[DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Síla hvozdu dokáže přivolat jedině "veškerá zvířata" a stojí 1 zdroj za aktivaci a případně jeden za rozsáhle.
Volání rodu umožňuje přivolat jen jednoho živočicha konkrétního druhu (Aktivace 1 vliv) a případně oddíl daného druhu, za což si připlatíš rozsáhle.
Viděl bych to tak, že voláním rodu si přivoláš nejbližšího bez ohledu na jeho skutečnou vzdálenost (tedy i dál, než hradiště).
Jsou případy, kdy budou v použití splývat, ale většinou ne.
Volání rodu umožňuje přivolat jen jednoho živočicha konkrétního druhu (Aktivace 1 vliv) a případně oddíl daného druhu, za což si připlatíš rozsáhle.
Viděl bych to tak, že voláním rodu si přivoláš nejbližšího bez ohledu na jeho skutečnou vzdálenost (tedy i dál, než hradiště).
Jsou případy, kdy budou v použití splývat, ale většinou ne.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
- Sarsaparillos
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 27. 8. 2011, 10:15
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Jestli tomu dobře rozumím, Volání rodu funguje jen na přivolání a bez kontaktu, tj. není třeba dohled, který šaman (lovec) k magii (komunikaci) běžně využívá. Rozsahem je den cesty, což je mnohonásobně více, než hradiště.Narim píše:Zdravím,
rád bych se zeptal, jaký je rozdíl u Žrecových ZS Síla hvozdu a Volání rodu. Síla hvozdu dává možnost sesílat Magii zvířat a dřeva velmi rozsáhle, Volání rodu pak přivolá vybraný druh zvířete ke žrecovi. Nejde ale rovnou seslat velmi rozsáhlou magii zvířat a všem zvířatům v oblasti hradiště v okolí Žrece dát příkaz, aby dorazily k místu, kde je žrec? Zdá se mi, že jsou tato ZS trochu duplicitní.
Síla hvozdu potom dává manévr který lze využít k čemukoliv. V případě zvířecí magie by to šlo využít stejně k přivolání zvířat, ale v dané oblasti lze sesílat mnohem širší spektrum kouzel.
Jinak ano, ve tvém velmi konkrétním případě by mělo být možné dosáhnout stejného účinku s pomocí obou ZS, ale jedná se jejich o velmi omezené použití.
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Konecne sa mi do ruky dostala kniha, zatial v PDF verzii.
Musim povedat ze ta obalka je dost ... mno ako to povedat ... ani trochu sa mi nepaci. Vedla svojich bratov z DrD2 linie je ... velmi slaba. Preco sa nepokracovalo v povodnom style?
Musim povedat ze ta obalka je dost ... mno ako to povedat ... ani trochu sa mi nepaci. Vedla svojich bratov z DrD2 linie je ... velmi slaba. Preco sa nepokracovalo v povodnom style?
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Kto by tusil ze si musim k tomu citat Drakkar
Chapem preco vzniklo ako vzniklo, moj pohlad na tie tri knihy vedla seba a ich obalky je vsak taky aky je
Chapem preco vzniklo ako vzniklo, moj pohlad na tie tri knihy vedla seba a ich obalky je vsak taky aky je
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Tak si ty knizky nepokladej vedle sebe A ubezpecuji te, ze kdyby puvodni vytvarnici neodpadli (pokud se nemylim tak si na tom vylamali zuby dva), tak bys byl jeste nepokojenejsi, neb by ten stylovy posun byl jeste vetsi.
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Zdravím,
měl bych dotaz spíš na filozofické pozadí dovedností dopňujích zdroje
Černokněžníkovu Krvavnou daň (za tělesnou jizvu tekoucí krev 2 Duše nebo výhodu)
Inkvizitorovu Poklekni, lůzo (za jizvu na vlivu doplní Vliv nebo výhodu zdrojemi za jizvu)
a Živlomágovo Vysátí (jizvu (?tělesnou) nebo předmětu doplní 2 dušení zdroje nebo výhodu - omezeno dostupností živlu)
Zajímají mě myšlenky za rozdílností schopností (inkvizitor vypadává popírově velmi silně) a jestli má někdo zkušenosti s takovýmto jedinečným doplňováním zdrojů
Dík za odpověď
měl bych dotaz spíš na filozofické pozadí dovedností dopňujích zdroje
Černokněžníkovu Krvavnou daň (za tělesnou jizvu tekoucí krev 2 Duše nebo výhodu)
Inkvizitorovu Poklekni, lůzo (za jizvu na vlivu doplní Vliv nebo výhodu zdrojemi za jizvu)
a Živlomágovo Vysátí (jizvu (?tělesnou) nebo předmětu doplní 2 dušení zdroje nebo výhodu - omezeno dostupností živlu)
Zajímají mě myšlenky za rozdílností schopností (inkvizitor vypadává popírově velmi silně) a jestli má někdo zkušenosti s takovýmto jedinečným doplňováním zdrojů
Dík za odpověď
- Sarsaparillos
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 27. 8. 2011, 10:15
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Divotvůrce - Portál
V pravidlech pro portály stojí následující: Jako každý obrazec má i portál své zdroje, společné pro oba konce. Tyto zdroje může divotvůrce používat na vyčerpání při neúspěšném hodu během přenosu. Z toho vyplývá, že by se během přenosu mělo na něco házet, ale nevím, na co. Na podmiňující dovednost? Na tu se hází už při vytváření. Tak na něco jiného?
V pravidlech pro portály stojí následující: Jako každý obrazec má i portál své zdroje, společné pro oba konce. Tyto zdroje může divotvůrce používat na vyčerpání při neúspěšném hodu během přenosu. Z toho vyplývá, že by se během přenosu mělo na něco házet, ale nevím, na co. Na podmiňující dovednost? Na tu se hází už při vytváření. Tak na něco jiného?
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Stejně jako u klasických obrazců, kde "kouzelník" prostřednictvím obrazce reaguje na podněty tvorů, kteří chtějí do obrazce vstoupit, i tady je potřeba k ověření každého přenosu hod na úspěch. I když nebude to klasický střet, ale obvykle zkouška. Takže si hází "kouzelník" s použitím podmiňující dovednosti.Sarsaparillos píše:Divotvůrce - Portál
V pravidlech pro portály stojí následující: Jako každý obrazec má i portál své zdroje, společné pro oba konce. Tyto zdroje může divotvůrce používat na vyčerpání při neúspěšném hodu během přenosu. Z toho vyplývá, že by se během přenosu mělo na něco házet, ale nevím, na co. Na podmiňující dovednost? Na tu se hází už při vytváření. Tak na něco jiného?
EDIT:
Tak "vývojářská" myšlenka byla, že Vliv je fikčně slabší. Tzn. neomezíme ho tolik jako ostatní dva zdroje.Maro píše:Zdravím,
měl bych dotaz spíš na filozofické pozadí dovedností dopňujích zdroje
Černokněžníkovu Krvavnou daň (za tělesnou jizvu tekoucí krev 2 Duše nebo výhodu)
Inkvizitorovu Poklekni, lůzo (za jizvu na vlivu doplní Vliv nebo výhodu zdrojemi za jizvu)
a Živlomágovo Vysátí (jizvu (?tělesnou) nebo předmětu doplní 2 dušení zdroje nebo výhodu - omezeno dostupností živlu)
Zajímají mě myšlenky za rozdílností schopností (inkvizitor vypadává popírově velmi silně) a jestli má někdo zkušenosti s takovýmto jedinečným doplňováním zdrojů
Dík za odpověď
A obecně k těmto schopnostem: Byť se při testování ozývaly hlasy, že je to hrozně silné a každý s sebou může mít svého otroka a toho do nekonečna jizvit, nechali jsme to tak a pouze zavedli mechanické omezení počtu takových jizev (velikostí hranice oběti).
Takže situace, kdy si černokněžník s sebou poveze vůz s několika zajatci a ty bude průběžně mučit (to je od testerů, ne z mojí pokřivené mysli ), může klidně nastat. Neměla by být dále mechanicky postihována, ale měla by se projevit v příběhu (černokněžník se stane častým cílem bojovníků za svobodu a lidská práva, musí své počínání obhajovat u autorit, musí čelit nestvůrám, co to považují za konkurenční boj apod.).
Družina VOMPF
Ideální PH je neutrální.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16473
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Jen doplním, že střet to bude typicky tehdy, pokud kouzelník například nastražil bránu proto, aby někoho třeba polapil a odnesl pryč proti jeho vůli.Ocho píše: I když nebude to klasický střet, ale obvykle zkouška.
- Pan Banán
- Příspěvky: 50
- Registrován: 6. 4. 2014, 22:50
- Bydliště: Tam, kam lidská noha nevkročila
- Kontaktovat uživatele:
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Poslyště, nevím, kam tuhle otázku hodit, ale proč se na oficiální stránce DrD2 poslední dobou vůbec nic neděje?
"Včerejšek, ten je ten tam.
Zítřek, ten nám není znám.
Ale dnešek, to je dar.
Tak si toho daru náležitě važ."
- Mistr Oogway
Zítřek, ten nám není znám.
Ale dnešek, to je dar.
Tak si toho daru náležitě važ."
- Mistr Oogway
- MarkyParky
- Příspěvky: 16473
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Protože intenzivně pracujeme na neviditelných věcech ....
... ale jinak snad už brzy se dít bude. Každým dnem....
... ale jinak snad už brzy se dít bude. Každým dnem....
- Pan Banán
- Příspěvky: 50
- Registrován: 6. 4. 2014, 22:50
- Bydliště: Tam, kam lidská noha nevkročila
- Kontaktovat uživatele:
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
A můžu se zeptat, na čem pracujete?
"Včerejšek, ten je ten tam.
Zítřek, ten nám není znám.
Ale dnešek, to je dar.
Tak si toho daru náležitě važ."
- Mistr Oogway
Zítřek, ten nám není znám.
Ale dnešek, to je dar.
Tak si toho daru náležitě važ."
- Mistr Oogway
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
mám to říct?
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů