Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER
Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles
Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER
Hele, jen si dej bacha a moc tady nerozváděj svoje plány. Třeba moji hráči to tu čtou jako návštěvníci nikdy nevíš.
Jinak pěkná story i mapa, jen mi příjde, že by ti hrdinové asi už měli být na další úrovni pomalu. Nevim teda kolik a jak dlouhých sezení jste měli, ale moji hráči si expení 1h=1exp + za extra výkony pochvalujou.
Jinak pěkná story i mapa, jen mi příjde, že by ti hrdinové asi už měli být na další úrovni pomalu. Nevim teda kolik a jak dlouhých sezení jste měli, ale moji hráči si expení 1h=1exp + za extra výkony pochvalujou.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER
Jj, to jsem zapomněl zmínit, právě po odehrání minulého sezení přešli všichni tři aktivní hromadně na další úroveň... počkej, někde mám expy zapsané:
Geldrin: 18
Radvan: 15
Kvítko: 20
Samson: 6
a ten poslední, co hrál taky zatím jen jednou má 4 body za sezení.
Takže nezapomínám. Jedině co, tak postupovat, než zapisovat body, když třeba Kvítko přestoupil až s 20 body. Co mě docela zaskočilo ale bylo to, že jenom Kvítko si zvýšil úroveň povolání. Geldrin i Radvan zvyšovali hranice.
Geldrin: 18
Radvan: 15
Kvítko: 20
Samson: 6
a ten poslední, co hrál taky zatím jen jednou má 4 body za sezení.
Takže nezapomínám. Jedině co, tak postupovat, než zapisovat body, když třeba Kvítko přestoupil až s 20 body. Co mě docela zaskočilo ale bylo to, že jenom Kvítko si zvýšil úroveň povolání. Geldrin i Radvan zvyšovali hranice.
Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER
Na novém Dračáku se mi libí, že vůbec nemusíme chodit na dobrodrůůžo. Návrat jsme řešili jako zkoušku - hod 2k6 a když jsi hodil 9 a více tak jsi prošel
Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER
To mohl být alespoň střet, ne?Návštěvník píše:Na novém Dračáku se mi libí, že vůbec nemusíme chodit na dobrodrůůžo. Návrat jsme řešili jako zkoušku - hod 2k6 a když jsi hodil 9 a více tak jsi prošel
Družina Mrtvoly Na Mrtině
[zde býval obrázek testera DrDII :o)]
[zde býval obrázek testera DrDII :o)]
Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER
Já bych to viděl na Výzvu:Rauksul píše:To mohl být alespoň střet, ne?Návštěvník píše:Na novém Dračáku se mi libí, že vůbec nemusíme chodit na dobrodrůůžo. Návrat jsme řešili jako zkoušku - hod 2k6 a když jsi hodil 9 a více tak jsi prošel
"Stal se ti Návrat do Bílého hradu, hoď si na výzvu."
"Hele a můžu aspoň připočítat povolání ?"
"Máš tam dovednost Boj proti bačům ?"
"Počkej... nee..."
"Tak nemůžeš."
"Hele, neblbni, přece se o to můžu pokusit, to přece nemusím mít jako dovednost povolání."
"To je vyhrazená dovednost !"
Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER
Bača je se svým "vysedáváním a dlouhým mlčením" (která dokáže použít v sociálním konfliktu!) vůbec populární...
Družina Mrtvoly Na Mrtině
[zde býval obrázek testera DrDII :o)]
[zde býval obrázek testera DrDII :o)]
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER
Hledal jsem nějakej dungeon na sobotu a vzpoměl jsem si, že v drd2 je startovní dobrodružství. Rychle jsem to nalistoval a ... žádnej dungeon tam neni! Proč? PROOOOČČ!
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER
protoze drd2 neni preci o dungeonech, to neni moderni;)
Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER
Otázka je, proč by tam měl být.Quentin píše:Proč? PROOOOČČ!
Myslím, že tohle není ten důvod. Důvodem bude spíš svět, který není natolik poddolovaný, že se na každém kroku propadá;)PetrH píše:to neni moderni;)
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER
Protože je to klasika. A protože nikdy nezklame, zejména u začátečnického vypravěče.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER
Mozno je to snaha aby sa zacinajuci PH zamerali na pribeh v zmysle navrhu NPC, ich cielov a prepojeni a netravili cas kreslenim miestnosti dungeonu do ktoreho sa mozno postavy rozhodnu NEIST.
Davat im na papieri nuklearne bomby v style "A tak ste sa rozhodli vydat sa do hradu kde sa za vami zavalil vchod ... co robite" je pribehovy poison (nevravim ze nemoze byt nezabavny ... pre pokrocilejsich hracov ).
Davat im na papieri nuklearne bomby v style "A tak ste sa rozhodli vydat sa do hradu kde sa za vami zavalil vchod ... co robite" je pribehovy poison (nevravim ze nemoze byt nezabavny ... pre pokrocilejsich hracov ).
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER
Ať jsou důvody jákekoli. Rozhodně je to zklamání *sad panda*
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Návrat do Bílého hradu - POZOR - SPOILER
<spam>Maugir píše:Myslím, že tohle není ten důvod. Důvodem bude spíš svět, který není natolik poddolovaný, že se na každém kroku propadá;)
Tak tohle mě zničilo
A připomnělo mi to všechny ty jeskyně a chodby, které se dříve nebo později někde objevily...skvěle...
...Mě se to, že to není dungeon moc líbilo
</spam>
Ne, nezemřelo to, co věčně odpočívá,
a dlouhý věků běh i smrtí smrti bývá.
a dlouhý věků běh i smrtí smrti bývá.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů