[Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6651
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo
Ano, zamýšlel jsem je jen jako kamufláž pro symbol schodů.
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
- Sarsaparillos
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 27. 8. 2011, 10:15
Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo
No původně tam bylo odemknutí, ale to zas nesedělo Yorkovi. Vypáčení je paklíčem, je to tišší, ale trvá to. Vylomení je hrubou silou, je to hlučnější, ale rychlé. Doplnil jsem to.
Protože v tom dungeonu jinak není nic moc cenného a tohle je způsob, jakým odměnit materialisticky založené postavy (hráče).
Konec jsem dost přepsal a budu rád, jestli se na to ještě podíváš.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9342
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo
Otevírání paklíčem je vyháčkování, pokud se nepletu.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
-
- Příspěvky: 791
- Registrován: 10. 5. 2018, 07:17
Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo
Nepřu se, ale tohle slovo zas nebude sedět nám, co ho neznáme.
Jsem Log 1=0, jen jsem v práci a nedostanu se k normálnímu účtu.
- Sarsaparillos
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 27. 8. 2011, 10:15
Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo
Děkuji, je to tam (vyháčkovat paklíčem). A pro příště napíšu otevřít paklíčem a bude to jasné hned
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9342
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo
Logaritmus, Sarsaparillos: Jsem pro používat správnou terminologii a doufat, že se mezi rpgčkaři chytí
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo
tak zde by mohl byt rc 1 https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php ... 93#p536293
- Sarsaparillos
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 27. 8. 2011, 10:15
Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo
Když už jsem to četl, přidávám i pár stylistických postřehů.
Jak to myslíš, podrazí? Nabonzuje ho Bobuli, nebo rovnou Inrefovi?
Celý tenhle odstavec je o Bobuli a o tom, jak funguje jejich živnost => přesunul bych to z odstavce o Inrefovi k Bobuli nebo do "O co tu jde".
Jinak bych ocenil, kdyby pacholci občas opouštěli mučírnu (např. pro jídlo, materiál apod.). Byla by to další zajímavá možnost, jak se infiltrovat dovnitř.
Tohle bych přeformuloval, např. Tiché klapání dřeva a těžkých bot o kámen spolu s praskající pochodní sestupující pod úroveň ulice přehlušilo jen odbíjení zvonu.Tiché klapání dřeva o kámen a těžkých bot, prskající pochodeň sestupující pod úroveň podlahy jen přehlušilo odbíjení zvonu.
Tady bych zmínil to otevření dveří krví.Rázným krokem vkročil do místnosti na konci chodby.
V popisu místnosti máš jen operační stoly (ty bych čekal bez zásuvek) a naopak tam je nějaký vozík a skříně. Celkově bych sjednotil vybavení místnosti a konkretizoval, kde se co nachází (např. nástroje ve vozíku, část lektvarů v odemčené a část v zamčené skříni, nějaké texty na pracovním stole apod.) - i v mučírně musí být pořádek A pokud by došlo k nějaké potyčce, může být rozmístění vybavení důležité.Na dubovém stole leží několik přístrojů, nástrojů a baněk.
...
Světlovlasý vytáhl ze zásuvky kovou jehlu delší deseti centimetrů a a nasadil ji na stříkačku.
"Madam Fan, pěkně vítám, jaká byla cesta?" přivítala starou drobnou ženu na prahu vstupní haly bodrá boubelka rudých vlasů.
"Vše připraveno, Inrefe?" Vyruší neomaleně vysokého muže Bobule. "Ta stará můra je už dost nervní, čeká hodinu."
"Pět minut a budu mít tělo napůl živé napůl mrtvé připravené na vyjmutí ledvin pro zákazníka."
Náhodou se mohou dostat kamkoliv, to bych nepsal.Jak se sem dostat
* náhodou
...
* postavy jsou najmuty, aby zjistili>y pro starého boháče možnost transplantace nových orgánů
* postavy mají za úkol vyšetřit, kam mizí ti nevinní dělníci z jatek,>; byli silní, zdraví a jsou fuč
Zemře každý druhý? Nedokážu si v dané době a prostředí představit transplantaci, kterou dárce přežije.Není problém udělat transplantace jako magický rituál, kdy uzdraví,>nebo omladí osobu magie, stejně tak jak prostě výměna orgánů, kde zemře každý druhý.
Postavy by měli>y získat některé podezřelé stopy vně podniku ve městě.
Kdo toto nesplní, toho vyhazovači bez milostí vypoklonkují až na ulici.
Neměl bys jiné slovo, než holport?... a tak se taky dostala do holportu s Inrefem.
Bude křičet, bude bránit se a v případě ohrožení umí jednoduché útočné kouzlo na styl blesku, omráčení.Díky svému živobytí je plně odolná vůči veškerému svádění, sérům lásky, pravdy a jediná možnost, jak ji lze přelstít, je být rychlejší jak ona a znehybnit ji.
U Bobule bych doplnil, co z toho (Inref ve sklepě) má. Jestli jí jde jen o peníze, nebo má ji jinou motivaci.Pro co má ale slabost, tak to jsou mladé zrzečky, takovou dokáže rozmazlovat a zahrnout důvěrou a přízní.
starý chromý vysloužilec mající jediný úkol.Měřit čas a případně zazvonit. Dá se celkem snadno uplatit cetkama či penězma. Rozhodně nelze čekat loajalitu k takovému dárci, při první příležitosti jej podrazí a pak se na něm ještě z podílu napakuje.
Jak to myslíš, podrazí? Nabonzuje ho Bobuli, nebo rovnou Inrefovi?
Starý alchymista, či černokněžník se zálibou v pokusech na lidech. Rád zkoumá jejich stavbu těla, někdy i za živa či jen na uspaných lidech, má dokonalý přehled o všem, co v těle je a funguje a dokáže tak namíchat velice účinné léky nebo jedy, záleží na objednávce.
Nelíbí se mi v tom textu "vip" (ještě ke všemu psáno malým) a pro atmosféru by myslím bylo lepší, kdybys to nahradil.Bobule shání kvalitní muže a dobře živené ženy, bordel je ideální zástěrka jak mnoho takových nalákat. Ti co splňují objednávky zámožných na nové orgány či části těla, dostanou vip péči končící ubytováním ve sklepích kobkách a následně na operačním sále.
Celý tenhle odstavec je o Bobuli a o tom, jak funguje jejich živnost => přesunul bych to z odstavce o Inrefovi k Bobuli nebo do "O co tu jde".
K ruce má podle počtu vězňů dva až čtyři pacholky, kteří nejdou pro dánu=>ránu daleko a často jsou to bývalý>í zločinci závislí na drogách a plně za dávku od Inrefa plně ochotni udělat cokoliv komukoliv.
Meč teda nepovažuji za lehčí zbraň, ale za něco, s čím se musí umět zacházet.Pomocný personál ozbrojen lehčími zbraněmi jako obušky, meče, dýky. Rozhodně nepůjdou pro ránu daleko, ale pokud nejsou na drogách, mají i pud sebezáchovy a nenechají se zabít pro mrzký peníz.
Jinak bych ocenil, kdyby pacholci občas opouštěli mučírnu (např. pro jídlo, materiál apod.). Byla by to další zajímavá možnost, jak se infiltrovat dovnitř.
Když nějaký příchozí shání Bobuli, tak tu najde kde?* zde se odehrává každé přijetí návštěvníka od výběru poplatku za vstup až po vyhození v případě problému, nebo vyrovnání účtu za poskytnuté služby, jídlo a pití. Na pořádek dbá většinou Briena, pomocnice Bobule. Ta má na starosti jak bar, tak obchod a sjednávání sexu mezi pracovnicemi a zákazníky, případně dává pokyny stráži.
To se tam belhá ve dne v noci? Nebylo by zajímavé, kdyby měl taky za sebou nějakou transplantaci, která mu dodává dostatečnou vitalitu pro práci 24/7?Po chodbě se vždy belhá starý Sep, který dohlíží na dodržování času a placení. Když se mu zdá cokoliv podezřelé sleduje dění v pokoji špehýrkou v dveřích.
Jaký další personál a neveřejné prostory? Myslíš tím podzemí, nebo něco jiného? Pokud půjde do tuhého, bylo by dobré znát všechny prostory a potenciální nepřátele v domě.* nastane-li jakýkoliv problém, je v každém pokojíčku zvon, rovněž i na chodbě. Za zvoněním se způsobí poplach. Tento přivolá stráže, ale hlavně upozorní další personál v neveřejných prostorách na případné nebezpečí.
Tapisérie, osobní služebnictvo, vybrané lahůdky k jídlu, dokonalé víno k pití. Záleží jaký druh hosta jste. Zda platící klient, nebo nákladová položka podnikání paní Bobule. Zaujme-li ji host, ráda jej pozve do VIP salonu. Pokud se postava nedokáže ovládat, brzo je uspána léky a bylinami v pití a jídle. Následně za pleteninou na zdi je schován vchod do krátké chodby, končící mříží a schody do sklepeních.
Tady bych už fakt ocenil aspoň stručnou mapku, protože mi není jasné, jak je propojen bordel s podzemím a druhým vchodem (z toho atmosférického vyprávění na začátku mám dojem, že Inref vstoupil do podzemí jinudy, než přes bordel). Prostě si ten prostor dole nedokážu představit.Po nevábných schodech plných pavučin a plísně se sejde o dvě patra níž do cihlových klenutých sklepení. V centrální chodbě je několik háků na stěnách a okovů. Za schody nalevo i napravo jsou dvoje zamřížované dveře. Nevelké kobky vzniklé přehrazením bývalých sklepů na víno, uhlí či kdovíco nyní slouží jako kobky pro hosty. Na konci asi pěti metrové chodby se za dveřmi nachází rozsáhlá osmiúhelníková místnost.
Jaké stráže? Ty samé, co stojí u vchodu do bordelu, nebo je v podzemí krom Inrefa a pacholků ještě někdo další?Kobky jsou veliké od dva na dva metry po až čtyři na pět, kam se vejde pohodlně i pět šest vězňů, toho času je ale větší kobka obývaná pacholky a stráží.
Zmiň tam nějakou stopu krve nebo něco, podle čeho půjde poznat, že tam nějaký takový mechanismus je.Klika na dveřích je magická a vyžaduje vždy krvavou oběť v podobě krve z dlaně. Stačí několik kapek, bez tohoto se dveře samy neotevřou, na druhou stranu i silné beranidlo či jiný způsob nekonvenčního otevření je možný.
To je jako celá podlaha obložená ledem? Nebylo by praktičtější mít na orgány jen jednu ledem vyloženou místnost?Podlahu tvoří chladný černý kámen. Pokud je třeba uchovat orgány oběti čerstvé, je obložena ledem, buď přírodním nebo magickým.
Při ruce má personál mnoho lahviček s různými jedy, léky a tekutinami jednak na příručním vozíku, druhak v železných skříních.
Tekoucí voda a hadice v Ravnburghu? No, nevím.Aby celá místnost nesmrděla, je obložena kamenem. p>Pod stoly jsou zamřížované odtokové kanály pro spláchnutí odpadu hadicí do kanalizace pod městem.
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6651
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo
Trochu se nám zpozdilo vydávání Drakkaru, a protože jsou ještě cca tři týdny čas, tak pokud by měl někdo ještě nápad na minidungeon, tak ho můžeme ještě zařadit do srpnového dvojčísla.
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12366
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Drakkar] Minidungeony pro 68. číslo
Jen aby to nezapadlo (a případně se dobře dalo dohledat při zpětném vyhledávání), zde zveřejněné minidungeony vyšly v Drakkaru 68
Moc děkujeme všem, kteří svými nápady přispěli! Ve výsledku je z toho podle mě moc pěkný soubor malých dungeonů, který lze použít jako inspiraci pro hraní. V Drakkaru vyšel i můj minidungeon (Tajný oltář Starého boha), který se tu zatím neobjevil. Když budete mít náladu, můžete se na něj podívat.
Moc děkujeme všem, kteří svými nápady přispěli! Ve výsledku je z toho podle mě moc pěkný soubor malých dungeonů, který lze použít jako inspiraci pro hraní. V Drakkaru vyšel i můj minidungeon (Tajný oltář Starého boha), který se tu zatím neobjevil. Když budete mít náladu, můžete se na něj podívat.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti