One Shot seznamovačka s DrD+
Takže, přátelé, co se DrD+ postav týče, tak předpokládám, že málokdo z vás má pravidla, aby si mohl postavu spáchat sám, tak pro účel OG vypáchám několik pre-generated characters, ze kterých si budete moci vybrat. Pochopitelně si každý může spáchat postavu sám, jestli ví jak a stojí o to. Hrát se bude podle pravidel edice B s některými omezeními danými reáliemi světa.
Povolené rasy budou bez potíží: lidé, horalé, elfové (standatní), hobiti, trpaslíci standardní a lesní, skřeti.
Po domluvě a spoustě potíží (tedy je vlastně ani nenabízím, a kdo bude mít odvahu se zeptat, tomu provedu něco vypečeného) pak elfové zelení a temní, krolové, skuruti a goblini.
Předem zakazuji trpaslíky horské a divoké kroly.
Co se povolání týče, tak zcela bez omezení jsou k dispozici bojovník, zloděj, čaroděj a hraničář, kněz s výhradami, že ho nemám nastudovaného nijak zásadně pořádně a theurg velmi omezen (za a) se theurgové ve světě loví, takže to rozhodně není moc user-friendly povolání, a za b) je theurg jediný, kde nemám představu o tom, co s ním spáchala edice B, a že toho bylo dost). Opět, můžete smlouvat, ale výsledek bude… no uvidíme. Multiclass v pravidlech povolený není, není žádný problém ho rozumně udělat, ale za prvé bývá taková postava levelově znevýhodněna a za druhé chcete testovat pravidla, tak jak jsou, takže multiclass asi ne. (Jestli se ovšem dohodnete, že ho chcete, vaše volba, klidně povolím).
Postavy budou odhaduji tak na 4.-5. levelu. Hodlám stvořit několik (cca 5) válečníků o různých kombinacích archetypů, asi dva až tři buildy zloděje, čaroděje a hraničáře. Osobně bych preferoval vzhledem k chystanému příběhu bojověji zaměřené postavy, ideálně válečníky či hraničáře, ale chcete testovat pravidla systému, takže to bude ve výsledku vlastně jedno, co si vyberete, ať vidíte i magii a zlodějské schopnosti, je mi to jedno. Tohle budou postavy připravené pro ty, co nemají až takovou představu, co chtějí hrát. Pro ty, kteří tu představu mají, nabízím možnost poslat mi do mailu (radši) nebo pošty sem (moc sem nechodím) asi tak desetiřádkovou představu o tom, co je postava zač a co by měla umět, postavím vám ji na míru.
Základ příběhu a velmi stručnou historii a reálie světa vám sem hodím asi tak příští týden. Taktéž někdy tou dobou uvidíme, kdy by se to tak asi dalo uspořádat, pokud někdo zatím nevyjádřil předběžný zájem, učiňte tak teď.
Povolené rasy budou bez potíží: lidé, horalé, elfové (standatní), hobiti, trpaslíci standardní a lesní, skřeti.
Po domluvě a spoustě potíží (tedy je vlastně ani nenabízím, a kdo bude mít odvahu se zeptat, tomu provedu něco vypečeného) pak elfové zelení a temní, krolové, skuruti a goblini.
Předem zakazuji trpaslíky horské a divoké kroly.
Co se povolání týče, tak zcela bez omezení jsou k dispozici bojovník, zloděj, čaroděj a hraničář, kněz s výhradami, že ho nemám nastudovaného nijak zásadně pořádně a theurg velmi omezen (za a) se theurgové ve světě loví, takže to rozhodně není moc user-friendly povolání, a za b) je theurg jediný, kde nemám představu o tom, co s ním spáchala edice B, a že toho bylo dost). Opět, můžete smlouvat, ale výsledek bude… no uvidíme. Multiclass v pravidlech povolený není, není žádný problém ho rozumně udělat, ale za prvé bývá taková postava levelově znevýhodněna a za druhé chcete testovat pravidla, tak jak jsou, takže multiclass asi ne. (Jestli se ovšem dohodnete, že ho chcete, vaše volba, klidně povolím).
Postavy budou odhaduji tak na 4.-5. levelu. Hodlám stvořit několik (cca 5) válečníků o různých kombinacích archetypů, asi dva až tři buildy zloděje, čaroděje a hraničáře. Osobně bych preferoval vzhledem k chystanému příběhu bojověji zaměřené postavy, ideálně válečníky či hraničáře, ale chcete testovat pravidla systému, takže to bude ve výsledku vlastně jedno, co si vyberete, ať vidíte i magii a zlodějské schopnosti, je mi to jedno. Tohle budou postavy připravené pro ty, co nemají až takovou představu, co chtějí hrát. Pro ty, kteří tu představu mají, nabízím možnost poslat mi do mailu (radši) nebo pošty sem (moc sem nechodím) asi tak desetiřádkovou představu o tom, co je postava zač a co by měla umět, postavím vám ji na míru.
Základ příběhu a velmi stručnou historii a reálie světa vám sem hodím asi tak příští týden. Taktéž někdy tou dobou uvidíme, kdy by se to tak asi dalo uspořádat, pokud někdo zatím nevyjádřil předběžný zájem, učiňte tak teď.
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Elfí fighter, nebo hraničář bych prosil zaměřeného na boj s mečem, nejlépe jeden a půl ručkou bych prosil
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7757
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
2 Dodo: Mohl bys prosímtě nějak stručně přiblížit prostředí a téma hry, abych si udělal představu o postavě, kterou budu hrát (např. klasická fantasy, odehrávající se ve městě - politicky zaměřená, nebo realistická, temná fantasy - survival útěk z podzemí, atd..). Nechci abys toho zbytečně moc pozrazoval ale rád bych si udělal představu o tom, jakou postavu bych si měl vzít.
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Všechno bude, vydrž nejpozději do pátku, smolím ten příběh, který Ti dá background k postavě. Svět je fantasy, spíše reálný než hrdinský (hrozně snadno se umírá, všechno má patřičné následky, armády bývají spíše menší...). Adventure bude epizodka jednoho velkého válečného tažení... vydrž chvilku, bude brzy jasno.
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7757
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jasně, ok, dík. Samozřejmě počkám až si to promyslíš.
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ale už to tu mohlo být, že?
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Severní země vždy bývaly klidnou oblastí, tedy s výjimkou několika krátkých potyček při osidlování kraje a čtrnáctileté války, která neminula nikoho. A pak, samozřejmě, třech válek proti elfům. A nesmíme zapomenout na tu pohraniční epizodku v údolí Smyrny. A na vypálení Rozrohu. A na přepad Bílého města. A na… dobrá, severní země nikdy nebyly nijak zvlášť klidné. Všechna království si udržují docela slušné armády, ale za posledních 50 let se opravdu nestalo nic, co by donutilo mobilizovat. Až loni.
Začalo to na úpatí Stříbrných hor. Horští trpaslíci byli vždycky nerudná a naprosto nespolečenská cháska, ale jedno se jim musí nechat: skřety drželi dost daleko od povrchu. Až loni na podzim se tenhle národ vyvalil ve svých tisících a milionech z hlubin země. Zprvu se myslelo, že jsou to snad po sto letech nebo ještě víc času první skřetí loupežné bandy, ale s nimi přišly i ženy a děti. Celý zatracený skřetí národ. Prorazili jedním masivním útokem do trpasličích hraničních chodeb a bez plenění a loupení pokračovali přes území překvapených pánů hor až na povrch. Trpaslíci za nimi cestu zase ihned uzavřeli.
Tohle všechno vyvolalo další potíže. Skřeti rozbili své ležení na nehostinných úpatích Stříbrných hor a zčásti i ve Velkém lese. A elfové nelenili a začali jednat, vyhnali skřety do hor a přes hory na území severních zemí. Zimní přechod hor napáchal na skřetích stavech ohromné škody, a i přesto se do severního podhůří dostalo několik set tisíc skřetů.
Co se o skřetech namluvilo hrozných pověstí. Co se napovídalo o jejich krutosti, o odporných rituálech a zlých bozích, které vyznávají. Všechny severní země zmobilizovaly, ale proti počtům skřetů se jejich armády zdály být směšné. A skřeti… nezaútočili. Zdálo se, že si na jižních svazích hor, v nehostinném pohraničí, chtějí zbudovat nové bydliště. A mít za sousedy skřety, to by se asi líbilo málokomu. Lidé se spojili a dovedli na jižní svahy hor své armády. Pak přišla hrůza.
Z hor se na jih i na sever vyvalilo něco… něco hrozného. Skřeti začali znovu prchat a desetitisícová lidská armáda zůstala stát a čelit něčemu, co si nedokázala představit ani ve svých nejhorších nočních můrách. Přežila jich sotva polovina, a ti zbylí si s sebou nadosmrti ponesou noční můry. Z hor snad přišla sama temnota, a přízračné bojovníky bylo hrozně těžké zabít. A s nimi přišli trpaslíci… ale nebyli to oni. Jejich pokřivené obličeje bez výrazů dávaly tušit, že už to nejsou horští trpaslíci.
Brzy se ukázalo, že Stříbrné hory nejsou jediným místem, kde se temnota objevila. Na jižním pohraničí, asi tisíc mil od nich, se začala objevovat barbarská mírová poselstva… poprvé, co lidé pamatují. A démoni barbarských šamanů přestali chodit a napadat jižní pevnosti. Barbaři měli dost starostí sami se sebou. Námořní spojení s východem bylo najednou přerušeno. Po celých severních zemích se začali objevovat nemrtví a kněží museli v zaprášených knihách hledat dávno zapomenuté formule exorcismů. Střed všeho byl ale bezesporu pod Stříbrnými horami.
Lidé se ve dvou bitvách neúspěšně pokusili zatlačit skřety zpátky k horám a tvrdošíjně odmítali vyjednávat o čemkoliv kromě okamžitého odporu. Až když se začalo v obydlených údolích objevovat čím dál tím více přízraků i mrtvých trpaslíků, byli nuceni změnit strategii. K horám se stáhla většina lidských armád včetně těch z jižního pohraničí a pokusila se zničit skřety jedinou velkou ranou. Nepovedlo se, a lidé se ocitli odříznuti skřetí armádou od ústupových cest na jih. Skřetí armádou přečíslující je 3:1. Začali vyjednávat.
O měsíc a půl později se na hranicích zmenšených Severních zemí a nově vzniklého suverénního Pohraničí (pod skřetí kontrolou) uspořádala válečná porada dosud nevídaných rozměrů. Kromě lidí a skřetů byli přizvaní i lesní elfové a skutečně nakonec přijeli. A zcela překvapivě se objevilo i čtyřicetihlavé poselstvo barbarů z jižní vrchoviny, aniž by je kdo zval, a nabídlo pomoc svých kmenů a šamanů.
Porada rozhodla o společném postupu ve věci přízraků, nijak se ale zůčastnění nedokázali dohodnout, jaký by ten postup měl být. V průběhu večera čtvrtého dne jednání dorazila nová zpráva: Přízraky smazaly z mapy městečko Serd spolu se Serdskou pevností, posledním lidským osídlením v Pohraničí. Serdské údolí bylo dlouho jedinou oblastí, kterou lidé takhle blízko hor postavili. Mělo zajišťovat obchod se stříbrem s horskými trpaslíky, ale už více než 100 let, co se obchody s trpaslíky zastavily, neplnilo svůj účel. Jedině díky tomu, že údolí bylo dobře skryté, relativně úrodné a byl v něm klášter a vojenská pevnost, zůstala osada obydlená. Po uzavření příměří se skřety byla Serdská posádka posílená na 250 mužů. O přeživších se neví.
Jako známku dobré vůle se všechny zúčastněné strany rozhodly vyslat malou průzkumnou skupinu se zastoupením všech národů, která by měla zjistit, co že se vlastně se Serdem stalo a kde jsou přízraky teď. Jakákoliv znalost o jejich slabinách by byla „velmi potřebná“ a „vysoce užitečná“, jak se vyjádřil elfský vyslanec, princ Dae’Ron Than‘x’Siya.
Tak hádejte, o co asi tak v dobrodružství půjde, Křemílci.
Doufám, že vám to takhle pro začátek bude stačit.
Začalo to na úpatí Stříbrných hor. Horští trpaslíci byli vždycky nerudná a naprosto nespolečenská cháska, ale jedno se jim musí nechat: skřety drželi dost daleko od povrchu. Až loni na podzim se tenhle národ vyvalil ve svých tisících a milionech z hlubin země. Zprvu se myslelo, že jsou to snad po sto letech nebo ještě víc času první skřetí loupežné bandy, ale s nimi přišly i ženy a děti. Celý zatracený skřetí národ. Prorazili jedním masivním útokem do trpasličích hraničních chodeb a bez plenění a loupení pokračovali přes území překvapených pánů hor až na povrch. Trpaslíci za nimi cestu zase ihned uzavřeli.
Tohle všechno vyvolalo další potíže. Skřeti rozbili své ležení na nehostinných úpatích Stříbrných hor a zčásti i ve Velkém lese. A elfové nelenili a začali jednat, vyhnali skřety do hor a přes hory na území severních zemí. Zimní přechod hor napáchal na skřetích stavech ohromné škody, a i přesto se do severního podhůří dostalo několik set tisíc skřetů.
Co se o skřetech namluvilo hrozných pověstí. Co se napovídalo o jejich krutosti, o odporných rituálech a zlých bozích, které vyznávají. Všechny severní země zmobilizovaly, ale proti počtům skřetů se jejich armády zdály být směšné. A skřeti… nezaútočili. Zdálo se, že si na jižních svazích hor, v nehostinném pohraničí, chtějí zbudovat nové bydliště. A mít za sousedy skřety, to by se asi líbilo málokomu. Lidé se spojili a dovedli na jižní svahy hor své armády. Pak přišla hrůza.
Z hor se na jih i na sever vyvalilo něco… něco hrozného. Skřeti začali znovu prchat a desetitisícová lidská armáda zůstala stát a čelit něčemu, co si nedokázala představit ani ve svých nejhorších nočních můrách. Přežila jich sotva polovina, a ti zbylí si s sebou nadosmrti ponesou noční můry. Z hor snad přišla sama temnota, a přízračné bojovníky bylo hrozně těžké zabít. A s nimi přišli trpaslíci… ale nebyli to oni. Jejich pokřivené obličeje bez výrazů dávaly tušit, že už to nejsou horští trpaslíci.
Brzy se ukázalo, že Stříbrné hory nejsou jediným místem, kde se temnota objevila. Na jižním pohraničí, asi tisíc mil od nich, se začala objevovat barbarská mírová poselstva… poprvé, co lidé pamatují. A démoni barbarských šamanů přestali chodit a napadat jižní pevnosti. Barbaři měli dost starostí sami se sebou. Námořní spojení s východem bylo najednou přerušeno. Po celých severních zemích se začali objevovat nemrtví a kněží museli v zaprášených knihách hledat dávno zapomenuté formule exorcismů. Střed všeho byl ale bezesporu pod Stříbrnými horami.
Lidé se ve dvou bitvách neúspěšně pokusili zatlačit skřety zpátky k horám a tvrdošíjně odmítali vyjednávat o čemkoliv kromě okamžitého odporu. Až když se začalo v obydlených údolích objevovat čím dál tím více přízraků i mrtvých trpaslíků, byli nuceni změnit strategii. K horám se stáhla většina lidských armád včetně těch z jižního pohraničí a pokusila se zničit skřety jedinou velkou ranou. Nepovedlo se, a lidé se ocitli odříznuti skřetí armádou od ústupových cest na jih. Skřetí armádou přečíslující je 3:1. Začali vyjednávat.
O měsíc a půl později se na hranicích zmenšených Severních zemí a nově vzniklého suverénního Pohraničí (pod skřetí kontrolou) uspořádala válečná porada dosud nevídaných rozměrů. Kromě lidí a skřetů byli přizvaní i lesní elfové a skutečně nakonec přijeli. A zcela překvapivě se objevilo i čtyřicetihlavé poselstvo barbarů z jižní vrchoviny, aniž by je kdo zval, a nabídlo pomoc svých kmenů a šamanů.
Porada rozhodla o společném postupu ve věci přízraků, nijak se ale zůčastnění nedokázali dohodnout, jaký by ten postup měl být. V průběhu večera čtvrtého dne jednání dorazila nová zpráva: Přízraky smazaly z mapy městečko Serd spolu se Serdskou pevností, posledním lidským osídlením v Pohraničí. Serdské údolí bylo dlouho jedinou oblastí, kterou lidé takhle blízko hor postavili. Mělo zajišťovat obchod se stříbrem s horskými trpaslíky, ale už více než 100 let, co se obchody s trpaslíky zastavily, neplnilo svůj účel. Jedině díky tomu, že údolí bylo dobře skryté, relativně úrodné a byl v něm klášter a vojenská pevnost, zůstala osada obydlená. Po uzavření příměří se skřety byla Serdská posádka posílená na 250 mužů. O přeživších se neví.
Jako známku dobré vůle se všechny zúčastněné strany rozhodly vyslat malou průzkumnou skupinu se zastoupením všech národů, která by měla zjistit, co že se vlastně se Serdem stalo a kde jsou přízraky teď. Jakákoliv znalost o jejich slabinách by byla „velmi potřebná“ a „vysoce užitečná“, jak se vyjádřil elfský vyslanec, princ Dae’Ron Than‘x’Siya.
Tak hádejte, o co asi tak v dobrodružství půjde, Křemílci.
Doufám, že vám to takhle pro začátek bude stačit.
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
OKA bude se jednat o LRRP - Long Range Reconnaisance Patrol.
Beru elfa jak jsem ho popsal dříve
Beru elfa jak jsem ho popsal dříve
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
lawfull
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti