[HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Elricu,

sochy musíš opravdu tlačit .. a pokud se nemá při pádu ze schodů rozbít, tak následně podpírat zespodu a s každým schodem to vydá opravdu velkou ránu.

V té době Sylkress s Ilnorem pootevřou dveře, aby mezi pavučinami nahlédli, co děláš. Pozorně tě sledují, ale nic nedělají.

Když se začneš se sochou blížit ke dveřím, opět zavřou.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Elric »

Na chvíli se zastavím a plácnu se do čela. Ano, samozřejmě jsem zapomněl na tak drobný detail, že se mohou zkrátka kdykoliv podívat a zase zalézt. Přimhouřím oči a čelo se mi stáhne soustředěním. Nevadí, zkusíme něco trošku jiného. Z části. Sochu dotlačm tak tři metry od dveří. Za ní položím ty dvě drowí kuše. Sice už je nevyužiju podle plánu, ale třeba se budou hodit.
Potom zhasnu nejbližší svícen a pokusím se s ním zapřít dveře, aby nebylo tak snadné je otevřít. Začnu zhasínat další svícny, abych zejména u dveří vytvořil hodně nejasné přítmí, kde mihotavé stíny snado šálí zrak, ale světlo pořád postačuje na základní orientaci. Během toho také seberu dva krátké drowí meče a strčím si je provizorně za opasek.
Odchytím kozu, sundám ze zad batoh a připevním ho na ní. Potom přes něj ještě přehodím svůj cestovní plášť a mezi popruhy batohu ještě vtěsnám trojzubec, tak aby byla hlavice hezky vidět. Prohlédnu si své dílo. Za normálního světla by to opravdu nikoho neošálilo, ale v tomhle přítmí a hlavně ve zlomku vteřiny, co budou mít drowové k rozhodování...by to mohlo postačovat k tomu, co zamýšlím. Z batohu ještě vylovím pár skrojků tvrdého chleba a trochu ho koze dám. Nechám jí dochroupat první porci a pak jí odvedu k jižní stěně, co vede ke dveřím té sešikmené. Asi tak dva, tři metry ode dveří.
Sám si stoupnu za dveře ke zdi, položím na zem lucernu a nastavím okenice tak, aby nesvítila do sálu, ale osvětlovala jen stěnu, u které jsem já. Potom vezmu svícen, kterým jsou zapřené dveře a odhodím ho s rachotem dál do sálu. To jistě drowy na druhé straně dveří upozorní, že se něco chystá. Potom trhnu za dveře a pustím je, ať se samy otevřou.
Světlo z předsálí by drowům mělo osvětlit nejasnou siluetu...sochy. Ale po tom, co mě viděli sochu tahat, moc nečekám, že by na ní drowové vypálili své střely a kouzla. Takže mám v záloze plán Bé. Nebo spíš Mééh. Krytý před drowy dveřmi a zdí, ukážu koze napřaženou dlaň s dalším chlebem a ta se přirozeně rozeběhne od jižní stěny k severní...přímo přes prostor, kam míří kuše a kouzla napjatých drowů, kteří čekají, kdy se z přítmí vyřítím já. Bodne mě osten lítosti, protože jestli moje léčka vyjde, je možné, že to koza odnese.

LÉÉÉČKA: EIric:2D6+ → 9(4 +5 + 0)#INT
- Kořist nic nepodezřívá a je neopatrná (případný první úder bude ZÁKEŘNOST nebo rovnou ZÁSAH)
= vypálí na falešný cíl a já budu mít čas přesekat pavučinu

PJ, jaký to mělo efekt? Pokud se spustí opravdu střelba nebo kouzla, nebudu čekat a hodlám se vrhnout osekávat pavučinu. Ale co přesně udělám bude záviset na tom, jak dopadla léčka...
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Elricu,

léčka dopadla podle tvých představ. Sylkress s Ilnorem jen nahlédli, všimli si stínu s trojzubcem, který se rozběhl a Ilnor vyřkl několik drowských zaklínadel. Sylkress souběžně spustila palbu z kuše.

Šipky se zabodly do batohu a pláště. Hned na to se podlaha kolem Méh se rozvlnila a z prasklin a spárů začínala vyrůstat obrovská černá chapadla, ....

Sylkress>Méh: Minula, zasáhla batoh.
Ilnor>Méh: +4ZÁSAH(černá chapadla) => SMRT


... která kozu okamžitě roztrhla vedví. Chudinka ani nestihla zamečet, díky čemuž Sylkress s Ilnorem nemohli postřehnout, že je něco v nepořádku a to ti dalo příležitost vyrazit kupředu.

Chceš-li rozsekat pavučinu, kterou upletli na dveřích, vyhodnoť si prosím Pavučinu, hoď+SIL.
TREFA:
* Vyčistíš dveře od pavučiny a
10+: .... dostaneš se skrz rychle a můžeš zaútočit na Sylkress a Ilnora.
7-9: Vyber si:
* dostaneš se skrz rychle a můžeš zaútočit na Sylkress a Ilnora, ale budeš zamotaný v pavučině (-1STÁLE na jakýkoliv pohyb, dokud se jí nezbavíš). Quagoti budou až za nimi.
* vyčistíš si dveře od pavučin, ale Sylkress a Ilnor se stihnou stráhnout a do první linie se dostanou quagoti.
6-: PJ je na tahu.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Elric »

S bojovým pokřikem se vrhám vpřed a špičkou meče opisuji ležatou osmičku. Nabroušený meč se zakusuje do vláken, párá je a trhá jako provázky. Prorážím skrz zbytek pavučiny a hledím do překvapených tváří Sylkress a Ilnora, kteří se nestíhají stáhnout za své pohůnky - rozhodně ne dříve, než k tomu budu mít co říct já...

PŘEKONÁNÍ PAVUČIN: EIric:2D6+2 → 13(6 +5 + 2)#SIL
- Vyčistíš dveře od pavučiny a dostaneš se skrz rychle a můžeš zaútočit na Sylkress a Ilnora.


Vybrat si jeden cíl, nebo zaútočit na dva protivníky naráz? Nebezpečný čaroděj, schopný svými kouzly zvrátit situaci na bojišti a nebo zkušená válečnice, která si umí zorganizovat pohůnky a která je zároveň vůdkyní? Oba jsou nebezpeční a důležití. A proto zaútočím na oba zároveň.

Sylkress okamžitě schovává kuši a pozvedá meč k obraně. Vedu úder záměrně na její čepel s cílem odrazit jí na stranu a jakmile o sebe meče zazvoní, pouštím meč levou rukou a udeřím Ilnora pěstí do tváře až zavrávorá. Pravou stahuju meč za záda, levou znovu chytím za hlavici a udeřím na Sylkress shora. Na poslední chvíli úder vykrývá, ale jeho síla jí donutila chytit meč oběma rukama a jít do sníženého postoje - čehož okamžitě využiju, zkřížím čepele, navalím se na ní a kopnutím jí srazím na zem. Ilnor se mezitím vzmáhá a napřahuje ruku - instinktivně nastavím čepel a ucítím, jak meč začíná chladnout a čepel pokrývá jinovatka. Uhnu na stranu, strhnu čepel stranou, kopnu Ilnora do kolene a završím ro úderem hruškou do hlavy - odkud se s jiskřením odrazí, jako kdyby měl na hlavě helmu z pevné oceli. Nicméně i tak stačí síla úderu k tomu, aby zavrávoral, čehož ihned využiju - pustím meč levou rukou, chytím ho za límec a trhnutím ho pošlu na zem rovnou na Sylkress, která se zrovna pokoušela vstát...

ZTEČ: EIric:2D6+2-1 → 9(3 +5 + 2 - 1)#SIL-ARACHNOFOBIE
- záměr: srazit oba drowy na zem, dostat je tak do NEVÝHODNÉHO postavení a zabránit jim v ústupu
- záměr se zcela zdařil, bez NEPŘÍJEMNOSTi
- bojuji v OBRANĚ jako HOUF, dále mám KZ 2 + ŠERM (obouruční meč)
- v útoku používám obouruční meč - SZ 3 DLOUHÁ (takže se smaže rozdíl velikostí v útoku)
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hiro »

... ve lkajících tunelech ...

"Uteč zpátky, Balwíro. Řekni, že jsem tě zajal jako rukojmí. Je to sice pitomost, ale třeba na to někdo skočí. Budu se těšit na viděnou. A pozdrav ode mne Martu!"

'Boo, padáme, upaluj za mnou!'

Udělám tři rychlé kroky k severní stěně jeskyně. Lehce párkrát švihnu krátkým mečem. Na vyváženou šavli hodně ztrácí, ale aleaspoň něco, když už nic. Druhou rukou si posvítím na dravouka a bez dalšího otálení zašeptám: "Bún bó nám bó..."

Magie pohybu Hiro: Hiro:2D6+ → 9(6 +3 + 0)#MAG
- Dosah DOTEK, Seslání OKAMŽIK, Vzdálenost, na kterou kouzlo vydrží, než zanikne: HOD
- Přenos proběhl přibližně tam, kam jsi chtěl, ale ve správný čas.
- Hyperprostor, záměr: Teleportovat se do chodby za dravouka, tak daleko, jak jen dohlédnu (v rámci vzdálenosti HOD)

Magie pohybu Boo: Hiro:2D6+ → 2(1 +1 + 0)#MAG
- Dosah DOTEK, Seslání OKAMŽIK, Vzdálenost, na kterou kouzlo vydrží, než zanikne: HOD
- Hyperprostor, záměr: Teleportovat se k Hirovi
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Brandy »

...Drowí osada, uvnitř hostince...
"promiňte to asi nebude restaurace u Dobrého kuchaře, že? Asi jsem dostala špatnou mapu a někde zabloudila. Možná jsme se měla dát u draka doprava..." Dobře to asi nebylo dobré zkusit vtip na odlehčení situace. Držím v ruce kuši a oni jsou tři. Pavouky fakt nesnáším.

"No dala bych si porci, hodně masa, kus chleba, jednu celou cibuli a stroužek česneku, hrstičku majoránky, šlo by?" A jaká bude cena? Vaše smrt! pomyslím si. Hlídám si záda a stojím spíše u dveří, tady se bude lépe střílet.

"Nemám moc v oblibě, když mě obsluhuje okovaná pakáž. Vždy mi do jídla plivnou. Co je pustit? Goblinům bude dobře u Jeka?" Čekám na reakci. "Říkala slečna Naďa, že se mám na vás ještě obrátit v jedný záležitosti. Prý už budete vědět, tak snad víte? Prý když vy i já máme společného nepřítele, jsme spolu přátele." Pokynu rukou na znamení přátelství.

PJ
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Sylkress bude útočit mečem a má okovanou koženou zbroj: SZ:1/ŠERM/KZ:2.

Ilnor použije Ledový paprsek, Sylkress krýt mečem a Ilnor má zakouzlenu magickou zbroj: SZ:3/KZ:1

Dohromady jsou HOUF/SZ:3/ŠERM/KZ:2

Elric>Drowové: +3ZÁSAH(Obouruční meč) - 2ZÁSAH (zbroj) - 1ZÁSAH (ŠERM) +1ZÁSAH(Dlouhá) => LZ, ale jsou HOUF => OK
Drowové >Elric :+3ZÁSAH (Ledový paprsek) - 2ZÁSAH (Zbroj) - 1ZÁSAH(ŠERM) => OK, ale jsou HOUF, ale Elric je taky HOUF => OK


Elricu,
oba vůdčí Drowové leží na zemi, ty ale koutkem oka zahlédneš obřího pavouka, jak vyvrhává tvým směrem síť z pavučinových vláken. Také quagoti se na tebe vrhají přes prostor, který se uvolnil a snaží se tě natlačit zpět do chrámu - a moc u toho nedbají na to, zda je u toho nepošlapou.

Vyhodnoť si NAVZDORY NEBEZPEČÍ proti pavoukovi. S quagoty to bude:
* NAVZDORY NEBEZPEČÍ, pokud budeš chtít ustoupit do prostoru chrámu nezraněn, nebo
* ZTEČ, pokud se pokusíš udržet dveře nebo dosáhnout nějakého vlastního záměru.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... lkající tunely ....

Híro,
Balwíra vyjekne, vypálí po netvorovi jednu šipku z kuše, ta ho jen lehce škrábne a drowka se dá na útěk. Boo se přikrčí a ona proběhne kolem něj, aniž by si ho všimla. Pak přiskočí k tobě.

Dravouk se s hrozivým řezem vrhne do úzké chodby, naštěstí pod jeho vysokýma nohama vidíte na ústí chodby naproti.

Vaše telepatické spojení s Booovi umožní přesné odhadnout, kam se chceš teleportovat. Jeho zkušenosti s teleportací mu umožní zamířit si to do místa těsně vedle - a s mistrovskou přesností zahájí přesun.

Naneštěstí tvé kouzlo tak přesné není, takže jsi skončil přesně na tom mísa úplně stejném místě ... a Boo na poslední chvíli změnil závěr zaklínací formule, aby měl jistotu, že se neteleportuje přímo do tvých nohou, protože to by jej zabilo a tebe připravilo o končetinu.

Objevíte se oba na tom samém místě, ale Boo, díky nedokončeném zaklínadlu, je jen polohmotný a skrze tvou nohu volně prolíná.

Boo utrpěl TZ a trauma "Polohmotný", protože nemůže pořádně manipulovat s hmotnými předměty, má -1SIL, dokud mu nebude poskytnuta PRVNÍ POMOC.

Statečný ďáblík nevydá ani zvuku, zatímco Balwíra ječí hrůzou, takže se dravouk, který vás ztratil z očí, dere dál chodbou na severozápad. Před vámi je prázdný tunel na jih.

Postupujete, minete ještě několik dalších potrhaných pavučin, vlajících v průvanu, až se nakonec chodba opět otevře ... a k slábnoucímu kvílení meluzíny se přidá nový zvuk, zvuk, který tak dobře znáš a který tě vyloženě povzbudí - hučení vody.

Vstoupíte do jeskyně, vzduch je cítit vlhkem a tvá mušle ozáří hladinu podzemní řeky, která teče podzemím od severovýchodu na jihozápad.

Břeh s pirátskou básní
Břeh s pirátskou básní

Ve výklenku v jihozápadní stěně je do kamene vyškrábaná krátká báseň v obecné řeči.
Pirátská říkanka v obecné řeči píše: Lebečný přístav, je-li tvůj cíl,
proud řeky Sargauth nechť žene tvůj kýl.

Láká-li tě spíš,
pirátská skrýš,
s proudem k rovu kapitána,
poprat se musíš.
Řeka má silný proud a není tu žádný prám ani loď. Není ale nijak prudká nebo nebezpečná. Lastura také osvítí, že jen malý kus napříč řekou se nachází další břeh, kde by bylo možné vylézt na souš.

Nechat se proudem unášet na jihozápad nebo přeplavat na protější břeh můžeš bez hodu.
Pokusit se plavat proti proudu na severovýchod je PŘEKONÁNÍ SILOU.

Co uděláte?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Elric »

.... vstup do bývalého Důmathoinova chrámu ....

V opojení z rytmu boje a prvotním úspěchem, vydám ze sebe vítězoslavý pokřik, který přejde ve smích. Před quagoty neustoupím ani o sáh a pavučin se taky nebojím, však už jsem je zpřetrhal předtím. Roztočím meč nad hlavou a pustím se do útočníků dobře nacvičenou sérií na sebe navazujících úderů. Nemusím být extrémně pečlivý, cílů je mnoho. A stejně jako quagoti, ani já neberu ohled na ležícího Ilnora či vstávající Sylkress. Když na to přijde, klidně je přišlápnu nebo kopnu, to jen tak preventivně, aby je nanapadlo mě třeba chytat za nohy.

"JEN POJĎTE, JÁ VÁS NAUČÍM, BÁT SE MÉHO MEČE! TŘESTE SE PŘED BASTARDEM Z CORMYRU!"

ZTEČ: EIric:2D6+2-1 → 11(5 +5 + 2 - 1)#SIL-ARACHNOFOBIE
- záměr: držet pozici, odrazit útok quagotů a naučit je bát se mého meče (abych pak měl prostor zajmout drowy)
- záměr se zcela zdařil a způsobím o 1 větší ZÁSAH protivníkům
- bojuji v OBRANĚ jako HOUF, dále mám KZ 2 + ŠERM (obouruční meč)
- v útoku používám obouruční meč - SZ 3 DLOUHÁ (takže se smaže rozdíl velikostí v útoku)


Pavoučích vláken si nevšímám, jen si dám pozor, aby se mi nedostala do obličeje, ale jinak je zkrátka roztrhám nebo přesekám tím, jak se hýbu.

NAZVODRY PAVUČINĚ: EIric:2D6+2-1 → 12(6 +5 + 2 - 1)#SIL-ARACHNOFOBIE
- plný úspěch

PJ?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Elric>Quagoti: +3ZÁSAH(obouručák) -1ZÁSAH(hrubá srst) +1ZÁSAH(dlouhá) +1ZÁSAH(volba) => SMRT, ale Quagotů je HOUF => KO
Quagoti>Elric: +2ZÁSAH(drápy) -2ZÁSAH (zbroj) -1ZÁSAH(šerm) => nic

Kód: Vybrat vše

Stav nepřátel:
Sylkress: LZ [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] TZ [ ] [ ] KO [ ] - sražená na zem
Ilnor: LZ [ ] [ ] [ ] TZ [ ] KO [ ] - sražený na zem

Obří pavouk: OK - nad tebou v síti

Quagoti: 2x SMRT, 3x KO, 2x TZ - bojí se tě

Marta: LZ [X] [ ] TZ [ ] KO [X] - omámená vzadu
Elricu,
uz první rána mečem prořízne dvěma Quagotům hrdla a oni se v mžiku skácí k zemi. Po následných několika marných pokusech tě zasáhnout drápy vyřadíš další dva a ti cukajíce se bolestí padnou na zem. Poslední dva se s ošklivě posekanými rukami stáhnou ke dveřím vedoucím na severovýchod.

Vstup do chrámu
Vstup do chrámu

Pavoukově síti se hravě vyhneš, ale protože se drží nad tebou, nezasáhneš ho. Koutkem oka také zaregistruješ skrze jižní dveře, že čtveřice drowek překotila v místnosti na jih stůl, utvořila tak improvizovanou barikádu, za kterou jsou připravené s kušemi.

Elricu,
momentálně s tebou přímo mohou bojovat hned 2 nepřátelé naráz:
* Sylkress, která dál bude pokračovat s mečem a pokusí se překulit do sálu a dostat se na nohy.
* obří pavouk, který se na tebe vrhne svými kusadly a chce tě otrávit jedem.

Ilnor se pokusí uniknout z nepříjemného postavení s pomocí NEVIDITELNOSTI a získat trochu distanc. Udělá to i tehdy, pokud bys ho chtěl zatáhnout do ZTEČE (vyhodnotíme to v takovém případě stejným hodem, ale vůči němu bude ten hod znamenat ZÁKEŘNOST a volby budou použité analogicky se ZTEČÍ).

Drowky na jihu vystřelí pouze tehdy, pokud by ses jim dostal na mušku (tzn. pokračoval do východní půlky vchodu) a vyhnout se jejich šipkám by bylo NAVZDORY NEBEZPEČÍ. Pokud se ale udržíš v západní části, tak nemají jak tě zasáhnout a střílet nebudou.

Quagoti už se do bitky nezapojí, nanejvýše se dva z nich, co mohou, pokusí zdrhnout dveřmi na severovýchod.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... v hostinci Kamenná kuchyň ....

Brandy,
po tvém úvodu jsou drowové zprvu ztichnou, sledují a poslouchají. Potom jeden druhému šeptají, zalechneš jen útržky:
"Pouštět otroky?"
"Co to mele o přátelích a nepřátelích?"
"Myslíš, že je opilá? Nebo jí omámilo nějaké monstrum?"
"Pod vlivem kouzla?"

Pak se jeden zvedne a pronese. "Možná bychom se měli představit. Já jsem Ralfar, tohle je Rizryn a Xebyl," ukáže na zbylé drowy. "Pojď dál, paní .... ", vyzvou tě, aby ses představila.

"Tady Blarg ti do guláše nenaplive a Bubla, Patolíz a Uchořez taky ne. Oni moc dobře vědí, že by mohli skončit v rukou T'rissy nebo Sylkress a tak sekají dobrotu."

Když to dořekne, jeden z goblinů udělá pukrle, druhý se ukloní a třetí zamává. Gobr nic komického neudělá, nabere do misky velkou naběračku guláše. "Pokud ti zachutná, dáme ti i nášup, na cestu," navrhnou, když vidíš velikost své porce, "Blarg ti to může nalít třeba do nějakého vaku, třeba místo vody, aby se ti to dobře neslo a mohla sis to snadno přelít do kotlíku a ohřát nad ohněm."

Drowové budou chtít za jídlo 1-CENNOST, ale za tuhle cenu ti dají tuhle porci (která ti vystačí jako jídlo na nejbližší TÁBOŘENÍ) a ještě 2 další porce k tomu.

"Kam máš namířeno?" pokračují v konverzaci, "a co jsi to předtím myslela s tou Naďou?" dodají k tomu opatrně.

Dáš si a zaplatíš to jídlo? Co jim odpovíš? A co budeš dělat dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Brandy »

.... v hostinci Kamenná kuchyň ....
"Ehm, Jiwa," polknu lež. "Jo guláš si dám, pořádnou porci!" Jsem zvědava jak zareaguje, až mu podám stříbro z pokladu drowouka. "Nechceme se k jídlu posadit? Vybídnu je? Vy si nedáte? Jo ta Naďa nebo jak si říkala, tvrdila, že prý není nic horšího jak pavouci. Prý až nějakého potkám, tak si mám dát pozor." Zkusím zahrát blbku, třeba na to skočí. Co maj ti tři holoubkové za lubem?

brandy:2D6-2 → 3(4 +1 - 2)#cha odhad osoby
* Jaké jsou úmysly postav?
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Hiro »

... lkající tunely ...

"Podzemní řeka? Pirátská říkanka? Úžasné!" zvolám nadšením. "Teď už jen palma na písečné pláži, čerstvá šťáva z kokosu při západu slunéčka a bude to jako na jižních ostrovech!"

Prohlédnu si vymletou zátočinu, temné stěny jeskyně a pokrčím rameny. Bik-Kini to tedy nejsou, ale i tak je tu vcelku krásně. Nemít šíleného dravouka poblázněnou Balwíru v zádech, dalo by se tu příjemně zdřímnout. Ovšem situace si žádá postupovat dále.

Vstoupím po kotníky do vody a zarazím se. Na krku se mi pořád ještě houpe lanko drowího vodítka. Sice nemá na konci přivázaný kámen ani kotvu, ale i tak nebude rozumné lézt s ním do neznámé vody. To mi ostatně doma již od mala vtloukali do hlavy - Hiro, nikdy nelez do neznámé vody a už vůbec ne s provazem okolo krku.

Zkusím obojek povolit rukami, ale nedokážu pořádně nahmatat zavírací mechanismus. Kývnu na Booa, ale chudák polohmotný kamarád jen prohodí cosi o neprůchodnosti mých vlasů a vousů a jsem v tom stále sám. Přehrabu svou tornu a nakonec z ní vytáhnu nalezenou skleněnou hůlku. Její konec se mi podaří vsunout mezi krk a obojek a postupně po malých kouskách ho povolím až do té míry, že mé neohrabané prsty vycvaknou pojistku. Obojek schovám i s hůlkou do torny a kývnu na Booa.

'Pojďme, posuneme se dál od nebezpečí. Jsem zvědavý, co zajímavého se zde v okolí nachází. Drž se prosím u mne, nechceme ti způsobit další nepříjemnosti.'

Ďáblík se pevně chytne torny a společně přeplaveme na druhý břeh. Je příjemné, že když už trávíme tolik času v podzemí, narážíme tu místo ohnivých draků spíše na mokré zážitky.

Na druhém břehu se posadím hned na kraj vody, s polovinou těla stále pod hladinou se ještě trochu aklimatizuji na teplotu vody. Přeci jen v ní možná budu plavat mnohem déle.

Naberu do kalabasy trochu řeky a krátce v ní vylouhuji pár podlouhle stočených tmavých listů. Jsem zvědavý, jakou příchuť mé čaje dostanou z místní nezpracované vody.

Meditace: Hiro:2D6+2 → 8(1 +5 + 2)#INT
- Mám 3 MAGy, nejsem UNAVENÝ. Všechny 3 MAGy sosám do sebe.


'Musíme vypadnout,' přeruší mé krátké rozjímání Boo. 'Jestli sis myslel, že ta řeka dravouka zdrží, tak jsi zapomněl, že má luk.'
'No jistě, nic ti není dobré, viď?' usměji se. 'Neboj, pokusíme se co nejdříve najít nám nějaké stimulanty. Je-li skutečně proti proudu poklad, bude chráněný, takže bych se porozhlédl zde, nebo zkusil doplavat do Lebečného přístavu. Vzhůru do dobrodružství!'

PJ, jak to vypadá na druhém břehu? Nějaká básnička, chodby dál, známky civilizace? Není-li zde nic zajímavého, vlezeme do vody a necháme se proudem unášet k prvnímu osídlení.
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Elric »

.... bývalý Důmathoinův chrám ....

Teď jen neztratit momentum! Bohové stojí na mé straně. Teď, když jsou poskoci z cesty mohu konečně ten boj ukončit a Sylkress s Ilnorem zajmout, jen co vyřídím toho hnusného pavouka. Připravím se bodnout mečem vzhůru, proti útočícímu pavoukovi...

ZTEČ: EIric:2D6+2-1 → 5(2 +2 + 2 - 1)#SIL-ARACHNOFOBIE
- záměr: dokončit odzbrojení a zajetí drowů, zabít nebo odrazit pavouka
- potíže!

PJ?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 3. patro - Řeka Sargauth

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... v hostinci Kamenná kuchyň ....

Brandy,
drow si jen zkontroluje letmým pohledem, zda je stříbro pravé, ale víc ho neřeší.

Když spustíš o pavoucích, nejprve se na sebe podívají s pozdviženým obočím, ale pak znovu kouknout na stříbro, na tvůj apetit a začnou přikyvovat: "Obaváš-li se pavouků, paní Jiwo, je dobře, že jsi začala jsem k nám."

"U nás v hostinci žádné pavouky nemáme. Zato zbytek osady jich hlídá celých devět. Šplhají vysoko v pavučinách a snadno by se mohlo stát, že bys na ně mohla narazit, obzvláště pokud by ses toulala někde, kde by se cizinci toulat neměli."

"Proto bude nejlepší, zůstaneš-li u nás v hostinci,..."

"... odpočineš si a nabereš síly před další cestou..."

"... za drobný poplatek ti seženeme i místo, kde si odpočineš. .."

"... a pak ti poradíme nejkratší cestu skrz osadu dál na jih, aby se s žádným pavoukem nepotkala. "


Mají v úmyslu vytáhnout z tebe co nejvíc peněz za jídlo a ubytování a pak tě pokud možno odlifrovat dál, aby tvé podivné a provokativní otázky nevyvolaly nějaký konflikt.

Za další 1-CENNOST ti najdou místo k TÁBOŘENÍ.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů