Domácí doplňky

Oficiální diskuze k nové generaci DrD, vydané v roce 2011.

Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles

jedle
Příspěvky: 81
Registrován: 2. 2. 2015, 20:19

Re: Domácí doplňky

Příspěvek od jedle »

trajda píše:Pokud tam ty obrazky nechas, najdi si malbu perem nebo tuzkou. S cernobilima obrazkama nebude mit problem zadna tiskarna.
V kombinaci s cenou místa na kartě a tou kvalitou už ilustrace asi postupně ustoupili z konceptu. Hlavně prostě žádný účel to nemá. Je to jenom moje konzervativní představa o designu (ovlivněná MTG a pod.).
Fafrin píše:Vybavení
Vzhledem k tomu, že obrázek půjde pryč, je tam spousta místa přidat sekci vybavení a i nějaká ikona pro rychlej a přehlednej náhled.

Vejde se tam třeba i loot, pokud se rozhodnu ho fixovat na mrchu, ale s tím furt trochu bojuju, protože tyhle karty chci mít jako univerzální nástroj, kdežto konkrétní instance té mrchy bude mít trochu jiný chování, okolnosti výskytu, ... (možná i jiné vybavení - to záleží jestli bude karta 'voják' nebo karta 'voják - lučištník').

V současné chvíli jsem ve fázi, že udělám kartu voják a bude mít v popisu zbraň: meč + štít / luk + toulec/ sekera + brnění. S tím že si pak na papír napíšu jenom voják - meč a vedu ohrožení a sudbu na malém papíru. Varianta, že udělám kartu pro konkrétní bytost (Voják - Mečoslav) je zatím mimo. Jednak to bez skriptování výroby (což neumím) není v mých časových možnostech a jednak jak jsem psal - chci univerzální přehledové kartičky. Ale až to budu mít, třeba to rozvedu na karty jako je 'vlk - mládě', 'vlk - hladovej', ...

No. Čím víc a déle to řeším, tím víc otázek se objevuje. :) Házejte další, ať mám míň práce s opravováním chyb zpětně.
trajda
Příspěvky: 1043
Registrován: 1. 6. 2015, 22:11

Re: Domácí doplňky

Příspěvek od trajda »

Psal jsi, ze hledas misto, kam psat "cisla" ty potvory. A nakonec jsi dodal, ze je budes psat zezadu...

Jestlize se jedna o univerzalni bestiar, jaka cisla jsi tam chtel psat?
jedle
Příspěvky: 81
Registrován: 2. 2. 2015, 20:19

Re: Domácí doplňky

Příspěvek od jedle »

Nene, to jsem se buď špatně vyjádřil nebo jsi mě špatně pochopil. Idea je taková, mít v ruce rychle přehled pro mrchu. Její 'čísla' a ZS. Z diskuse vyšla doporučení na kartu uvést i 'jak se chová' nebo 'role v příběhu' tak jak je to popsáno v bestiáři. Čísla a ZS chci určitě mít na jedné straně 'zepředu'. Pokud bych na karty vůbec dával popis jak se chová a role v příběhu, pro tenhle text jsem navrhoval tu druhou stranu. To je pro mne ale až další fáze vývoje.

Krátkodobý cíl je skutečně jenom karta s čísly a ZS (Bez obrázku) a navíc co nejpřehledněji. Jak realizovat to, co je v knize napsáno jako 'varianta' nebo to co je logicky varianta (voják - meč vs. luk) nechávám zatím otevřené a k případné diskuzi.
Houba
Příspěvky: 10
Registrován: 8. 12. 2018, 10:49

Re: Domácí doplňky

Příspěvek od Houba »

Přidávám můj vlastní deník.
Osobák.pdf
(950.73 KiB) Staženo 193 x
Uživatelský avatar
Wulfric
Příspěvky: 99
Registrován: 20. 2. 2018, 20:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Domácí doplňky

Příspěvek od Wulfric »

Skřeti jako hratelná rasa

Nejsem si úplně jist, že je tohle nejlepší místo, kam to dát, ale budiž. V pdf níže najdete skřety zpracované jako hratelnou rasu pro DrDII. Za jakýkoliv feedback budu rád.
Přílohy
DrDII_Addon_Orcs.pdf
(573.85 KiB) Staženo 112 x
DrD v1.6 od r. 2001 do 2006, krátce DrD+, HEMA a konečně DrDII od r. 2016 dosud, tvůrce Světa Velimaru.
trajda
Příspěvky: 1043
Registrován: 1. 6. 2015, 22:11

Re: Domácí doplňky

Příspěvek od trajda »

Wulfric píše: 12. 6. 2019, 23:29 Skřeti jako hratelná rasa

Nejsem si úplně jist, že je tohle nejlepší místo, kam to dát, ale budiž. V pdf níže najdete skřety zpracované jako hratelnou rasu pro DrDII. Za jakýkoliv feedback budu rád.
Zkus to ještě vyšperkovat, ano?

Není tam žádná obsahová pravomoc, není tam žádná zvláštní schopnost na léčení jizev nebo získávání více zdrojů z jizev. A nakonec, žádná rasa nemá 3 schopnosti s nadáním. Pouze elf má 2, jestli se nepletu. Jinými slovy se snažím naznačit, že takhle je ta rasa přesílená a nevybalancovaná. To, že používáš zvláštní schopnosti ostatních ras, to už je detail, ty tři nadání je mnohem horší problém. Ale jsem si jist, že ty si poradíš. Ty to zvládneš, já ti věřím.
Uživatelský avatar
Wulfric
Příspěvky: 99
Registrován: 20. 2. 2018, 20:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Domácí doplňky

Příspěvek od Wulfric »

trajda píše: 13. 6. 2019, 09:56 Zkus to ještě vyšperkovat, ano?

Není tam žádná obsahová pravomoc, není tam žádná zvláštní schopnost na léčení jizev nebo získávání více zdrojů z jizev. A nakonec, žádná rasa nemá 3 schopnosti s nadáním. Pouze elf má 2, jestli se nepletu. Jinými slovy se snažím naznačit, že takhle je ta rasa přesílená a nevybalancovaná. To, že používáš zvláštní schopnosti ostatních ras, to už je detail, ty tři nadání je mnohem horší problém. Ale jsem si jist, že ty si poradíš. Ty to zvládneš, já ti věřím.
Máš dost zvláštní styl psaní... ale díky za postřeh.
DrD v1.6 od r. 2001 do 2006, krátce DrD+, HEMA a konečně DrDII od r. 2016 dosud, tvůrce Světa Velimaru.
Uživatelský avatar
Wulfric
Příspěvky: 99
Registrován: 20. 2. 2018, 20:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Domácí doplňky

Příspěvek od Wulfric »

Popravčí meč alias Kostilam

Generace mečířů vyvíjely design tohoto meče k jedinému účelu - sekání. Jeho čepel je tedy široká, tlustá a má poměrně velkou váhu (manévr mocně zdarma). Kvůli tomu jde o obouruční meč (dva manévry za kolo za obouruční držení) určený popravčím k odsekávání hlav a údů odsouzenců (zběhlost na tyto činnosti). Je tak i jakýmsi odznakem jejich úřadu. Duchaplní dobrodruzi si ale uvědomili, že meč tvarovaný k odsekávání masa a kostí může být efektivní zbraní i v boji proti nemrtvým (zběhlost na boj proti kostlivcům, umrlcům a podobným nemrtvým), a proto ho někteří z nich nosí s sebou na výpravy. Jeho váha a design však nejsou určeny k běžnému máchání v boji, takže je obtížné jej ovládat (postih nepřesně na boj).

Full entry vč obrázku here: https://svet-velimaru.fandom.com/cs/wik ... D_me%C4%8D
DrD v1.6 od r. 2001 do 2006, krátce DrD+, HEMA a konečně DrDII od r. 2016 dosud, tvůrce Světa Velimaru.
Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 5 hostů