[Let's Play] OpenTTD
- Vallun
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
B5
C2
C2
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: [Let's Play] OpenTTD
B5 pivo!
C1
C1
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12367
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: Toliko jediný z vás technikáliemi konkrétních rozhodnutí zabýval se, jeho návrh tedy přijat bude:
I. Po řece ke lhotkovu, potom vlakem do papírny u Záporna a Hůrky
II. Nechat být
III. Cementárna vedle
IV. Cihelna na půl cesty k Poli (a hned vedle je cementárna, tak tam možná uděláme odbočku)
B: KasparBrauerUndSohne:1D4 → 2(2)#1 Ocelárny, 2 Stavebnictví, 3-4 Pivo a dobroty Začneme stavebnictví podporovati
C: KasparBrauerUndSohne:1D4 → 4(4)#1 Obrození, 2-4 Věrni císaři Věrni zůstaneme císaři.
I. Po řece ke lhotkovu, potom vlakem do papírny u Záporna a Hůrky
II. Nechat být
III. Cementárna vedle
IV. Cihelna na půl cesty k Poli (a hned vedle je cementárna, tak tam možná uděláme odbočku)
B: KasparBrauerUndSohne:1D4 → 2(2)#1 Ocelárny, 2 Stavebnictví, 3-4 Pivo a dobroty Začneme stavebnictví podporovati
C: KasparBrauerUndSohne:1D4 → 4(4)#1 Obrození, 2-4 Věrni císaři Věrni zůstaneme císaři.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15087
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Cementárna se na mapce strašně rafinovaně skryla za tečku u "IV.", takže jsem ji fakt neviděl. (:MarkyParky píše: ↑18. 3. 2018, 09:18IV. Cihelna na půl cesty k Poli (a hned vedle je cementárna, tak tam možná uděláme odbočku)
Ta odbočka, jestli správně rozumím nastavení cargodist, znamená, že ty dva podniky si samy budou říkat, kolik z produkce k nim má doputovat? Nebo máš destinace jen na cestující a poštu?
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Ano.Ta odbočka, jestli správně rozumím nastavení cargodist, znamená, že ty dva podniky si samy budou říkat, kolik z produkce k nim má doputovat? Nebo máš destinace jen na cestující a poštu?
Mám zapnuté všude, přičemž cestující, poštu a ceniny mám symetrické, zbytek asymetrický.Nebo máš destinace jen na cestující a poštu?
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
V Kralanburgu, 22.2.1841,
Když sepisovali jsme dopis císařské kanceláři s žádostí o ověřovací experiment na průmyslu stavebním, zcela jasné nám bylo, že musíme nějakým způsobem žádost naši podpořiti. Nějaký čas rokovali jsme nad vhodnými metodami a nakonec dospěli jsme k názoru, že cestu odporu nejmenšího musíme zvoliti.
V řadě první poukážeme, že jíl již vlaky úspěšně vozíme a proto nejvhodnější komoditou pro zkoušky další jiné druhy stavebního materiálu by byly. V druhé řadě, v době rostoucího pnutí nacionalistického, měli bychom císaři jednoznačně najevo dáti, že loayalita špeditérství našeho jest s císařstvím jednoznačně spojena. Z toho důvodu ihned dali jsme, navzdory protestům synů našich, všechny prostředky dopravní i budovy ve státních barvách, tedy žluté a černé, vymalovati.
Když sepisovali jsme dopis císařské kanceláři s žádostí o ověřovací experiment na průmyslu stavebním, zcela jasné nám bylo, že musíme nějakým způsobem žádost naši podpořiti. Nějaký čas rokovali jsme nad vhodnými metodami a nakonec dospěli jsme k názoru, že cestu odporu nejmenšího musíme zvoliti.
V řadě první poukážeme, že jíl již vlaky úspěšně vozíme a proto nejvhodnější komoditou pro zkoušky další jiné druhy stavebního materiálu by byly. V druhé řadě, v době rostoucího pnutí nacionalistického, měli bychom císaři jednoznačně najevo dáti, že loayalita špeditérství našeho jest s císařstvím jednoznačně spojena. Z toho důvodu ihned dali jsme, navzdory protestům synů našich, všechny prostředky dopravní i budovy ve státních barvách, tedy žluté a černé, vymalovati.
V Záporně, 18.6.1841,
Zatímco my s bratry zajišťujeme, aby ze záporenského jílového dolu jíl k řece koňmo svezen byl, odkud dále splavuje se pod kopec k trati železniční, kde přeložen jest na výkonný vlak aby do papírny dorazil, pověřili jsme syny naše aby na hospodárnost omnibusů a dostavníků dohlédli.
Ujali se toho v pravdě z vervou, během několika měsíců přes padesát omnibusů a dostavníků staženo ze silnic bylo. Dle knih účetních opravdu zdá se vlaky mnohem více využívané jsou a koňů tedy tolik třeba není. Já ovšem občas pocit mám, že synové naši s přílišnou horlivostí starají se o to, aby žlutečerná barva císařská na ulicích méně zastoupena byla.
Proto důkladnou inventúru techniky naší provozní jsme provedli a také kontrolu knih účetních, ale přiznati nakonec jsme museli, že opravdu toliko spojů nevytížených rušení se týkalo a řez tento, ač nacionálně motivován byl, celkovému zdraví společnosti pomohl.
Naše společnost v tuto chvíli tedy provozuje:Zatímco my s bratry zajišťujeme, aby ze záporenského jílového dolu jíl k řece koňmo svezen byl, odkud dále splavuje se pod kopec k trati železniční, kde přeložen jest na výkonný vlak aby do papírny dorazil, pověřili jsme syny naše aby na hospodárnost omnibusů a dostavníků dohlédli.
Ujali se toho v pravdě z vervou, během několika měsíců přes padesát omnibusů a dostavníků staženo ze silnic bylo. Dle knih účetních opravdu zdá se vlaky mnohem více využívané jsou a koňů tedy tolik třeba není. Já ovšem občas pocit mám, že synové naši s přílišnou horlivostí starají se o to, aby žlutečerná barva císařská na ulicích méně zastoupena byla.
Proto důkladnou inventúru techniky naší provozní jsme provedli a také kontrolu knih účetních, ale přiznati nakonec jsme museli, že opravdu toliko spojů nevytížených rušení se týkalo a řez tento, ač nacionálně motivován byl, celkovému zdraví společnosti pomohl.
Na zemských cestách
* 276 omnibusů
* 151 dostavníků
* 32 poštovních vozů
* 27 poštovních dostavníků
* 18 nákladních povozů krytých
* 6 nákladních povozů otevřených
* 52 žebřiňáků
* 22 cisteren koňmi tažených pomalých
* 24 cisteren koňmi tažených spěšných
* 12 vozů chlazených ledem
Na koněspřežné trati
* 4 koňky lanem jištěné
Na železnici
* 141 lokomotiv La Belge, rozložených takto:
** 36 vlaků osobních (vždy párem lokomotiv tažených)
** 16 vlaků na dřevo (tažených 2x vlečka po jedné lokomotivě, 7x střední vlak po páru lokomotiv a 7x vlak těžký, čtveřicí lokomotiv tažený)
** 9 vlaků na jíl (tažených 2x vlečka po jedné lokomotive, 1x střední vlak tažený párem a 6x vlak těžký, čtveřicí lokomotiv tažený)
Na řekách a jezerech
* 2 brigy osobní
* 23 kliperů osobních
* 12 kolesových parníků osobních
* 1 poštovní briga
* 2 poštovní klippery
* 10 poštovních kolesových parníků
* 5 klipper v nákladním uspořádání (jíl, dřevo, zemědělské a strojírenské potřeby)
* 2 škuner v nákladním uspořádání (ovoce a zelenina)
V Mrýdku-Fístku, 8.8.1841,
odpověď z kanceláře císařské ohledně žádosti naší stále nepřichází, špeditérství ale bylo se zajímavou zakázkou osloveno. Když pan továrník z Mrýdku-Fístku naše vozy s jílem v provozu viděl, usmyslel si, že uvnitř své továrny tento druh dopravy rád by zavezl. Nedaleko Mrýdku-Fístku dal totiž cementárnu hned vedle jílového dolu postaviti, aby na dopravě materiálu ušetřil. Protože ale zvýšit efektivitu svého podniku by chtěl, rozhodl se uvnitř svého areálu továrního vlečku zbudovati. Neboť celá trasa uvnitř soukromého pozemku bude, netřeba na takový provoz licence zvláštní a proto zakázku jsme rázem přijali a obratem i zhotovili.
odpověď z kanceláře císařské ohledně žádosti naší stále nepřichází, špeditérství ale bylo se zajímavou zakázkou osloveno. Když pan továrník z Mrýdku-Fístku naše vozy s jílem v provozu viděl, usmyslel si, že uvnitř své továrny tento druh dopravy rád by zavezl. Nedaleko Mrýdku-Fístku dal totiž cementárnu hned vedle jílového dolu postaviti, aby na dopravě materiálu ušetřil. Protože ale zvýšit efektivitu svého podniku by chtěl, rozhodl se uvnitř svého areálu továrního vlečku zbudovati. Neboť celá trasa uvnitř soukromého pozemku bude, netřeba na takový provoz licence zvláštní a proto zakázku jsme rázem přijali a obratem i zhotovili.
V Sedlanci, 4.9.1841,
Před pár dny přišly hned tři dopisy z císařské kanceláře.
V dopise prvním povoluje se rozšířiti zkušební projekt podpory průmyslu s pomocí železnice taktéž na dopravu hmot pro průmysl stavební. Oslavili jsme nové obchodní příležitosti náležitě a ihned syny pověřili projektováním nové tratě u Sedlance.
V dopise druhém sám kancléř vyjadřuje se pochvalně o našem vlastenectví a děkuje za vyjádření podpory, které se císařství od významné společnosti jako je špeditérství naše, dostalo.
V dopise třetím pak suchým úředním tónem oznamováno jest nám, že pro účely provozování dopravní osoby v císařství jägerském schválen jest nový druh vozu osobního. Prohlédli jsme si plány, zprvu zajásali nad jeho prostorností a pak zase naše nadšení opadlo, když hmotnost prázdného vozu v listu průvodním spatřili jsme.
Srovnání - stávající:Před pár dny přišly hned tři dopisy z císařské kanceláře.
V dopise prvním povoluje se rozšířiti zkušební projekt podpory průmyslu s pomocí železnice taktéž na dopravu hmot pro průmysl stavební. Oslavili jsme nové obchodní příležitosti náležitě a ihned syny pověřili projektováním nové tratě u Sedlance.
V dopise druhém sám kancléř vyjadřuje se pochvalně o našem vlastenectví a děkuje za vyjádření podpory, které se císařství od významné společnosti jako je špeditérství naše, dostalo.
V dopise třetím pak suchým úředním tónem oznamováno jest nám, že pro účely provozování dopravní osoby v císařství jägerském schválen jest nový druh vozu osobního. Prohlédli jsme si plány, zprvu zajásali nad jeho prostorností a pak zase naše nadšení opadlo, když hmotnost prázdného vozu v listu průvodním spatřili jsme.
Dřevěný dvounápravový vůz s oddělenými kupé <= používáme dnes
Cena: 16k zlatých
Provoz: 11k zlatých / rok
Hmotnost: 90 centů
Max. rychlost: 6,8 jägerské míle za hodinu
Kapacita: 20 cestujících
Dřevěný dvounápravový vůz průchozí <= máme, ale nepoužíváme (nemáme jak využít jeho rychlost a uveze míň lidí)
Cena: 13k zlatých
Provoz: 8,4k zlatých / rok
Hmotnost: 90 centů
Max. rychlost: 8,7 jägerské míle za hodinu
Kapacita: 16 cestujících
Čtyřnápravový zvýšený vůz průchozí
Cena: 44k zlatých
Provoz: 26k zlatých / rok
Hmotnost: 500 centů
Max. rychlost: 11,9 jägerské míle za hodinu
Kapacita: 50 cestujících
Je pravděpodobné, že v nejbližší době také objeví se čtyřnápravový zvýšený vůz s oddělenými kupé, který bude stejně těžký, o něco pomalejší a bude mít o něco vyšší kapacitu.
V Kralanburgu, 16.11.1841,
S možností vypomoci průmyslu stavebnímu otevřel se nám zlatý důl. Jen kousek od hlavního města z jediného kamenolomu, který navíc strojírenskými potřebami již zásobujeme, dodáváme po jedné trati písek i kamení hned do dvou stavebních podniků panolupských, vápenky i cihelny. Trať dokončili jsme tak akorád, abychom první vlaky viděli pár dní po Martinu svatém s prvním sněhem přijížděti.
S možností vypomoci průmyslu stavebnímu otevřel se nám zlatý důl. Jen kousek od hlavního města z jediného kamenolomu, který navíc strojírenskými potřebami již zásobujeme, dodáváme po jedné trati písek i kamení hned do dvou stavebních podniků panolupských, vápenky i cihelny. Trať dokončili jsme tak akorád, abychom první vlaky viděli pár dní po Martinu svatém s prvním sněhem přijížděti.
V Kralanburgu, 1.1.1842,
Letošní novoroční porada má jen dvě jednoduchá témata. Kterak se k rozvoji průmyslu stavebního postaviti a zda a jakým způsobem nové vozy osobní používati.
Letošní novoroční porada má jen dvě jednoduchá témata. Kterak se k rozvoji průmyslu stavebního postaviti a zda a jakým způsobem nové vozy osobní používati.
Kód: Vybrat vše
Výstavba: -7,1M zlatých
Nové dopravní prostředky: -16M zlatých
Provoz vlaků: -13M zlatých
Provoz silniční dopravy: -4,2M zlatých
Provoz lodní dopravy: -4,0M zlatých
Údržba: -3,2M zlatých
Příjmy vlaků: +55M zlatých
Příjmy silniční dopravy: +19M zlatých
Příjmy lodní dopravy: +13M zlatých
Další výdaje: -10k zlatých
Kód: Vybrat vše
Stav na účtu: +140M zlatých
Hodnota společnosti: +287M zlatých
A. Máme nový typ osobních vagónů. Jsou mnohem kapacitnější, ale také pekelně těžké.
1) Počkejme s jejich nasazením na nějakou silnější lokomotivu
2) Nasaďme je na exkluzivní vlakovou linku, kterou povedeme po stávajících kolejích (navrhněte kudy - konkrétně nebo obecně)
3) Nasaďme je exkluzivně na vlaky stavící v Kralanburgu, ať se v hlavním městě blýskneme
4) Proveďme obměnu na všech vytíženějších tratích
5) Proveďme kompletní obměnu vozového parku
B. Stavební průmysl Jakou strategii zvolíme při zapojování stavebního průmyslu?
1) Kvantita - soustřeďme se jen na dovoz primárních surovin, ale v co největším množství, ať všechny stavební fabriky jedou
2) Kvalita - cementárny i cihelny produkují stavební materiály a ty můžeme vozit do nákladových terminálů, což nám následně zase zvýší import chemikálí pro papírny - soustřeďme se na zbudování první řetízku vzájemně provázaných dodávek, ať se produkce začne multiplikovat
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 19. 3. 2018, 22:56, celkem upraveno 2 x.
- Vallun
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A1
B2
B2
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15087
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
A: Jak vycházejí ty nové vagóny proti stávajícím vlakům, když se spočítá celá souprava? Předpokládám, že vzhledem k váze bude problém hlavně na tratích se stoupáním?
Řekněme, že předběžně volba 2 - vybrat nějaký výškově nenáročný terén.
B2 - Rozvoj průmyslu je i rozvojem dopravy, mysleme na to, že čím lépe se bude dařit jim, tím lépe se bude dařit nám.
Nějaké technické dotazy:
Když koukám na to Kralanburgské nádraží, to může obsluhovat sotva půlku města, ne? Čili pokud někdy přijde licence na městskou dopravu a bude se vozit k nádraží, dá se čekat, že cestujících hodně přibude?
Jak je udělaná ta vlečka uvnitř podniku? Celé je to obklopené takovým tím plotem, co bývá okolo kolejí, to znamená, že jsi všechny ty objekty okolo postavil ty?
Jak jsou aktuálně řešené tratě, kde je víc vlaků? Jsou to klasické jednokolejky, nebo máš míjení i mimo stanice? Nebo někde stojí i dvoukolejná trať?
Řekněme, že předběžně volba 2 - vybrat nějaký výškově nenáročný terén.
B2 - Rozvoj průmyslu je i rozvojem dopravy, mysleme na to, že čím lépe se bude dařit jim, tím lépe se bude dařit nám.
Nějaké technické dotazy:
Když koukám na to Kralanburgské nádraží, to může obsluhovat sotva půlku města, ne? Čili pokud někdy přijde licence na městskou dopravu a bude se vozit k nádraží, dá se čekat, že cestujících hodně přibude?
Jak je udělaná ta vlečka uvnitř podniku? Celé je to obklopené takovým tím plotem, co bývá okolo kolejí, to znamená, že jsi všechny ty objekty okolo postavil ty?
Jak jsou aktuálně řešené tratě, kde je víc vlaků? Jsou to klasické jednokolejky, nebo máš míjení i mimo stanice? Nebo někde stojí i dvoukolejná trať?
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Jedna lokomotiva po rovině utáhne cca 1000 centů.Pieta píše:Jak vycházejí ty nové vagóny proti stávajícím vlakům, když se spočítá celá souprava?
Jedna lokomotiva do kopce (1 čtvereček stoupání) utáhne cca 500 centů a zpomalí při tom na cca 1,3 jägrmíle / hodinu
Momentálně stavíme soupravy:
2x Lokomotiva + 6x dřevěný dvounápravový + 2x dřevěný poštovní => souprava má asi 720 centů (bez lokomotivy) a do kopce nám zpomaluje na necelé 2 jägrmíle / hodinu. Do téhle soupravy se vejde 120 lidí.
Odhad:
2x lokomotiva + 2x čtyřnápravový zvýšený => souprava bude mít 1000 centů (bez lokomotivy), do kopce zpomájí na ty 1,3 jägrmíle / hodinu a uveze 100 lidí. Bez pošty.
Jedinou její výhodou je, že ta souprava bude kratší, ale to nás zatím netrápí (stavím nádraží délky 5).
Ekonomicky tedy nedává moc smysl na nové soupravy přecházet, je to spíš otázka prestiže.
Pokud vyhmátnu nějakou trať úplně bez stoupání, tak to bude moct být:
2x lokomotiva + 3x čtyřnápravový zvýšený + pošta => souprava bude mít 2000 centů, což na rovince vyjde a uveze 150 lidí a poštu. To už by smysl mohlo dávat (byť na stejné trati by 2 lokomotivy uvezly i mnohem víc těch dřevěných dvounápravových).
No, ten zbytek města pořád obsluhují dostavníky a omnibusy. Mám pocit, že Kralanburg zrovna je teď porkytý tak z 90 procent. Až přijde MHD (nebo jen místní dovolí a nafintíme u nádraží zastávku přístavní linky), tak se to jen trochu přeskládá, ale velký nárůst nečekám. Ten spíš přijde s tím, jak Kralanburg poroste.Pieta píše:Když koukám na to Kralanburgské nádraží, to může obsluhovat sotva půlku města, ne? Čili pokud někdy přijde licence na městskou dopravu a bude se vozit k nádraží, dá se čekat, že cestujících hodně přibude?
Herně jsou to dvě samostatné továrny (jílový důl a cementárna), které jsem jen oplácal eyecandy objekty tak, aby to vytvořilo dojem souvislého areálu. Včetně plotů (ty také sázím ručně).Pieta píše:Jak je udělaná ta vlečka uvnitř podniku? Celé je to obklopené takovým tím plotem, co bývá okolo kolejí, to znamená, že jsi všechny ty objekty okolo postavil ty?
A pak už jsem k tomu jen napsal fluf, že to je jedna fabrika.
Většina jsou jednokolejky, ale na mnoho místech už jsou výhybny i mimo stanice. Celá trať dvojkolejná není zatím nikde, nejdelší dvojkolejný úsek je u Mrýdku-Fístku, kde má asi 20 čtverečků a už "dvojkolejné" rozestavení semaforů.Pieta píše: Jak jsou aktuálně řešené tratě, kde je víc vlaků? Jsou to klasické jednokolejky, nebo máš míjení i mimo stanice? Nebo někde stojí i dvoukolejná trať?
Výhybny přidávám tehdy, když mi vyskočí okno, že si néjaký vlak stěžuje, že čeká na semaforu už moc dlouho.
Strategie zavádění dvojkolejných tratí je jedna z věcí, o které budeme časem hlasovat, ale to až se hra pořádné rozjede - blíží se rok 1848 a s ním nová ústava, zahrnující mimo jiné zrušení cechů!
Re: [Let's Play] OpenTTD
A1 - v neefektivite neni zadna prestyz
B2
B2
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12367
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
A já mám zase chvíli čas hrát, tak si zaházíme kostičkami:
A: KasparBrauerUndSohne:1D4 → 3(3)#1 Jednu placatou trať, 2-4 Počkat Počkáme.
B: Shoda na kvalitním řešení
A: KasparBrauerUndSohne:1D4 → 3(3)#1 Jednu placatou trať, 2-4 Počkat Počkáme.
B: Shoda na kvalitním řešení
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15087
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Let's Play] OpenTTD
Jasně. Ale časem myslím vlaková doprava kapacitou a rychlostí silniční dopravě dost ujede, takže asi přijde moment, kdy většina dopravy půjde přes to jedno nádraží, plus asi letiště?MarkyParky píše: ↑18. 3. 2018, 13:07No, ten zbytek města pořád obsluhují dostavníky a omnibusy. Mám pocit, že Kralanburg zrovna je teď porkytý tak z 90 procent. Až přijde MHD (nebo jen místní dovolí a nafintíme u nádraží zastávku přístavní linky), tak se to jen trochu přeskládá, ale velký nárůst nečekám. Ten spíš přijde s tím, jak Kralanburg poroste.
Tak to respekt, vypadá fantasticky.MarkyParky píše: ↑18. 3. 2018, 13:07Herně jsou to dvě samostatné továrny (jílový důl a cementárna), které jsem jen oplácal eyecandy objekty tak, aby to vytvořilo dojem souvislého areálu. Včetně plotů (ty také sázím ručně).
A pak už jsem k tomu jen napsal fluf, že to je jedna fabrika.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Let's Play] OpenTTD
Z mé zkušenosti bude jednak těch nádraží/letišť potřeba víc a druhak bude to chtít nějakou sofistikovanější formu MHD s vyšší kapacitou. Neboli metro ;o)Jasně. Ale časem myslím vlaková doprava kapacitou a rychlostí silniční dopravě dost ujede, takže asi přijde moment, kdy většina dopravy půjde přes to jedno nádraží, plus asi letiště?
Ale na to je ještě času....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti