Ecthelion píše:Další poznámka je, že jsem měl při čtení (i pro hru) trochu problém se identifikovat se settingem. Nechytil jsem žádnou atmosféru. Ono je to obecně problém samotného cestování časem že je strašně "mnohobarevné". Ale i tak bych to asi chtělo zabarvit do nějákého žánru. Možná trošku rozpracovat to, co je v těch příbězích neměnné - na jednotce OBIČ (už jméno mají takové obyčejné). Nějáké cool vychtávky - zvyky, vybavení atd.
Zkusím trochu rozepsat, jak to bylo myšleno (neber to prosím jako kritku, ale jenom to co nás napadlo, když se díváme, jak by se hra dala dál dopracovat nebo dodělat).
Každá historická epizoda je úplně jiná a každá hra tak bude úplně jiná. V podstatě je tu málo toho, s čím se mohu identifikovat a co by bylo při každé hře stejné - ona společná "atmosféra" na kterou jsme naráželi.
To by mohla být právě "přítomnost" jednotky OBIČ - tedy šedesátá léta. Už americký císař mě vykolejil, takže nevím, jak ty šedesátá léta pořádně vypadají, ale přimlouval bych se za normální šedesátá. Agenti mohou mít v přítomnosti svůj život, rodinu, příbuzné... bydlí v americkém domku na předměstí (ala americký sen), mají manželku, do práce jezdí nějakou nadupanou károu ála Ford Mustang, Plymouth Barracuda nebo Pontiac GTO.... torchu popsat sídlo jednotky - blonďatá sekretářka s šíleným drdolem vaří kávu, profesora Ehrlichmann si pouští Wagnera tak, že to rezonuje po všech chodbách, Johny Athins u vchodu... jsou šedesátá léta - na záchodech se na desce umyvadla povalují zbytky koksu nebo heroinu, profesorova Wagnera přeřvává Jimi Hendrix, The Who, The Doors nebo Beatles a je tu cítit nasládlá vůně marihuany. Počítač, který počítá časové odchylky je správný sálový (zabírá obrovské sklepení), sestrojený ze stovek elektronek a strkají se do něj děrné štítky...
OBIČ je federální agentura (hráči mohou nafasovat standardní výstroj, předepsaný oblek a výstroj - jaké vybavení mají na misi?), a postavy můžou být takové ty konzervativnější, které se oblékají do obleků a nosí klobouky nebo naopak liberálnější - hippíci, greaseři nebo motorkáři. Pro sebe bych si vzal greasera, který sice nosí histroické kostýmy, jako zbytek týmu, ale nevzdává se své nagelované hlavy (kterou co chvíli češe hřebenem) a kožené bundy, kterou přehodí klidně přes tógu. :>;o)
Dát jim nějaké zázemí a poznámky i mimo historii, aby se vytvořilo ... pozadí... (greaser půjde do baru balit holky a popere se se studenty (nebo to samé se bude snažit udělat ve středověké hospodě), další člen se hádá s manželkou, další může řešit drogovou závislost své sestry...), které postavu určí a nebude se měnit... nevím, možná je to kravina.
