[Let's Play] OpenTTD
Re: [Let's Play] OpenTTD
A2
b1
b1
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A 2
B 2
B 2
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16382
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: MarkyParky:1D3 → 3(3)#1 Smíšeně, 2-3 jen šestikola => 2062 nebude vůbec
B: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 Nechat kategorie, 2-3 Účelově spojit => Kategorie zůstanou i za cenu návratu k vodkským monstrům
B: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 Nechat kategorie, 2-3 Účelově spojit => Kategorie zůstanou i za cenu návratu k vodkským monstrům
- MarkyParky
- Příspěvky: 16382
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Josef Jan Brauer, terapeutické básně, 9.3.1974
Někdy se jde na západ tak dlouho,
až přijdete na k východu
a jen diletant by neuznal,
když nalezne tam výhodu.
I v zemi, kde zítra znamená včerejšek,
dá se najít kousek, na kterém je více,
než jen pěkný zevnějšek.
Nákladní tramvaje E-3/E-4/E-5
Cena: 15,9M Kčs
Hmotnost: 39t
Rychlost: 72 km/h
Výkon: 537 kW
Tažná síla: 117 kN
Provozní cena: 918k Kčs/rok
Kapacita: 72 jednotek nákladu
Minule jste odhlasovali, že se koupí něco západního. Nepodařilo se mi západní elektrickou tramvaj z téhle doby vůbec najít, ale nakonec jsem našel, že tyhle krásky docela dlouho brázdily ulice v Charkově. Tak v Kašparově nasadíme je.
Josef Jan Brauer, terapeutické básně, 10.6.1974
Když jde o dodržení plánu,
zlepšováky radši nevymýšlej,
nebo dostaneš ránu.
Jak už to bývá, poté, co se dokončila normalizace vozového parku, objevilo se několik nových typů. Nejprve se s nimi seznámíme.
Nákladní automobil A20 - skříňová verze
Cena: 2,89M Kčs
Hmotnost: 11 t
Rychlost: 96 km/h
Výkon: 194 kW
Tažná síla: 38 kN
Provozní cena: 344k Kčs/rok
Kapacita: 20 jednotek nákladu vyžadujícího krytí.
Tahač Tatra 148 NTt ve verzích sklápěčka, skříň a plošina
Cena: 12,5M Kčs
Hmotnost: 16t (sklápěčka, plošina) / 18t (skříň)
Rychlost: 112 km/h
Výkon: 336 kW
Tažná síla: 111kN (sklápěčka, plošina) / 125kN (skříň)
Provozní cena: 714k Kčs/rok
Kapacita: 40 jednotek nákladu
LIAZ 100 s přívěsem ve verzích dobytčák, chladírenský a potravinová cisterna
Cena: 12,5M Kčs
Hmotnost: 20t (cisterna, chlaďák) / 18t (dobytek)
Rychlost: 112 km/h
Výkon: 336 kW
Tažná síla: 139kN (cisterna, chlaďák) / 125 kN (dobytek)
Provozní cena: 714k Kčs/rok
Kapacita: 40 jednotek nákladu
A. Nasazení bez porušení principů normalizace si klade zvláštní podmínky. Tím pádem jen jedna otázka, ale trochu složitější:
* Není možné nasazovat postupně - buďto vyměníme celou kategorii za jiný druh, nebo ji celou ponecháme.
* Neobhájili bychom si obměnu vozů, které se čerstvě obměnily. Proto se budou řešit jen kategorie vozů, které v rámci normalizace obměnou neprošly.
U následujících kategorií zvolte (s ohledem na to, co uvezou - viz poznámka): AVIA / TATRA / LIAZ / PONECHAT:
1) Alkohol ve městech (Tatra 111C - 56 km/h; 127 kW; 25 000 litrů - náklaďák)
2) Mléko ve městech (Tatra 111C - 56 km/h; 127 kW; 25 000 litrů - náklaďák)
3) Obaly ve městech (Škoda 304 - 40 km/h; 60 kW; 15 beden - dodávka) /nemůže LIAZ/
4) Zboží v podnicích (Praga V3S - 64km/h; 112 kW; 21 beden - náklaďák) /nemůže LIAZ/
5) Kámen v dolech (МАЗ-525 - 64 km/h; 298 kW; 55 tun - těžká technika) /může jen TATRA/
6) Písek v dolech (МАЗ-525 - 64 km/h; 298 kW; 55 tun - těžká technika) /může jen TATRA/
7) Jíl na ideotrati (ЗИС-150 - 88 km/h; 186 kW; 30 tun - náklaďák s přívěsem) /může jen TATRA/
8 ) Kámen na ideotrati (МАЗ-525 - 64 km/h; 298 kW; 55 tun - těžká technika) /může jen TATRA/
9) Kovový šrot meziměsto (Mercedes Benz L 3750 - 88 km/h; 186 kW; 30 tun - náklaďák s přívěsem) /může jen TATRA/
10) Obaly meziměsto (Diamond T Semitrailer - 88 km/h; 186 kW, 30 beden - tahač s návěsem) /nemůže LIAZ/
11) Pošta meziměsto (Škoda Superb - 88 km/h; 104 kW; 30 balíků - dodávka) /může jen TATRA/
12) Zboží meziměsto (Diamond T Semitrailer - 88 km/h; 186 kW, 30 beden - tahač s návěsem) /nemůže LIAZ/
13) Zrní meziměsto (Mercedes Benz L 3750 - 88 km/h; 186 kW; 30 tun - náklaďák s přívěsem) /může jen TATRA/
Někdy se jde na západ tak dlouho,
až přijdete na k východu
a jen diletant by neuznal,
když nalezne tam výhodu.
I v zemi, kde zítra znamená včerejšek,
dá se najít kousek, na kterém je více,
než jen pěkný zevnějšek.
Nákladní tramvaje E-3/E-4/E-5
Cena: 15,9M Kčs
Hmotnost: 39t
Rychlost: 72 km/h
Výkon: 537 kW
Tažná síla: 117 kN
Provozní cena: 918k Kčs/rok
Kapacita: 72 jednotek nákladu
Minule jste odhlasovali, že se koupí něco západního. Nepodařilo se mi západní elektrickou tramvaj z téhle doby vůbec najít, ale nakonec jsem našel, že tyhle krásky docela dlouho brázdily ulice v Charkově. Tak v Kašparově nasadíme je.
Josef Jan Brauer, terapeutické básně, 10.6.1974
Když jde o dodržení plánu,
zlepšováky radši nevymýšlej,
nebo dostaneš ránu.
Jak už to bývá, poté, co se dokončila normalizace vozového parku, objevilo se několik nových typů. Nejprve se s nimi seznámíme.
Nákladní automobil A20 - skříňová verze
Cena: 2,89M Kčs
Hmotnost: 11 t
Rychlost: 96 km/h
Výkon: 194 kW
Tažná síla: 38 kN
Provozní cena: 344k Kčs/rok
Kapacita: 20 jednotek nákladu vyžadujícího krytí.
Tahač Tatra 148 NTt ve verzích sklápěčka, skříň a plošina
Cena: 12,5M Kčs
Hmotnost: 16t (sklápěčka, plošina) / 18t (skříň)
Rychlost: 112 km/h
Výkon: 336 kW
Tažná síla: 111kN (sklápěčka, plošina) / 125kN (skříň)
Provozní cena: 714k Kčs/rok
Kapacita: 40 jednotek nákladu
LIAZ 100 s přívěsem ve verzích dobytčák, chladírenský a potravinová cisterna
Cena: 12,5M Kčs
Hmotnost: 20t (cisterna, chlaďák) / 18t (dobytek)
Rychlost: 112 km/h
Výkon: 336 kW
Tažná síla: 139kN (cisterna, chlaďák) / 125 kN (dobytek)
Provozní cena: 714k Kčs/rok
Kapacita: 40 jednotek nákladu
A. Nasazení bez porušení principů normalizace si klade zvláštní podmínky. Tím pádem jen jedna otázka, ale trochu složitější:
* Není možné nasazovat postupně - buďto vyměníme celou kategorii za jiný druh, nebo ji celou ponecháme.
* Neobhájili bychom si obměnu vozů, které se čerstvě obměnily. Proto se budou řešit jen kategorie vozů, které v rámci normalizace obměnou neprošly.
U následujících kategorií zvolte (s ohledem na to, co uvezou - viz poznámka): AVIA / TATRA / LIAZ / PONECHAT:
1) Alkohol ve městech (Tatra 111C - 56 km/h; 127 kW; 25 000 litrů - náklaďák)
2) Mléko ve městech (Tatra 111C - 56 km/h; 127 kW; 25 000 litrů - náklaďák)
3) Obaly ve městech (Škoda 304 - 40 km/h; 60 kW; 15 beden - dodávka) /nemůže LIAZ/
4) Zboží v podnicích (Praga V3S - 64km/h; 112 kW; 21 beden - náklaďák) /nemůže LIAZ/
5) Kámen v dolech (МАЗ-525 - 64 km/h; 298 kW; 55 tun - těžká technika) /může jen TATRA/
6) Písek v dolech (МАЗ-525 - 64 km/h; 298 kW; 55 tun - těžká technika) /může jen TATRA/
7) Jíl na ideotrati (ЗИС-150 - 88 km/h; 186 kW; 30 tun - náklaďák s přívěsem) /může jen TATRA/
8 ) Kámen na ideotrati (МАЗ-525 - 64 km/h; 298 kW; 55 tun - těžká technika) /může jen TATRA/
9) Kovový šrot meziměsto (Mercedes Benz L 3750 - 88 km/h; 186 kW; 30 tun - náklaďák s přívěsem) /může jen TATRA/
10) Obaly meziměsto (Diamond T Semitrailer - 88 km/h; 186 kW, 30 beden - tahač s návěsem) /nemůže LIAZ/
11) Pošta meziměsto (Škoda Superb - 88 km/h; 104 kW; 30 balíků - dodávka) /může jen TATRA/
12) Zboží meziměsto (Diamond T Semitrailer - 88 km/h; 186 kW, 30 beden - tahač s návěsem) /nemůže LIAZ/
13) Zrní meziměsto (Mercedes Benz L 3750 - 88 km/h; 186 kW; 30 tun - náklaďák s přívěsem) /může jen TATRA/
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 18. 5. 2019, 09:43, celkem upraveno 1 x.
Re: [Let's Play] OpenTTD
Všechno, co je "může jen TATRA", nahradit tatrama. Jinak ponechat.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Nákladní automobil A20 - skříňová verze
Výkon: 194 kW
1) Alkohol ve městech (Tatra 111C - 56 km/h; 127 kW; 25 000 litrů - náklaďák) - ponechat
2) Mléko ve městech (Tatra 111C - 56 km/h; 127 kW; 25 000 litrů - náklaďák) - AVIA
3) Obaly ve městech (Škoda 304 - 40 km/h; 60 kW; 15 beden - dodávka) - ponechat
4) Zboží v podnicích (Praga V3S - 64km/h; 112 kW; 21 beden - náklaďák) - ponechat
5) Kámen v dolech (МАЗ-525 - 64 km/h; 298 kW; 55 tun - těžká technika) - TATRA
6) Písek v dolech (МАЗ-525 - 64 km/h; 298 kW; 55 tun - těžká technika) - TATRA
7) Jíl na ideotrati (ЗИС-150 - 88 km/h; 186 kW; 30 tun - náklaďák s přívěsem) - TATRA
8 ) Kámen na ideotrati (МАЗ-525 - 64 km/h; 298 kW; 55 tun - těžká technika) - TATRA
9) Kovový šrot meziměsto (Mercedes Benz L 3750 - 88 km/h; 186 kW; 30 tun - náklaďák s přívěsem) - ponechat
10) Obaly meziměsto (Diamond T Semitrailer - 88 km/h; 186 kW, 30 beden - tahač s návěsem) - AVIA
11) Pošta meziměsto (Škoda Superb - 88 km/h; 104 kW; 30 balíků - dodávka) - ponechat
12) Zboží meziměsto (Diamond T Semitrailer - 88 km/h; 186 kW, 30 beden - tahač s návěsem) - AVIA
13) Zrní meziměsto (Mercedes Benz L 3750 - 88 km/h; 186 kW; 30 tun - náklaďák s přívěsem) - TATRA
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16382
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Vallun: Já vím, že ty parametry u autíček jsou každou chvíli někam ustřelené. Ale ty sety, co ve hře mám jsou holt nějaké generické, tak se snažím alespoň vybírat historická vozidla, co plnila podobnou roli/podobně vypadají.
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Marky - to v nejmenším nebyla kritika proti Tobě:)
Jen tu byl táta, který s tím kdysi jezdil, tohle mělo motor o výkonu mezi 50 a 60 kW;) Ta hra je nějaká optimistická:)
Jen tu byl táta, který s tím kdysi jezdil, tohle mělo motor o výkonu mezi 50 a 60 kW;) Ta hra je nějaká optimistická:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16382
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A1: Shoda => Ponechat
A2: MarkyParky:1D2 → 1(1)#1 Ponechat 2 Avia => ponechat
A3: Shoda => Ponechat
A4: Shoda => Ponechat
A5: Shoda => Kámen v dolech TATRA
A6: Shoda => Písek v dolech TATRA
A7: Shoda => Jíl na ideotrati TATRA
A8: Shoda => Kámen na ideotrati TATRA
A9: Shoda => Ponechat
A10: MarkyParky:1D2 → 2(2)#1 Ponechat 2 Avia => Obaly meziměsto AVIA
A11 Shoda => Ponechat
A12 MarkyParky:1D2 → 2(2)#1 Ponechat 2 Avia => Zboží meziměsto AVIA
A13: Shoda => Zrní meziměsto TATRA
A2: MarkyParky:1D2 → 1(1)#1 Ponechat 2 Avia => ponechat
A3: Shoda => Ponechat
A4: Shoda => Ponechat
A5: Shoda => Kámen v dolech TATRA
A6: Shoda => Písek v dolech TATRA
A7: Shoda => Jíl na ideotrati TATRA
A8: Shoda => Kámen na ideotrati TATRA
A9: Shoda => Ponechat
A10: MarkyParky:1D2 → 2(2)#1 Ponechat 2 Avia => Obaly meziměsto AVIA
A11 Shoda => Ponechat
A12 MarkyParky:1D2 → 2(2)#1 Ponechat 2 Avia => Zboží meziměsto AVIA
A13: Shoda => Zrní meziměsto TATRA
- MarkyParky
- Příspěvky: 16382
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Josef Jan Brauer, básně, 10.10.1974
Cena: 53,9M Kčs
Hmotnost: 66t
Rychlost: 80 km/h
Výkon: 143 kW
Tažná síla: 105 kN
Provozní cena: 2,64M Kčs/rok
Kapacita: 300 cestujících/vagón.
Rozhodněte, zda obměnit IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC:
1) Podzemí (type E, 100km/h, 373 kW, 196 kN, 300 cestujících)
2) Nadzemí (ET171, 80 km/h, 388 kW, 281 kN, 320 cestujících)
3) Letištní (type E, 100km/h, 373 kW, 196 kN, 300 cestujících)
B. Motorový vůz řady M.152 "Orchestrion"
Cena: 60,7M Kčs
Hmotnost: 44t
Rychlost: 80 km/h
Výkon: 242 kW
Tažná síla: 110 kN
Provozní cena: 3,15M Kčs/rok
Kapacita: 191 cestujících
Popravdě, momentálně máme lokálky na plně elektrifikovaných tratích a v rámci normalizace naplánované sjednocení na rakijské elektrické třídě 58 (120 km/h, 614 kW, 292 kN, 200 cestujících). Ale ještě k výměně nedošlo.
1) Jedeme dál podle plánu výměnu za třídu 58, 80 km/h je fakt málo. Orchestriony nebudou.
2) Jedeme dál podle plánu výměnu za třídu 58, 80 km/h je fakt málo. Ale pro orchestriony nasaďme do malých měst, co ještě nemají železniční spoj - zejména pokud někde nestíhají vrtulníky nebo autobusy.
3) Podpořme domácí produkci, přeplánujme výměnu lokálek na Orchestriony.
C. Rychlovlak ЭР200
Cena: 103M Kčs
Hmostnost: 98t
Rychlost: 200 km/h
Výkon: 955 kW
Tažná síla: 126 kN
Provozní cena: 5,26M Kčs/rok
Kapacita: 128 cestujících
Je o 10km/h pomalejší, výkonější, ale má třetinovou tažnou sílu než Šinkanzen. Uveze o třetinu víc lidí. Je jasné, že nové Šinkanzeny už nekoupíme, takže se časem nasadí. Otázka je, jak rychle - u následujících tratí rozhodněte zda POSTUPNĚ nebo IHNED.
1) Vnitrostátní rychlíky v Pivónii
2) Kašparova rudá hvězda
3) Lázeňský expres
4) Plamen odboje
5) Závody s letadly
6) Slivonská strela
7) Mezinárodní rychlík do Východního Weissbierska
Mezinárodní rychlík do Východního Zubrowska
Josef Jan Brauer, básně, 1.11.1974
D. Jan Josef Braer bude mít děti. A protože politika státu je k dětem štědrá, nabízí se, aby měl víc dětí. Kolik?
1) Disidentem i při výchové
2) Netřeba se kvůli státu přetrhnout
3) Nějaká ta koruna navíc za přídavky se k platu vrátného v muzeu hodí
4) Až to rupne a vrátí nám podnik, každé dítě zdědí jeden druh dopravy.
5) Čím víc Brauerů, tím lépe, když už to platí stát.
Zatímco svět se vzpamatovává z ropného šoku,
mě konečně pustili na svobodu,
a můžu pít jiné věci než jen vodu,
takže popíjím lahodného zlatavého moku.
Skončili mé psychické nesnáze,
co dál, ptám se s otazníkem,
abych nestal se příživníkem,
po práci měl bych se poohlédnout na dráze.
Žel vhledem ke svému posudku,
budu nanejvýš řídit metro či motorový vlak,
na řízení rychlovlaků nemíním vytvářeti tlak,
abych zas nedostal na budku.
A. Metro souprava Ečsmě konečně pustili na svobodu,
a můžu pít jiné věci než jen vodu,
takže popíjím lahodného zlatavého moku.
Skončili mé psychické nesnáze,
co dál, ptám se s otazníkem,
abych nestal se příživníkem,
po práci měl bych se poohlédnout na dráze.
Žel vhledem ke svému posudku,
budu nanejvýš řídit metro či motorový vlak,
na řízení rychlovlaků nemíním vytvářeti tlak,
abych zas nedostal na budku.
Cena: 53,9M Kčs
Hmotnost: 66t
Rychlost: 80 km/h
Výkon: 143 kW
Tažná síla: 105 kN
Provozní cena: 2,64M Kčs/rok
Kapacita: 300 cestujících/vagón.
Rozhodněte, zda obměnit IHNED, POSTUPNĚ nebo VŮBEC:
1) Podzemí (type E, 100km/h, 373 kW, 196 kN, 300 cestujících)
2) Nadzemí (ET171, 80 km/h, 388 kW, 281 kN, 320 cestujících)
3) Letištní (type E, 100km/h, 373 kW, 196 kN, 300 cestujících)
B. Motorový vůz řady M.152 "Orchestrion"
Cena: 60,7M Kčs
Hmotnost: 44t
Rychlost: 80 km/h
Výkon: 242 kW
Tažná síla: 110 kN
Provozní cena: 3,15M Kčs/rok
Kapacita: 191 cestujících
Popravdě, momentálně máme lokálky na plně elektrifikovaných tratích a v rámci normalizace naplánované sjednocení na rakijské elektrické třídě 58 (120 km/h, 614 kW, 292 kN, 200 cestujících). Ale ještě k výměně nedošlo.
1) Jedeme dál podle plánu výměnu za třídu 58, 80 km/h je fakt málo. Orchestriony nebudou.
2) Jedeme dál podle plánu výměnu za třídu 58, 80 km/h je fakt málo. Ale pro orchestriony nasaďme do malých měst, co ještě nemají železniční spoj - zejména pokud někde nestíhají vrtulníky nebo autobusy.
3) Podpořme domácí produkci, přeplánujme výměnu lokálek na Orchestriony.
C. Rychlovlak ЭР200
Cena: 103M Kčs
Hmostnost: 98t
Rychlost: 200 km/h
Výkon: 955 kW
Tažná síla: 126 kN
Provozní cena: 5,26M Kčs/rok
Kapacita: 128 cestujících
Je o 10km/h pomalejší, výkonější, ale má třetinovou tažnou sílu než Šinkanzen. Uveze o třetinu víc lidí. Je jasné, že nové Šinkanzeny už nekoupíme, takže se časem nasadí. Otázka je, jak rychle - u následujících tratí rozhodněte zda POSTUPNĚ nebo IHNED.
1) Vnitrostátní rychlíky v Pivónii
2) Kašparova rudá hvězda
3) Lázeňský expres
4) Plamen odboje
5) Závody s letadly
6) Slivonská strela
7) Mezinárodní rychlík do Východního Weissbierska
Mezinárodní rychlík do Východního Zubrowska
Josef Jan Brauer, básně, 1.11.1974
V říjnu jsem dělal si legraci,
že nestojí mi to za konspiraci,
teď rád jsem že mám konečně alespoň nějakou práci.
Namísto kabiny mašinfíry,
kokpitu letadla či kapitánské kajuty,
nebo alespoň volantu tahače,
čeká mne osud nočního hlídače.
Však tento úděl nezpůsbil mi nauseu,
hlídat totiž budu v dopravním muzeu.
že nestojí mi to za konspiraci,
teď rád jsem že mám konečně alespoň nějakou práci.
Namísto kabiny mašinfíry,
kokpitu letadla či kapitánské kajuty,
nebo alespoň volantu tahače,
čeká mne osud nočního hlídače.
Však tento úděl nezpůsbil mi nauseu,
hlídat totiž budu v dopravním muzeu.
Josef Jan Brauer, básně, 1.1.1975
Když už teď nejsem v kazajce
a mám práci obstojně placenou,
mohl by se pohlédnou po holce,
aby se stala mou ženou.
Hospodářství státní se sice valí,
střemhlav od desíti k pěti,
když ale hezká holka mě zbalí,
rád sní budu mít Husákovi děti.
Výsledky roku 1974:
a mám práci obstojně placenou,
mohl by se pohlédnou po holce,
aby se stala mou ženou.
Hospodářství státní se sice valí,
střemhlav od desíti k pěti,
když ale hezká holka mě zbalí,
rád sní budu mít Husákovi děti.
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -271M Kčs
Nové dop. prostředky: -25,6G Kčs
Provoz vlaků: -12,7G Kčs
Provoz sil. dopravy: -3,84G Kčs
Provoz letecké dopravy:-1,73G Kčs
Provoz lodní dopravy: -1,23M Kčs
Údržba: -1,50G Kčs
Příjmy vlaků: +34,6G Kčs
Příjmy sil. vozidel: +14,1G Kčs
Příjmy let. dopravy: +19,7G Kčs
Příjmy lodní dopravy: +5,80G Kčs
Další výdaje: -286k Kčs
Kód: Vybrat vše
Meziročně: +27,6G Kčs
Stav na účtu: +633G Kčs
Hodnota společnosti: +758G Kčs
1) Disidentem i při výchové
2) Netřeba se kvůli státu přetrhnout
3) Nějaká ta koruna navíc za přídavky se k platu vrátného v muzeu hodí
4) Až to rupne a vrátí nám podnik, každé dítě zdědí jeden druh dopravy.
5) Čím víc Brauerů, tím lépe, když už to platí stát.
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 18. 5. 2019, 17:12, celkem upraveno 1 x.
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A vůbec
B 1
C postupně, velmi zvolna
D 3
B 1
C postupně, velmi zvolna
D 3
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: [Let's Play] OpenTTD
A vůbec
B 2
C 6, 7, 8 ihned, zbytek postupně
D 4
B 2
C 6, 7, 8 ihned, zbytek postupně
D 4
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A vůbec
B2
C 7+8 hned, ať neprovokujeme, zbytek postupně
D4
B2
C 7+8 hned, ať neprovokujeme, zbytek postupně
D4
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16382
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: Shoda=>Vůbec
B: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 Ne, 2-3 Na nové tratě => Orchestriony nebudou
C1-C5: Shoda => Postupně
C6: MarkyParky:1D3 → 3(3)#1-2 postupně 3 ihned =>Slivonská strela ihned
C7: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 postupně 2-3 inhed => Východní weissbiersko postupně
C8: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 postupně 2-3 inhed => Zubrowsko postupně
D: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 tři děti 2-3 čtyři děti => Braueři budou mít tři děti
B: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 Ne, 2-3 Na nové tratě => Orchestriony nebudou
C1-C5: Shoda => Postupně
C6: MarkyParky:1D3 → 3(3)#1-2 postupně 3 ihned =>Slivonská strela ihned
C7: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 postupně 2-3 inhed => Východní weissbiersko postupně
C8: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 postupně 2-3 inhed => Zubrowsko postupně
D: MarkyParky:1D3 → 1(1)#1 tři děti 2-3 čtyři děti => Braueři budou mít tři děti
Re: [Let's Play] OpenTTD
Divím se, že se neozval nikdo z hráčů, ale já to asi udělám. I když nevím, jestli tím neporuším nějakou vaši technickou domluvu.
Popravdě bych čekal, že bude partnerka hlavního hrdiny představena lépe, než se přejde k otázkám o dětech. Takhle to působí jako by JJB byl schopen pučení nebo nějaké jiné exotické formy tvorby potomstva.
Popravdě bych čekal, že bude partnerka hlavního hrdiny představena lépe, než se přejde k otázkám o dětech. Takhle to působí jako by JJB byl schopen pučení nebo nějaké jiné exotické formy tvorby potomstva.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti