Ω Projekt Omega
Moderátor: Jerson
Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0
Nevím jak ostatní, ale já to sleduji na d20.
Always bring a gun to a puppet fight
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
-
- Příspěvky: 791
- Registrován: 10. 5. 2018, 07:17
Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0
Myslím, že navzdory všem výbuchům rivality mají RPGF a d20 obrovský průnik.
Jsem Log 1=0, jen jsem v práci a nedostanu se k normálnímu účtu.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22578
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0
Ok, tak to nemá smysl dublovat diskusi, tohle téma nechám spát, případné další zájemce odkazuju na d20.
hraju: Ω Projekt Omega
- crowen
- Administrátor
- Příspěvky: 3747
- Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
- Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
- Kontaktovat uživatele:
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22578
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0
Má někdo zájem o pravidla pro offline hraní NPC hráči a ovládání minionů? Řeším to pro Omegu, kdy dva hráči vedou cizí organizaci a velí několika NPC, které vysílají na mise, nechávají je zkoumat artefakty, shání další zdroje a dalšími způsoby řídí skupinu "záporáků", abych to nemusel dělat já jakožto GM. má to výhodu, že tahle druhá strana nemá automatické informace o postavách hráčů a jejich plánech, takže nepůsobí jako uměle vytvoření antagonisté.
Pravidla jsou zatím ve vývoji, ale už se pomalu ustavuje první verze.
Pravidla jsou zatím ve vývoji, ale už se pomalu ustavuje první verze.
hraju: Ω Projekt Omega
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22578
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0
Pokud někdo nesleduje diskusi na D20 o pravidlech:
Napadlo mě, že mám zbytečně dva systémy pro uplatňování nevýhod či aspektu oponentů a negativní vyvolání aspektů.
Ten první spočívá v tom, že hráči pro daný test přidělím jednu komplikaci navíc, kterou musí eliminovat pomocí svých úspěchů, jinak mu zůstane a projeví se. To se fakticky může podařit jen v polovině případů, když si vytáhne úspěch, pak má výsledek "nula". Tedy bez použití aspektu má výsledek buď "0 / -- (dvě komplikce)". Při použití nějakého aspektu může mít výsledky:
+ / - / ---
Pokud aspekt spálí, tak:
+ / 0 / --
Druhý je jednodušší - prostě se vytáhne karta navíc za aspekt, jen pokud je to úspěch, tak se karta odloží. Takže výsledek je 1 úspěch / 1 komplikace / 2 komplikace, při použití a případném spálení vlastního aspektu postavy by byl možná výsledek jedna z těchto možností:
++ / ++- / + / +- / +- / - / +-- / --
Ta druhá možnost mi přijde pro hráče férovější, že jedna nevýhoda nepřevažuje nad jedním aspektem postavy a výsledek je symetrický.
Napadlo mě, že mám zbytečně dva systémy pro uplatňování nevýhod či aspektu oponentů a negativní vyvolání aspektů.
Ten první spočívá v tom, že hráči pro daný test přidělím jednu komplikaci navíc, kterou musí eliminovat pomocí svých úspěchů, jinak mu zůstane a projeví se. To se fakticky může podařit jen v polovině případů, když si vytáhne úspěch, pak má výsledek "nula". Tedy bez použití aspektu má výsledek buď "0 / -- (dvě komplikce)". Při použití nějakého aspektu může mít výsledky:
+ / - / ---
Pokud aspekt spálí, tak:
+ / 0 / --
Druhý je jednodušší - prostě se vytáhne karta navíc za aspekt, jen pokud je to úspěch, tak se karta odloží. Takže výsledek je 1 úspěch / 1 komplikace / 2 komplikace, při použití a případném spálení vlastního aspektu postavy by byl možná výsledek jedna z těchto možností:
++ / ++- / + / +- / +- / - / +-- / --
Ta druhá možnost mi přijde pro hráče férovější, že jedna nevýhoda nepřevažuje nad jedním aspektem postavy a výsledek je symetrický.
hraju: Ω Projekt Omega
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22578
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0
Sháním dobrovolníky, kteří budou ochotní napsat mi názor na různé věci - státy, organizace, fenomény - ve alternativním světě roku 1939. Jde jen o vyplnění tabulky a označení položek, ke kterým máte kladný, záporný nebo neutrální vztah, případně doplnění dalších, které vás napadnou.
Můžete také nepsat názor za sebe, ale za postavu, kterou byste si v takovém settingu vytvořili.
Můžete také nepsat názor za sebe, ale za postavu, kterou byste si v takovém settingu vytvořili.
hraju: Ω Projekt Omega
- Sarsaparillos
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27. 8. 2011, 10:15
- crowen
- Administrátor
- Příspěvky: 3747
- Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
- Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0
Skus mi to poslat, pozriem sa na to, zalezi od rozsahu materialu, ktory posles
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22578
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0
Není třeba číst nic, stačí jen vyplnit tuto tabulku.
Vyplňujte podle citu, pokud něco neznáte, nevyplňujte u dané položky nic.
Vyplňujte podle citu, pokud něco neznáte, nevyplňujte u dané položky nic.
hraju: Ω Projekt Omega
- crowen
- Administrátor
- Příspěvky: 3747
- Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
- Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0
Ten pozitivny / negativny vztah je emocia voci fenomenu, alebo vyjadrenie, co by som v hre/settingu chcel vidiet / nechcel vidiet?
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22578
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0
Emoce (hráče nebo lépe případné postavy) vůči fenoménu. Ve hře se může objevit ledacos, tahle tabulka je pro účely výroby losovacích karet pro jednotlivé agenty - abych věděl, jaké kartičky vyrábět. Hráči na opengamingu si z nich pak budou skládat vlastní losovací balíček pro svou postavu.
hraju: Ω Projekt Omega
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0
Můžeš ještě upřesnit ten klíč?
Co znamená Y, N a pomlčka?
Máte mě třeba počet postav, které mají rády zombie...
Co znamená Y, N a pomlčka?
Máte mě třeba počet postav, které mají rády zombie...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů