. Odrazím se a plavu nahoru. Rychle ke kraji, snad půjde vyšplhat nahoru a nějak zachránit ty dva blby, protože utíct, být na svobodě a pak se nechat zajmout a sežrat, jo to by byl blbej den. Jsme u hladiny. Plavu vší silou co to jde k břehu.

Dýchám, ale proud je velice silný, už mám břeh na dohmat. Jsem tam, škrábu se z posledních sil. To dám, říkám si v duchu, to dám.
brandy:2D6+2 → 8(2 +4 + 2)#navzdory sil
* ale ?
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Brandy,

slyšíš, jak se tunelem blíží rozčilené hlasy čarodějek. "Paní trpaslíková, kde jste? Co máme dělat teď?" ozývá se shora goblinův hlas a zadrhávající se chlapec k tomu dodává "Po - móc! Už - jsou - sko - ro - tu!"

Máš ale úplně promočené šaty, batoh plný vody, na sobě těžkou zbroj a plno zbraní.

Vyber si:
* nakonec nahoru vytáhneš všechno, ale přijdeš pozdě. Čarodějky už budou mít goblina i chlapce dávno chycené a odvlečené pryč.
* odhodíš těžký batoh a ten klesne ke dnu. Víš kde bude ležet a budeš-li mít příležitost, budeš se pro něj moct vrátit. Nahoru se dostaneš tak akorád v okamžiku, kdy krabi, na kterých čarodějky přijedou, rozštípou barikádu.
* odhodíš těžký batoh i své zbraně, kromě záložní. Klesnou ke dnu. Víš kde budou ležet a budeš-li mít příležitost, budeš se pro ně moct vrátit. Nahoru se dostaneš dřív než dorazí čarodějky, barikáda bude ještě stát a ty budeš moct ještě s goblinem i chlapcem něco provést, než dorazí.

Co si vybereš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Brandy »

Balvany kloužou jak slizký svině. Ruce mě bolí a jsou ze studený vody úplně prokřehlý. Snažím se vydrápat přes okraj. Smpatně jsem hmátla a zavrávorala. Źomel seknudy. Pád znovu do vody nebo ztráta batohu. Duté šplouch mi dalo ránu do srdce a ega. Mé drahocené věci, můj život, mé vše....

K činnosti mě probral dvojí řev. Jo jsou ještě na živu a tady. To je fakt super, takže po věcech ještě přijdu o život?

Přeplazím se přes okraj. Jo jsou tam zbabělci a piští jak krysy. Přes barikadu se dovnitř dere krab. “Ke mě!” Zakřičim. Budu vás krýt. Nabiju kuši a neochotně nakročim ke krabům.

Umysl: kryt bezpecny utek tech dvou, zastavit kraby, utect zpet do vody pro ty dva a veci. Jaka je situace? Pj?
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Brandy,

uvidíš, že chlapec i goblin mezitím zbudovali z kusů lodí obstojnou barikádu. Do ní se však teď zakusují klepeta prvního kraba, na kterém jede jedna z čarodějnic.

Hromada kořisti
Hromada kořisti

Druhé dvě čarodějky se svými kraby jsou za ní, v ústí úzké chodby se vedle sebe zatím nevejdou. Čarodějka na prvním krabovi něco mumlá a hladí kraba po krunýři a tobě připadá, že jeho klepeta postupně mohutnějí a rostou, takže mu rozebírání barikády jde čím dál líp.

Brandy,
střelba na čarodějnici a kraba, která má oběma prckům umožnit útěk, je zcela jistě ZÁKEŘNOST.
- budeš-li mířit jen na kraba, pro teď ho zastavíš a získáte velký náskok. Čarodějnice ale dokončí své kouzlo a krab bude mít při případném příštím setkání opravdu velká klepeta a bude nebezpečnější.
- budeš-li mířit jen na čarodějnici, kraba to jen zpomalí (jeho klepeta tolik nenarostou), což sice dá dost času na to, abyste utekli, ale budete mít jen těsný náskok.
- nakonec můžeš zamířit na oba naráz - a úplně tak jejich postup i kouzlo pro teď zastavit. Jen počítej, že kuše je POMALÁ, a proto jim v takovém případě tvá střelba o dost méně zraní.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hadešadah »

"Příště jdu do podzemí, které vykutali obři a ne lidi a trpaslíci." Zavrčím za poslední dva dny už asi po desáté, když si sundávám truhlu ze zad, protože s ní bych úzkou zatočenou chodbou fakt neprošla.

Zastavím se, když mám pocit, že dál to stejně nepůjde.

"Parchanti, uplně je vidím, jak si sedí na konci těch svých vlákýnek a čekají, až se nějaké zatřese."

"Svinstvo jedno lepivé, nechtěla bych tady běžet nazpátek ve spěchu."

Když tak sleduju ty pavučiny, vybaví se mi ten barák, v kterém jsme spávaly, když ... když jsem byla u toho idiota, ještě než si mě "oblíbil". Vítr tam dovnitř zamřížovanými okny hnal písek a prach z polí, pavučiny na stěnách tam byly tak zaprášené a potrhané, že je museli pavouci neustále opravovat, aby do nich vůbec něco chytili. Občas jsem je pozorovala, vždycky pak kus již nelepivé či potrhané pavučiny sežrali a pak ji udělali znova.

Vytáhnu opatrně z truhly křídový prášek. Vysypu si část na dlaň a fouknu do něj, aby se rozletěl a pokryl pavučiny.

Chci poprášit pavučiny prachem, aby se na nás nenalepily cestou tam ani zpět:
Sadah:2D6+2 → 7(2 +3 + 2) (OBR)
* Drobný dotek upozornil pavouky


Pak jsem to ještě párkrát zopakovala. Uvědomím si, že prášek nebyl dokonale umletý a možná byla sem tam hrudka.

Projdeme ostrou zatáčkou, před námi se chodba rozšíří a rozhlédnu se.
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Brandy »

...trofeje říčních čarodějek...
Tak došlo na nejhorší. Ty dva ještě žijou a budu je mít na krku. Chjo. Já husa hloupá se nemhla zpozdit víc a už mohli být krabi a čarodějky po gáblu. "Utíkejte ven," mávnu za sebe směrem falešná stěna. "Po kamení do řeky a pak se zachráníme. Já je zdržím."
Zamířím na první kraba co se dere. Jak chcípne tak to ucpe. Aspoň na chvíli.

střelba na čarodějnici a kraba, která má oběma prckům umožnit útěk, je zcela jistě ZÁKEŘNOST.
- budeš-li mířit jen na kraba, pro teď ho zastavíš a získáte velký náskok. Čarodějnice ale dokončí své kouzlo a krab bude mít při případném příštím setkání opravdu velká klepeta a bude nebezpečnější.

brandy:2D6+1 → 4(2 +1 + 1)#obr střelba
cíl - krytí pro útěk.
PJ
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Brandy,

mžouráš do tmy, jen slabě osvětlované kouzelným světlem, které sesílá zadní čarodějka. Snažíš se svou odhadnout, kde přesně má nějakou slabinu obří pancíř kraba. Slyšíš zaklínat čarodějnice, slyšíš jak klepeta štípou slabá prkna i zápasí s tvrdým žebrovím. Pak tě něco napadne - namísto kraba zamíříš na jedno jedno z prken, co podpíralo barikádu. Když vidíš, jak je navršená, je ti jasné, že když se zhroutí doprostřed chodby, její výška sice poklesne, ale žebroví kusů lodí se do sebe vzájemně zaklesne, kraby to zaměstná.

Goblin i s chlapcem proběhnou kolem tebe a tak neváháš a vystřelíš.

Prkno praskne a lodě se zhroutí do nerozpletitelného chumlu trámů a prken, přesně jak jsi chtěla.

Za tebou se ozve dvojí šplouchnutí a pak gobliní hlas: "Do čeho jsem to ... jé, hele, tady je ňákej batoh."

Pohlédneš naposledy do ústí chodby a zhrozíš se.

Krabi, kteří umí chodit nejen dopředu, ale i do stran, se naprosto neobvykle natočili bokem ke zřícené barikádě a nejprve levýma a pak pravýma nohama utvořený chumel hravě překonají mezerou, která se pod stropem objevila poté, co jsi přestřelila prkno.

Hromada kořisti
Hromada kořisti

Brandy,
* oba zajatci jsou dole, ve vodě
* krabi a čarodějky mají volný vstup k vám a jsou na vzdálenost HOD, kupředu už teď postupují všichni tři.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů