Přehled tvorů i netvorů
Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles
Re: Přehled tvorů i netvorů
On právě ďáblík není v DrDo vůbec popsaný, resp. je tam jenom vzhled a schopnosti, o chování tam nic není. A tahle varianta se mi zdála taková schůdná, vycházel jsem zejména z http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0otek... Kdybych dělal ďáblíka samostatně, tak nevím co o něm psát.Fafrin píše:Poznámky k převedeným bestiím:
Nevým, jestli Raracha neoddělit od ďáblíka jako variantu.
U neviděných bych uvažoval o nižší Duši (mají nízkou inteligenci, jednají pudově a je tedy jednoduché je např. zmást.) Dále bych uvažoval o ZS, která jim bude při úspěšném vysávání doplňovat sudbu (zvýšení charakteristiky bych naopak dal za více, než jizvu, třeba za zabití tvora, se stejně vysokou charakteristikou, nebo udělení jizvy tvoru s charakteristikou vyšší).
Kentauři žijí imho spíše ve stádech, než v tlupách.
Medůze bych možná hodil nějakou ZS na střelbu. U orgoje bych do jedovaté krve uvedl "poškození", místo "snížení kvality".
Jinak velmi fajn, díky za to, mám chuť některé použít.
O neviděných jsem takto nějak uvažoval, nicméně doplňování sudby se mi zdá nebezpečné - mnoho tvorů se nemá pořádně jak bránit a tak bude často neviděný podstupovat jenom zkoušku a v takovém případě by pak neměl vůbec důvod se nevyčerpat. Podobně jako instantní doplňování zdrojů, tohle se mi zdá trochu ošemetné, ale rozhodně se nad tím ještě zamyslím, případně zkus tu myšlenku nějak víc rozvést.
Zbytek je bez výhrad, zapracuju to tam.
Jinak k tomu tvému seznamu - gorgona z DrDo už v pravidlech víceméně je (jako oživlý chrlič) - nemyslel jsi spíš takovou tu gorgonu z DnD nebo z Heroes of Might and Magic, tedy býka s kovovými šupinami a jedovatým dechem?
Re: Přehled tvorů i netvorů
Ce se ďáblíka týče, pro mě je to malý démon povolaný z nižších kruhů pekel aby sloužil čaroději.
Ono Medůza je Gorgona - a to je pak těžké.
ZS Pití duše - za každou úroveň jizvy na duši, kterou hrůza způsobí získá 1 (2) Výhody.
Možno převést na Pití krve, apod.
ZS Probouzení - za každou zabitou postavu (s hranicí duše stejnou nebo vyšší, než je jeho charakteristika) si zvýší charakteristiku (a Sudbu) o 1.
Ono Medůza je Gorgona - a to je pak těžké.
ZS Pití duše - za každou úroveň jizvy na duši, kterou hrůza způsobí získá 1 (2) Výhody.
Možno převést na Pití krve, apod.
ZS Probouzení - za každou zabitou postavu (s hranicí duše stejnou nebo vyšší, než je jeho charakteristika) si zvýší charakteristiku (a Sudbu) o 1.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Re: Přehled tvorů i netvorů
Jo, čistě z hlediska mytologie to tak je, jenomže pokud bychom měli být důslední, tak by medúza byla jen jedna na celé světě. Gorgonu každopádně tedy asi vynechám, jinak takhle udělaní nevidění by mohli fungovat, ale navýšení sudby bych nechal jen o 1. Ďáblík se mi líbí takhle, takže ho tak asi nechám, upravit si ho k obrazu svému určitě není problém. Jinak tady je upravená verze + jsem přidal ještě Harpyji a Dároshe.
- Přílohy
-
- drd.pdf
- (519.04 KiB) Staženo 216 x
Re: Přehled tvorů i netvorů
Jo a není tam napsané, co myslím tím "slabá magie" - zavedl jsem pro tyto potřeby novou jednotku objemu, stejně jako je zde "vědmina chýše" jako omezení pro klasickou magii, slabá magie je limitovaná rozměrem "babiččiny truhly".
Re: Přehled tvorů i netvorů
Nevím, jestli si dárosh zaslouží oživlou horu, za co? Možná spíš nějakou odolnost - možnost získávat zdroje navíc z jizev, nebo obdobu přirozené zbroje proti vlivovým věcem. Možná bych mu dal něco jako opak "Moudrého rádce"(Mastičkář), nebo tak.
Možná by nebyla marná nějaká zranitelnost, nebo návod jak se jej zbavit.
U Neviděného bych nezvyšoval sudbu, ale přidával Výhodu - sudba zní jako trvalá charakteristika, výhoda je na jeden konflikt/scénu.
Harpyjím bych možná hodil nižší tělo a klidně vyšší vliv. Proč neudělat ze zpěvu (omezenou) magii mysli?
Možná by nebyla marná nějaká zranitelnost, nebo návod jak se jej zbavit.
U Neviděného bych nezvyšoval sudbu, ale přidával Výhodu - sudba zní jako trvalá charakteristika, výhoda je na jeden konflikt/scénu.
Harpyjím bych možná hodil nižší tělo a klidně vyšší vliv. Proč neudělat ze zpěvu (omezenou) magii mysli?
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Regenerace
Mám tu novou ZS která se imho hodí primárně do bestiáře - např pro některé silné netvory.
Regenerace (vlastnost)
Bytost s touto schopnosti si dokáže uzdravit jizvu na dané vlastnosti, aniž by musela podstupovat zkoušku na léčení.
Většinou se bude jednat o regeneraci tělesnou, dokáži si však představit i tvory s regenerací duševní či vlivovou.
Jde o to, že bytost nepotřebuje podstupovat léčebný zákrok na uzdravení jizvy, stačí uplynutí času a 5 zdrojů.
pokud chcete, pro fajnšmekry je tu
Rychlá regenerace (vlastnost)
Bytost s touto schopností si dokáže uzdravit jizvu na dané vlastnosti, aniž by musela podstupovat zkoušku na léčení či čekat potřebný čas.
Tedy regenerace jizev za zdroje přímo během boje - pokud vybavíte svou bestii navíc schopnostmi léčit si jizvy levněji (Nezdolnost) a vytřískat z nich více (Beseskr, různá ZS zvyšující příjem z jizev), můžete si během souboje přeměňovat jednu jizvu na jinou
Regenerace (vlastnost)
Bytost s touto schopnosti si dokáže uzdravit jizvu na dané vlastnosti, aniž by musela podstupovat zkoušku na léčení.
Většinou se bude jednat o regeneraci tělesnou, dokáži si však představit i tvory s regenerací duševní či vlivovou.
Jde o to, že bytost nepotřebuje podstupovat léčebný zákrok na uzdravení jizvy, stačí uplynutí času a 5 zdrojů.
pokud chcete, pro fajnšmekry je tu
Rychlá regenerace (vlastnost)
Bytost s touto schopností si dokáže uzdravit jizvu na dané vlastnosti, aniž by musela podstupovat zkoušku na léčení či čekat potřebný čas.
Tedy regenerace jizev za zdroje přímo během boje - pokud vybavíte svou bestii navíc schopnostmi léčit si jizvy levněji (Nezdolnost) a vytřískat z nich více (Beseskr, různá ZS zvyšující příjem z jizev), můžete si během souboje přeměňovat jednu jizvu na jinou
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Re: Přehled tvorů i netvorů
Regenerace není špatný nápad, ale pokud se nepletu, tak potvora se jizví jen v tom výjimečném případě, kdy jí jizvu udělí protivník a ten to prakticky nedělá, protože je to věc, která se projeví v dlouhodobějším měřítku než je konflikt. Na sudbě se jizvit nelze. Takže fungování této regenerace podmiňuje zavedení domácího pravidla jizvení na sudbě. Nebo nechat regenerovat sudbu..
Re: Přehled tvorů i netvorů
jakubkuaba vznesl dobrou připomínku. Já bych regeneraci využil i na nižší zranění, třeba takové, kdy je postava jen škrábnuta a to jí zvyšuje ohrožení. Regenerace by pak takovéto škrábnutí řešila a ohrožení snížila. Nebude to moc případů, ale umožní to zavést regeneraci přímo do boje.
Elen síla lûmen omentielvo.
<Hvězda svítí na hodinu našeho setkání.>
<Hvězda svítí na hodinu našeho setkání.>
Re: Přehled tvorů i netvorů
Je pravda, že potvory nemající příliš využití pro jizvy regeneraci v této podobě příliš neocení. Pokud by ale regenerace potvoře například každé kolo snížila ohrožení o jedna (do minima 2), nebo každé kolo vygenerovala jeden bod sudby, tak by tak takový veliký troll byl velmi odolný na pomalé utahávání, ale dal by se rychle ztlouct (naz by se efekt regenerace stihl nějak výrazně projevit). Na partičku takovýhlech trollů, by se pak nedalo jít bez nějakého tricku, který by jim bránil se regenerovat.
RPG Kuchyně 2014 Opportunity - Právě vyšlo nejnovější číslo Parlamentního plátku, časopisu o politice a pro politiky. Takže rychle do poslaneckých lavic a za řečnický pult. Letenky na Seychely nerostou na stromech!!!
RPG Kuchyně 2010 Astra non mentiuntur - RPG Kuchyně 2011 Na kraji - RPG Kuchyně 2012 Poslední soud
RPG Kuchyně 2010 Astra non mentiuntur - RPG Kuchyně 2011 Na kraji - RPG Kuchyně 2012 Poslední soud
Re: Přehled tvorů i netvorů
Fafrin> Tu oživlou horu jsem mu dal, protože má tvrdé tělo a tak by ho neměl překvapit ani útok zezadu atd., navíc by ho takhle bez problémů utloukli dva lidi, protože by si musel platit obrany.
Re: Přehled tvorů i netvorů
Tork: OK
Ostatní k regeneraci: Ona se třeba ale dobře uplatní u Pomocníků (jsou to v zásadě Bytosti s bestiáře s Poutem místo Sudby), že? A tam už má jizvení vlastní i cizí, stejně jako léčení svůj smysl.
Regenerace může být také dobrou ZS, kterou si přidáte pomocí zázračného elixíru.
Ostatní k regeneraci: Ona se třeba ale dobře uplatní u Pomocníků (jsou to v zásadě Bytosti s bestiáře s Poutem místo Sudby), že? A tam už má jizvení vlastní i cizí, stejně jako léčení svůj smysl.
Regenerace může být také dobrou ZS, kterou si přidáte pomocí zázračného elixíru.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Re: Přehled tvorů i netvorů
Pomocníci se jizví na poutu. A na téma jestli je pouto jenom důvěra nebo i fyzická jizva tu byla nedávno dlouhá diskuze, která nedospěla k žádnému výraznému výsledku.Fafrin píše:Tork: OK
Ostatní k regeneraci: Ona se třeba ale dobře uplatní u Pomocníků (jsou to v zásadě Bytosti s bestiáře s Poutem místo Sudby), že? A tam už má jizvení vlastní i cizí, stejně jako léčení svůj smysl.
Regenerace může být také dobrou ZS, kterou si přidáte pomocí zázračného elixíru.
Re: Přehled tvorů i netvorů
Já myslim že to byla nebyla až tak dlouhá diskuse a závěr je asi takový: ať si to každý dělá jak chcejakubkuba píše:Pomocníci se jizví na poutu. A na téma jestli je pouto jenom důvěra nebo i fyzická jizva tu byla nedávno dlouhá diskuze, která nedospěla k žádnému výraznému výsledku.
Sem chlap! (pro ty co sou zmateni mym nickem)
Re: Přehled tvorů i netvorů
Mno, moje použití je takové, že pomocníci čerpají z pouta, což je ona důvěra, to je nicméně nebrání jizvit akcemi či pastmi třeba na těle či vlivu. Ale to je jinde.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Bílý hadi
Jinde jsem slíbil, že sem tuhle bestii hodím, takže základní zpracování hack and slash bestie do džungle či zatopeného podzemí.
Bílý had - zvíře
Charakteristika: 2-4 (plavání, lov, škrcení, šplhání, pohyb v divočině, boj proti lidem a zvířatům, smysly(čich, hmat, vnímání vybrací))
Sudba: 4 [6]
Hranice: Tělo 5 / Duše 3 / Vliv 3
Talenty malého [velkého] plavce (zběhlost [mistr] ve vodě), přirozené zbraně (tlama - krátká, bodná), Silák, Jedno oko otevřené, Dlouhý, Mistr škrtič, Přirozená Ochrana (pod vodou, proti ohni a fyzickému zranění), [Oživlá hora]
Údaje v závorkách [] jsou pro obří verzi, která vám sežere i krávu.
Bílý hadi jsou velcí tropičtí škrtiči, jejich bílé zbarvení je záhadou, může však být přirozeným následkem toho, že jejich přirozeným prostředím jsou i jeskyně.
Jejich přirozeným prostředím jsou zejména bahnité toky, můžete na ně však narazit i na souši. Tam bývají daleko méně agresivní. Živí se především lovem, zejména ryb, či zvěře chodící k vodě pít.
Jak jedná
- (nechce se mi to psát, ale na člověka ráchajícího ve vodě se zaútočit nerozpakuje, občas se vyskytují v menších skupinach)
- napadá většinou pouze kořist, kterou by dokázal celou spolknout, pokud se kořist ukáže nad jeho síly, pokusí se rychle zmizet.
Jak bojuje
- číhá ve skrytu na kořist a pak bleskově vyrazí
- snaží se do kořisti zakousnou, zachytit ji, a poté stáhnout pod vodu či srazit k zemi
- kolem kořisti se snaží pevně omotat, ztížit jí tak pohyb a znesnadnit dýchání
- v úzkých se převaluje a mlátí kolem sebe hlavou či ocasem
- lapenou kořist se snaží oddělit od skupiny či stáda a stáhnout se s ní do bezpečí
- lapenou kořist dokáže vytrvale a dlouho postupně drtit a dusit.
Role v příběhu
Útočník
- stáda dobytka místních vesničanů jsou ohrožována býlím nebezpečím číhajícím na místě, kam chodí pít
- cesta po vodě již není bezpečná
- vesničané si vyprávějí, že v lese viděli obrovského bílého hada
Strážce
- vstup do svatyně boha podzemních vod hlídají jeho posvátní vodní hadi
Kořist
- marnivá princezna si vymínila, že chce mít ty nejbělejší střevíčky z hadí kůže
- pověst praví, že kdo ochutná maso bílého hada, porozumí řeči zvířat
Legenda
- podle pověsti v džungli žije obrovský bílý had, který je vtělením lesního ducha. Nedávno se objevili zprávy že byl takový spatřen. Co to znamená? Šaman mumlá něco o obětinách...
Bílý had - zvíře
Charakteristika: 2-4 (plavání, lov, škrcení, šplhání, pohyb v divočině, boj proti lidem a zvířatům, smysly(čich, hmat, vnímání vybrací))
Sudba: 4 [6]
Hranice: Tělo 5 / Duše 3 / Vliv 3
Talenty malého [velkého] plavce (zběhlost [mistr] ve vodě), přirozené zbraně (tlama - krátká, bodná), Silák, Jedno oko otevřené, Dlouhý, Mistr škrtič, Přirozená Ochrana (pod vodou, proti ohni a fyzickému zranění), [Oživlá hora]
Údaje v závorkách [] jsou pro obří verzi, která vám sežere i krávu.
Bílý hadi jsou velcí tropičtí škrtiči, jejich bílé zbarvení je záhadou, může však být přirozeným následkem toho, že jejich přirozeným prostředím jsou i jeskyně.
Jejich přirozeným prostředím jsou zejména bahnité toky, můžete na ně však narazit i na souši. Tam bývají daleko méně agresivní. Živí se především lovem, zejména ryb, či zvěře chodící k vodě pít.
Jak jedná
- (nechce se mi to psát, ale na člověka ráchajícího ve vodě se zaútočit nerozpakuje, občas se vyskytují v menších skupinach)
- napadá většinou pouze kořist, kterou by dokázal celou spolknout, pokud se kořist ukáže nad jeho síly, pokusí se rychle zmizet.
Jak bojuje
- číhá ve skrytu na kořist a pak bleskově vyrazí
- snaží se do kořisti zakousnou, zachytit ji, a poté stáhnout pod vodu či srazit k zemi
- kolem kořisti se snaží pevně omotat, ztížit jí tak pohyb a znesnadnit dýchání
- v úzkých se převaluje a mlátí kolem sebe hlavou či ocasem
- lapenou kořist se snaží oddělit od skupiny či stáda a stáhnout se s ní do bezpečí
- lapenou kořist dokáže vytrvale a dlouho postupně drtit a dusit.
Role v příběhu
Útočník
- stáda dobytka místních vesničanů jsou ohrožována býlím nebezpečím číhajícím na místě, kam chodí pít
- cesta po vodě již není bezpečná
- vesničané si vyprávějí, že v lese viděli obrovského bílého hada
Strážce
- vstup do svatyně boha podzemních vod hlídají jeho posvátní vodní hadi
Kořist
- marnivá princezna si vymínila, že chce mít ty nejbělejší střevíčky z hadí kůže
- pověst praví, že kdo ochutná maso bílého hada, porozumí řeči zvířat
Legenda
- podle pověsti v džungli žije obrovský bílý had, který je vtělením lesního ducha. Nedávno se objevili zprávy že byl takový spatřen. Co to znamená? Šaman mumlá něco o obětinách...
Naposledy upravil(a) Fafrin dne 6. 3. 2012, 13:46, celkem upraveno 2 x.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů