Možná právě obráceně. Zloděj se tiše připlíží a ukradne, kdežto ostatní hlučně a násilně loupí.To sice jo, ale postava thiefa obvykle spíš loupí než krade.
Zloděj je nejlepší, lupič možný, tulák je nesmysl.
Možná právě obráceně. Zloděj se tiše připlíží a ukradne, kdežto ostatní hlučně a násilně loupí.To sice jo, ale postava thiefa obvykle spíš loupí než krade.
Čili typický antagonista, proti kterému družina bojuje.Nebo taky ničema, pobuda, darebák, mizera, gauner, rošťák, uličník, lotr, grázl, zlosyn, bandita, padouch, zbojník...
Toto je na překladech/herních termínech to nejvíc ošemetné: nelze je dělat od zeleného stolu bez kontextu. D&D je svět dobrodruhů a dobrodruh je zažité synonymum pro hráčskou postavu. Dát ho jako název jednoho povolání by způsobilo velké problémy.Ono k tomu portfoliu toho, co obvykle umí rogue v DnD a zloděj v DrD by bez citového zabarvení, že jde o zmrda a křiváka nejlépe sedělo "Dobrodruh" nebo "Lovec pokladů".
Zloděj implikuje, že bereš věci, co patří někomu jinému. Čili by to byl dobrý popis pro hrdinu prakticky jakéhokoliv povolání, kdyby masový vrah nebylo mnohem, mnohem přesnější. (-;Quentin píše:Cor: Odpadlíkem hlavně může být i válečník nebo hraničář. Zloděj implikuje ty zlodějské dovednosti.
Protože Dračák. Ono by se daly alespoň do pravidel napsat alternativní názvy.ShadoWWW píše:A přesto ho chce 68% ze sta.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů