Otázky k pravidlům - původní verze

Oficiální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

Zamčeno
trajda
Příspěvky: 1043
Registrován: 1. 6. 2015, 22:11

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od trajda »

To Nuleon:

Jak uz Luke a Sarsak napovedeli, komplikovany vlivovy stret bez predesle pripravy zkratka nejde. Prinejmensim musis mit vymyslenou tu postavu, se kterou jednaji. Kdyz znas tu postavu, uz se daji nejak odvodit jeji priority, znalosti, vedomosti, zkusenosti, strachy a touhy.

Pak uz by nemelo byt problem dat si do kupy, zda ta postava je ochotna pristoupit na podminky protistrany. A pokud neni ochotna, nemel by byt problem vymyslet, co by se muselo zmenit, aby ochotna byla.

Nejhorsi je, kdyz hraci do pribehu primontuji nejakou nameless postavu, ktera tam puvodne nebyla, a zacnou s ni vyjednavat. To ani ja nevim, co mam delat. Vzdycky minimalne pul hodiny vytvarim jeji priority, aby se s ni vubec vyjednavat dalo.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od MarkyParky »

Nejhorsi je, kdyz hraci do pribehu primontuji nejakou nameless postavu, ktera tam puvodne nebyla, a zacnou s ni vyjednavat. To ani
ja nevim, co mam delat. Vzdycky minimalne pul hodiny vytvarim jeji priority, aby se s ni vubec vyjednavat dalo.
A zkoušel ses zeptat těch hráčů, co jí přimontovali?
Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 1166
Registrován: 27. 8. 2011, 10:15

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od Sarsaparillos »

trajda píše: 8. 8. 2017, 11:28 Jak uz Luke a Sarsak napovedeli, komplikovany vlivovy stret bez predesle pripravy zkratka nejde.
No, tohle z mého příspěvku nijak nemělo vyplynout. Rozepsaná mechanika vlivového konfliktu je možná trochu komplikovanější, protože pracuje s abstraktními pojmy (cíle, zájmy, argumenty,...) a ne s hmatatelnými (zbroj, štít, dostřel,...). Ale i tak nesouhlasím s tím, že bez předešlé přípravy takový střet nejde odehrát.
trajda píše: 8. 8. 2017, 11:28Nejhorsi je, kdyz hraci do pribehu primontuji nejakou nameless postavu, ktera tam puvodne nebyla, a zacnou s ni vyjednavat. To ani ja nevim, co mam delat. Vzdycky minimalne pul hodiny vytvarim jeji priority, aby se s ni vubec vyjednavat dalo.
Ve svých hrách mívám připravených jen pár nejdůležitějších NPC, většina je improvizovaná mnou nebo hráči a nestalo se mi, že bych si musel vzít půlhodinovou pauzu na přípravu :)

- Musí být nameless postava tak důležitá? Nešlo by vyjednávání vyřešit bez hodu nebo zkouškou?
- Musí mít pevně stanovené priority? Když o ní nic nevíme, nemůže být její zájem nebo záměr vlastně jakýkoliv (smysluplný)?
- Musím dopředu znát její znalosti, vědomosti, zkušenosti a touhy? Nešlo by je vytvářet procedurálně až s každou další akcí, manévrem a vyčerpáním?

Marky +1
NovýPrůvodceHrou
Příspěvky: 2
Registrován: 18. 8. 2017, 09:31

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od NovýPrůvodceHrou »

Zdravím,
nemůžu tady na fóru najít odpovědi na to, jak vypadají mastičkářské jedy po nejnovější revizi pravidel. S jedy zatím moje skupina nepracovala, takže možná jsem něco přehlédl, ale několikrát jsem si přečetl příslušné kapitoly a revizi pravidel. Potřebuji prosím upřesnit:

1) Mastičkářský jed v základní podobě teď stojí 3 groše. Může si mastičkář připlatit 1 groš, aby byl jeho jed smrtící, nebo to smí pouze pokročilá povolání?

2) Mastičkářské jedy v základní podobě mohou zvyšovat ohrožení, nebo udělovat jizvu. Mohl by mi prosím někdo uvést příklady jizev, které by hráči mohli chtít udělit? Může to být například oslepnutí, které se pak projeví příběhově? Může hráč chtít, aby jed udělil jizvu a ještě k tomu zvyšoval ohrožení?

3) Rozumím tomu správně, že nezamaskovaný mastičkářský jed se bude vyhodnocovat následovně:
  • A) Postava dostane guláš s běžným nezamaskovaným jedem.
  • B) Postava zjišťuje zda Odhalí nástrahu podle chuti/čichu. Je to výzva hod+povolání lovce (smysly), nebo hod+povolání mastičkáře (znalost jedů) ?
  • C) Pokud uspěje nebo se vyčerpá, jed úspěšně odhalila. Pokud se ale vyčerpá a má si tak podle nových pravidel zvýšit ohrožení, 'táhne' se s ní takto zvýšené ohrožení i k odolávání jedu?
  • D) Pokud neuspěje v odhalení, jed sní a musí tak jedu Odolat. Je to opět výzva hod+povolání mastičkáře? Přičítá se někdy u jedů i úroveň jiného povolání?
  • E) Pokud ve výzvě na odolání uspěje a nemusí se tedy vyčerpávat, nic se jí nestane
  • F) Pokud ve výzvě na odolání neuspěje a vyčerpá se, zvýší se jí ohrožení o 1 (nebo i o dva, je-li jed lstivý) a fikčně nastanou slabé účinky. Ale zároveň se jí má zvýšit ohrožení ještě o jeden další bod za to, že se musela vyčerpat (nové pravidlo v revizi, kdy vyčerpání zvyšuje ohrožení). To znamená, že se ohrožení zvedne s normálním jedem celkem o 2, s lstivým o 3, je to tak?
  • G) Pokud ve výzvě na odolání neuspěje a nevyčerpá se, nastanou zamýšlené účinky jedu. Hýbe se v takovém případě s ohrožením?
4) V revizi je psáno, že síla nástrahy se zvyšuje za každou pokročilou vlastnost, kterou jed má. Vztahuje se to i na mastičkářovy neobvyklé jedy? Takže například rychlý jed (+1 surovina) způsobující urputné bolesti břicha (základ 3 suroviny) bez výrazné chuti (+1 surovina) bude mastičkáře stát 5 surovin.

5) Pokud postava aktivně pátrá po jedu v jídle, ale jed byl připraven pomocí mastičkářových neobvyklých jedů. Znamená to, že si nemůže na výzvu odhalení jedu ani hodit? A postava si hodí pouze na odolání jedu?

6) Takhle od oka mi přijde, že jedy jsou sice výrazně levnější na přípravu, ale je jednodušší se vyhnout jejich účinkům. Je to tak nebo se mýlím?

8 ) Pokud je zrušena síla nástrah/jedů, jak se pravidla koukají na jejich výrobu z nouzových surovin? Lze není vyrobit plnohodnotný jed z nouzových surovin? Neznehodnocuje to zvláštní schopnosti posilující nástrahy vyráběné z nouzových surovin?

Díky moc
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2384
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od Fafrin »

Popravdě, nevím, jestli už jsou jedy venku, ale odpovím kompletně;

1) Ano, u každé pasti lze přidáním 1S pří výrobě udělat tuto past vyřazující(např. smrtící, tvrdě uspávající, svazující u loveckých a mechanických pastí, u omamných látek způsobující šílenství apod.)

2)a) Nabízí se například nějaká celková slabost nepříteli s nímž následně budete bojovat, ale nechcete ho jedem rovnou zabít, protože jej potřebujete porazit v souboji. Taky je možno chtít způsobit různé trvalé boláky, zarudnutí obličeje či něco podobného, co cíl znemožní pro vyjednávání nebo svádění apod.
b) Není možno současně způsobit jizvu a změnu Ohrožení. Stejně jako u jiné akce postavy buď působím jizvu, nebo měním ohrožení (u poškozujících akcí.)

3) B) Pokud dává smysl, aby si mohla slabiny všimnout(např. pokud je slabinou výrazná barva cíl je slepý, nemůže takový jed odhalit, byť nezamaskovaný - pokud nemá jiné Podezření, že by mohl být tráven), následuje hod na odhalení. Mastičkářem(znalost jedů), nikoliv Smysly(ta dovednost už u Lovce nebude). Pokud to bude bytost, která má v charakteristice třeba vaření nebo labužnictví, může použít svou charakteristiku.

C) Ano, to zvýšení Ohrožení se táhne dál, po celou scénu/konflikt, pokud u stolu třeba probíhá společenské jednání, projeví se v něm. Pokud se strhne na hostině bezprostředně bitka, může se projevit v něm. Pokud postava jed odhalila, pravděpodobně v jedení guláše pokračovat nebude, takže odolání jedu už se řešit nebude.

D) Pouze v případě, kdy by jedu mohla odolávat s užitím nějakého jiného povolání. Paladin(DrD:HM) by možná mohl uplatnit sebepožehnání(Zaříkávač), pokud se třeba jedná o rychlý jed, který primárně působí nepříjemnosti na kůži(formou změny Ohrožení), dovedu si představit, že Kejklířka vyskočí od stolu a jde se přepudrovat v rámci odolávání jedu tak aby si nikdo ničeho nevšiml(Převleky a předstírání).

F) V případě vyčerpání se jí jen Ohrožení změní o 1 za Vyčerpání, lstivost jedu se zde neprojeví, protože tomu bylo odoláno. Vyčerpání znamená, že postava nahradí negativní důsledek nějakým jiným. Vyčerpání u jedu si typicky představuji tak, že ve chvíli, kdy jí jed začne svírat útroby, strčí si prst do krku. Slabé účinky nejsou, jsou jen původně zamýšlené účinky("silné"); na ty se prostě při Vyčerpání nedostane.
Normální jed který zvyšuje Ohrožení při nevyčerpání se proti němu zvýší Ohrožení o 1(a způsobí postih), lstivý o 2(a způsobí postih), velmi lstivý o 3(a způsobí postih). Alternativně by místo zvýšení Ohrožení mohl dělat stejně velkou Jizvu(a způsobovat postih).
Při Vyčerpání se se postavě zvýší Ohrožení o 1, zaplatí tolik zdrojů (Těla - mastičkářské jedy působí na Tělo), kolik bylo její předchozí Ohrožení (a dostane Postih, protože Vyčerpání dlouhodobé účinky magie neruší).

G) Pokud zamýšleným účinkem jedu není zvýšení Ohrožení(viz výše), tak ne.

4) Pokročilou dovedností se myslí to, že jed používá dovednost nějakého Pokročilého povolání. Základní jednoduchý(mastičkářský) jed stojí 3S, kontaktní(lupičský) jed 4S, omamný(šaman) taky 4S a kontaktní omamný 5S.
Ceny přidání vlastností aktivací ZS zůstávají stejné. jednoduchý rychlý stojí 4S, kontaktní rychlý 5S.
Výpočet v příkladu máš správně.

5) Pokud cíl má důvod aktivně pátrat v jídle po jedu, to že jed je připraven bez výrazné slabiny, nebo tato byla při podávání skryta se může projevit Náročností nebo zvýšeným Ohrožením cíle pro daný pokus.

6) Ano, částečně. Ale nikdo si nemůže být jist, že protože má vysoké Tělo, tak mu nic nebezpečného nehrozí. Hlavně mechanika je celkově zjednodušená, což byl taky cíl.

7)?

8 ) Pokud máš příslušnou ZS, lze vyrobit plnohodnotný jed z Nouzových surovin.
Jinak nástraha z nouzových surovin toliko mění Ohrožení a nelze ji posilovat s použitím ZS. (tedy nelze vyrobit rychlý nouzový mastičkářský jed.) Nouzový jed také nelze posílit ze S manévry či jej učinit vyřazujícím.
Nouzový jed tedy způsobuje změnu Ohrožení, ale nikoliv Postih a nemůže způsobovat Jizvu.

Marky mě zkontroluje.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
NovýPrůvodceHrou
Příspěvky: 2
Registrován: 18. 8. 2017, 09:31

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od NovýPrůvodceHrou »

Děkuji mnohokrát za tak rychlou a naprosto vyčerpávající odpověď :) , dost jste mi pomohl. Jinak pochopil jsem to správně, že se chystá nějaké nové vydání DrD2 základní příručky, kde budou změny ze souboru DrD2 revize?
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od MarkyParky »

Drobná upřesnění a komentáře:

1) Ano, u každé nástrahy lze přidáním 1S pří výrobě udělat tuto nástrahu vyřazující(např. smrtící, tvrdě uspávající, svazující u loveckých a mechanických pastí, u omamných látek způsobující šílenství apod.)

2a) Mastičkářské jedy působí primárně na tělo a měly by tedy primárně omezovat tělesné činnosti/způsobovat tělesné jizvy.
- příklady postihů, které může způsobit jed: Zadýchávání se (chabě na vytrvalost), křeče v rukou (nepřesně na boj), boláky na celém těle (hloupě na skoky a pády)
- příklady jizev, které může způsobit jed: ochablé svalstvo (náročné silové výkony), zatuhlé klouby (náročná střelba)

Pokud to v příběhu dává smysl, může se tělesný projev jedu projevit i na jiné vlastnosti - Duši nebo Vlivu (typická je nějaká ta vyrážka ve tváři - je zřejmé, že když má někdo napuchlý nebo olezlý ksicht, může pro něj být svádění "nepřesné"), ale doporučil bych s tím šetřit.

3F) "Slabý účinek" byl opravdu zrušen. Zároveň ale platí, že pokud hledáte inspiraci k popisu vyčerpání, je to právě to, co byste dřív označili jako slabý účinek, co se nabízí. Pokud pozřu jed, který má za úkol mne uspat, je v pořádku, že své vyčerpání popíšu jako "spolykal jsem ho jen trochu a proto jsem ospalý => zvedá se mi Ohrožení o 1".

Děkuji mnohokrát za tak rychlou a naprosto vyčerpávající odpověď :) , dost jste mi pomohl. Jinak pochopil jsem to správně, že se chystá nějaké nové vydání DrD2 základní příručky, kde budou změny ze souboru DrD2 revize?
Ano. Už se pracuje na finálních textech příručky.
Ale je to namáhavá a piplavá práce, takže termíny zatím nejsou.
trajda
Příspěvky: 1043
Registrován: 1. 6. 2015, 22:11

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od trajda »

Nevím, zda se něco nezmění až bude finální verze revize hotová, ale prozatím mastičkářské Umění improvizace neumí vytvořit plnohodnotnou substanci. (Zatímco lovecká Něco z ničeho dokáže plnohodnotnou past.)

8 ) Lovecké a lupičské nouzové pasti nemohou zabíjet, nemohou způsobovat jizvu ani vyřazení. S loveckou zvláštní schopností Něco z ničeho mohou obě povolání vytvářet plnohodnotné pasti z nouzových surovin. Tzn. včetně manévrů, jizev i zabíjení.

Nouzové jedy, žíraviny a třaskaviny také nemohou mít manévry, nemohou udělovat jizvy ani vyřazovat. Plus, což nouzové pasti nemají, po soumraku nebo úsvitu jim projde datum spotřeby a budou k ničemu. S mastičkářskou zvláštní schopností Umění improvizace mohou všechny povolání vyrábějící tyto substance prodloužit jejich životnost. Jejich substance mohou být použity i po soumraku/úsvitu. Stále nemohou mít manévry, udělovat jizvy ani vyřazovat.

Je tu jedna otázka, na kterou ani já zatím neznám odpověď. Mohou nouzové substance mít zvláštní schopnosti? Může existovat nouzový dotykový jed?
a) Může kdykoliv. I bez Umění improvizace.
b) Může až po aplikaci Umění improvizace.
c) Nemůže nikdy.

Revize nástrahám hodně pomohla. Především těm nouzovým. Sice nemohou zabíjet, ale plynný nebo oslepující granáty zabíjet nepotřebují. Takže vyrábět je z nouzových surovin je mnohem levnější/výhodnější. Takže jediné, v čem se plnohodnotná nástraha liší od nouzových, jsou ty přikoupitelné manévry. (A možná ty zvláštní schopnosti. Nevím.)
Uživatelský avatar
Fafrin
Příspěvky: 2384
Registrován: 4. 3. 2010, 22:15
Bydliště: Olomouc

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od Fafrin »

Mohu udělat nouzový kontaktní jed(lupič).
Nemohu udělat nouzový kontaktní rychlý nebo kontaktní dotekový jed, leda s použitím umění improvizace.

Mastičkářské umění improvizace a lovecké něco z ničeho by měli fungovat prakticky stejně, protože nebudou vyrábět nouzové nástrahy, ale lepší, ale budou vyrábět plnohodnotné nástrahy, ale z nouzových surovin (a Duše).
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Strigo
Příspěvky: 9
Registrován: 9. 3. 2013, 15:44

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od Strigo »

Zdravím, nevím zda-li to tady už bylo, ale v pravidlech jsem se nemohl dohledat k vysvětelní následujícího:

Zubří kůže, kterou má kroll, poskytuje slevu na vyčerpání, obdobně jako zbroj. Sčítá se se zbrojí?
Příklad: Zubří kůže poskytuje slevu na vyčerpání 1 a nosím k tomu těžkou zbroj což je sleva 2, mám tedy slevu 3?
Za mně ne, podle mě se na to vztahuje pravidlo největšího účinku a tudíž slevu by měl 2.
Ovšem ostatní v družince se hádají, že se to sčítá.

Dále pak..

Zaútočí-li skupinka nestvůr na postavy, má daná skupinka nestvůr vedené ohrožení jako celek (tzn. nestvůry mají ohrožení společné)? nebo každá nestvůra má vlastní ohrožení. Jeden hráč přišel s tvrzením, že skupinka nestvůr mají ohrožení společné, což je podle mě blbost.

Díky za odpovědi.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od MarkyParky »

Zubří kůže, kterou má kroll, poskytuje slevu na vyčerpání, obdobně jako zbroj. Sčítá se se zbrojí?
Nesčítá. Počítá se nejvyšší sleva v dané akci a zbytek se zanedbá. Kombo Zubří kůže a Těžká zbroj dává pořád slevu 2.
Zaútočí-li skupinka nestvůr na postavy, má daná skupinka nestvůr vedené ohrožení jako celek (tzn. nestvůry mají ohrožení společné)? nebo každá nestvůra má vlastní ohrožení. Jeden hráč přišel s tvrzením, že skupinka nestvůr mají ohrožení společné, což je podle mě blbost.
V základních pravidlech má každá nestvůra má vlastní Ohrožení.


V příručkách DrDII:Bestiář a DrDII:Hry mocných jsou nějaká rozšířující pravidla, jak hrát s většími skupinami a zjednodušit si je (aby se například daly ve hře odehrát velké bitvy armád nebo velká hejna krys a netopýrů), ale to se netýká běžných trampot dobrodruhů. Tam má každá bytost i hrdina své vlastní Ohrožení.
Uživatelský avatar
Nuloen
Příspěvky: 200
Registrován: 21. 9. 2015, 15:14
Bydliště: Irdorath

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od Nuloen »

Strigo píše: 2. 11. 2017, 22:40 Zubří kůže, kterou má kroll, poskytuje slevu na vyčerpání, obdobně jako zbroj. Sčítá se se zbrojí?
Příklad: Zubří kůže poskytuje slevu na vyčerpání 1 a nosím k tomu těžkou zbroj což je sleva 2, mám tedy slevu 3?
Za mně ne, podle mě se na to vztahuje pravidlo největšího účinku a tudíž slevu by měl 2.
Ovšem ostatní v družince se hádají, že se to sčítá.
Většina těžkých zbrojí měla kovovou vrstvu a pak nějakou vycpávku na vnitřní straně. Takže jestli chceš aby se to nějak promítlo ve hře, tak můžeš dát hráčovi malou slevu na těžké zbroje, jelikož by kroll s zubří kůží nepotřeboval vycpávanou košili.
Zaútočí-li skupinka nestvůr na postavy, má daná skupinka nestvůr vedené ohrožení jako celek (tzn. nestvůry mají ohrožení společné)? nebo každá nestvůra má vlastní ohrožení. Jeden hráč přišel s tvrzením, že skupinka nestvůr mají ohrožení společné, což je podle mě blbost.
To si hráč spletl se sudbou, ta se počítá společně.

???

ale nevím jak to je se sudbou pomocníků hráčů, ta se sčítá? nebo si každý hráč hlídá sudbu pro svého pomocníka?
trajda
Příspěvky: 1043
Registrován: 1. 6. 2015, 22:11

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od trajda »

ale nevím jak to je se sudbou pomocníků hráčů, ta se sčítá? nebo si každý hráč hlídá sudbu pro svého pomocníka?
Sudba se scita u pomocniku kazdeho hrace. Kazdy hrac si hlida spolecnou sudbu svych pomocniku.

Ja mam zase problem se spojovanim sudby unavenych pomocniku, rozpojovani castecne vycerpane sudby zpet na jedince, cerpanim spolecne sudby na leceni jizev jedince, doplnovani zdroju sudby behem nekvalitniho spanku, apod.

Vzdycky si s kamaradama rekneme, ze je to zjednodusene ucetnictvi zdroju a tak si to proste zjednodusime, abychom tim neztraceli cas. Ale mam pocit, ze to pokazde resime jinak.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od MarkyParky »

ale nevím jak to je se sudbou pomocníků hráčů, ta se sčítá? nebo si každý hráč hlídá sudbu pro svého pomocníka?
Sudba se scita u pomocniku kazdeho hrace. Kazdy hrac si hlida spolecnou sudbu svych pomocniku.
Sudba se nesčítá.

Zkusím to vyjádřit ještě o něco přesněji:

Hráč má společnou Sudbu pro všechny pomocníky, které má poblíž.

Maximum Sudby, které hráč může v jeden okamžik mít, se počítá stejně, jako by si ji počítal Průvodce pro konflikt (tzn. pomocník s nejvyšší Sudbou ze všech pomocníků poblíž přinese plnou hodnotu své Sudby, každý další pomocník přinese +1 poblíž).

Příklad:
Hráč má psa (Sudba 4), panoše (Sudba 5) a na ochranu si najmul žoldnéře (Sudba 7).

Dokud jsou všichni pohromady, maximum Sudby je 7+1+1=9.
Hráč pošle žoldnéře na průzkum do vesnice a se psem a panošem se dohromady vypraví na hrad. Hráč bude mít na hradě sudbu 5+1 (žoldnéř se neuplatní).
Ja mam zase problem se spojovanim sudby unavenych pomocniku, rozpojovani castecne vycerpane sudby zpet na jedince,
Nechápu. Sudba se nijak nedělí. Ta patří hrdinovi, ne pomocníkům. Oddělením pomocníka jeho Sudba zanikne a pokud není u hrdiny, má jen Pouto, nic víc.
cerpanim spolecne sudby na leceni jizev jedince,
Tomu už vůbec nerozumím. U Pomocníků se všechny Jizvy převádí v Jizvy na Poutu a ty se obnovují Platbami. Sudba se nedá použít na uzdravení Jizvy.
doplnovani zdroju sudby behem nekvalitniho spanku, apod.
3 zdroje Sudby za běžný odpočinek do společného poolu. 1-5 pokud používáte volitelné pravidlo o škálování odpočinku.
trajda
Příspěvky: 1043
Registrován: 1. 6. 2015, 22:11

Re: Otázky k pravidlům

Příspěvek od trajda »

Pouzit slovo scitat viditelne nebyl dobry napad.

Ale jinak dekuji. Zase to dava o trochu vetsi smysl...
Zamčeno

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů