Život postav a jejich možné směry!

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne »

Tuk-Enek píše:OIO: Low level jsem jen odhad, z žádný definice nevycházim.
Popsal bych ho pravděpodobně ani ne tak tim, jaký maj postavy skilly, jako spíš tim, jak moc se bojí toho nasrat si někoho důležitýho - Yakuzu, Mafii, nějakej corp atd... pokud se pohybuješ v gangu, tak asi o l level půjde...
To je sice hezké vysvětlení, proč postava dělá, co dělá, ale nevydrží věčně... i když... pak už se asi najdou jiné důvody, že...
Je to taky hodně nastíněné položením světa, jak jsme si ho vytvořili. Nejlepsí bude, když ti hodím ze nějakou dobu link s realiemi a pokud budeš mít zajem, můžeš si to tam přečíst. Bohužel teď jsou stránky vy vývoji :>:o/ snad měsíc, ale vím jak to s těmahle projektama je v realu :roll: . Jinak ono je to asi tím špatným popisem. Víc jak polovina postav je z tohoto prostředí. Ale není pravda, že by jsme se pohybovali jen na ulici.
Nedávno jsme hráli serii běhu s korporací Škoda, která měla zálusk na území manší indianské rady, kde byl zprovozněn uranový důl. Indiani se nechteli vzdát půdy a tak vyjednávání Škody selhalo. Ani nabídky začlenění do městské ochrany nepomohli. škodovka vyvinula tajne virus a vysypala ho na indiany, aby ta komunita vyschcipla a Škoda zabrala uzemí a měla uran. No a jeden vyše postavený chlapík ing. Stříbrný se rozhodl, že si přivydělá a vakcíny na nemoc tajně rozprodá. Měl tam nějaký lidi z kmenů (hračské postavy) přes které to mělo jít. Postavy se do to zamíchali. Další vyvoj byl ten, že indiani začali chcipat ale virus zmutoval a nakazil i okolo žijíci probuzený paramrchy, ghuly, atd. Udělal z nich krvelačný bestie a virus zmutoval. Indiáni nakažení hledali pomoc nemajíc laboratoře, jen nějaké peněžní zdroje. Jeden běžec z vlčího bratrstva jim slíbil pomoc, a tak se hrálo dál. Dohodnul se s jedním politklubem, který bojuje proti upírum atd. na spolupráci a vyvoji protilátky. Decker se ponořil do systému škody a zjistil něco o tomhle projektu. Taky zjistil, že nějaký chemik na tomhle pracující, měl nějaké neshody svedení. Zjistilo, že Škoda ví že se všechno profláklo a vědce chce někdo tajně odstranit. Naplánoval se a provedl průlom do korporační zony a vědec se unesl. Začal spolupracovat s politkubem na protilátce. Další vyvoj záleží na postavách. Jen jsem tímhle chtěl naznačit, co se u nás i občas hraje.
Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag »

Kodex skupiny?
no tak charakter to je jedno jak tomu říkáš.. :) rád bych se poučil :) jak to kdo píše.. a tak :)
S tou skupinou a jejim charakterem jsme se asi nepochopily já myslel že máte i něco jako pravidla skupiny kterými se musí řídit všichni.. tako tým.
"třeba to neutočím zezálohy a tak". Ale pokdu nic takového nemáte tak jsem tě jen někde víš špatně pochopil :) Kašli na to :)


Krátké běhy:
Ji tak to znám sice zevlování mi unikalo ale je to prostě zdržování :) 3 hodiny lánují něco co je pak stejně úplně jinak... :)
Dnes si zapnu časomítu mámjim na danou věc třeba 30 minut a to včetně informací od kontaktů a tak.. a pak se prostě klidně přesunu o 5 hodin dál... času málo a když se vymýšlí hovadily, tak se nejen nic nezahraje ale je to i pro některé nuda.
Taky hrajem často časově omezené běhy.. jako ndes od 17:00 tak do 00:00 :) snad to dopadne dobře :)

Nás je hodně málo :( už jen 4 ks :( V Ostravě nejsou hráči :)
Kdyby tu nějakej byl rád ho přijmu :)
Zdraví Dag
Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne »

MaxiDag píše:Kodex skupiny?
no tak charakter to je jedno jak tomu říkáš.. :) rád bych se poučil :) jak to kdo píše.. a tak :)
S tou skupinou a jejim charakterem jsme se asi nepochopily já myslel že máte i něco jako pravidla skupiny kterými se musí řídit všichni.. tako tým.
"třeba to neutočím zezálohy a tak". Ale pokdu nic takového nemáte tak jsem tě jen někde víš špatně pochopil :) Kašli na to :)


Krátké běhy:
Ji tak to znám sice zevlování mi unikalo ale je to prostě zdržování :) 3 hodiny lánují něco co je pak stejně úplně jinak... :)
Dnes si zapnu časomítu mámjim na danou věc třeba 30 minut a to včetně informací od kontaktů a tak.. a pak se prostě klidně přesunu o 5 hodin dál... času málo a když se vymýšlí hovadily, tak se nejen nic nezahraje ale je to i pro některé nuda.
Taky hrajem často časově omezené běhy.. jako ndes od 17:00 tak do 00:00 :) snad to dopadne dobře :)

Nás je hodně málo :( už jen 4 ks :( V Ostravě nejsou hráči :)
Kdyby tu nějakej byl rád ho přijmu :)
Né kodex skupiny, jako celku nemáme. Museli by jsme být všichni z nějakého bratrstva/sekty či tak nějak. Zapadáme jistě do průměru, kde jsou postavy vytáhnuté bůh ví odkud, ať žije pestrost $P Tohle je na hráči, ale pokud si zvolí postavu z již zavedené skupiny například těch pouličních samurajů, pak jako takový trochu kodex dostává. Protože podle toho jak se jeho postava chová na ní reaguje ona společnost. Pokud je to třeba nějakej Munchkins, kterej ani po osvětlení gamemasterem zvyklostí neodloží například taktiku search and destroy, pak se setká na ulici s pohrdáním atd. Naopak dobrý hráč, který nepoužije zásady nefér boje, nebo v běhu věnuje život jinému samurajovi, který při němu běžel run, tak zíkská ná vážnosti a úctě, jsou mu otevřené dvěře tam ,kam by se jiný nedostal atd.
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman »

my neriesime skily ako trening...

z 99% hrac nevraza karmu do skillov ale do atributov a az hodne casom do skilov...
a kazdy to hraje ako chcem kto chce tak si zvysi aj karmou ktio nie tak proste si zbehne na strelnicu zastriela si a zvysi si strelne zbrane atd...

jedine v podstate co risime fakt ako ze mozes si skill davat s mensim nasobitelom karmy ked choids na dany kurz...
napriklad ja som 2 mesiace chodil do "autoskoly" na lietadla a nemal som 2* nasobitel karmy ale len 1*... ale samozrejme maximalny skill takto dosiahnuty bol 3 coz si myslim nie je nic vynimocne...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

postava která není reálná,ani reálně hraná!!!!

Příspěvek od MaxiDag »

Shadowman píše:my neriesime skily ako trening...

z 99% hrac nevraza karmu do skillov ale do atributov a az hodne casom do skilov...
a kazdy to hraje ako chcem kto chce tak si zvysi aj karmou ktio nie tak proste si zbehne na strelnicu zastriela si a zvysi si strelne zbrane atd...

jedine v podstate co risime fakt ako ze mozes si skill davat s mensim nasobitelom karmy ked choids na dany kurz...
napriklad ja som 2 mesiace chodil do "autoskoly" na lietadla a nemal som 2* nasobitel karmy ale len 1*... ale samozrejme maximalny skill takto dosiahnuty bol 3 coz si myslim nie je nic vynimocne...
a to mě přesně štve!!!
U nás jsou postavy které žijí se svou postavou rozumný život.. (investují karmu za zájmů, nějakých dovedností, a tak) a jen občas nevo nazačátku do vlstnosti tak 5-10 BK...
ale máme také hráče který skoro všechnu karmu investoval do vlastností... nejde o to že to nijak neřešil (jako že posiloval nebo studoval... to nemusí), ale jde o to že tak mu z postavy vzniklo monstrum které se v Low levelu stává supermanem, ...
Z postavy šamana, trpaslíka:
T: 7
R: 1
S: 3
CH:1
I: 3
SV: 7

vzniklo toto:
T: 6
R: 5
S: 3
CH:2
I: 5
SV: 7

co si o tom myslíte Vy?... je v pořádku když si svoji postavu maximálně zabezpečím (vlstnosti jsou potřeba naprosto všude) a rok života postavy karmu za 10-12 běhů investuji do vlstností... ? místo abych ji investoval rovnoměrněji a "lidsky"? není to trochu špatnépojetí?
Setkává se ještě někdo stím co Shadowman? jak to řešíte?
Postava tohoto trpaslíka se za celý tok nenaučila ždánou dovednost, žádné kouzlo a to jich umí jen 4ks.
Připadá vám to správné?
Má někdo námitky?

PORAÏTE!!!!!!
Naposledy upravil(a) MaxiDag dne 12. 2. 2006, 17:42, celkem upraveno 1 x.
Zdraví Dag
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman »

tomu sa neda prakticky zabranit no...

ale je blbec on aby sa kuzelnik nenaucil ziadne kuzlo...

s mojim magom mam za sebou 10 runov naucil som sa 3 kuzla trochu zvysil atributy...

kazdy hraje svoju postavu ako uzna za vhodne no... niekomu sa paci maximalizovanie postavy atd.. a niekto to radsej preziva a robi to co by robil on ako normalny clovek... a potom zacina poriadna zabava z hry...
ale to nedokazu vseci takto hrat... respektive mozno casom sa naucia...

fakt toto netreba riesit... je to kazdeho len a len vlastna vec... a umelym obmedzvanim mu len budes zbytocne kazit hru...
ja si tiez v zasade beriem co najviac do skillov vzdy pretoze pre mna je lepsie si tam hodit viacej skilov a nejak tie prve runy rozchodim a pozvysujem si atributy ale zvysovanie skillov ktore potrebujem na hranie by mi trvalo tak 5* dlhsie...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag »

Shadowman píše:tomu sa neda prakticky zabranit no...

ale je blbec on aby sa kuzelnik nenaucil ziadne kuzlo...

s mojim magom mam za sebou 10 runov naucil som sa 3 kuzla trochu zvysil atributy...

kazdy hraje svoju postavu ako uzna za vhodne no... niekomu sa paci maximalizovanie postavy atd.. a niekto to radsej preziva a robi to co by robil on ako normalny clovek... a potom zacina poriadna zabava z hry...
ale to nedokazu vseci takto hrat... respektive mozno casom sa naucia...

fakt toto netreba riesit... je to kazdeho len a len vlastna vec... a umelym obmedzvanim mu len budes zbytocne kazit hru...
ja si tiez v zasade beriem co najviac do skillov vzdy pretoze pre mna je lepsie si tam hodit viacej skilov a nejak tie prve runy rozchodim a pozvysujem si atributy ale zvysovanie skillov ktore potrebujem na hranie by mi trvalo tak 5* dlhsie...
Pravda .. jenže když postava nasbírá 80Bk a vylepší svoje vlastnosti, tak se zní stává monstrum které přežije cokoliv..
Takovou postavu pak nedostane žádnej archetipovej kouzelník!! nebo něco "low" a to ani dva takový, oni mu skoro nic neudělají a sami budou mít problém ustát odlivy...
Nic mu nikdo neudělá protože:
kouzla manipulační ustojí ... má na obranu 14 kostek
kouzla kde je třeba odolávat inteligencí nebo rychlostí ustojí, protože je má hodně nedprůměrné.
Kouzla na SV nemá smysl řešit je to kouzelník takže by to měl mít šanci ustát bez větších potíží.
Takže přes kouzla to nejde... :(
Při střelbe zase nemá střelec šanci... protože on má s rezervama na odolávání 6+8 kostek.. takže pokud použiji normální zbraně.. tak mu nic neudělám... Jo pokud použiji lepší munici zbraně s hodnocením 10 a víc.. tak pak ano...

Jenže můj problém je, jak dopadnou ti, kteří hrají spíše postavy reálnější... ti kteří nenabobtnají onu potřebnou čtyřku vlastností k tomu, abych obstál ve většině testů. Ti pak budou trpět.. pokud by měl být nepřítel adekvátní...
Nejhorší je na tom, to že ti kteří poctivě hráli a jednají logicky jako člověk který má i jiné zájmy a necpe všechno tam kam je to nejvýhodnější... budou trpět!
Takže se vlastně vyplatí nehrát nic a jen maximalizovat... což je dost špatný závět... Protože skrze jednoho co hraje takto .. ostaní budou v nevýhodě... nebo hra bude vypadat tak, že on všechno vyhraje/vyřeší/ustojí/ve všem obstojí... Což asi nebude zábavné :)
Zdraví Dag
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman »

akoze mu neublizia...

hlavne strelnymi zbranami... 2*10V z ingramu s co ja viem blbou prieraznou municiou...(ked ma pancier 5/3 coz asi viac bezne nenosi tak to je 2* proti 7V) das tam 2 takychto so smartlinkom aten mag to verim tomu nerozchodi pretoze ma dajme tomu telo 7... bojove rezervy ma max 9... to znamena ma cca 9-10 kociek na jednu davku preti 7 zatial co utocnik ked ma strelne zbrane 5 + profesionalne hodnotenie standard 2 ma vzdy 7 kociek proti 2...

proste ver tomu ze to nerozchodi... a to je len blby samopal...

a keby mal nahodou nejaky aktivny zamok tak mu cez zamok zakuzli kuzelnik (zase cielove cislo 2) deaktivuje sa mu zamok (chyti odliv) a este dmg z kuzla...

ono netreba hadzat preboostle veci atd.. stacui byt vynaliezavy...

ale ono ked ma postava hafo volnej karmy tak je skoro invul ale to uz je iny problem.. a prave preto sa s takymi postavami odchadza do "dochodku"
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag »

Shadowman:

asi jsem se špatně vyjádřil... :)

zabít ho není problém... ale pak pozabíjím ostatní :)
Další věcí je že si takový hráč až ho zabiji vytvoří postavu a bude se chovat stejně... takže to není v mém zájmu ho oddělat.
To by uměl každej.
šlo mi o to že si takovým způsobem maximalizoval postavu aby byl v nadprůmětu ve všem a tak ustál jakékolov nebezpečí... No ne že by se o to člověk neměl snažit... ale nemělo by to dopadnou zabezpečením se ze všech stran. Tudiž Tělo, Rychlost, Inteligence, VS... snaha postavy o toto by měla být ale na druhou stananu pokud je trochu reálná tak se zabývá i něcímjin¨ým než tím aby se maximálně zabezpečila.
Napadá někoho co stakovým hráčem ?
Jak ho motivovat?
Jak mu to vysvětlit?
měl někdo někoho takového ,popřípadě má ve skupině?

Jsem jen moc nářočný ... chci aby hrál "živého tvora" a ne strategii s počítečem?
Dostávám se to situace kdy se mi stakovými lidmy fakt už nechce hrát. Je to nuda. Protože buď on všechno udělá za ostatní... nebo všichni ostatní umřou... a ani jedno není zajímavý :(
Napadá mě ještě jedna varinata, žebychom se jako on chovaly všichni prvmě všechny důležité vlastnosti na 5-6 a pak se teprve starali nějaké schopnosti zájmy a další věci... ovšem to není nic promě... protože to je začarovaný kruh kdy GM vytváří stále silnějí nepřátele, a postavy si stále víc a víc zlepšují vlastnosti...
Zdraví Dag
Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag »

Shadowman píše:akoze mu neublizia...

hlavne strelnymi zbranami... 2*10V z ingramu s co ja viem blbou prieraznou municiou...(ked ma pancier 5/3 coz asi viac bezne nenosi tak to je 2* proti 7V) das tam 2 takychto so smartlinkom aten mag to verim tomu nerozchodi pretoze ma dajme tomu telo 7... bojove rezervy ma max 9... to znamena ma cca 9-10 kociek na jednu davku preti 7 zatial co utocnik ked ma strelne zbrane 5 + profesionalne hodnotenie standard 2 ma vzdy 7 kociek proti 2...
taková zbraně 10V se snažíme nepoužívat... aspoň ne běžně...
je to dost těžko přenosný, a hlavně pokud vytáhneš takovej kalibr..tak je dost možný že podobnej vytáhne i nepřítel.. :)
Když se na ulici bude střílet TK tak nubude dlouho trvat a bude jich tam zaručeně víc..

A tato postava nosí kroužkoovou vestu, která je 6/2 a nosí ji všude... zastává názor když je to legální, tak v tom budu i spát...
Já jsem proti ale přijmuli jsme katalog L&S za svůj tak ho nechci modifikovat...
Zdraví Dag
Sosacek
Příspěvky: 25734
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

ingram? ingram je samopal velikosti UZI $D to neni velka bouchacka ani nahodou.

pokud s nim nechces hrat tak mu to rekni, to je to nejjednodussi co muzes udelat.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag »

Sosacek píše:ingram? ingram je samopal velikosti UZI $D to neni velka bouchacka ani nahodou.

pokud s nim nechces hrat tak mu to rekni, to je to nejjednodussi co muzes udelat.
No s účinností 10V, je to dost silnej samopal když uzina má 7M né?

Aha tak jsem na to koukl.. to už bylo s úpravou za dávku :) tak to jde.. .:) Ale i tak to jeho postava ustojí :) čc:4(=10-6) se 14 kostkami se dá ustát a to i dvakrát... :) Ovyčejnej střelec má jen 2-4 úspěchy když se mu daří :) to vklidu zvládne :)

:) to se řekne :) Bohužel se známe moc dlouho a hraje nác již celkem jen 4 ks (bylo nás 5 ale človíček už nemá čas a taky není v ČR) Takže jako že bych někoho vyhazoval, nehrozí :) A navíc je to kámoš... :)
Zdraví Dag
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman »

ako vravim pouzi prieraznu municiu (-2 pancie) alebo vybusnu alebo karbid wolframu...

vsetko dostupna municia...

btw odkial ma na kazdy hod tych 14 kociek ked ma telo 6 :o)

a hlavne utocnik nema 2-4 uspechy... staci mu dat blby smartlink... coz je by som povedal nie uplne bezna vec ale bezproblemov sa da zohnat...

btw ingam nie je delo ani nic podobne... po ares predatorovi je to najbeznejsia zbran na ulici...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Shadowman píše:ako vravim pouzi prieraznu municiu (-2 pancie) alebo vybusnu alebo karbid wolframu...

vsetko dostupna municia...

btw odkial ma na kazdy hod tych 14 kociek ked ma telo 6 :o)

a hlavne utocnik nema 2-4 uspechy... staci mu dat blby smartlink... coz je by som povedal nie uplne bezna vec ale bezproblemov sa da zohnat...

btw ingam nie je delo ani nic podobne... po ares predatorovi je to najbeznejsia zbran na ulici...
Jak jsem psal.. když použiji munici či silnější cokoliv abych ho ohrozil tak ohrozím (a to poměrově výrazněji) ostatní .. a přece nebudu vést tak že jednoho hráče budu masírovat, a útočit na něj silnější zbraní. To by nebylo spravedlivé.

14kostek může použít na jedno odolávíní. takže tak 6+4=10 na každý hod. ale já bych to dal 12 a 8 protože druhá střelba se už nemusí trefit.

No pokud má úročník dovednost.. (má li ji) tak ji má tak 3-4 jedná li se o normálního týpka... gang, nějakéj posluhovač Yakuzy, slabší runer.. .a tak.. (předpokládám že nebude sám :) ) takže s jeho nebezpečností 2 maximálně 3 ale to by spíše byl šéf gangu... bude mít na hod 4+3 = 7 kostek... a na 90% bude kouzelník v částečném krytu: takže 4-1smart+4= cč:7 a to asi nebudeš mít víc než 2-4 úspěchy.

Celé co jsem chtěl říc nebo se dozvědět je co s takovým hráčem.
Varianty:
vyhodit - neberu :)
zabít - nemá smysl bude hrát další stejným způsobem.
persekuovat ho - zaměřit se na něj ajen mu dávat silnější nepřátele, takuy neberu ení to správné.
Promuvit sním - nemám smysl, on vidí v tom či nonom výhodu a tak to bude dělat.

Pravdou je že každý vylepšuje postavujak se dá.. ale měl by to dělat trochu rozuměji. "lidsky" a ne jen matematicky.

Co poradíte? Setkal se tím někdo? vadí to někomu? nebo to prostě vadí jen mě?

Ingram jsem si spletl s Ingram Valiant :) což rozhodně běžné není :)
Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag »

Tu se dá psát i anonimě?

No tak já se k tomu předešlému anonymu hlásím :)
Zdraví Dag
Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti