Střepy snů - Dojmy z hraní

Střepy snů jsou hra o lidech, kteří mají své sny a velké cíle a na cestě za jejich naplněním prožívají nezapomenutelné příběhy. Budete hrát o jejich úspěších a tragédiích, vaše postavy se budou muset každou chvíli rozhodovat, co je pro ně v životě důležitější.

Moderátor: Erric

Zamčeno
Uživatelský avatar
Shima
Příspěvky: 159
Registrován: 2. 7. 2008, 21:13
Bydliště: Brno přes týden, Havířov o prázdninách & víkendech

Re: Střepy snů - Dojmy z hraní

Příspěvek od Shima » 10. 4. 2010, 23:45

Předem se omlouvám za nehorázně dlouhý příspěvek, ale kdo má zájem, může si počíst jak proběhlo naše (já a ZaZa) první (a druhé) setkání se Střepy Snů :)

Střepy snů se mi doma válí už zhruba od února a zatím nebyl čas se jim moc věnovat, ale tenhle víkend jsme se se ZaZou rozhodli na to vrhnout. V pátek jsme vytáhli pravidla a rozhodli se hrát Vypravěč vs. Hráč, svět stargate a prozkoumávání lodi ztroskotalé v džungli. Znělo to jako hodně dobrý nápad, už při vymýšlení upoutávek jsme se dobře bavili, ale hra se nakonec zvrtla v dlouhé popisy pobíhání po lodi a debaty se šíleným počítačem, který mi neustále tvrdil, že jsem na výletní lodi. Konfliktů bylo málo a jako velká zábava mi to nepřišlo. Myslím, že to bylo hlavně naší neznalostí systému. Proto jsme toho po pár hodinách nechali a rozhodli se že nám chybí komunikace mezi hráči a kooperace.

A tak jsme začali připravovat další hru, tentokrát bez vypravěče (jak je v pravidlech nenápadně zmíněno). Řekli jsme si, že by bylo fajn dát si Hvězdné Války. Začali jsme se rozhodovat, v jakém prostředí (planeta) budeme hrát a o jakou formu zápletky vlastně půjde. Rozhodnutí ne a ne přijít, tak jsme sepsali 5 typů prostředí (poušť, velkoměsto, džungle, ledová planeta, městečko v mírném pásu) a hodili si k6. Padlo velkoměsto, takže to musel být Coruscant :) . O čase příběhu jsme měli taky jasno, ZaZa chtěl droidy obchodní federace, proto jsme se časově zařadili ještě před začátek Klonových válek.

Další na řadě byla zápletka. Bylo nám jasné že půjde o nějaké pronásledování, tak jsme chtěli vraha. Nemohli jsme se dohodnout jak ten zabitý nebožák vlastně umře a tak jsme zvolili stejný systém jako u prostředí, možnosti tentokrát byly Sniper, Podříznutí v temné uličce, Shozen z mrakodrapu, Otrava, Rozřezání světelným mečem (práce Sitha), Uškrcení zákeřnou prostitukou :D, Předávkování drogou a nakonec Rozdrcení v drtiči odpadků (ten obligátní z epizody IV). Na k8 padlo 7, takže předávkování. Já chtěl za každou cenu zapojit drtič, tak jsme se dohodli, že se v něm pokusí gang zbavit důkazů (těla zabitého).

Příběh jsme začali odděleně, abychom se hned zezačátku mohli střídat v rolích Vypravěč-Hráč. ZaZa, jakožto rytíř Jedi jménem Ke ‘Thap dorazil na Coruscant první ve svém kluzáku, vyslán Radou Jediů vyšetřit zmizení Hakana Maktó, velvyslance senátu. Ihned se vydal do velvyslancova apartmánu v nejvyšším patře luxusního hotelu, odkud byl (jak se předpokládalo) unesen. Sami jsme nevěděli jak bude vlastně příběh navazovat, byla ohromá zábava se dohadovat co by mohlo být hned v další scéně a čím víc kulervoucí, tím lepší! :D

Ke ‘Thap v apartmánu okamžitě našel vyražené okno v ložnici, rozházenou postel a všude po podlaze hlínu (tady se skvěle hodil systém střepů, kdy hráč může doplňovat vypravěče, protože jsem měl zrovna trochu blok a nenapadalo mě co tam dát), na to jsem navázal nalezením inhalátoru na nočním stolku a ‘Thap začal sbírat hlínu pro budoucí analýzu. Poté odešel do koupelny a já se rozhodl, že je čas pro první konflikt. Ke ‘Thap zaslechl zvuky křupajícího skla z ložnice. Okamžitě se tam vydal a zahlédl Twi’lečku, přehrabující se v zásuvkách nočního stolku. Pokusil se k ní tiše přiblížit a přiložit jí světelný meč pod krk, což se mi nehodilo do krámu a bodem bolesti jsem jí přidal kumpána, který po něm z okna vypálil. Twi’lka začala utíkat a ‘Thapa nenapadlo nic originálnějšího než hodit světelným mečem, podrazit jí nohy a střelci rozpůlit pušku. To se mu povedlo a střelec začal utíkat na předem připraveném skůtru. Ke ‘Thap se vrhl na záda spadlé gangsterce a konečně jí mohl přiložit meč pod krk.

Při výslechu se málem neovládl a uťal jí hlavu (konflikt jestli zůstane na dobré straně síly + šrám netrpělivost) a dostal z ní informace o tom, kam odvedli velvyslance. Byla to však past. Zavedla ho do uliček poblíž baru Modré Chapadlo, kde ho měli přepadnout její kumpáni (měli jsme na to připravenou upoutávku). A ve chvíli, kdy Jedie oslepil výbuch flashbangu se scéna střihla.

Můj bounty hunter, San Holo ( :>;o) ) chvíli předtím dorazil do města a jako vedlejší postavu měl uvedeného barmana Joea v Modrém Chapadle, kam se hned vydal shánět informace. Popis vnitřku baru jsme si náležitě vychutnali a nejlepší část byla pustit si klasickou SW hudbu Cantina Band (od té chvíle nám už hrál soundtrack SW celou dobu a jen jsme upravovali výběr podle příležitosti). Barman Joe, neustále vytahující a leštící nekonečnou zásobu špinavých skleniček, poskytl Holovi informaci o vrakovišti, kde by mohl najít zmizelého Hakana.

Spokojen vyšel můj lovec odměn z baru zadním vchodem a naskytl se mu pohled na pět chlápků, mlátících vibroobušky nebohého Jedie a jakousi Twi’lku stojící poblíž v poutech. Měl jako vedlejší cíl zlepšit si reputaci a spočítal si, že pomoc Jediovi k tomu nejspíš povede.A tak vyběhl na útočníky, střílejíc z obou blasterů. Dva se mu podařilo sestřelit, ale zcela ho překvapila ta modrá bestie v poutech, která ho srazila ramenem na zem, načež se mu spustil jetpack (šrám selhávající výbava) a chudák Holo odlétl pozadu uličkou do pryč. Vyrušení blastery poskytlo Ke ‘Thapovi příležitost k protiútoku a rozpojil svou světelnou hůl na dva meče a zapnul je dvoum útočníkům do zátylku, zatímco posledního se efektivně zbavil půlením. Pak už jen sledoval jak se torzo překvapeného gaunera odděluje od nohou, padá na zem a odhaluje mu pohled na utíkající Twi’lku.

Bounty hunter mezitím ovládl svůj splašený jetpack a vyrazil uličkou zpátky za gangsterkou. Jedi po ní hodil světelým mečem, ťal jí do stehna a tak se stala snadnou kořistí pro Sana, který ji přistál na zádech. V tu chvíli jsme se mimoherně dohodli, že se z ní pokusíme vypáčit informace o senátorovi (bude mluvit Jedi a bounty hunter mlčet) a buď nám to poví, nebo přijde jisté překvapení… Ke ‘Thap začal mlátit s hlavou Twi’lky o zeď (šrám netrpělivost) a tahat z ní informace o Hakanovi, srazil ji na kolena a přidal se i Holo, který zjistil, že se Jedi zajímá o stejný cíl jako on. Začal ji taky vyslýchat a v tu chvíli Ke ‘Thapa tvrdě zradily jeho smysly (přišel o hodnotu Rychlé reakce a přibral šrám Rozptýlenost), nevšiml si totiž včas ostřelovače na střeše, který přesně mířenou ranou disrupční pušky dezintegroval nebohou zajatkyni. Na zem dopadly jen pouta...

Těsně předtím z ní stihli vytáhnout info o tom, že velvyslanec je na vrakovišti, proto se Holo rozhodl sniperovi utéct, zatímco se ho snažil Ke ‘Thap krýt. To mu sice nevyšlo, snipera nechytil a San se tak dostal první na vrakoviště. Tam zahlédl dva chlápky, jak cpou do zničeného vznášedla tělo ve vaku. Jeden z nich se vydal ke konzoli spouštějící drtič, Holovi tedy nezbylo než ho přesně mířenou ranou zastřelit. Po bleskovém headshotu týpek klesl k zemi a druhý začal utíkat. To zahlédl přicházející Jedi, který se vzápětí schoval mezi krámy kolem. San na něj houkl, že strčili velvyslance do lisu a musí ho zachránit (postavy ještě nevěděly, že je mrtvý). V tu chvíli přiběhlo dalších šest týpků, tři vyběhli naproti Sanovi, který neopatrně seskočil z ochozu a rozběhl se k lisu, další tři spustili konzolí drtič.

Holo opět použil svůj selhávající jetpack (který nečekaně selhal) a vykatapultoval jej přímo na rozbité vznášedlo v drtiči. Přesto při letu ještě stihl postřílet tři z útočníků. Ke ‘Thap skočil mezi zbývající tři gangstery u konzole a rozsekal je na cimprcampr, bohužel i s konzolí. A tak drtič nešel vypnout a Holovi zbývaly jen sekundy, aby mohl dostat Hakana ven. Pytel s ním se jako napotvoru právě zasekl v okně vraku a musel mu na pomoc přiskočit sám Jedi. Ten ho začal vytahovat, ale nebylo dost času a tak si díky snovému bodu San Holo všiml silné tyče, kterou rychle vzpříčil mezi stěny drtiče. To dalo Ke ‘Thapovi dost času na vytáhnutí těla velvyslance a úprk, jenže Holo zůstal uvnitř. A tak se v epickém momentu Jedi natáhl, popadl lovce odměn za ruku a za pomocí Síly ho s mohutným pokřikem vyhodil ven. Těsně za nimi zapadla s ránou ramena drtiče. Chvíli v kleče vydýchávali všechen adrenalin (a my poskakovali na gauči nadšením z té luxusní scény co zrovna proběhla :) ) a pak otevřeli pytel s mrtvolou.

Hakan měl zkroucený obličej v agónii, což hned San poznal jako následek předávkování Jetem (droga ukradená z Falloutu :) ).Jedi namítal že velvyslanec by drogy nikdy nebral, načež mu lovec odměn popsal, že Jet si člověk omylem opravdu vzít nemůže. Poté si vzpomněli na posledního člena bandy, který by se ještě pořád měl schovávat někde kolem (a my dva na to, že by nás mohl dovést ke gangu). Jedi ho lokalizoval mezi hromadou vraků a při pohledu na prchajícího nebožáka už Holovi ruply nervy („Už toho mám kurva dost!!“) a prostřílel mu nohy (šrám cholerické reakce).

Následně jsme pauzli hru a dohadovali se, jak to půjde dál. V ukázkách jsme měli připravené výbuchy vznášedel a pády mezi mrakodrapy. Proto jsme se dohodli, že další stopa bude číňan prodávající nudle v létajícím krámku (ZaZa vykradl Pátý Element :D). Pak jsme dumali nad tím, kde vlastně budou gauneři mít základnu. Prádelna (Jedi Knight II: Jedi Outcast) přišla ZaZovi moc obligátní a tu mě to napadlo. Továrna na Čínské nudle! Když jsme se přestali smát, měli jsme jasno.

Ke ‘Thap vyrazil pro vznášedlo, které ukradl policistům pod nosem (nevšiml si jich díky šrámu rozptýlenost, šlo o konflikt s jeho temnou stránkou). Společně s postřeleným chudákem jsme vyrazili zběsilou jízdou do výšin města, kde se pomalu vznášela polorozpadlá budka s prodavačem nudlí. Jedi s lovcem si vyčíhli nestřežený okamžit a vyrazili si objednat nudle. Po chvíli nezávazného rozhovoru Jedi použil mind trick a vytáhl z číňana (jménem Gizmo Xi Chuang), že prodává Jet. V tu chvíli se nám za patami objevila houkající policie (šli po ukradeném vznášedlu) a číňan ztratil nervy, zabouchl rolety, vyběhl na vrch létajícího krámku a vyrazil s ním raketovým pohonem vpřed.

V následující honičce jsme zkombinovali ZaZův snový bod (náhle jsme prolétali pod kontejnery se špinavým prádlem) a mé střelecké schopnosti (Hodnota Dobrá muška). A tak Holo sestřelil kontejner, který zavalil policisty hromadou prádla. Číňan však unikal dál. Při zběsilém pronásledování mezi mrakodrapy jsme jej dohnali a za jízdy si přehodili pozice řidič-spolujezdec. Jedi vyskočil na šasi vznášedla, kde jej málem sejmul protijedoucí vůz. Tím získal Gizmo zase navrch a Holovi zase jednou ruply nervy. Zvedl ruku, zaměřil zápěstní minirakety a z létajícího krámku se stala létající ohnivá koule, ze které obloukem vylétl doutnající číňan.

Bounty hunter provedl bleskovou otočku do polohy vzhůru nohama a Jedi drapl minivznášedlo (snový bod) a odrazil se od otáčejícího se vznášedla směrem do hlubin za Gizmem. San byl s těmito událostmi poměrně spokojený, až do chvíle, kdy si uvědomil, že na zadním sedadle seděl nepřipoutaný postřelenec. Rozhodl se ho zachránit (cíl zlepšení reputace) a vrhl se se vznášedlem střemhlav dolů.

Jedi mezitím dohnal ve vzduchu číňana a začal se s ním prát. Loket střídal pěst, kopačka koleno a chvíli vyhrávala jedna strana, chvíli zase druhá. Gizmo na Ke ‘Thapa dokonce vytáhl kdovíodkud blaster. Třikrát vystřelil. Jedi jen pokaždé uhnul hlavou a pak mu odhodil zbraň s pomocí Síly. Pak číňana omráčil loktem, chytl kolem pasu a aktivoval vznášedlo (taková hover-tyčka s tlačítkem uprostřed) těsně nad přeplněnou vzdušnou dálnicí.

San Holo, řítící se dolů za ječícím týpkem, šlápl na plyn co to šlo a úspěšně ho předehnal. Nachystal si pozici pro ideální catch, ale padajícího gangstera vychýlila ze směru tlaková vlna kolem projíždějícího vznášedla. Hola nenapadlo nic lepšího než vypnout motor a pustit se za ním volným pádem. Vztlak vzduchu ho ale odnášel ze směru a tak vypálil z plamenometu a dostal se na správný směr, chytil svou kořist a vítězoslavně spustil zapalování. Odpovědí byl typický zvuk nefungujícího motoru (šrám selhávající výbava). Pár vteřin se zběsile řítili prostorem, kolem se jen míhaly okna mrakodrapů. Dálnice i s Ke ‘Thapem a číňanem už byla nebezpečně blízko, když se Sanovi konečně podařilo nastartovat a zastavit těsně před Jediem. Jen s drsným výrazem pronesl „Potřebujete odvoz?“. Jedi se na něj podíval: „To ti to trvalo.“

Naložili nové pasažéry, opět se prohodili u řízení a bounty hunter se jal vyslýchat Gizma. Trochu se mu to vymklo z rukou a málem mu ustřelil palici. Ke ‘Thap mu Silou odhodil zbraň na poslední chvíli a odneslo to jen číňanovo ucho. Ten pak vyklopil umístění základny gangu. Naši hrdinové oba gaunery odevzdali policii (ukradené vznášedlo nechali raději opodál).

Toť dnešní cca šestihodinová hra, u které jsme se skvěle bavili. Zítra plánujem vyrazit do Továrny na Čínské nudle a zastavit výrobu drogy. Po trochu nepovedené první hře Střepů jsme z té druhé neskutečně nadšení a hodláme Střepy vnutit naší dračákové družince :D
- *knock knock!*
- Who's there?
- Roland.
- Roland who? *opens door*
- Roland 'Itiative and his four friends Sneak Attack, Sneak Attack, Sneak Attack, and Sneak Attack!
(vypůjčeno z oots)

Uživatelský avatar
ValMor
Příspěvky: 165
Registrován: 22. 7. 2009, 05:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů - Dojmy z hraní

Příspěvek od ValMor » 11. 4. 2010, 19:59

Super ... bez vypravece bych to taky rad nekdy zkusil :)
Urcite napis jak jsi dopadl s vnucovanim strepu dracakisticke druzine ... u nas to vnucovani nedopadlo uplne idealne.

Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 6837
Registrován: 23. 10. 2005, 00:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů - Dojmy z hraní

Příspěvek od Bajo » 11. 4. 2010, 21:04

Klicem je imho nevnucovat, jinak clovek zacne mit potrebu hajit svuj postoj. Vzdy kdyz jsem nekoho presvedcoval na jiny system, tak se mi ho presvedcit bud nepodarilo a nebo se mi to podarilo, ale bez nadseni, takze ta hra treba stejne nebyla zase tak dobra. Ale kdyz jsem se jen o nejake hre zminoval, ze jsem ji treba i s nekym hral, cim me zaujala a ze se ji chystam hrat znovu, nahle se nasla spousta zajemcu, jestli by se pro ne taky nenaslo misto :>;o)
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Dungeon Crawl Classics
Hraješ? Anotuj! $:)

Uživatelský avatar
Erric
Příspěvky: 1469
Registrován: 17. 10. 2006, 12:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů - Dojmy z hraní

Příspěvek od Erric » 12. 4. 2010, 08:09

:clap: za zapis
a
:clap: za Strepy snu bez vypravece!

Uživatelský avatar
ValMor
Příspěvky: 165
Registrován: 22. 7. 2009, 05:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů - Dojmy z hraní

Příspěvek od ValMor » 12. 4. 2010, 09:15

Bajo píše:Klicem je imho nevnucovat, jinak clovek zacne mit potrebu hajit svuj postoj. Vzdy kdyz jsem nekoho presvedcoval na jiny system, tak se mi ho presvedcit bud nepodarilo a nebo se mi to podarilo, ale bez nadseni, takze ta hra treba stejne nebyla zase tak dobra. Ale kdyz jsem se jen o nejake hre zminoval, ze jsem ji treba i s nekym hral, cim me zaujala a ze se ji chystam hrat znovu, nahle se nasla spousta zajemcu, jestli by se pro ne taky nenaslo misto :>;o)
Tak to bohuzel funguje na mistech kde je dost hracu.... coz funguje jen v par velkych mestech:) U strepu je problem ze vypravec musi byt sto osefovat hru ktera je postavena jinak nez standartni DrD dobrodruzstvi ... a na to potrebuje hrace,kteri mu budou schopni udelal kanonfutr na kterych si tu hru vyzkousi v praxi.U nas byli prvni dve hry zoufale a teprve ted se zacinaji imho herne lepsit a pomalu se zacinaji blizit me predstave jak bych si to ve hre predstavoval :) Posledni hra se zatim rozjizdi zajimave a jestli se mi tema podari udrzet az do finale bude to prvni hra se kterou bych mohl byt spokojen.

Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 6837
Registrován: 23. 10. 2005, 00:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů - Dojmy z hraní

Příspěvek od Bajo » 12. 4. 2010, 12:47

Na druhou stranu se na to muzes divat tak, ze v malych mestech hraci nemaji tolik moznosti vyberu a budou radsi hrat nejake rpg nez zadne (pokud tedy opravdu rpg chteji hrat). Je to jak s tim Batou v Africe, kde nikdo nenosi boty $P
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Dungeon Crawl Classics
Hraješ? Anotuj! $:)

Uživatelský avatar
BasilisK
Příspěvky: 673
Registrován: 28. 8. 2009, 14:51

Re: Střepy snů - Dojmy z hraní

Příspěvek od BasilisK » 12. 4. 2010, 12:57

ValMor píše: Urcite napis jak jsi dopadl s vnucovanim strepu dracakisticke druzine ... u nas to vnucovani nedopadlo uplne idealne.
kdysi jsem premlouval dracakare aby presli na shadowrun : "to je nejaka blbost! troll se samopalem!"
kdysi jsem premlouval dracakare na dracakare-pluskare: "to je nejaka blbost! tam je divny hranicar!"
kdysi jsem premlouval dracakare na AD&D: "to je nejaka blbost, je to vykradeny dracak a navic anglicky!"( :D )
premlouval jsem dracakare na strepy:"to je nejaka blbost, nejsou tu povolani!"( :D )

ted kdyz vidim dracakare, seberu veci a prcham! $D
Life is just a dream on the way to death.

Dobře už bylo

Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 15362
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů - Dojmy z hraní

Příspěvek od Jerson » 12. 4. 2010, 14:01

BasilisK píše:ted kdyz vidim dracakare, seberu veci a prcham! $D
Špatně to děláš, mladý padawane. Máš říct "Jo vyhrajete Dračák ... to Střepy snů nebudou nic pro vás, nemají povolání ani úrovně a hráč musí mít dost nápadů a být aktivní, aby je zvládl."

Uživatelský avatar
ValMor
Příspěvky: 165
Registrován: 22. 7. 2009, 05:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů - Dojmy z hraní

Příspěvek od ValMor » 12. 4. 2010, 18:58

Jerson píše:
BasilisK píše:ted kdyz vidim dracakare, seberu veci a prcham! $D
Špatně to děláš, mladý padawane. Máš říct "Jo vyhrajete Dračák ... to Střepy snů nebudou nic pro vás, nemají povolání ani úrovně a hráč musí mít dost nápadů a být aktivní, aby je zvládl."
Na coz ti vetsina dracakistu rekne ze to fakt neni pro ne ... jak chces hrat neco poradneho kdyz nemas povolani :) A navic ta strasna predstava ze hrac musi byt aktivni jak behem hry tak mimo ni ... to uz primo zavani RP a co je horsiho aktivitou :-)=

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 15362
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů - Dojmy z hraní

Příspěvek od Jerson » 12. 4. 2010, 19:29

Však jo, rovnou se ti vytřídí lidé, kteří chtějí hrát jen Dračák a nic jiného.
Nicméně tohle téma bych opustil, ať nejsme moc OT.

Uživatelský avatar
skew
Příspěvky: 2519
Registrován: 30. 1. 2008, 18:25
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů - Dojmy z hraní

Příspěvek od skew » 13. 4. 2010, 11:47

Shima: kolik jste za těch 6 hodin odehráli konfliktů ?
Where thou'rt cut off upon thy neck, kind brother, the falling of one head lifts up another.

I know this, which I never learnt in schools, the world's divided into knaves and fools.

Uživatelský avatar
Shima
Příspěvky: 159
Registrován: 2. 7. 2008, 21:13
Bydliště: Brno přes týden, Havířov o prázdninách & víkendech

Re: Střepy snů - Dojmy z hraní

Příspěvek od Shima » 14. 4. 2010, 16:58

Jak tak koukám na zápis tak to bylo ve starwars hře okolo 13. Plus mínus jeden.
Ještě jsme hráli v pondělí, ale jen chvíli, na druhou stranu s větším poměrem konfliktů vzhledem k času. Snad se dokopu sem časem připsat co se stalo dál :D
- *knock knock!*
- Who's there?
- Roland.
- Roland who? *opens door*
- Roland 'Itiative and his four friends Sneak Attack, Sneak Attack, Sneak Attack, and Sneak Attack!
(vypůjčeno z oots)

Uživatelský avatar
Almad
Příspěvky: 608
Registrován: 12. 9. 2006, 22:19
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů - Dojmy z hraní

Příspěvek od Almad » 7. 6. 2010, 15:10

Mechanika střepů v akci. Aneb já coby Vypravěč možná neumim tak ždímat kostky, ale umim s nima házet O-)

Obrázek

Uživatelský avatar
skew
Příspěvky: 2519
Registrován: 30. 1. 2008, 18:25
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů - Dojmy z hraní

Příspěvek od skew » 7. 6. 2010, 16:40

Tvoje horní proti hráčovým spodním ?
Where thou'rt cut off upon thy neck, kind brother, the falling of one head lifts up another.

I know this, which I never learnt in schools, the world's divided into knaves and fools.

Uživatelský avatar
BasilisK
Příspěvky: 673
Registrován: 28. 8. 2009, 14:51

Re: Střepy snů - Dojmy z hraní

Příspěvek od BasilisK » 7. 6. 2010, 19:00

Almad píše:Mechanika střepů v akci. Aneb já coby Vypravěč možná neumim tak ždímat kostky, ale umim s nima házet O-)

Obrázek
[joke]hmm... vzdy jsem mel slabost pro nic nerikajici fotky :lol:[/joke]
Life is just a dream on the way to death.

Dobře už bylo

Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)

Zamčeno

Zpět na „Střepy snů“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů