[HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Elric »

... na velvyslanectví ...

"Dobře. Dáme se do toho.", kývnu na Lurkanu a vyrazíme spolu do osady, obcházet hlídky a shlukující se jednotky válečníků, kteří se připravují na útok.

"Jsi si jistý, že ho poznáš? Není snad pro tebe každý gobr, goblin nebo hobgoblin stejný?"
"To určitě ne! Obzvlášť někteří vynikají.", mrknu na válečnici, "A už se mezi takovými pohybuju dost dlouho a navíc jsem dával dobrý pozor. Ha! Támhleten by-...ne, počkat, ten má trochu jinak upravenou zbroj. Ten 'můj' měl hodně opotřebené řemínky a namotané nějaké korále. Ale hledáme gobra, který je postavou podobný tomuhle..."
"Co když se převlékl?"
"Nemyslím si, že by byli tak vychytralí. Nebo dbali na hygienu. I když, to asi ani normální gobři."
"Chceš říct, že podle tebe jsou všichni gob-...počkat, co támhle Krutek? Má podobnou postavu a na zbroji korále. A páchne."
"Má lysinu na levé tváři?"
"Ne. Proč jsi to neřekl hned?"
"Tak to nebude on. Ty korále taky vypadají jinak."
"Hele, co kdybys mi radši popsal VŠECHNO NARÁZ?!"
"Hmm, dobře...takže, byl to velký gobr s lysinou na levé tváři, chyběl mu kousek pravého ucha, měl na sobě hrubou koženou zbroj s hodně přezkami, byla dost opotřebovaná, měl na ní tu a tam nějaké korále, na rameni kus kožešiny, takové štětinaté, hmm a na nohou měl železné chrániče holení a měl s sebou kyj..."
"Ozembuch."
"Ne obuch, kyj."
"Ale ne, ten gobr...to musel být Ozembuch - hele, támhle je..."
"Oh! Ano, to je on! Hmm...ale jak ho někam vylákáme? Zabít ho na volném prostranství by asi nebylo úplně nejrozumnější. Jednak vzbudíme rozruch a můžeme varovat toho posledního a druhak takové prudké odhalení může vzbudit paniku.", zamyslím se a poškrábu se ve vousech, "Možná...Lurkano, co kdybys mu dala rozkaz, aby mě zavedl k Otíkovi? Já ho tam vyřídím a rovnou bude postaráno o tělo..."
"Oťuk. Ne Otík."
"To je jedno. Uděláš to?"
Lurkana přikývne a vyrazí k infikovanému gobrovi.

"Hej, ty tam! Ozembuchu. Odveď tady toho dobrodruha k Oťukovi. Ať se na něj podívá a ví, co ho čeká, když bude dělat problémy.", přikáže Lurkana a loupne po mě výmluvým pohledem.
"No, to snad nebylo nutné.", odfrknu si.
Nicméně, gobr pokýve hlavou a monotóním hlasem odříká:"ROZKAZ, ROZKAZ."
Na jeho tváři a mimice ale není znát vůbec nic. Má nějaké podezření? Tuší něco?

LÉČKA: EIric:2D6+ → 5(2 +3 + 0)#INT
PJ si vybere, jak se mu to hodí a táhne.
A) Vlákal jsi kořist až do pasti
B) Kořist nic nepodezřívá a je neopatrná (případný první úder bude ZÁKEŘNOST nebo rovnou ZÁSAH)

PJ?
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hadešadah »

Couváme s Rexem dozadu, aby si nás Rizzeril náhodou nevšiml. Nemám nejmenší chuti nechat se zaplést do politiky a pletich těchhle bezohledných manipulativních vychcánků.

No co, a jestli tu půldrowí bábu s tím divným jménem nenajdu, tak si prostě ty měsíční kameny nechám a bude to. Jak se to vlastně sakra jmenovala? Něco s kalem nebo s kládou.

Ale zase jestli Rizzeril jde nabrat do osady zásoby ... hodilo by se mi nějaké taky štípnout. Má - tedy jelení - kýta už je skoro snězená. Ne, kašlu na to, pak si něco ulovím.

Čekám, až projde a pak, až oba vysmahnou, tak si projdu katakomby, jestli tam náhodou na některé kostřičce nenajdu něco aspoň trošku cenného. Nakonec se vydám chodbou ubíhající na jihovýchod.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

... křižovatka s pavučinami ....

Hadešadah,

počkáte stranou, než Rizzeril projde katakombami na západ. Jde sám, zároveň slyšíš kroky drowky vzdalující se na východ. Tvůj skvělý sluch slyší, že kráčí po dlažbě až do okamžiku, kdy se ozve otevírání a pak opět uzavírání dveří.

Opět rozsvítíš levitující kouli a prohledáte rychle trpasličí kostry, ale všechny cennosti jsou fuč. Zaujme vás jen relativně čerstvá stopa velkých hadích těl, která ústí do jakési prohrabané díry na severovýchod.

"Grykové," okomentuje to Rex, "nechci opakovat stejnou chybu dvakrát a podruhé kvůli těmhle stvůrám přijít o společníka, takže tam nepůjdeme," pronese, jako kdyby to byl on z vás dvou, kdo tady rozhoduje.

Pokračujete chodbou vedoucí na jihovýchod, až dojdete na křižovatku s pavučinami.

Křižovatka s pavučinami
Křižovatka s pavučinami

Směrem na jih pokračuje dlažba, tudy tedy nejspíš odešla drowka. Na sever je tunel čistý s pošlapanou hlínou. "Zaběhnu se tam podívat," navrhne Rex, vyběhne tím směrem a zamžourá do šera. "Je to slepé a prázdné," hlásí ti, když se vrací. Tunel, pokračující dál na jihovýchod je ovšem plným pavučin. "Jestli půjdeme tam, tak bychom se měli nějak přichystat," okomentuje ho Rex.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

... u gejzíru ....

Brandy,

čarodějky tě poslouchají, zatímco co procházíš kolem.

"Drowí osada je srovnána se zemí."
"Drowé budou po zásluze potrestáni."
"To je přesně to, co jsme chtěly slyšet."

Než si uvědomí, že jsi jim řekla přesně to, co chtěly slyšet, a nikoliv pravdu, tak se prosmýkneš do chodby a tou pak do další místnosti. Uprostřed stříká v nepravidelných intervalech obrovský gejzír a zkrápí strop, všechny stěny i celý prostor jeskyně.

Gejzír
Gejzír

Hrozí, že tě gejzír promočí. Zkusíš-li si dobře načasovat proběhnutí, je to NAVZDORY NEBEZPEČÍ, hoď+OBR.

10+: Proběhla jsi:
7-0: Vyber si:
= Gejzír tě celou promáčel, ale uchránila jsi své vybavení.
= Gejzír promáčel celý tvůj batoh, ale ty jsi zůstala celkem suchá.
6-: Gejzír promáčel i tebe, i tvé vybavení.

Můžeš ale zkusit i něco jiného.


Za gejzírem se chodba větví na dvě - jedna pokračuje na severovýchod, druhá na jihozápad.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hadešadah »

Vrtá mi hlavou, jestli mám být potěšena nebo uražena Rexovou starostí o mne. Beztak se jen bojí a má blbé kecy.

Když pronese, že bychom se měli připravit, prohlásím jen: "To je pravda, s pavouky se špatně bojuje s prázdným žaludkem, už dva dny jím jak vrabec, protože se mi tenčí zásoby."

"Gryčí pečínku bych si dala, nebo klidně gryčí játra, ta jsou prý lahůdkou i za syrova."

Posbírám ze stěn nejhezčí a nejčistší pavučiny, které jsou na dosah. Pavučiny jsou skvělé na zastavování krvácení. Zmuchlám z nich kouli a uložím do truhly.

Pak se zamyslím, zase ji vytáhnu, naspu do široké dózy, zakapu obsahem pár lahviček, důkladně promíchám špachtlí, až vznikne hustá kaše. Promnu ji mezi prsty, to by mohlo fungovat.

Dělám léčivý lektvar 2 MAGY

Ještě se přehrabuju v truhle až vytáhnu láhev s louhem získaným v pivovaru, s tímto se budou dělat výbušniny jedna báseň.

2x výbušnina SZ 3

"Jestli se ti tam nechce, nevadí, ulovím si večeři sama."

Pak nakouknu do severní chodby.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... gryčí doupě ....

Hadešadah,

Rex tě ještě dvakrát zkusí přesvědčit, abys do chodby nechodila, ale když si nedáš říct, vyrazí z tebou. "Jak jsem říkal, podruhé neudělám tu samou chybu. Takže když tě nepřemluvím, tak půjdu s tebou a dohlédnu, aby se ti nic nestalo."

Pokračujete stáčející se chodbou až do místa, kde ústí do větší jeskyně.

Gryčí doupě
Gryčí doupě

Na protějším konci je trojice gryků kolem potrhaných na kosti orvaných a okousaných zbytků těla, podle velikosti asi člověka nebo elfa. Vypadají nažraně. Když vstoupíte, líně se otočí a zamávají chapady, nevypadají ale zatím dvakrát odhodlaně k boji.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

... oťukova hromada ....

Elricu,
když dorazíte k první odbočce, gobr ti ukáže, abys šel první. Vstoupíš dovnitř a uvidíš obrovskou hromadu více či méně rozporcovaných, rozložených a ožraných kusů těl všech ras, ať už jde o nepřátele legie, nebo její členy a spojence, i nejrůznějších zvířat. Celá místnost je plná hnilobného pachu a nad těly poletují mračna hmyzu.

Zbytky těl nejspíš vyplňují nějakou jámu, která jimi opravdu přetéká.

V tu chvíli si uvědomíš ve své hlavě cizí myšlenku. 'Přivedl jsi mi živou potravu. To oceňuji.'

Potěší tě, že Oťuk, který zde žije, ať už je to co je to, uhádl tvůj záměr. To tě povzbudí, pokračuješ neohroženě dovnitř a rozhlédneš se. Vprostřed hromady těl zahlédneš trčet malé tykadlo s okem, které na vás hledí a přesně tam si to zamíříš. Tykadlo se schová a ty pokračuješ do míst, kde vykukovalo.

Gobr tě následuje, jako kdyby naprosto nic netušil ... vlastně to skoro vypadá, jako kdyby byl přesvědčen, že on tě sem vede a ty jsi potrava.

Oťukova hromada
Oťukova hromada

V tu chvíli se kolem vás obou pohne zem a tobě to dojde, že to nebyl jen dojem. Gobr je totiž překvapený úplně stejně jako ty - a současně vám dochází , že oťuk vám oběma poslal tu samou zprávu, aby vás nalákal až do své pasti.

Elricu,
oťuk na tebe zaútočí svým chapadlem. Druhým chapadlem zaútočí na gobra.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Brandy »

... u gejzíru ....
Čistopa půl elfího zdraví. Takže co teď rychle pryč od čarodějnic, než si uvědomí, že jsme sprostá lhářka, neho spíš lhářka prolhaná. Jak spěchám málem jsme vlítla do gejzíru.

brandy:2D6+1 → 9(2 +6 + 1)#obr navzdory gejzíru
7-0: Vyber si:
= Gejzír tě celou promáčel, ale uchránila jsi své vybavení.

Tak to bylo taktak. Šplouch. Jsme celá mokrá. Voda mi crčí z vlasů, obličeje, celý předek mám od vody. Tady snad je nějaký drzí skřítek a čekal, až budu u okraje a i když neměl šplouchat tak prostě najednou cák.... Fuj jsem tak elfsky čistá. Kde je můj upocený zaprášený obličej. Už má zase z krásné šedé bledou barvu. udělám na vlasech uzel a otři tvář do hadru a rychle pryč než me to domeje. Zahnu na severovýchod.
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... u velkého kamenného kotle ....

Brandy,

zahneš za roh a svým infrazrakem okamžitě rozpoznáš obrys obrovského kamenného kotle stojícího na trojici mohutných balvanů a ohniště utvořeného pod ním. Oheň neplápolá, ale zuhelnatělá hmota - nejspíš směsice nalezeného dřeva z jeskyní - stále rudobíle žhne a doutná.

Velký kamenný kotel
Velký kamenný kotel

V kotli cosi bublá, ale se svým malým vzrůstem nevidíš přes okraj.

V severní části jeskyně jsou slepá ramena chodeb plná natahaného dřevěného haraburdí, zejména zbytky palub, žebroví a stožárů lodí a také nějaké sudy.

Na východ od kotle pokračuje chodba dál.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hadešadah »

"Tak co, na kterého máš chuť? Ten nejbližší mi přijde už podle vrásčité kůže trochu starší a beztak bude tužší."

"Já bych brala toho menšího, co je vpravo. Ten má ale vyžraný bachor, kdyby to nebyly dělnice, tak bych myslela, že bude klást vejce."

"Tak jo, ty zastrašíš ty dva a já ulovím tam toho."

Na Rexův tázavý pohled dodám: "Buď na ně uděláš 'Bu bu bu' a nebo hodíš tohle." Dám Rexovi výbušninu SZ 3 a SZ 2 "Až řeknu, tak je vyděsíš. Třískneš s tím prudce třeba o zeď a pak než řekneš pětkrát švec, tak to bouchne. Stačí když jim to sebere chuť do boje, a budou se krčit jako červi - kterými vlastně jsou - někde v rožku."

Udělám si na laně smyčku a pak potěžkám v ruce dýku. To bude tanec.

Zamířím a hodím dýku do změti chapadel toho mého vybraného gryka.

Sadah:2D6+2 → 9(5 +2 + 2)
Nepříjemnost nechci, děkuji za nabídku. 1 harm, hod


Dýka se zabodne nad zobákem mezi chapadly. Chapadla sebou zaškubou a současně z Grykova rozevřeného zobáku se vydere uši drásající řev jeho tělo se zavlní a vyrazí vpřed.

"Ještě ne." Šeptnu polohlasem na Rexe.

Roztočím nad hlavou lano. Chci aby se smyčka lana omotla kolem hlavy gryka a rukojeti dýky, či chapadla a rukojeti. S takovým obojkem, který způsobuje skrze dýku výraznou bolest se mi jej jistě podaří odtáhnout pryč. Pokud mě během toho neuzobe samozřejmě. Ale to bude až další zteč poté, co se dozvím, jak milí grykové reagovali.
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Brandy »

.... u velkého kamenného kotle ....
Vařila myška kašičku, na zeleném rendlíčku... já jsem ale kravka. Tady je někde nejspíš obr co si dělá polívku a mě napadne dětská ríkačka. Zkusím rychle utéct chodbou dále, než se majitel rendlíčku vrátí. Až budou kousek v bezpečí rožnu lucerničku. Tohle po slepu nejde. Mě tu brzo takhle něco sežere.
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... ve spižírně ....

Brandy,

tvá lucerna osvítí dlouhou křivolakou chodbu. Projdeš a už když se blížíš k velké jeskyně, ucítíš směs pachů, které ti připomenou spižírnu - směs koření, zemité zeleniny a olejů.

Vstoupíš do ní a osvítíš jí.

Spižírna
Spižírna

Ve východní části místnosti vidíš několik hromad beden, ze kterých se line právě ona směsice vůní. V severní části pak vidíš pětici okovů, ve dvou z nich jsou připoutáni dva goblini.

Přijdeš blíž, posvítíš na ně a nejsou to dva goblini, jsou to dvě děti.

Ne, ani to není pravda, je to jedno dítě a jeden goblin, oba špinaví a podobného vzrůstu, takže by si je člověk snadno splést. V tu chvíli se lidský kluk zadrhávaným jazykem rozkřičí:

"Co - že? Ty - ty - jsi - tu - ta - ky - při - ko - va - ný! Ty - jsi - ta - ky - vězeň?" Řetězy zařinčí, jak se pokusí natáhnout ke goblinovi, ale jsou příliš krátké ... jak ale rozčilení stoupá a chlapcova tvář brunátní, původně zasekávaná řeč se mění v tak rychlou kadenci slabik, že skoro nejde poznat kde začínají a končí slova. "Ty - haj-zle - jeden goblinská jenpočkej ažsemi dostaneš dorukou játězaškrtimzavraždímrozcupuju. Provedutivšechnytyvěcikterýmajsiměstrašilzatímcojsmetubylipřivázanípotměnamoudušipřísahámžetěrozčtvrtímnamalékousíčkyabytyčarodějnicemělymínprácesporcováním!"

Goblin se rozchechtá a čím víc se mladý chlapec rozčiluje a neúspěšně snaží uvolnit z řetězů, tím větší záchvat smíchu ho popadá.
"Ty jedno člověcí nedochůdče, ha ha ha, myslíš, že se tě bojím? Ha ha ha ha, a pak že lidi maj smysl pro humor, che che, kdybys viděl jak ses lesknul studenym potem, přesvědčenej že jsem tvůj strážce, he he he he he. Jaks byl podělanej strachy, když sem si z tebe dělal šoufky, he he he .... kdybys nebyl blbej a nelez do jeskyní bez nočního vidění, hi hi hi hi hi hi hi hi, tak bys mi na ty moje vtípky nikdy nenaletěl, můžeš si za to sám...."

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

... gryčí doupě ....

Hadešadah,

dýka se zabodne vyhlédnutému grikovi mezi chapadla a jak se snaží se jí zbavit, postupně ho namotáš do několika smyček lana. Potom ho přitáhneš.

Rex čeká na tvůj signál, připraven vrhnout výbušninu.

Vyhodnoť si prosím za Rexe, jako svého pomocníka, příslušný tah.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Elric »

... oťukova hromada ....

U Helmova ostří! Jsem to ale pitomec, chodit takhle blízko! Ale na sebemrskačství není čas, teď mě chce zmrskat chapadlem oťuk. Překvapeně zavrávorám a roztáhnu oči v úleku, ale naštěstí nejsem úplně zaskočený, protože jsem se v duchu stejně připravoval na útok na rozumhltem infikovaného gobra.
Odskočím, až narazím batohem do zdi a rychle se podél zdi překulím, jen tak tak se vyhnu chapadlu, které pleskne o stěnu a opět se napřimuje k útoku. To už mám ale připravenou kůsu a vyrazím rychle vpřed, kolem zápolícího gobra. Máchnutím koncem ratiště odrazím druhý útok chapadla a jak mám čepel kůsy dole, vedu sek vzhůru. Jako břitva ostrá čepel se zakousne do ohbí gobrova kolena a nemilosrdně prořízne šlachy i cévy. Překvapený gobr po mě máchne kyjem, ale jsem moc blízko na to, aby to mělo razanci a prostě mu nastavím ratiště a odrazím ho zpátky, vrávorajícího. Rychle udělám půlobrat před dalším útokem chapadla, ale nejsem dost rychlý a chapadlo se o mě otře. Naštěstí neškodně sklouzne po zbroji, jen mě trochu vyvede z rovnováhy. Trochu pomstychtivě přetočím zbraň a dalšímu výpadu se raději kryju říznutím ostří proti směru útoku. Vystříkne odporně zbarvená oťukova krev, nestvůra zařičí a cukne naštvaně napůl odseknutým chapadlem zpátky, teď se už nekomíhá, jen se chvěje a zplihle leží ve špíně.

ZTEČ: EIric:2D6+2 → 11(4 +5 + 2)#SIL
- záměr: uniknout z dosahu oťukových chapadel (k východu) sám a postarat se o to, aby gobr neunikl
- bojuji v obraně jako HOUF, dále mám KZ 2 a ŠERM
- v boji využívám krytí a manévrování, dostanu o 1 menší ZÁSAH
- v útoku využívám DLOUHOU zbraň, SZ 3 MAGICKÁ

Elric>Gobr: 3-ZÁSAH (kůsa) -1ZÁSAH (usňová zbroj) => 2-ZÁSAH => TZ, útočím i na Oťuka, takže jsou spolu v obraně HOUF, ale já mám DLOUHOU zbraň=> TZ
Gobr>Elric: 2-ZÁSAH (kropáč) -2ZÁSAH (těžká zbroj) +1-ZÁSAH (průraz) -1-ZÁSAH (volba) -1-ZÁSAH (ŠERM) => -1-ZÁSAH=> NIC

Elric>Oťuk: 3-ZÁSAH (kůsa) -1ZÁSAH (tuhá kůže) => 2-ZÁSAH => TZ, útočím i na gobra, takže jsou spolu v obraně HOUF, ale já mám DLOUHOU zbraň=> TZ
Oťuk>Elric: 3-ZÁSAH (chapadlo) -2ZÁSAH (těžká zbroj) +1-ZÁSAH (průraz) -1-ZÁSAH (volba)=> 1-ZÁSAH => LZ, ale Elric je HOUF v obraně => OK

PJ?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Korekce výpočtu - nemají to být dvě vyhodnocení, ale jedno sloučené. Kvůli boji všech proti všem nepočítám multiattacky (a stejně je budu muset v pravidlech opravit):

Elric>GobrOťuk: 3-ZÁSAH (kůsa) -1ZÁSAH (usňová zbroj) => 2-ZÁSAH => TZ, ale spolu jsou HOUF, ale já mám DLOUHOU zbraň=> TZ
GobrOťuk>Elric: 3-ZÁSAH (silnější je chapadlo) -2ZÁSAH (těžká zbroj) +1ZÁSAH (průraz chapadla) +1ZÁSAH(průraz kropáče) -1ZÁSAH (volba) -1ZÁSAH (ŠERM se uplatní proti kropáči) => 1-ZÁSAH => LZ, ale Elric je HOUF v obraně => OK



Elricu,

konečně jsi vymanévroval do chodby a otočil se, aby ses podíval, jak si vedl gobr.

Gobr>Oťuk: 2-ZÁSAH (kropáč) -1ZÁSAH (tuhá kůže) +1ZÁSAH (průraz) => 2-ZÁSAH => TZ
Oťuk>Gobr: 3-ZÁSAH (chapadlo) -1ZÁSAH (usňová zbroj) +1ZÁSAH (průraz) => 3-ZÁSAH => KO

Kód: Vybrat vše

Stav nepřátel:
Gobr: KO
Oťuk: LZ [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ] TZ [X][X][ ][ ] KO [ ]
Zatímco tebou zasažené chapadlo se bolestivě stahuje do hromady odpadků, druhé má v sobě zaseknuté gobrův kropáč a ošklivě s sebou cuká. Gobr sám leží bezvládně na zemi a kousek od něj se rozhrnuje hromada těl. Z ní se nejprve vysune chapadlo s očičky, následně pak velká zubatá tlama a za ní celý netvor. Neschopen pohybu svými chapadly, rozhodl se gobra schramstnout svou groteskní mordou.

Obrázek

Zároveň si ale všímáš, jak se odchlípává gobrova kštice - rozumhlt, který ho ovládal, se pokouší opustit ztracené tělo dřív, než bude sežráno.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 3 hosti