RPG trilogie Void

Diskuze k českým a slovenským hrám, které nemají samostatnou sekci.
Odpovědět
Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 13205
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od OnGe »

Já jen aby to neskočilo u diffu...
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 1257
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od Gediman »

Tento týden chystám další (víceméně) opengame Voidu. V Mephitu, od 13:00, zatím to vypadá na sobotu.

Pro nové hráče budu mít postavy připravené, ale pokud máte nějakou rámcovou představu, dejte mi vědět - udělám něco speciálně pro vás.

Bude to mise ve stylu Suicide Squad. 8)
https://www.youtube.com/watch?v=CmRih_VtVAs
Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 1257
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od Gediman »

Do příští verze Temné ruky bych chtěl změnit jednu věc - modlitby Vampirotha a Lycantrotha. Chci to udělat už dlouho, ale nevím jak... Jsou to tyto:

Vampiroth
· Zahnání žízně: plenitel zrušil efekt Žízně a navíc je imunní proti Žízni na dalších 12 hodin.
· Štěstí: plenitel zrušil efekt Žízně a navíc je imunní proti Žízni na dalších 24 hodin.
· Smůla: plenitel okamžitě propadl Žízni (ihned ztráta 10 HP a další bod Únavy).

Lycantroth
· Zahnání hladu: plenitel zrušil efekt Hladu a navíc je imunní proti Hladu na dalších 12 hodin.
· Štěstí: plenitel zrušil efekt Hladu a navíc je imunní proti Hladu na dalších 24 hodin.
· Smůla: plenitel okamžitě propadl Hladu (ihned ztráta 10 HP a další bod Únavy).

Problém je v tom, že mise obvykle netrvá tak dlouho, aby měly vůbec nějaký efekt (tedy kromě toho, že přidají Faith Pointy). Můj první nápad je změnit je jako nějaký bonus proti bytostem s krví/masem (což by se tedy většinou překrývalo) - něco jako vražedná zuřivost, nebo tak. Druhý nápad pak počítal s tím, že by si upír respektive vlkodlak na chvíli potlačili svojí náchylnost na sluneční světlo, ale nevím, jestli to není moc velká výhoda.

Pokud někdo máte nějaký nápad, rád ho uvítám.
Podmínkou je jen to, aby se to vešlo do rozsahu tří řádků a aby to nebyla nějaká zásadní fluffová věc, která nikde jinde nebyla řečena (například - upír se může proměnit v hejno netopýrů, což ve Voidu tedy nemůže).




Dále je tu myšlenka upravit ducha…
Možnosti jsou tyto:

1. Duch ztrácí všechno vybavení, nemůže mít žádné další, nemá své fyzické schopnosti
Současný stav, imho logický, ale faktem je, že dosti postavu omezuje (byť být duchem je podle mě už samo o sobě dost výhodou)

2. Duch ztrácí všechno vybavení, může si koupit jeho duší verzi, nemá své fyzické schopnosti
Zápasník a Střelec by byli zase užiteční, infiltrátor by získal zpět některé své výhody…

3. Duch ztrácí všechno vybavení, může si koupit jeho duší verzi, zachovává si své fyzické schopnosti
navíc i Biomancer a Technomancer by byli užiteční, infiltrátor by získal zpět všechny své výhody… jenže duch by pak byl velmi OP.

4. Duch si ponechává jen to vybavení (nyní v duší verzi), které měl v době přeměny u sebe, nemůže mít žádné další, nemá své fyzické schopnosti
Jako bod 2, ale záleželo by na tom, co zrovna měl za vybavení.

5. Duch si ponechává jen to vybavení (nyní v duší verzi), které měl v době přeměny u sebe, nemůže mít žádné další, zachovává si své fyzické schopnosti
Jako bod 3, ale opět by záleželo na aktuálním vybavení.

"Fyzická schopnost": zvláštní dovednosti, které počítají s fyzickou interakcí s okolím (oprava předmětů, ošetření zranění). Některé schopnosti duch může logicky dělat i bez fyzické interakce, např. špehování, kouzlení… díky tomu je ovšem kouzelník či kněz dost zvýhodněn.

Návrhy?
Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 1257
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od Gediman »

Chystám článek, který se bude zabývat radami pro GM, jak připravit a vést hru. Prostě takový návod i s mými osobními zkušenostmi.

Máte nějaké nějasnosti nebo otázky, na které byste chtěli získat odpověď?
Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 1257
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od Gediman »

Novinka :)

Příručky Voidu jsou nyní k dostání též na Fantasyobchodu.

Je tam možnost dobrovolného daru - případné peníze (nedělám si moc iluze :) ) budou využity pro grafický upgrade. Což znamená, že za ně objednám ilustrace od profesionálů známých např. z DevianArtu. Budou to hlavně kresby postav, monster, strojů a zbraní. Velké scenérie by byly také fajn, ale ty jsou dost drahé... No, uvidím. Do budoucna (blízkého) také počítám s přechodem na MS Publisher, takže i layout bude lepší.
Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 13205
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od OnGe »

Dobře ty :clap:

Jen nerozumím tomu, proč je to zařazené v knihách a ne ve hrách?
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Ondra

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od Ondra »

Gediamane, Gedimane...

Pořad píšeš že tvé RPG je unikátní díky svým Wargamingem prvku (což není pravda, je to wargame s RPG prvky), pokud bych stál o takovou kombinaci hraji (trochu tweeknutou) hru Rogue Trade z roku 1987 (tedy první edice WH40k).
Odpovědět

Zpět na „České a slovenské hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů