Co se stalo při vašem posledním sezení?
-
- Příspěvky: 791
- Registrován: 10. 5. 2018, 07:17
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Hráč paladina-vůdce řádu: Pošeptám něco svým pohůnkům, tak aby to ostatní neslyšeli a ti se rozběhnou do paláce.
Hráč žoldnéře: Hele, cos jim řek?
Hráč paladina: To jsi neslyšel.
Hráčka političky: Nemůžeme si na to hodit?
...krátká debata o vyhodnocení, politička uspěla, žoldnéř nikoli...
Vypravěč: A cos jim tedy řekl, ať to můžu vyhodnotit?
Hráč paladina: Aby vzali krále a přinesli ho sem.
Hráč žoldnéře: Tak bacha, já jsem proti.
Hráč paladina: Tys to neslyšel.
Hráč žoldnéře: Teď jsi to řekl.
Hráč paladina: Metagame vole, musíš to zjistit jako postava.
Hráč žoldnéře (k političce): Hele, co řekl?
Hráčka političky: Metagame vole, musíš to zjistit jako postava.
Hráč žoldnéře: Hele, cos jim řek?
Hráč paladina: To jsi neslyšel.
Hráčka političky: Nemůžeme si na to hodit?
...krátká debata o vyhodnocení, politička uspěla, žoldnéř nikoli...
Vypravěč: A cos jim tedy řekl, ať to můžu vyhodnotit?
Hráč paladina: Aby vzali krále a přinesli ho sem.
Hráč žoldnéře: Tak bacha, já jsem proti.
Hráč paladina: Tys to neslyšel.
Hráč žoldnéře: Teď jsi to řekl.
Hráč paladina: Metagame vole, musíš to zjistit jako postava.
Hráč žoldnéře (k političce): Hele, co řekl?
Hráčka političky: Metagame vole, musíš to zjistit jako postava.
Jsem Log 1=0, jen jsem v práci a nedostanu se k normálnímu účtu.
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Reklamační loď Skládaný úrok skočila Tannhäuserovou bránou, v korporátní autonomní zóně 073A, daleko od válkou unavených hlavních světů civilizace. Cílem bylo najít Předposlední úsvit, lehký křižník odstavený kvůli nefunkčnímu hyperpohonu, a rozebrat ho na díly.
Už od toho skoku mi bylo jasné, že je něco špatně.
Loď byla plná divné plísně žeroucí elektroniku. To nikoho nevzrušovalo. Bezpečnostní systém málem usmažil Williamovi mozek, když zkusil získat přístup a nějaká věc ... nějaká věc mimo normální lidské vnímání tam byla, a pozorovala nás. Ale jak můžu někomu říct, že tady je s námi něco mimo vnímání, a neprozradit co jsem? V poválečné paranoie? Vyhodili by mě z airlocku.
Johnny a Johnny řekli, že pohon funguje. Tak proč je ta loď odstavená? To nikoho nezajímá, jsme bohatí, protože funkční hyperpohon se dá prodat za spoustu peněz. Ale když ten motor zkoušeli, tak ta věc nás pozorovala stokrát víc. Můstek, a černou skříňku, kde je skutečný důvod odstavení nikoho ani nenapadlo zkoumat. Není to priorita, nepřinese to zisk.
Felicity chtěla vzorek plísně, a teď si ze mě jenom dělá srandu, že "ta plíseň nás všechny sežere, hahaha". Ptám se, jestli ta plíseň může myslet, jestli nemá neurony nebo tak. Koukala na mě jak na blba. Ale ta věc co nás pozoruje rozhodně má mysl, a ne lidskou.
Při prohledávání obytné sekce jsme našli zdroj té plísně. Sekundární sklad jídla. Byl zamčený, a pak ještě ten zámek někdo schválně rozbil, aby nešel snadno odemknout. A přelepil to izolační páskou, zevnitř. Nemá jiný východ. Uvnitř byla těla. Někdo se zamkl uvnitř, a věděl že ven se už nedostane. Na co asi myslel? Bál se, byl smířený? Nenáviděl svůj osud, nebo to byla hrdinská oběť? Chci to vědět?
"Haha, sklad jídla, vezmu si vidličku," řekl Pjotr než dveře otevřel. Nechal ji tam, viset ve vzduchu uprostřed chodby, když jsme začali utíkat. Bylo pozdě, bezpečnostní počítač detekoval kontaminaci, a zamkl nás v sekci. Než se spustí čistící proces. Který se nikdo nespustí, protože loď je podle počítače v bojovém režimu a je v provozu jen pomocný generátor.
Kapitán rozhodl, že do lodi napumpujeme trochu paliva, William manuálně spustí čištění sekce, a počítač by nás pak měl pustit. Kdyby to nevyšlo, Hans měl dost náloží aby nás dostal až za vnější trup. Čištění začalo, Geigerův čítač zabudovaný do skafandru začal cvakat, a můj pocit, že je něco špatně, se začal zesilovat, na hranici paniky. Když čištění skončilo ...
Když skončilo, vidlička cinkla o zem, když se hyperpohon sám aktivoval a spustil distorzní pole. Obklopilo obě lodi. Všichni začali křičet, rádio zaplnil chaos a šum, a moji hlavu panika.
Při skoku mívám předtuchy kam dorazíme a co tam bude, ale teď to bylo prázdno. Nekončili jsme. Gravitace se zesilovala, jak nás hypermotor vtahoval hloub a hloub do hyperprostoru, a ta věc co nás pozorovala, byla s každým okamžikem blíž a blíž.
Už od toho skoku mi bylo jasné, že je něco špatně.
Loď byla plná divné plísně žeroucí elektroniku. To nikoho nevzrušovalo. Bezpečnostní systém málem usmažil Williamovi mozek, když zkusil získat přístup a nějaká věc ... nějaká věc mimo normální lidské vnímání tam byla, a pozorovala nás. Ale jak můžu někomu říct, že tady je s námi něco mimo vnímání, a neprozradit co jsem? V poválečné paranoie? Vyhodili by mě z airlocku.
Johnny a Johnny řekli, že pohon funguje. Tak proč je ta loď odstavená? To nikoho nezajímá, jsme bohatí, protože funkční hyperpohon se dá prodat za spoustu peněz. Ale když ten motor zkoušeli, tak ta věc nás pozorovala stokrát víc. Můstek, a černou skříňku, kde je skutečný důvod odstavení nikoho ani nenapadlo zkoumat. Není to priorita, nepřinese to zisk.
Felicity chtěla vzorek plísně, a teď si ze mě jenom dělá srandu, že "ta plíseň nás všechny sežere, hahaha". Ptám se, jestli ta plíseň může myslet, jestli nemá neurony nebo tak. Koukala na mě jak na blba. Ale ta věc co nás pozoruje rozhodně má mysl, a ne lidskou.
Při prohledávání obytné sekce jsme našli zdroj té plísně. Sekundární sklad jídla. Byl zamčený, a pak ještě ten zámek někdo schválně rozbil, aby nešel snadno odemknout. A přelepil to izolační páskou, zevnitř. Nemá jiný východ. Uvnitř byla těla. Někdo se zamkl uvnitř, a věděl že ven se už nedostane. Na co asi myslel? Bál se, byl smířený? Nenáviděl svůj osud, nebo to byla hrdinská oběť? Chci to vědět?
"Haha, sklad jídla, vezmu si vidličku," řekl Pjotr než dveře otevřel. Nechal ji tam, viset ve vzduchu uprostřed chodby, když jsme začali utíkat. Bylo pozdě, bezpečnostní počítač detekoval kontaminaci, a zamkl nás v sekci. Než se spustí čistící proces. Který se nikdo nespustí, protože loď je podle počítače v bojovém režimu a je v provozu jen pomocný generátor.
Kapitán rozhodl, že do lodi napumpujeme trochu paliva, William manuálně spustí čištění sekce, a počítač by nás pak měl pustit. Kdyby to nevyšlo, Hans měl dost náloží aby nás dostal až za vnější trup. Čištění začalo, Geigerův čítač zabudovaný do skafandru začal cvakat, a můj pocit, že je něco špatně, se začal zesilovat, na hranici paniky. Když čištění skončilo ...
Když skončilo, vidlička cinkla o zem, když se hyperpohon sám aktivoval a spustil distorzní pole. Obklopilo obě lodi. Všichni začali křičet, rádio zaplnil chaos a šum, a moji hlavu panika.
Při skoku mívám předtuchy kam dorazíme a co tam bude, ale teď to bylo prázdno. Nekončili jsme. Gravitace se zesilovala, jak nás hypermotor vtahoval hloub a hloub do hyperprostoru, a ta věc co nás pozorovala, byla s každým okamžikem blíž a blíž.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Něco hlášek:
K - Už tu máme tři potencionální Sosáčky. To by ta loď asi nevydržela.
S - Jestli se chceš projít tak ti otevřu okno. K - Ale já bych se chtěl taky vrátit.
S - Je to tu takové imperiální. K - Váš soundtrack bude Imperial March.
K - Máte ten pocit zrychlení z nuly na milion.
S - Budeme si říkat podle stanic. Ty jsi Můstek, já Háje.
S - Ty se mnou vůbec nespolupracuješ. Co to seš za hráčskou postavu.
K - Už tu máme tři potencionální Sosáčky. To by ta loď asi nevydržela.
S - Jestli se chceš projít tak ti otevřu okno. K - Ale já bych se chtěl taky vrátit.
S - Je to tu takové imperiální. K - Váš soundtrack bude Imperial March.
K - Máte ten pocit zrychlení z nuly na milion.
S - Budeme si říkat podle stanic. Ty jsi Můstek, já Háje.
S - Ty se mnou vůbec nespolupracuješ. Co to seš za hráčskou postavu.
Always bring a gun to a puppet fight
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22626
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Zahrál jsem si NPC robota. Tohoto:
A noví hráči využili hlášení z misí starých (reálně) pět až sedm let na zjištění informací o skupině, kterou se řada hráčů předtím snažila neúspěšně zlikvidovat, a pochopili, proč se jim to nemohlo podařit.
A noví hráči využili hlášení z misí starých (reálně) pět až sedm let na zjištění informací o skupině, kterou se řada hráčů předtím snažila neúspěšně zlikvidovat, a pochopili, proč se jim to nemohlo podařit.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
To zní ovšem parádně! Osobně miluju ty momenty, když to hráčům (případně výjiměčně mě osobně) konečně docvakne... Něco takového musí být vážně silné zadostiučinění...
Mimochodem, v čem to bylo? Někdo jim donášel? Úspěšně infiltrovali organizaci hráčů? Nebo nějaká hodně decentralizovaná struktura nezávislých buňek s nečekanými zdroji (třeba ze záhrobí )?
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22626
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Na to odpovím Hlášením z mise, zejména touto pasáží:
Probuzených k dnešnímu datu je asi 2 miliony. A to jak ve stádiu Probuzení, tak stádiu Vědoucí.
I když to číslo je poněkud zavádějící, tak je jich prostě moc, a likvidovat je jednou za čas po jednom nebo po deseti nemůže mít žádný efekt.
Probuzených k dnešnímu datu je asi 2 miliony. A to jak ve stádiu Probuzení, tak stádiu Vědoucí.
I když to číslo je poněkud zavádějící, tak je jich prostě moc, a likvidovat je jednou za čas po jednom nebo po deseti nemůže mít žádný efekt.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Začínám novou hru Shoujo Tenrankai, tak jsem si připomněl mapu vztahů z té staré:
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22626
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Ta zalomení čar vztahů mají nějaký význam? A opravdu podle toho hrajete?
hraju: Ω Projekt Omega
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Když má postava dostatek vztahů stejného typu, tak dostává bonus ke statistikám. Jinak je pravidlo, že když nějaká statistika dosáhne hodnoty 10 nebo má postava 20 vztahů, tak po příštím sezení ze světa záhadným způsobem zmizí.
Podle téhle mapy jsme hráli pravidelně každý týden asi 15 měsíců. Ze začátku byla samozřejmě jednodušší. Během jednoho sezení se objeví jen omezený počet NPC (příručka doporučuje o jedno NPC méně než PC, ale zkušenost s mojí skupinou mě dovedla k tomu mít rovné počty), takže se nikdy nepoužije mapa celá.
Podle téhle mapy jsme hráli pravidelně každý týden asi 15 měsíců. Ze začátku byla samozřejmě jednodušší. Během jednoho sezení se objeví jen omezený počet NPC (příručka doporučuje o jedno NPC méně než PC, ale zkušenost s mojí skupinou mě dovedla k tomu mít rovné počty), takže se nikdy nepoužije mapa celá.
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Exalted vs World of Darkness probíhá zhruba tak jak jsem čekal. Jen bylo překvapení, že díky mému botchi byl mladší smrtelný bratr vážnější hrozba než tři upíři.
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Moje postava byla obvinena, ze je spatny spion, protoze ma kufrik s chlastem.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22626
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
V pátek jsem byl pozván na hru, a hrál jsem naprosto brutální railroad, který jsem nikdy předtím nezažil. Nejen že děj šel po jedné koleji a kulisy byly nakreslené, ale i to kam jsme se dívali bylo přednastaveno. Připadal jsem si jak v počítačové adventuře
Se mnou hráli další tři lidé, dva úplní začátečníci, třetí se dvěma misemi Omegy za sebou. Myslím, že jeden z těch dvou už na příští hru nepřijde.
Se mnou hráli další tři lidé, dva úplní začátečníci, třetí se dvěma misemi Omegy za sebou. Myslím, že jeden z těch dvou už na příští hru nepřijde.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
A byl to aspoň zajímavý příběh?Jerson píše: ↑24. 2. 2019, 16:14 V pátek jsem byl pozván na hru, a hrál jsem naprosto brutální railroad, který jsem nikdy předtím nezažil. Nejen že děj šel po jedné koleji a kulisy byly nakreslené, ale i to kam jsme se dívali bylo přednastaveno. Připadal jsem si jak v počítačové adventuře
Se mnou hráli další tři lidé, dva úplní začátečníci, třetí se dvěma misemi Omegy za sebou. Myslím, že jeden z těch dvou už na příští hru nepřijde.
Always bring a gun to a puppet fight
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22626
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
No, asi by byl, kdyby se to zajímavé neodehrálo už desítky let předtím, než se naše postavy objevily na scéně, a nemuseli jsme odstranit nestvůru tím, že zabijeme nevinného člověka - přesněji že ho otrávíme jedem na krysy.
hraju: Ω Projekt Omega
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů