F.A.T.A.L.
Re: F.A.T.A.L.
Kámoš navrhnul, že bychom to mohli hrát na chatěZmok píše: Zajímala by mě jedna věc: Hrál už to někdy někdo (včetně autora)?
viewtopic.php?p=297310#p297310
,ale tak nějak pořád nevím o co jde a co je na té hře tak špatného...
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: F.A.T.A.L.
Vsetko.cochaX píše: ,ale tak nějak pořád nevím o co jde a co je na té hře tak špatného...
(staty ako "Anal Circumference" a "Vaginal Depth" su iba zaciatok hrozy, ver mi)
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Re: F.A.T.A.L.
Tá hra je -- keď už nič iné -- prejavom a kúzelnou neželanou satirou prístupu ,,čím viac pravidiel, tým viac realistické". Z toho vyplýva, že existujú pravidlá a tabuľky na zmienený priemer análneho otvoru, veľkosti bradaviek, vyčerpávajúci zoznam psychických chorôb a sexuálnych úchyliek. Mágia má kadejaké špeciálne dôsledky neprívetivého charakteru a vôbec.
To by stálo za zrecenzovanie v Drakáre
To by stálo za zrecenzovanie v Drakáre
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Re: F.A.T.A.L.
Ta hra hlavně musí hrozně kazit zábavu. Jak má člověk dělat vtipy o půlobrech a anal circumference, když v té hře fakt jsou?
Re: F.A.T.A.L.
Uhh... fuck. Právě si pročítám bojovou sekci fatalu. Nějakej základní souboj mě přestal zajímat už když jsem na prvních pár stranách viděl několik nadpisů - vůbec žádný zjednodušený shrnutí, jak ten souboj vlastně funguje. Člověk se dočte nejdřív, kolik kol (případně zlomků kol) zabírají jednotlivé akce*, jak funguje překvapení, chargování, omráčení a smrt a hromada dalších sraček dřív, než se vlastně dostane k tomu, jak funguje normální útok.
Fuj, tak přeskakuji ke Crucial damage, což jsou zvláštní případy, kdy zásah kromě dmg způsobí ještě nějaké nepříjemné vedlejší účinky.
Ať jsme zasáhli libovolné místo, u called shots nepočítáme dmg multiplier (nevím jestli ten v tabulce u bodu 3 nebo u bodu 2). Ovšem s vyjímkou případů, kdy na kostkách padlo při hodu na útok 90 a víc.
*v té tabulce je uvedeno asi 25 akcí, z toho 10 je seslání kouzla levelu X. Pro level 1 je to jedna sekunda (=1/3 kola), level 2 trvá jedno kolo, level 3 2 kola, 4 trvá 4 kola. 5 trvá minutu (20 kol). 10 trvá týden.
** tohle se ale dozvíme u called shots, tedy ještě před tím, než se vůbec dozvíme o nějakém crucial damage...
Dál, za těma 12ti tabulkama následuje sekce nazvaná Crucial fumble. Ten nastává, když při hodu na útok hodíte 1 nebo 2. Pak si hážete d100 co se vám stane. 99%případů je asi celkem přijatelných, ale pokud vám padne 1, máváte tím mečem tak hnusně, že urazíte některého boha a ten vás potrestá. Už vidím toho Thora jak nasazuje facepalm a rezignovaně svému následovníku shazuje na hlavu střechu.
(to si nedělám prdel, zřícení střechy / jeskyně / budovy na postavu, zásah bleskem a okamžité zabití jsou všechno platné možnosti... hell, dokonce to jsou jediné možnosti)
Fuj, tak přeskakuji ke Crucial damage, což jsou zvláštní případy, kdy zásah kromě dmg způsobí ještě nějaké nepříjemné vedlejší účinky.
- Okej, takže nejdřív se podíváme, o kolik jsme uspěli v hodu na útok a zkonzulzujeme tabulku, ve které vidíme, jakou máme šanci na způsobení crucial damage (jde to po dvacítkách procent, s tím že 100% šance na crucial damage nastává, pokud přehodíte cílové číslo o 21+).
_ - Pokud nám to padne, začne nás zajímat, jak velkou používáme zbraň a jak velkej je cíl, podle toho se může násobit udělené damage (opět konzultujeme tabulku, vybereme jednu z 4 možností).
_ - Pak nás začne zajímat, kam vlastně jsme cíl zasáhli, ale než si na to budeme moct hodit, musíme zjistit, na které části těla vůbec dosáhneme. Jednoduché počty, sečteme vlastní velikost + dosah zbraně + případný bonus/postih, pokud stojíme výš/níž než cíl. Podle toho, jak velký je součet vůči výšce cíle, si na zasaženou oblast hážeme buď:
1d4 (levá nebo pravá noha)
1d9 (nohy, ruce nebo torso)
1d10 (totéž plus hlava)
1d6+4 (torso, ruce nebo hlava)
a konzultujeme tabulku o 10 řádcích. Zásahy do hlavy a torsa navíc ještě zdvojnásobují zranění.
_ - Teď když zhruba máme tušení, kam jsme soupeře zasháli, nemůžeme se dočkat, až to konkretizujeme s přesností na sval, orgán nebo žlázu. Konzultujeme jednu z 12 tabulek. 12, protože máme 4 zásahové oblasti krát 3 druhy zbraně (bodné, sečné, drtivé).
Teď se držte: těchhle 12 tabulek zabírá zasraných 46 stran pravidel!!! Ruce a nohy obvykle tak 2 strany, zato torso 6-7.
_ - Háže se d100 a podle výsledku samozřejmě určíme všechny mechanické detaily. Pokud padlo 95-100, musíme pamatovat na to, že bonusový efekt nastává jen tehdy, pokud jsme cíli ubrali alespoň 40% z maximálního množství životů, protože se jedná většinou o uťaté končetiny / hlavy nebo přeseknutí torsa vejpůl**.
Zároveň jsou podrobnosti v tabulce uvedené v trochu zmateném pořadí, takže např. si nejdříve hážeme, které oko jsme soupeři vypíchli, pak se dozvídáme že na dané oko nevidí dokud na něj někdo nesešle Wish kouzlo, a nakonec se dozvídáme, že si opponent musí hodit, jestli mu náhodou zbraň neproklouzla skrz oko do mozku a okamžitě ho nezabila.
Pokud by měl zásah jít do části těla která se na těle cíle nevyskytuje, házíme znovu.
Ať jsme zasáhli libovolné místo, u called shots nepočítáme dmg multiplier (nevím jestli ten v tabulce u bodu 3 nebo u bodu 2). Ovšem s vyjímkou případů, kdy na kostkách padlo při hodu na útok 90 a víc.
*v té tabulce je uvedeno asi 25 akcí, z toho 10 je seslání kouzla levelu X. Pro level 1 je to jedna sekunda (=1/3 kola), level 2 trvá jedno kolo, level 3 2 kola, 4 trvá 4 kola. 5 trvá minutu (20 kol). 10 trvá týden.
** tohle se ale dozvíme u called shots, tedy ještě před tím, než se vůbec dozvíme o nějakém crucial damage...
Dál, za těma 12ti tabulkama následuje sekce nazvaná Crucial fumble. Ten nastává, když při hodu na útok hodíte 1 nebo 2. Pak si hážete d100 co se vám stane. 99%případů je asi celkem přijatelných, ale pokud vám padne 1, máváte tím mečem tak hnusně, že urazíte některého boha a ten vás potrestá. Už vidím toho Thora jak nasazuje facepalm a rezignovaně svému následovníku shazuje na hlavu střechu.
(to si nedělám prdel, zřícení střechy / jeskyně / budovy na postavu, zásah bleskem a okamžité zabití jsou všechno platné možnosti... hell, dokonce to jsou jediné možnosti)
Where thou'rt cut off upon thy neck, kind brother, the falling of one head lifts up another.
I know this, which I never learnt in schools, the world's divided into knaves and fools.
I know this, which I never learnt in schools, the world's divided into knaves and fools.
Re: F.A.T.A.L.
totalny historicky a mytologicky realizmus.
To dielo si zasluzi miesto v sieni akademickej slavy spolu s Tomb of Horrors
To dielo si zasluzi miesto v sieni akademickej slavy spolu s Tomb of Horrors
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Re: F.A.T.A.L.
Ja jsem to pred casem taky trochu procital (ale nejakych tech 900 stranek, zvlast kdyz pulka z toho jsou tabulky, pokud se nepletu tak nektere s 100 nebo 1000 moznosti - nepamatuji si presne, to se proste jinak nez trochu cist neda) a shledavam tu hru v jistem zvrhlem smyslu zajimavou. Ted mluvim o forme, o zvrhlosti obsahu asi neni treba se bavit. Skoro bych si snad za tech 20$ i jeden vytisk poridil jako kuriozitu
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: F.A.T.A.L.
Precetl jsem [url=http://forever_fatal.tripod.com/review.htm]recenzi a autorovu proti-recenzi[/url] (doplnenou vstupy jisteho FATAL-sypatizanta). Pokud se vam nechce cist tech magornych 900 stranek, je to dobra vec, jak si udelat o obsahu i autorove pristupu predstavu.
Na jednu stranu musim uznat, ze pri sve obhajobe ma ve spouste veci pravdu a recenzenti se opravdu nevytahly. Na druhou stranu, pricitam to soku, ktery jim muselo cteni FATALu zpusobit.
Rad bych vedel, co pan Hall v soucasnosti dela...
Na jednu stranu musim uznat, ze pri sve obhajobe ma ve spouste veci pravdu a recenzenti se opravdu nevytahly. Na druhou stranu, pricitam to soku, ktery jim muselo cteni FATALu zpusobit.
Rad bych vedel, co pan Hall v soucasnosti dela...
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: F.A.T.A.L.
Jo, je to tak.onge píše:Na jednu stranu musim uznat, ze pri sve obhajobe ma ve spouste veci pravdu a recenzenti se opravdu nevytahly. Na druhou stranu, pricitam to soku, ktery jim muselo cteni FATALu zpusobit.
Ono hlavně, ten Hallův styl argumentace je taková "absolutní právničina".
Takhle to na mě působilo.
- Všechny stížnosti uvalte na realitu, protože je prostě taková a já podle ní stvořil svůj setting plný násilí, vražd a sexu.
- Všechno je to jen chladná analýza a do své vlastní hry jsem nevložil ani kousek sebe.
- Also, rock je slabý, naopak death / gore metal je hudbou pro skutečné intelektuální uspokojení.
- Skutečnost, že při vysvětlování co je to RPG jsou možnosti 'znásilnění', 'sežrání vnitřností' apod nemá žádnou spojitost s mým vlastním názorem, vkusem, morálkou, ani s mým vlastním způsobem hry.
Mimochodem, totéž platí také pro:
- Všechna ta kvanta pravidel pro sex a znásilnění
- Přes 9000 výskytů slov whore/cunt/bitch/slut/whatever.
- Všechny položky v tabulce magic fumble (které totálně nejsou úchylné, vycházejí z dobové představy o magic fumbles).
- Všechny magické předměty (které totálně nejsou úchylné, vycházejí z dobových představ o magických předmětech).
- Platí to i pro případy, jako je vysvětlování logiky pomocí výroku "všechny služky jsou kurvy a rády kouří".
- (cokoliv jiného by jste mi chtěli vytknout a zapomněli na to)
Where thou'rt cut off upon thy neck, kind brother, the falling of one head lifts up another.
I know this, which I never learnt in schools, the world's divided into knaves and fools.
I know this, which I never learnt in schools, the world's divided into knaves and fools.
Re: F.A.T.A.L.
Ta recenze sice neni úplně férová, ale zato je to děsná sranda.
Zrovna si vytahuju některé vtipnější tabulky náhodných událostí, abych je mohl ve vhodném okamžiku navrhnout k použití při hraní dračáku ;-)
Hmm, na dvacátý level je potřeba půl miliardy expů...
Zrovna si vytahuju některé vtipnější tabulky náhodných událostí, abych je mohl ve vhodném okamžiku navrhnout k použití při hraní dračáku ;-)
Hmm, na dvacátý level je potřeba půl miliardy expů...
Re: F.A.T.A.L.
Ukázková verze RPG trilogie Void - Výcvikový tábor
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Re: F.A.T.A.L.
Děkuju Gedimanovi a Zmokovi, že mne informovali o existenci téhle hry a odkázali na tohle téma.
Zatím jsem jen hrubě pročetl tohle téma. Z toho, že se háže na obvod řitního otvoru a nelze někam strčit předmět, pokud se tam nevejde celý jakožto i další příspěvky mne vedou k přesvědčení, že to bude echt zábavný porno, proti který je Kámasútra jen nudnými obrázky.
RPG porno, WOW!! A detailní, tudíž realistický :D.
Zatím jsem jen hrubě pročetl tohle téma. Z toho, že se háže na obvod řitního otvoru a nelze někam strčit předmět, pokud se tam nevejde celý jakožto i další příspěvky mne vedou k přesvědčení, že to bude echt zábavný porno, proti který je Kámasútra jen nudnými obrázky.
RPG porno, WOW!! A detailní, tudíž realistický :D.
Pro slušný lidi: Do uvolnění schránky mi nepište SZ!
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
- Sadako
- Příspěvky: 5293
- Registrován: 28. 1. 2007, 21:15
- Bydliště: Stadt von Morgen
- Kontaktovat uživatele:
!!! Proč mě tohle tak dlouho míjelo!
Hodlám přečíst celá pravidla a sehnat pár pokusných objektů a zahrát, pokud by se mi to náhodou podařilo, podám report.
Zatím čtu namátkou vybrané pasáže a směju se jak kretén.
To je na podtitul První Trololo* RPG
*Trololo = autor se snažil o veliké dílo, nepodařilo se mu to a on si toho nevšiml.
Hodlám přečíst celá pravidla a sehnat pár pokusných objektů a zahrát, pokud by se mi to náhodou podařilo, podám report.
Zatím čtu namátkou vybrané pasáže a směju se jak kretén.
To je na podtitul První Trololo* RPG
*Trololo = autor se snažil o veliké dílo, nepodařilo se mu to a on si toho nevšiml.
My Lovecraft is full of dreams (and tentacles)!
Re: F.A.T.A.L.
Hlásím se jako dobrovolný pokusný objekt :D. Zrovna s tebou Sadako bych si rád taky něco zahrál.
(Doufám teda, že si to taky představuješ jako fantasy porno :* .)
Jo a navíc je to systém, co ve mně vyvolává unikátní pocity :D, potvrzuje to, že jistí hráči měli v něčem pravdu a já jim neveřil.
Přečtený to zatím celý nemám, ale mám rozdělanou tvorbu jedné postavy, abych si vyzkoušel, jak se to dělá.
(Doufám teda, že si to taky představuješ jako fantasy porno :* .)
Jo a navíc je to systém, co ve mně vyvolává unikátní pocity :D, potvrzuje to, že jistí hráči měli v něčem pravdu a já jim neveřil.
Přečtený to zatím celý nemám, ale mám rozdělanou tvorbu jedné postavy, abych si vyzkoušel, jak se to dělá.
Pro slušný lidi: Do uvolnění schránky mi nepište SZ!
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
Re: F.A.T.A.L.
Neblbněte, utrhne vám to mozek. A pokaždý, když někdo hraje FATAL, tak někde umře koťátko!
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů