[HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

ve chvíli, kdy mu oznámíš, že se ho nebojíš, na jeho tváři se objeví úsměv. "Správná odpověď. Tak to má být, hrdinové mají být nebojácní."

Poznámka o tom, zda tohle všechno nechystal jen kvůli tomu, aby tě nazval hlupákem, ho zaskočí a na malý moment se si neuvědomí, že to nemá zapotřebí a vyřkne pár vět na svou obhajobu. "Samozřejmě, že jsem to nedělal JENOM kvůli tomu. Ale nemohl jsem si to odpustit, je to součást zkoušky. Divil by ses, kolik dnes už mrtvých hrdinů na to zareagovalo s horkou hlavou. A samozřejmě - také přeci nemohu sám sebe připravit o sledování toho výrazu ve tvářích hrdinů, když to vykřiknu! Je to občas k popukání."

Když se zeptáš na to, kam máš zavést Booa, zase se mu vrátí jeho maska klidu a jistoty. A začne deklamovat:

"Pohlédnu svým zrakem do budoucna a vidím, kterak úspěšně klesáš hlouběji a hlouběji do této hory. S každým sestoupeným patrem tvá moc poroste a dozvíš se víc o mocných tajemstvích, které hora stráží. Vidím, že se staneš učedníkem mocnějším a schopnějším, než kdokoliv před tebou. Jedině tak získáš znalosti, které ti umožní dovést Booa tam kam patří.

Na co tedy čekáš? Vydej se na sever, projdi kolem chapadel a pokračuj v tomto náročném sestupu, vydej se na cestu, která je předurčena."

Pak se na malý moment zamyslí. Jednak na tebe podezřívavě pohlédne, když získá dojem, že ta slova už znáš. "Zatím jsme spolu nemluvili, ne?" zeptá se a jeho hlas je opět trochu zmatený, takovým způsobem, jako když stará babička pozná svou vnučku až na druhý pohled. Je na něm ale vidět, že je nespokojený s tím, že ti řekl něco, co už víš a usilovně přemýšlí, co by ti ještě mohl říct. Možná je to tím, že k tobě promlouvá skrze sochu, ale skoro bys přísahal, že má výraz jako člověk, který si v duchu prochází nějaký šílený překombinovaný plán a jednak v něm hledá, kde udělal chybu a dále také zkoumá možnosti, kterak tě správně nasměrovat, aniž by toho příliš prozradil.

Pak se tě přímo zeptá: "Nemluvil jsi náhodou s Jesiírou Hradharf?" a jeho pohled tě vyloženě provrtává skrz na skrz. "Dej si na ní pozor, je to strašlivá lhářka a intrikánka. To já jsem tady - jak říkáš - pán domu. A i když tě, jako všechny své hosty, občas zkouším, já jsem JEDINÝ, kdo ví, jakou radu má kdo dostat v jaký čas."

Ihned si uvědomí, že ti vlastně žádnou radu nedal a tak zbrkle jednu přihodí. "Varuji tě. Nechoď těmi dveřmi na západ. Číhá tam velké nebezpečí!" A rovnou vidíš, jak je sám se sebou nespokojený. Taková přímočarost, je to málo kryptycké a tajemné a hlavně - uvědomí si, že to ti mohl stejně tak říct, že se tam máš jít podívat. Nemluvě o tom, že z výrazu tvé tváře opět vytušil, že tě upozornil na něco, co už dávno víš.

"Zpět k tvému malému příteli. Odpovědi, které hledáš, ti ještě nedám. Ale šance na úspěch se zvýší, dokážeš-li nalézt Ztracenou úroveň a v ní samo Srdce hory. A moc se tu nezdržuj. Spěchej. Už víš kudy klesat. Ostatně, tví přátelé v tuto chvíli ... no řekněme, že na ně nemusíš čekat. Mají jisté nesnáze, se kterými jim již nestihneš pomoci. Takže buďto je překonají - a pak tě snadno doženou. Nebo neuspějí a pak na ně čekat nemusíš," pronese nakonec samolibě a konečně je spokojený, že ti poprvé řekl něco nového, co tě mohlo zaskočit.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hiro »

"Jesiíra Hradharf? Neznám. Nemluvil jsem s ní, ale bude-li ta možnost, budu pamatovat na tvá slova. A vyřídím tvé pozdravy," usměji se.

"Co si myslíš, Boo, prozkoumáme ten nebezpečný západ, poběžíme našim přátelům na pomoc, nebo budeme pokračovat dále do pozdemí?"
'Půjdeme dál,' pomyslí si Boo. 'Bude to... zábavnější.'
'Inu, ale...' pokusím se namítat.
'Žádné ale. S nesnázemi si poradí, mají Elrica. K loutce tě nepotřebují, tam musí čarovat Cilapi. Západní místnosti prozkoumá Brandy, stačí jí říct, aby to nedělala. A díky Šadah-al-Šrapnel nás za chvilku doženou.'

"Inu, dobrá," promluvím napůl k ďáblíkovi, napůl k Halasterovi. "Tak my tedy půjdeme. S dovolením se s tvou sochou už nepotáhnu zpátky a budu šetřit síly na hledání té Ztracené úrovně," mrknu vesele.

"Bylo mi ctí, Halastere, brzy zase na viděnou. Měj se mile, Halastrone! Děláš svou práci dobře, jen tak dál. Pojď ty kozo, najdeme ti něco k snědku."

Vylovím ze svého pouzdra pero a čistý svitek a napíšu ostatním krátký vzkaz. Pak si posbírám všechny své věci a vyrazíme k sestupu dolů. Na hraně schodiště připíchnu na zeď můj vzkaz, posvítím si mušlí pod sebe, přitáhnu koze vedení a vydáme se do neznáma.

'Jakjí budeme říkat?' zeptá se Boo.
'Hm, třeba Méh?' navrhnu.

Vzkaz družině připíchnutý u schodů píše:Přátelé, vyrazili jsme s Booem napřed na průzkum. Najdeme nám nějaké pěkné místo k odpočinku.

Brandy, s problémem na čele ti pomůže Cilapi, stačí dát loutce nějaké magické suroviny a zakouzlit před ní něco ohnivého.

V prostoru na jihu je místnost, kde si můžete oživit příšery a nabrat na nich nějaké zkušenosti. Halastron vám vysvětlí, jak na to.

Od něj dál na západ nechoďte, je to velmi nebezpečné! Říkal to Halaster.

Těším se na společné vyprávění příhod u táboráku!

ჰირო
Hiro
PJ, jak vypadá začátek 3. patra?

Hiro sestupuje k Řece Sargauth
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hadešadah »

"Už běžím." Vylovím výbušninu a s ní v ruce se rozeběhnu za Brandy. Svítící koule za námi dokonce trochu zaostává a nabírá zpoždění. Když probíhám poslední zatáčku, tak náhle v ní uvidím Cilapiho záda a za nimi tyčící se postavu s trojzubcem. Ani to nestihnu dobrzdit nebo vykličkovat a do Cilapiho v té rychlosti vrazím. Granát mi vypadne z ruky. Setkáme se se zdí a zejména se s ní potká při nárazu můj nos. Z očí se mi spustí slzy a z nosu krev. Nesnáším rány do nosu.

Grrr. Cilapimu nepomůžu a místo toho jej fláknu proti zdi. Jsem docela nasraná a přes tu povodeň na obličeji nic nevidím. No tohle dopadne, ještě ten vůl Cilapi ani nemá zbroj, beztak aby mu nekazila jeho štíhlou elfskou figuru. Vztekle si přejedu předloktím přes obličej, abych ty přebytečné tekutiny setřela a mohla něco dělat. Na hřbetě ruky ucítím, jak je ten kroužek v nose rozpálený.

Dávám Cilapimu 2 MAGový štít, má magickou zbroj s KZ 3
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

.... velký dóm ....

Nestihl jsem ani pořádně překvapeně zamrkat a vyděšeně vytřeštit oči. Jak je možné, že se démon zjevil přímo přede mnou? Bylo mi snad předurčeno se s ním střetnout? Ani ty otázky mi nestačily doopravdy proběhnout hlavou, vynořili se až o několik okamžiků později, když jsem vzpomínal, co se vlastně přesně stalo.

Démon se zjevil odnikud a vedl výpad svým trojzubcem. Já překvapením pustil šíp ze zpola natažené tětivy a ten se neškodně svezl po jeho chitinovém krunýři.

Cilapi:2D6+2 → 8(4 +2 + 2)#OBR(Navzdory trojzubému nebezpečí)

Naštěstí tělo zareagovalo samo. Neustálé opakování a nacvičování úhybů a krytů, nejen v Konvalinkovém řádu, ale i s mojí drahou matkou, se alespoň zčásti vyplatilo. Bezmyšlenkovitě jsem se ohnal lukem po trojzubci s cílem alespoň trochu jej vychýlit z jeho smrtícího směru. Zároveň jsem skočil stranou a na zad, hnán zděšením jsem měl jedinou opravdovou touhou - dostat se z té šílené situace.

Snad bych se couvaje rychlými kroky dostal až do ústí chodby, kdyby z ní nevylétla jakási voskovitá sukuba a nenarazila se mnou do protější stěny, jako by to byla rozběsněná bachyně spěchající na pomoc svým mláďatům a já jen obyčejná hadrová panenka.

Navíc mě potřísnila krvavým hlenem nejspíš z rozbitého nosu. Tedy doufám, že je to krev a ne nějaký sekret z jejích opuchlých rtů, který by mi měl zatemnit rozum. Pokapalo mi to zbytky propálené zbroje i spodní košili. Cítím, jak se mi chloupky v zátylku a chmýří na špičkách uší zježí jako železné bodliny a zavibrují magickou energií. Co je to? Tak se mě přeci jen snažila očarovat!
"Huš, babo!"
Na pozadí zmatku a počínající paniky mi hlavou bleskne myšlenka, zda snad není to vulgární stvoření další proměněnou učednicí.

Rychle od ní couvám co nejdále podél zdi, hledaje alespoň jeden pevný bod se zároveň tisknu ke kameni. Nervózně těkám očima a snažím se nalézt běsa s trojzubcem, který celé toto šílenství vytváří. Křečovitě svírám luk, připraven střílet po všem, co se ke mě jen přiblíží. Myšlenky se mi točí v divokém víru a pak mě z ničeho nic bodne další osten děsu. Kde je vlastně Elric?!

PJ? Případně ostatní?
Naposledy upravil(a) Cilapi Márameldon dne 2. 6. 2019, 19:36, celkem upraveno 1 x.
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hrozilo - Mezzoloth>Cilapi: +2ZÁSAH(trojzubec) => TZ

Cilapi,
díky tvé mrštnosti a nacvičeným pohybům tě trojzubec nezasáhl naplno, jen tě škrábnul.

Utržil jsi LZ.

Postupuješ podél stěny a snažíš se udělat si přehled o situaci.

Velký dóm
Velký dóm

Elric leží na zemi kousek od odložené lucerny a nehýbe se.

Dobrodruh s kladivem se vypořádal s dotírajícím notikem a teď se otočil k dalším dvěma. Ti stojí před barikádou z vozíků, zády k němu, jas jejich očí, doposud upřený na Elrica trochu pohasíná a rozhlíží se po své další oběti.

Démon s trojzubcem vypadá, jako by ho zjevení voskové sukuby překvapilo a teď je mezi vámi dvěma, s trojzubcem připraveným udeřit.

Za voskovou figurínou se úzkou škvírou do místnosti dere Brandy.

Cilapi, Hadešadah, Brandy,

co uděláte?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Brandy »

"Tak co se to tu..." nedokončím větu. Cilapiho masíruje nějaká stvůřička. Vošklivá jak noc. Šadah-Al-Šrapnel se rozeběhla a pak se něco zvrtlo a narazila do zdi. Cilapi se tak ošívá, jak kdyby ho svrběla zadnice... Ale povedlo se mu se ubránit. No nic jde se do práce. Jednou až bude po všem za utržené peníze tady si pořídím malou farmu, zasadím si stovky rostlin a budu pěstovat to co mám ráda...

"Uááááhhhhh," rozběhnu se a začnu zuřivě máchat sekerou po té zrůdě co jde na Cilapiho.

brandy:2D6+2 → 12(4 +6 + 2)#sil ztec
10+: Dosáhl jsi plného úspěchu a vyber si 1 z:
V boji využíváš krytu či manévruješ – oponentův útok je slabší o -1ZÁSAH

záměr: upoutat nestvůru na sebe, aby Cilapi byl z dosahu a postaral se o Elrica a případně mimoděk to zabít :)
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Brandy>Démon: +3ZÁSAH(obouruční sekera) -2ZÁSAH(krunýř) -1ZÁSAH(šerm) => OK
Démon>Brandy: +2ZÁSAH(trojzubec) -2ZÁSAH(zbroj) -1ZÁSAH(volba) -1ZÁSAH(šerm) => nic


Brandy,
vběhneš do dómu, rozmáchneš se a udeříš. Sekera zasáhne krunýř a ten v jednom místě napraskne. Z démona vystříkne sprška fialovozelené tekutiny, ale vypadá to jen jako hrubší škrábnutí.

Pak začne divoký tanec. Démon se teleportuje sem a tam kolem tebe, ty naopak uskakuješ, manévruješ a tančíš mezi kolejemi. Celkem v klidu vykrýváš jeho rány mečem - a pokud nějakou nevykryješ, udělá to za tebe tvá zbroj.

Velký dóm
Velký dóm

V této divoké podívané se cinkání sekery o trojzubec mísí s tichými praskavými zvuky, které doprovází démonovu teleportaci, výsledkem ale je, že démon se neustále snaží dotírat na tebe a Cilapi i Hadešadah jsou před jeho útoky v bezpečí.

Kód: Vybrat vše

Stav bojiště:
Mezzolot:
LZ [X] [X] [ ] [ ] [ ] TZ [X] [ ] KO [ ]
Notikové v útoku:
LZ [X] [X] [ ] TZ [ ] KO [ ]
LZ [X] [ ] [ ] TZ [ ] KO [ ]
Notik u zdi:
LZ [X] [ ] [ ] TZ [X] KO [X] Vyřazený

Rex Kladivoun:
LZ [X] [X] [X] [X] [X] [X] [ ] [ ] TZ [X] [X] [X] [ ] KO [X] [ ]
Cilapi, Hadešadah,
co uděláte vy?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hadešadah »

"Nemáš zač" zavrčím na Cilapiho.

Pro zakutálený granát se neženu, místo toho vylovím zase ten oslepující, co se tak s notiky osvědčil.

Zaváhám, musím to hodit tak, abych neoslepila nikoho z našich a hlavně abych netrefila ležícího Elrica.

Jak ale varovat ostatní před zábleskem a nevarovat notiky? Nakašlat, není čas na přemýšlení, nějak to dopadne.

"Volská oka k večeři!"

Hodím a zavřu oči. V tomto pořadí, ne naopak.

oslepovací SZ2, tichý
Sadah:2D6+1 → 10(6 +3 + 1)
Výbušnina vybuchla ve správný čas na správném místě a správnou silou. Udělila běžné zranění, zničila příslušnou věc, pokud se cíl pohyboval, tak ho úspěšně zastavila, apod...


Pak shodím truhlu ze zad, sevřu v dlani palcát a plna elánu se vrhám vpřed.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah, Cilapi, Brandy,

jasný záblesk osvětlil místnost. Notici zakňučeli a dobrodruh, který se snažil zorientovat na bojišti, zaklel.

Notici dostávají LZ, Rex OK.

Šadah využívá krátkého oslepení stvůr, vrhá se kupředu na notiky a přeskakuje ležícího Elrica.

Velký dóm
Velký dóm

Kód: Vybrat vše

Stav bojiště:
Mezzolot:
LZ [X] [X] [ ] [ ] [ ] TZ [X] [ ] KO [ ]
Notikové v útoku:
LZ [X] [X] [X] TZ [ ] KO [ ]
LZ [X] [X] [ ] TZ [ ] KO [ ]
Notik u zdi:
LZ [X] [ ] [ ] TZ [X] KO [X] Vyřazený

Rex Kladivoun:
LZ [X] [X] [X] [X] [X] [X] [ ] [ ] TZ [X] [X] [X] [ ] KO [X] [ ]
Co udělá Cilapi? A jak pokračuje souboj Brandy s démonem?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Brandy »

Nebudu to dál prodlužovat. Démon se nehodlá vzdát tak snadno. No tak když to nejde silou, tak to musí jít ještě větší.

brandypc:2D6+2 → 11(4 +5 + 2)#zteč
10+: Dosáhl jsi plného úspěchu a vyber si 1 z:
* V boji rázné a tvrdě postupuješ vpřed – tvůj útok je silnější o +1ZÁSAH.

záměr: zatlačit démona do nevýhodné situace

Brandy>Démon: +3ZÁSAH(obouruční sekera) -2ZÁSAH(krunýř) + 1ZÁSAH(volba) => TZ
Démon>Brandy: +2ZÁSAH(trojzubec) -2ZÁSAH(zbroj) - 1ZÁSAH(šerm) => nic


Vypadá to nadějně. Skoro jako bych ho už měla na lopatě. Tlačím jej přes dóm k vozíku, kde bych jej chtěla uvěznit, v zímku, kdy zza zády má vozík a před nosem moji sekeru, abych jej mohla dorazit.
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Zdá se, že je běs z té sukuby podobně zmatený jako já. Pak to nebude jeho posila, ale spíš konkurence. Že by 'střed toho všeho šílenství' chtěla pro sebe uzmout démonka touhy?

Než o tom stihnu pořádně zauvažovat, přižene se z tunelu Brandy. Brandy! Milosrdná Bohyně, díky... To jsem zvědavý, odkud se tu vzala. Byla hned za tou podivnou voskovitou postavou, takže budou nejspíš spojenkyně. Ale co by mohla mladá trpaslice chtít od démonky touhy? Ne, jistě to nebude démonka, spíš nějaký tvor, možná tvaroměnec, kterého Brandy přesvědčila ke spolupráci. Pak to kouzlo, které na mě seslala, mohlo být určeno spíše ku pomoci a nemělo mě proměnit, dejme tomu, v žížalu.

Jsem vážně zvědavý, co to očarování dělá, protože stále cítím jak mi jeho síla ježí chloupky na těle.

Má doměnka o spojenectví se potvrdí, když podivná figura zaútočí na notiky jakousi hroudou, která vybuchne v ostrý záblesk. Naštěstí jsem jej sledoval jen koutkem oka. Byl jsem totiž ponořen do sledování mizejícího a znovu útočícího běsa a impozantního tance Brandy s těžkou sekerou. Jsem skutečně velice zvědavý, kdo z nich vyhraje.

Kolem mě se prožene naše bledá spojenkyně s palcátem v ruce. To jsem zvědav, kam běží...

Zajímalo by mě, proč jsem vlastně v posledních chvílích na všechno tak moc zvědavý, o všem uvažuji a rozmýšlím... Pak mě poznání udeří jak rána Brandiny sekery.
Jistě! To se jen má citlivá elfí mysl nechává unášet vírem běsovy podstaty, kterou je chorobná zvědavost. Ještě že mě před ní Rizzeryl varoval. Zajímalo by mě, co všechno tím asi sledoval...

Zavrtím hlavou a tasím meč. Nenechám běsa dále si pohrávat s mojí myslí. Zatímco dumám, boj kolem mě zuří a já již dávno mohl pomoci. Má sestra podobné stavy nazývala 'paralýza analýzou' a tvrdila, že je to to nejhorší, co se bystré a inteligentní mysli může stát.

Když vidím, jak se Brandy ustupujícího běsa podaří narazit zády na vozík, konečně jednám. Běs se nesmí znovu přemístit, nesmí uniknout. Zároveň spatřím místo, kam jej do zad udeřila Elricova čepel. Možná že tím narušil jeho magické schopnosti, protože mimo teleportace, která může být pro běsa podobně přirozená jako podivná aura nebezpečné zvědavosti, zatím nepředvedl nic horšího. Schválně, co způsobí další rána...

Odhodím luk a rozeběhnu se. Vyskočím na vozík a seknu běsa do zraněného místa. Nevím, jestli to bude fungovat. Proto se odrazím a skočím. Chci se pověsit běsovi na záda, jsem zvědavý, jak bude skákat prostorem s dodatečnou zátěží přímo z tohoto světa!

Cilapi:2D6+2 → 6(2 +2 + 2)#Zteč (OBR - Elegantní boj)
Potíže! Snaha byla podpořit Brandin záměr -zaměstnat běsa a otevřít ho její smrtící ráně.
Naposledy upravil(a) Cilapi Márameldon dne 3. 6. 2019, 13:42, celkem upraveno 1 x.
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Pustili jste se do démona dva naráz a proto musím jeho útoky rozložit.

Brandy,
zatlačíš zprudka démona na vozík a on zavrávorá. Už ho máš skoro nachystaného k poslední ráně, když v tu chvíli se vzduchem mihne Cilapi a ve výskoku se pokusí zavěsit démonovi na jeho záda a zaměstnat tak jeho druhý pár rukou.

V tu chvíli s sebou démon opět zamihotá, jako už tolikrát předtím, když se kolem tebe teleportoval - neobjeví se však jinde, nýbrž se jen bliknutím otočí čelem vzad a zatímco začne svým horním párem končetiny s dlouhými drápy zachytávat rány tvé sekery, dopadajícímu Cilapimu nastaví do cesty trojzubec a pak bodne plnou silou spodním párem....


Brandy>Démon: +3ZÁSAH(obouruční sekera) -2ZÁSAH(krunýř) + 1ZÁSAH(volba) -1ZÁSAH(šerm) => LZ
Démon>Brandy: +1ZÁSAH(drápy) -2ZÁSAH(zbroj) - 1ZÁSAH(šerm) => nic

Cilapi>Démon: +2ZÁSAH(elfský meč) -2ZÁSAH(krunýř) => OK
Démon>Cilapi: +3ZÁSAH(obouruční úder trojzubcem -3ZÁSAH(kouzelná zbroj?) -1ZÁSAH(šerm) => OK pokud magie pohlcování zabere, TZ pokud magie pohlcování selže.

Cilapi, vyhodnoť si prosím tah MAGIE POHLCOVÁNÍ, máš ve zbroji 2MAGy.
A ať už hod dopadne jakkoliv, ...


.... a mocná rána trojzubcem odhodila Cilapiho nazad. Dopadl na zem vedle Elrica.

Velký dóm
Velký dóm

Kód: Vybrat vše

Stav bojiště:
Mezzolot:
LZ [X] [X] [X] [ ] [ ] TZ [X] [ ] KO [ ]
Notikové v útoku:
LZ [X] [X] [X] TZ [ ] KO [ ]
LZ [X] [X] [ ] TZ [ ] KO [ ]
Notik u zdi:
LZ [X] [ ] [ ] TZ [X] KO [X] Vyřazený

Rex Kladivoun:
LZ [X] [X] [X] [X] [X] [X] [ ] [ ] TZ [X] [X] [X] [ ] KO [X] [ ]

Hadešadah,
tys mezitím doběhla k notikům, kteří se stejně jako dobrodruh vzpamatovávají z oslepení. Z blízkosti tě nemohou ohrozit svým vracejícím se zrakem, ale vrhnou se na tebe svými drápy.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Tohle byl vážně šílený nápad, běží mi hlavou namísto modlitby k Bohyni, když letím vstříc trojici smrtících hrotů. Zkusím ještě zbrzdit dopad vzpříčením své čepele, aby mě hroty neprobodly skrz na skrz. Mít tak teď na sobě svoji zbroj!

Cilapi:2D6+2 → 12(6 +4 + 2)#2MAG (Magie pohlcování)
10+: Pole pohltilo tento pokus a zůstalo zachováno.


Vzduch těsně přede mnou se zavlní já cítím zvláštně tupou ránu, která mě odhodí. Dopadnu vedle pána Elrica. Necítil jsem bolest, jak hroty prorazili mým masem, a vlastně ani náraz o zem. Bohyně byla nakonec milosrdná, zemřel jsem bezbolestně.

Vlastně je to vše podivně romantické. Rytíř a jeho panoš spolu prošli ohněm a pak se postavili zdejšímu zlu. Teď padli jako hrdinové a leží bok po boku. Jsem zvědavý, jestli za mě Brandy uroní alespoň jednu slzu. Za Elrica nejspíš plakat bude. Já bych plakal určitě, jen jsem to nestihl.

Celou tu krásu romantické smrti kalí skutečnost, že cítím jakési jiskrné svrbění. Nerad to přiznávám, ale je to jistým způsobem vzrušující.

Zvednu hlavu a podívám se na zbytky své propálené zbroje. Komíhá se po nich slabá aura magie. Taky si uvědomím, že dosud cítím bolest ze šrámu, který mi uštědřil trojzubec prve. Skutečnost, že dýchám, také leccos naznačuje... Já žiji! Ach, Bohyně, díky!
Celá věc se však obešla bez stříbřitého měsíčního světla a tónů harf, takže to dost možná bylo spíše tím kouzlem, co na mě seslala naše nová zvláštní spojenkyně. Musím jí později poděkovat.

S potěšením také zjišťuji, že nejsem sám, kdo tu leží a dýchá. Pán Elric je take naživu! Mám takovou radost, že mé tělo znovu zareaguje rychleji než má mysl. Překulím se do kleku a rychle, avšak pevně, Elrica obejmu. Původně jsem chtěl přitáhnout jeho k sobě, ale váha jeho těla a zbroje způsobí, že to dopadne přesně naopak.

Pak ale už neztrácím čas a s novou vervou vyskočím na nohy a rozhlédnu se po bojišti.
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 500
Registrován: 14. 2. 2019, 17:29

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Brandy »

Sotva se k tomu Cilapi přiblížil odlétl jak bejk po ráně palicí. No a máme kandidáta na mrtvolu číslo dvě. Jsem jako fakt zvědavá, kdo nás bude ošetřovat a kdo nás pohřbí? Hiro? No tak to bude dlouhý černý čaj...No nic jdem světlu vstříc a osud do svých rukou. Očividně to má víc rukou a ta s tím trojzubcem je nebezpečná. Dokud mi to nevěnuje pozornost a mám to pořádně na ráně. Brzo bych porazila i berana.

brandypc:2D6+2 → 9(6 +1 + 2)#sil zteč
7-9: Vyber si mezi:
Dosáhl jsi úspěchu za cenu NEPŘÍJEMNOSTI a k tomu si vyber 1 z 10+
10+: Dosáhl jsi plného úspěchu a vyber si 1 z:
V boji rázné a tvrdě postupuješ vpřed – tvůj útok je silnější o +1ZÁSAH.

Brandy>Démon: +3ZÁSAH(obouruční sekera) -2ZÁSAH(krunýř) + 1ZÁSAH(volba) => TZ
Démon>Brandy: +2ZÁSAH(trojzubec) -2ZÁSAH(zbroj) - 1ZÁSAH(šerm) => nic

záměr: useknout tomu ruku s trojzubcem
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
Deník postavy
SIL 2, OBR 2, ODL 2, INT -1, CHA -2
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hadešadah »

S nadšením vlítnu mezi dva notiky. Rozmáchnu se po prvním, ale ten na svých silných zadních nohách nadskočí nad letící palcát jak blecha a vrhne kupředu přímo na mne s pařáty nataženými dopředu. Bezmyšlenkovitě mu nastavím loket. Jeho drápy se mi mihnou kolem obličeje a on se sveze k zemi. Druhý notik mi skočí na záda, uskočím vpřed a jeho drápy škrábnou akorát přes můj nyní přebujelý zadek. Otočím se na patě a fláknu jej palcátem až odletí stranou a skončí v důlním vozíku.

Zteč: Sadah:2D6+1 → 9(6 +2 + 1)
Palcát: 2 SZ průraz, 1 KZ
Š->N: 2 SZ + 1 průraz -1KZ -1 Šerm + 1 volba= LZ
N->Š: 1SZ +1 -1 KZ = LZ

Nepříjemnost bude.

Chci jednoho poslat obloukem do důlního vozíku, aby mu trvalo se moment vyhrabat na nohy a já měla víc klidu.
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti