Warhammer 40.000 Roleplay - Souhrnná diskuze ke všem hrám

Diskuzní sekce věnovaná konkrétním RPG hrám, příručkám a produktům, jako jsou třeba Dračí Doupě, Fate nebo třeba Dungeons and Dragons.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 11704
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Warhammer 40.000 Roleplay - Souhrnná diskuze ke všem hrám

Příspěvek od Markus » 8. 11. 2007, 16:16

Souhrnná diskuze k hrám z univerza Warhammer 40.000
Obrázek

:arrow? Black Crusade (anotace)

:arrow? Dark Heresy (1e) (anotace)

:arrow? Dark Heresy (2e) (anotace)

:arrow? Inquisitor: Battle For Emperor’s Soul (anotace)

:arrow? Deathwatch (anotace)

:arrow? Only War (anotace)

:arrow? Rogue Trader (anotace)

:arrow? Wrath & Glory (anotace)

boldrick
Příspěvky: 28
Registrován: 20. 11. 2010, 18:25

Re: Warhammer 40.000 jako setting

Příspěvek od boldrick » 5. 11. 2016, 10:53

A ještě to zkusím tady :)
Dobrý den,
zkusím oživit toto téma, jelikož času je stále méně a skupinka se mi na hraní sejde maximálně jednou za měsíc. No a já bych si rád poklábosil s lidmi, kteří s tímhle světem mají nějaké zkušenosti, probral co se nelíbilo či naopak. Jak jste se s tím vypořádali apod. V podstatě jen co se RPG týká, neboť klasické bitevní Wéčko určitě řešit nechci. Nejvíce mě zajímá Dark Heresy, ale nechtělo se mi zakládat nové téma, jelikož ze zdejších diskuzí mám pocit, že nás moc nebude:-) Určitě také nechci žádné dohadování o tom, která hra je lepší nebo horší, dohadování mám dost v práci a s manželkou ;-)
Tedy: hráli jste někdo Haarlock Legacy? Chtělo to spoustu dodělávek, ale mě se to dost líbilo, ale měl bych jeden dotaz.
K Deathwatch: Ještě jsem ho nehrál, ale přijde mi hrozně náročné, odehrát to v neustálém boji. Astartes z Deathwatch nejsou špatný nápad, ale podle mě, to chce právě ten neustálý boj a v tom odehrát dobrý příběh, bude fuška pro GM. To samé platí K Only War, ale životnost postav bude asi někde jinde:-) samozřejmě závisí na příběhu.

Nemám ani nic proti tomu zavzpomínat na starého Warhammera, hraného samozřejmě v první edici. Trošku mám pocit, že o něm tady sice všichni vědí, ale nikdo ho pořádně nehrál. Což považuji za škodu neb se jedná o hezky vytvořený renesanční svět, nádherně parodující reálný svět té doby. Komu se líbili filmy jako Maso a krev, Poslední propadne peklu a Solomon Kane, určitě by trochu toho zalíbení ve WFRP našel. Z WFRP jsem pánoval Doomstones a hrál The Enemy Within.

Právě jsme rozehráli Rogue Tradera, takže jako hráč si určitě nebudu číst nic k jeho příběhům, ale mechaniky si myslím znám dobře, což platí o celém tomhle universu. Takže případné dotazy k pravidlům nebudou problém.

No uvidím jestli se tu na pokec někdo najde nebo se i patnáct let po ostříhání číra, budu moci opět cítit jako exot :-)

Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 9141
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

Příspěvek od eerieBaatezu » 12. 8. 2017, 23:13

Obrázek


Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 11899
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

Příspěvek od OnGe » 13. 8. 2017, 10:57

Že kritický zásah nespustí řetězec explodujících hlav a odletujících žeber, co vymlátí půlku družiny. A že největším nebezpečím pro mariňáka v brnění nebude pád ze schodů. Doufám. Takový rozdíl bych rozhodně vítal.
Punk is dead, long live the shit!

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:?: Horní progressbar - to se budete divit... možná
:?: Dolní progressbar - dávám tomu rok... maximálně dva

Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 9141
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

Příspěvek od eerieBaatezu » 13. 8. 2017, 18:12

$lol$ Prej to bude dost jiný. Jinak ono to teda nemá s FFG hrama nic společnýho, jenže jiný vlákno na WH40k hry tu nemáme a začínat se mi nechtělo.


Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 9141
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

Příspěvek od eerieBaatezu » 13. 8. 2017, 21:43

Jj, už jsem se kvůli tomu rozčiloval, kdo má ty d6 pooly furt počítat. $lol$

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7635
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

Příspěvek od Quentin » 13. 8. 2017, 22:37

Nejsou d6 pooly přehlednější než například d20+dvojciferná čísla?

Navíc tam může být hezká fyzická manipulace s kostkama. Hodím si skillem na pomáhání, všechny úspěchy vezmu a přidám k tvému poolu. Podobné věci.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay” -Chris McDowall, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 1062
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

Příspěvek od Gediman » 14. 8. 2017, 21:08

Kdo je zvyklý na wargame, tak se mu to bude líbit. Tak trochu předpokládám, že tohle byl i záměr autorů - udělat tu hru víc podobnou wargame W40k, aby nalákala jeho hráče. A naopak aby RPG hráči potom začali hrát i wargame. Tak nějak mi to zapadá do stylu politiky GW :)

Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 9141
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

Příspěvek od eerieBaatezu » 18. 8. 2017, 22:03

Preview
Obrázek


Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 9141
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: Rogue Trader, Dark Heresy, Space Marines

Příspěvek od eerieBaatezu » 31. 8. 2017, 21:24

Gediman píše:
23. 8. 2017, 11:12
A co? Tenhle obrázek je známý už dlouho, to není nic exkluzivního pro tohle RPG :)
Tak proč to tu už dávno není??? $-x $D

Summary of information from the RatCon Seminar:

* 8th Edition background has movement and possibility - Wrath & Glory mirrors this
* Tone will include both the desperate strife and rays of hope from current events - a perfect setting for heroes who can affect the fate of worlds
* Ulisses is working with GW's writers on developing material
* Ulisses wants to go places and develop things not covered before
* Game mechanic is a d6 dice pool, designed to be smooth, fast, action oriented, easy to learn, and not rules intensive
* Game mechanic borrows from TORG Eternity (primary influence), and the feel of Savage Worlds, D&D 5th, and Savage Rifts
* Core book will have: (1) game system; (2) character generation; and (3) general 40K background
* Core book is a basic system that can be applied to a broad variety of campaigns. play styles, etc. - Ulisses will not follow the more narrow-focused books of the past edition
* Character advancement will be open, with the exception of some more restricted iconic abilities
* The system will take diverse power levels into account, and allow play from gritty to epic
* The systems supports a great variety of play styles, from combat to diplomacy to social
* The system will have something like "Fate Points"
* Psychic power system allows channeling variable amounts of power; more power = more dangerous; high risk = high reward
* Ecclesiarchal abilities help resist corruption - priests and Sisters of Battle will have access to these
* Campaign sets will include: (1) Linked adventures like Pathfinder Adventure Paths; (2) Setting detail books; and (3) Character option books
* 1st Campaign will be Imperium Nihilus
* Imperium Nihilus Campaign will focus on the diverse characters of the Imperium that can respond to the crisis, and thus may include very different characters in a ragtag group
* 2nd Campaign will be Eldar (possible name = Doom of the Eldar)
* Other Campaigns may include: Orks, Tau, Necrons
* Adventure concepts they'd like to explore include: visiting the Black Library, hunting fallen Phoenix Lords, speaking with Exodite World Spirits, fighting in the pits of Commorragh, and other big concepts
* There will be a beginner box that supports new players, with pre-gen characters, an adventure, etc.
Zatím to zní všechno moc hezky. :)




Odpovědět

Zpět na „Hry, systémy, světy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host