[Let's Play] OpenTTD
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A - Tady je vyloženě škoda, že neumíme simulovat lety do zahraničí.
Tak 2-4
B - hned
C - 3
D - 1
Tak 2-4
B - hned
C - 3
D - 1
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: MarkyParky:1D2 → 1(1)#1 768 a prestiž, 2 512 => Prestižní linka +na 768 čtverečků.
B: Vzhledem k A je to Shoda a Ihned.
C: MarkyParky:1D2 → 1(1)#1 Nadzvuk 2 Podzvuk => Nadzvuková pošta
D: Shoda => Zboží ne
B: Vzhledem k A je to Shoda a Ihned.
C: MarkyParky:1D2 → 1(1)#1 Nadzvuk 2 Podzvuk => Nadzvuková pošta
D: Shoda => Zboží ne
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Josef Jan Brauer, dětské básně, 20.10.1976
Cena: 58,4M Kčs
Rychlost: 193 km/h
Kapacita: 28 cestujících, 10 balíků pošty
Provozní cena: 7,32M Kčs/rok
Typ: vrtulník
Dolet: 128 polí
Má vyšší kapacitu, rychlost i dolet než Mi-4. Nahradit:
1) POSTUPNĚ
2) IHNED
3) VŮBEC
1) Prokopeme kanál pro tankery až k rafinerii. Vyžaduje přestavbu zhlaví nákladní stanice u Kralanhradského dolu.
2) V Kralanhradském přístavu přeložíme ropu na cisternová auta
3) V Kralanhradském přístavu přeložíme ropu na vlečku
C. Doprava pracovníků na ropnou rafinérii bude probíhat.
1) Vrtulníky
2) Loděmi
Josef Jan Brauer, dětské básně, 26.10.1976
Cena: 198M Kčs
Hmostnost: 84 t
Rychlost: 125 km/h
Výkon: 4,03 MW
Tažná síla: 502 kN
Provozní cena: 10,0M Kčs/rok
Sázka na to, že brzy přijde další, rychlejší elektrická lokomotiva, vhodná pro tahání těžkých a supertěžkých rychlých nákladních vlaků se vyplatila. Zubrowská lokomotiva je sice o trochu slabší než její vodkský předchůdce, ale má maximální rychlost 125 km/h.
Rozhodněte o výměně VŮBEC, POSTUPNĚ nebo IHNED.
1) AT&SF 5000 na rychlých (120km/h) těžkých (do 300t) tratích. ( 100 km/h, 4,25 MW, 481 kN)
2) VL22M na rychlých (120km/h) těžkých (do 300t) tratích. ( 100 km/h, 2,40 MW, 378 kN)
3) S499 na rychlých (120km/h) těžkých (do 300t) tratích. ( 120 km/h, 3,08 MW, 235 kN)
4) VL22M na rychlých (120km/h) supertěžkých (do 600t) tratích. ( 100 km/h, 2,40 MW, 378 kN)
Josef Jan Brauer, dětské básně, 26.10.1976
Půjdeme se koupat,
vlny budou houpat.
Parník, kačer, ryba,
ty sem patří též,
ale vrtulník či věž?
To by byla chyba.
A. Vrtulník Mil Mi-17vlny budou houpat.
Parník, kačer, ryba,
ty sem patří též,
ale vrtulník či věž?
To by byla chyba.
Cena: 58,4M Kčs
Rychlost: 193 km/h
Kapacita: 28 cestujících, 10 balíků pošty
Provozní cena: 7,32M Kčs/rok
Typ: vrtulník
Dolet: 128 polí
Má vyšší kapacitu, rychlost i dolet než Mi-4. Nahradit:
1) POSTUPNĚ
2) IHNED
3) VŮBEC
B. První ropná plošina byla zbudována na Velkém Kralanhradském Jezeře. Jakým způsobem budeme vozit ropu do Kralanhradské rafinérie?
1) Prokopeme kanál pro tankery až k rafinerii. Vyžaduje přestavbu zhlaví nákladní stanice u Kralanhradského dolu.
2) V Kralanhradském přístavu přeložíme ropu na cisternová auta
3) V Kralanhradském přístavu přeložíme ropu na vlečku
C. Doprava pracovníků na ropnou rafinérii bude probíhat.
1) Vrtulníky
2) Loděmi
Josef Jan Brauer, dětské básně, 26.10.1976
Jedna, dvě, Jacek jde,
veze vagón mouky,
Silný jako Ivan je,
budeme péct vdolky.
D. Dvojčlenná elektrická lokomotiva ET41veze vagón mouky,
Silný jako Ivan je,
budeme péct vdolky.
Cena: 198M Kčs
Hmostnost: 84 t
Rychlost: 125 km/h
Výkon: 4,03 MW
Tažná síla: 502 kN
Provozní cena: 10,0M Kčs/rok
Sázka na to, že brzy přijde další, rychlejší elektrická lokomotiva, vhodná pro tahání těžkých a supertěžkých rychlých nákladních vlaků se vyplatila. Zubrowská lokomotiva je sice o trochu slabší než její vodkský předchůdce, ale má maximální rychlost 125 km/h.
Rozhodněte o výměně VŮBEC, POSTUPNĚ nebo IHNED.
1) AT&SF 5000 na rychlých (120km/h) těžkých (do 300t) tratích. ( 100 km/h, 4,25 MW, 481 kN)
2) VL22M na rychlých (120km/h) těžkých (do 300t) tratích. ( 100 km/h, 2,40 MW, 378 kN)
3) S499 na rychlých (120km/h) těžkých (do 300t) tratích. ( 120 km/h, 3,08 MW, 235 kN)
4) VL22M na rychlých (120km/h) supertěžkých (do 600t) tratích. ( 100 km/h, 2,40 MW, 378 kN)
Josef Jan Brauer, dětské básně, 26.10.1976
Tu máš mámu,
tu máš tátu,
koukej, jak se daří státu.
Výsledky roku 1977:
tu máš tátu,
koukej, jak se daří státu.
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -287M Kčs
Nové dop. prostředky: -33,2G Kčs
Provoz vlaků: -14,7G Kčs
Provoz sil. dopravy: -4,23G Kčs
Provoz letecké dopravy:-3,46G Kčs
Provoz lodní dopravy: -1,42M Kčs
Údržba: -1,62G Kčs
Příjmy vlaků: +39,0G Kčs
Příjmy sil. vozidel: +15,5G Kčs
Příjmy let. dopravy: +23,1G Kčs
Příjmy lodní dopravy: +6,14G Kčs
Další výdaje: -303k Kčs
Kód: Vybrat vše
Meziročně: +24,8G Kčs
Stav na účtu: +752G Kčs
Hodnota společnosti: +890G Kčs
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 2 ihned
B 1
C 1
D 2 4 ihned
D 1 3 postupně
B 1
C 1
D 2 4 ihned
D 1 3 postupně
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Kde se teď používají vrtulníky?
A co je limitující pro rychlé těžké vlaky? Rychlost vagónů nebo kolejí?
Předběžně:
A postupně
B 3
C 1
D všude, hned
A co je limitující pro rychlé těžké vlaky? Rychlost vagónů nebo kolejí?
Předběžně:
A postupně
B 3
C 1
D všude, hned
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Zajišťují přepravu do vesnice jménem Lípa. Žijí v ní nějací vzdálení příbuzní Brauerovců.Pieta píše:Kde se teď používají vrtulníky?
Stále ještě rychlost vagónů - 120 km/h. A co jsem koukal, tak to bude limit až do devadesátek.Pieta píše:A co je limitující pro rychlé těžké vlaky? Rychlost vagónů nebo kolejí?
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: MarkyParky:1D2 → 2(2)#vrtulníky 1 Ihned, 2 postupně => POSTUPNĚ
B: MarkyParky:1D2 → 1(1)#1 kanál 2 vlečka => Prokopat kanál
C: SHODA => Vrtulníky
D1: MarkyParky:1D2 → 2(2)#ATSF5000 1 postupně 2 ihned => IHNED
D2: VL22M SHODA => IHNED
D3: MarkyParky:1D2 → 1(1)#S499 1 postupně 2 ihned => POSTUPNĚ
D2: supertěžké SHODA => IHNED
B: MarkyParky:1D2 → 1(1)#1 kanál 2 vlečka => Prokopat kanál
C: SHODA => Vrtulníky
D1: MarkyParky:1D2 → 2(2)#ATSF5000 1 postupně 2 ihned => IHNED
D2: VL22M SHODA => IHNED
D3: MarkyParky:1D2 → 1(1)#S499 1 postupně 2 ihned => POSTUPNĚ
D2: supertěžké SHODA => IHNED
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Josef Jan Brauer, dětské básně, 1.1.1979
Výsledky roku 1978:
V roce 1978 se nestalo nic zásadního, co bys stálo za rozhodnutí. Podařilo se dokončit optimalizaci vytížení vlaků.
Když má člověk kupu dětí,
čas kolem jak Tu-144 letí.
čas kolem jak Tu-144 letí.
Výsledky roku 1978:
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -75,9M Kčs
Nové dop. prostředky: -16,9G Kčs
Provoz vlaků: -14,7G Kčs
Provoz sil. dopravy: -4,36G Kčs
Provoz letecké dopravy:-5,47G Kčs
Provoz lodní dopravy: -1,47M Kčs
Údržba: -1,61G Kčs
Příjmy vlaků: +41,3G Kčs
Příjmy sil. vozidel: +16,7G Kčs
Příjmy let. dopravy: +28,6G Kčs
Příjmy lodní dopravy: +6,26G Kčs
Další výdaje: -310k Kčs
Kód: Vybrat vše
Meziročně: +48,3G Kčs
Stav na účtu: +801G Kčs
Hodnota společnosti: +937G Kčs
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Josef Jan Brauer, dětské básně, 1.1.1979
Jede autobus,
jakou že má barvu?
To mi říci zkus.
Letí letadlo,
Že je hrozně malinké?
Co tě to popadlo.
A. Autobus Karosa B731
Cena: 2,87M Kčs
Hmostnost: 9t
Rychlost: 88 km/h
Výkon: 157 kW
Tažná síla: 35 kN
Kapacita: 45 cestujících
Rozhodněte o nasazení na následujících linkách - IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC.
1) MHD na maloměstech - místo kloubového 706 RTO K (48 km/h, 149 kW, 61 kN, 68 cestujících)
2) MHD ve velkoměstech - místo kloubového 706 RTO K (48 km/h, 149 kW, 61 kN, 68 cestujících)
3) Na letištích - místo kloubového 706 RTO K (48 km/h, 149 kW, 61 kN, 68 cestujících)
4) Na meziměstských linkách - místo 706 RO (64 km/h, 112 kW, 31 kN, 34 cestujících)
B. Nákladní proudové letadlo Iljušin Il-76
Cena: 199M Kčs
Rychlost: 772 km/h
Kapacita: 90 tun libovolného nákladu
Provozní cena: 49,9M Kčs/rok
Typ: Velké
Dolet: 832 čtverečků
Rozhodněte o nasazení na následujících linkách - IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC.
1) Zboží mezi Malým Kašparovem, Žatičkami a továrnou v Žatičkách
2) Pošta do 128 čtverečků (vozí Jak-40)
3) Pošta do 640 čtverečků (vozí Il-62)
4) Pošta do 832 čtverečků (vozí Tu-144, Il-79 by zvládl bez mezipřistání)
5) Pošta do 1024 čtverečků (vozí Tu-144, Il-79 by zvládl s mezipřistáním)
Jede autobus,
jakou že má barvu?
To mi říci zkus.
Letí letadlo,
Že je hrozně malinké?
Co tě to popadlo.
A. Autobus Karosa B731
Cena: 2,87M Kčs
Hmostnost: 9t
Rychlost: 88 km/h
Výkon: 157 kW
Tažná síla: 35 kN
Kapacita: 45 cestujících
Rozhodněte o nasazení na následujících linkách - IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC.
1) MHD na maloměstech - místo kloubového 706 RTO K (48 km/h, 149 kW, 61 kN, 68 cestujících)
2) MHD ve velkoměstech - místo kloubového 706 RTO K (48 km/h, 149 kW, 61 kN, 68 cestujících)
3) Na letištích - místo kloubového 706 RTO K (48 km/h, 149 kW, 61 kN, 68 cestujících)
4) Na meziměstských linkách - místo 706 RO (64 km/h, 112 kW, 31 kN, 34 cestujících)
B. Nákladní proudové letadlo Iljušin Il-76
Cena: 199M Kčs
Rychlost: 772 km/h
Kapacita: 90 tun libovolného nákladu
Provozní cena: 49,9M Kčs/rok
Typ: Velké
Dolet: 832 čtverečků
Rozhodněte o nasazení na následujících linkách - IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC.
1) Zboží mezi Malým Kašparovem, Žatičkami a továrnou v Žatičkách
2) Pošta do 128 čtverečků (vozí Jak-40)
3) Pošta do 640 čtverečků (vozí Il-62)
4) Pošta do 832 čtverečků (vozí Tu-144, Il-79 by zvládl bez mezipřistání)
5) Pošta do 1024 čtverečků (vozí Tu-144, Il-79 by zvládl s mezipřistáním)
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 4 postupně, jinak vůbec
B 1 až 3 postupně, jinak vůbec
B 1 až 3 postupně, jinak vůbec
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A - Kloubový znamená, že má jakoby přívěs a tak zasekává dopravu, že? V tom případě:
12 postupně, 3 vůbec, 4 ihned
B - Můžu poprosit o porovnání strojů, hlavně z hlediska kapacity? U těch dalších jsem našel kapacity jako lidi nebo lidi+pošta, neumím to převést na tuny.
12 postupně, 3 vůbec, 4 ihned
B - Můžu poprosit o porovnání strojů, hlavně z hlediska kapacity? U těch dalších jsem našel kapacity jako lidi nebo lidi+pošta, neumím to převést na tuny.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Ano.Pieta píše: Kloubový znamená, že má jakoby přívěs a tak zasekává dopravu, že? V tom případě:
Neumí předjíždět, dá se předjíždět jen obtížně a blokuje víc místa v zastávkách a řazení na křižovatkách.
On bohužel není obecný vzorec pro převod, každé letadlo to má trošičku jinak. Vypíšu používané typy, kterých by se týkala změna:B - Můžu poprosit o porovnání strojů, hlavně z hlediska kapacity? U těch dalších jsem našel kapacity jako lidi nebo lidi+pošta, neumím to převést na tuny.
Il-62 umí následující konfigurace:
* 144 lidí + 40 balíků pošty
* 140 balíků pošty
* 140 krabic zboží
Jak-40 umí následující konfigurace:
* 25 lidí + 10 balíků pošty
* 30 balíků pošty
* 30 krabic zboží
Tu-144 umí následující konfigurace:
* 100 cestujících
* 50 balíků pošty
* 50 krabic zboží
Il-76 umí následující konfigurace:
* 180 balíků pošty
* 180 krabic zboží
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Ok, v tom případě platí původní zadání. Letištím popřejme jejich kloubáky, stejně tam vždycky musí jezdit něco extra... d-:MarkyParky píše: ↑28. 7. 2019, 22:29Ano.
Neumí předjíždět, dá se předjíždět jen obtížně a blokuje víc místa v zastávkách a řazení na křižovatkách.
Dík.MarkyParky píše: ↑28. 7. 2019, 22:29On bohužel není obecný vzorec pro převod, každé letadlo to má trošičku jinak. Vypíšu používané typy, kterých by se týkala změna:
V tom případě 2 postupně, pokud nebudeme mít problém s tím, že nahrazujeme malé letadlo velkým.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A1: MarkyParky:1D2 → 2(2)#MHD malo 1 vůbec 2 postupně => POSTUPNĚ
A2: MarkyParky:1D2 → 2(2)#MHD velko 1 vůbec 2 postupně => POSTUPNĚ
A3: Shoda => VŮBEC
A4: MarkyParky:1D2 → 2(2)#meziměsto 1 ihned 2 postupně => POSTUPNĚ
B1: MarkyParky:1D2 → 2(2)#zboží 1 vůbec 2 postupně => POSTUPNĚ
B2: Shoda => POSTUPNĚ
B3: MarkyParky:1D2 → 1(1)#Il-62 1 vůbec 2 postupně => VŮBEC
B4: Shoda => VŮBEC
B5: Shoda => VŮBEC
A2: MarkyParky:1D2 → 2(2)#MHD velko 1 vůbec 2 postupně => POSTUPNĚ
A3: Shoda => VŮBEC
A4: MarkyParky:1D2 → 2(2)#meziměsto 1 ihned 2 postupně => POSTUPNĚ
B1: MarkyParky:1D2 → 2(2)#zboží 1 vůbec 2 postupně => POSTUPNĚ
B2: Shoda => POSTUPNĚ
B3: MarkyParky:1D2 → 1(1)#Il-62 1 vůbec 2 postupně => VŮBEC
B4: Shoda => VŮBEC
B5: Shoda => VŮBEC
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Josef Jan Brauer, jedna protestní, mezi dětskými říkačkami, 1.1.1979
V roce 1980 se podařilo zoptimalizovat vytížení téměř celé silniční sítě. Už to vypadá, že do konce pětiletky stihneme konečně splnit úkol té minulé
Milé děti podle plánu,
do školky už vstávají k ránu.
Soudruzi mi prominou,
když na rozdíl od našeho státu,
mé děti poslechnou svého tátu,
a plnění plánu neminou.
Výsledky roku 1980:
do školky už vstávají k ránu.
Soudruzi mi prominou,
když na rozdíl od našeho státu,
mé děti poslechnou svého tátu,
a plnění plánu neminou.
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -22,3M Kčs
Nové dop. prostředky: -1,63G Kčs
Provoz vlaků: -15,4G Kčs
Provoz sil. dopravy: -4,27G Kčs
Provoz letecké dopravy:-5,51G Kčs
Provoz lodní dopravy: -1,44M Kčs
Údržba: -1,64G Kčs
Příjmy vlaků: +43,5G Kčs
Příjmy sil. vozidel: +17,2G Kčs
Příjmy let. dopravy: +27,7G Kčs
Příjmy lodní dopravy: +6,19G Kčs
Další výdaje: -316k Kčs
Kód: Vybrat vše
Meziročně: +64,7G Kčs
Stav na účtu: +867G Kčs
Hodnota společnosti: +983G Kčs
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 2. 9. 2019, 08:55, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 5 hostů