Enemy Gods
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Enemy Gods
Enemy Gods
(anotace)
V této hře se hráči zhostí jak role hrdinů vyrazivších za dobrodružtvím a slávou, tak jejich patronů, bohů, kteří jeví velký zájem o životy smrtelníků. Každý hráč hraje roli jednoho hrdiny a zároveň jednoho boha. Hra má jednoduchý jednotný systém pro řešení konfliktů, do kterého zasahuje přízeň či nepřízeň bohů. Kdykoli hrdina riskuje, hráč se může rozhodnout, jestli se spolehne na vlastní schopnosti, nebo na přízeň bohů. Je ovšem jen na daném bohovi, kolik ze své přízně hrdinovi projeví.
(- anotaci napsal Conlai)
(anotace)
V této hře se hráči zhostí jak role hrdinů vyrazivších za dobrodružtvím a slávou, tak jejich patronů, bohů, kteří jeví velký zájem o životy smrtelníků. Každý hráč hraje roli jednoho hrdiny a zároveň jednoho boha. Hra má jednoduchý jednotný systém pro řešení konfliktů, do kterého zasahuje přízeň či nepřízeň bohů. Kdykoli hrdina riskuje, hráč se může rozhodnout, jestli se spolehne na vlastní schopnosti, nebo na přízeň bohů. Je ovšem jen na daném bohovi, kolik ze své přízně hrdinovi projeví.
(- anotaci napsal Conlai)
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Enemy Gods
Enemy Gods je nějaká speciální, tajná hra, o které se nesmí vědět, nebo co? Snažil jsem se na ní něco najít na internetu, ale kromě povrchních upoutávkej jsem nezjistil nic. Dokonce jsem nenašel ani jednu recenzi, a to je na pováženou. (Peekayi, ber to jako hozenou rukavici)
Mám dotazy, prosím:
Jaký je setting? Můj soukromý tip je "generické fantasy", ale nejsem si jistý. Vím, že se v tom dají hrát třeba řečtí bohové, ale ta hra je implicitně generická, že?
Zaslechl jsem něco o nějakém systému pro tvorbu vlastních bohů. To bylo tady, nebo to je odjinud?
Uvažoval jsem o klíčových slovech "kompetitivní" a "intriky" a "příběhové pravomoce hráčů", ale vzhledem k tomu, že jsem nečel ani rezenci, tak nevím, jestli k této hře doopravdy sednou.
Mám dotazy, prosím:
Jaký je setting? Můj soukromý tip je "generické fantasy", ale nejsem si jistý. Vím, že se v tom dají hrát třeba řečtí bohové, ale ta hra je implicitně generická, že?
Zaslechl jsem něco o nějakém systému pro tvorbu vlastních bohů. To bylo tady, nebo to je odjinud?
Uvažoval jsem o klíčových slovech "kompetitivní" a "intriky" a "příběhové pravomoce hráčů", ale vzhledem k tomu, že jsem nečel ani rezenci, tak nevím, jestli k této hře doopravdy sednou.
- Conlai
- Správce rozbitých snů; Moderátor
- Příspěvky: 2399
- Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Enemy Gods
Enemy Gods jsou jednou z "malých"* her od Johna Wicka. Pokud vím, nejsou moc rozšíření a nemají ani recenzi na rpg.net. Já jsem s touto hrou přišel do kontaktu přes Peekaye a byla mi předhozena v řecké mutaci. Super zábava.
Po nějaké době jsem si pravidla i přečetl a zjistil jsem, že hra je silně Sword and Sorcery, s ukázkovými bohy, kteří tento dojem potvrzují. Je ovšem možné vytvořit si vlastní bohy, což je otázka na několik minut. V pravidlech není popsaný setting, ale právě jen těch několik ukázkových bohů. Hra je jinak velmi jednoduchá a pravidla krátká.
Jo a je to John Wick, tekže je to zajímavé i jen číst. Některé postřehy, třeba jím popsaná stadia vývoje mytického hrdiny, jsou opravdu parádní.
* Tj. malých oproti většín projektům jako L5R, 7th Sea nebo Houses of the Blooded.
Po nějaké době jsem si pravidla i přečetl a zjistil jsem, že hra je silně Sword and Sorcery, s ukázkovými bohy, kteří tento dojem potvrzují. Je ovšem možné vytvořit si vlastní bohy, což je otázka na několik minut. V pravidlech není popsaný setting, ale právě jen těch několik ukázkových bohů. Hra je jinak velmi jednoduchá a pravidla krátká.
Jo a je to John Wick, tekže je to zajímavé i jen číst. Některé postřehy, třeba jím popsaná stadia vývoje mytického hrdiny, jsou opravdu parádní.
* Tj. malých oproti většín projektům jako L5R, 7th Sea nebo Houses of the Blooded.
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Enemy Gods
EG patri k mojim srdcovkam, ale stale to nemam pri hre dostatocne uchopene na to, aby som vedel napisat poriadnu recenziu. Mohol by som do nej napisat iba svoje uvahy na temu, ako by sa to asi malo hrat... ktore sa zatial s kazdym pokusom dost dramaticky zmenili Chcel by som v tom zahrat nejaku dlhsiu hru, kedze je to na to podla mna stavane, a zatial som robil iba (pseudo-)jednorazovky... mozno potom.Markus píše:Dokonce jsem nenašel ani jednu recenzi, a to je na pováženou. (Peekayi, ber to jako hozenou rukavici)
Z mechanickeho hladiska je bezsettingova, ak nepocitas constraint, ze to musi byt nejaky mytologicky system s polyteistickym pantheonom (aj ked, uz som zvazoval aj, ako v tom hrat dualisticku verziu krestanstva, a je to mensi problem ako by sa mohlo zdat ). Appendix 1 obsahuje vzorovy pantheon, s ktorym mozes, ale nemusis hrat. Appendix 2 obsahuje popis sveta (rannu verziu Venov z HotB), Appendix 3 zle bozstva (Fell Gods), a Appendix 4 kratku pomoc pri tvorbe vlastneho pantheonu.Markus píše: Jaký je setting? Můj soukromý tip je "generické fantasy", ale nejsem si jistý. Vím, že se v tom dají hrát třeba řečtí bohové, ale ta hra je implicitně generická, že?
"System" je silne slovo. Nejde o ziadny GodPoint-Buy ani nic podobneho. Skor je to kratka kapitolka o filozofickych principoch, ktore su spolocne pre jednotlive pantheony sveta.Markus píše: Zaslechl jsem něco o nějakém systému pro tvorbu vlastních bohů. To bylo tady, nebo to je odjinud?
Pribehove pravomoci urcite ano, ten zvysok...that's kinda my problem with this whole thing. Ano, tieto keywordy vedia ku hre dokonale sediet... alebo aj mozu byt uplne mimo. Da sa to totiz hrat hodne vselijako, a autor ti v tomto moc neporadi. Je to ten typicky Wickovsky pristup "tu mate hru, hrajte ju ako vam to vyhovuje!".Markus píše: Uvažoval jsem o klíčových slovech "kompetitivní" a "intriky" a "příběhové pravomoce hráčů", ale vzhledem k tomu, že jsem nečel ani rezenci, tak nevím, jestli k této hře doopravdy sednou.
Skusal som to hrat ako v podstate klasiku, so silnou GM kontrolou (ja ako Zeus som zadelil ostatnym bohom ulohu, ktoru bolo treba splnit, a odtial sa islo dalej). Tiez som to skusal tak, ze mojou ulohou ako GMa je iba hrat NPG (non-player gods ) a interagovat s hracskymi, pricom som bol cisto reaktivny.
Ani jedno z toho nebolo zle, ale vzdy som mal dojem, ze mi tam nieco chyba. Neviem to celkom presne identifikovat a mam podozrenie, ze aby sa mi to podarilo, potrebujem onu dlhsiu hru.
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Re: Enemy Gods
EG som hral s PKom ako zaciatok dvojsessionovej kampane v greckom panteone a podobne ako on som mal pocit, ze nieco tomu chyba. Len som nevedel identifikovat, co to je.
Po prvej sessione som mal strasny chaos v tej (v podstate genialnej) myslienke, ze
a) hrac ma svojho hrdinu, ktory ma svoje ciele (zrejme klasicky anticky hrdina, ktory spaja výšavy kalokagathie s výšavami svojho ega)
b) hrac ma svojho boha, ktory ma svoje ciele (pamatame si prieky a intrigy olympskych bohov).
c) hrdina ma svojho boha, ktoreho hra iny hrac.
Hra sa u nas tak posuvala medzi dvoma rovinami. V hrdinskej rovine PK zadelil velmi elegantne nejaky "quest" (kazdemu hrdinovi sa zjavil jeho boh, ktory mu naznacil, ze ma ist do mesta Miletu), ktory sa hrdinovia snazili plnit.
V olympskej rovine intrigovali bozstva, spajali sa, podporovali svojich hrdinov v tomto "queste", pripadne tomu branili. (Daju sa, myslim, navymyslat vsakovake "questy" zalozene na dilemach, ktore potesia dve bozstva, ale dalsie tri rozzuria.)
Moj zmatok spocival v prepinani sa medzi tymi vrstvami, v uvedomovani si, ze ja ako bozstvo mam hrdinu, ktoreho hra iny hrac a ze ja ako hrdina mam bozstvo, ktoreho hra uplne iny hrac. Ale myslim, ze na to sa da casom zvyknut.
My sme vyuzivalo to, ze (ak si pamatam) v mechanikach priamo je zahrnuta podpora hrdinu svojim bozstvom (hrdina moze bozstvo uprosit, pripadne slubit nieco vymenou za zetony). Takze klasicky anticky zaner tym moze dostat gule, kedze bohovia svojimi zasahmi mozu bud ulahcovat alebo komplikovat situaciu. A kedze bozstva hraju hraci, o zabavu je postarane.
Ad system: ja som mal z neznameho dovodu pocit, ze to je nejaky megazlozity system Dovodom bude asi to, ze nas PK od neho odtienil, plus sme sa za tie dva sessiony nedostali k vsetkym jeho aspektom.
Po prvej sessione som mal strasny chaos v tej (v podstate genialnej) myslienke, ze
a) hrac ma svojho hrdinu, ktory ma svoje ciele (zrejme klasicky anticky hrdina, ktory spaja výšavy kalokagathie s výšavami svojho ega)
b) hrac ma svojho boha, ktory ma svoje ciele (pamatame si prieky a intrigy olympskych bohov).
c) hrdina ma svojho boha, ktoreho hra iny hrac.
Hra sa u nas tak posuvala medzi dvoma rovinami. V hrdinskej rovine PK zadelil velmi elegantne nejaky "quest" (kazdemu hrdinovi sa zjavil jeho boh, ktory mu naznacil, ze ma ist do mesta Miletu), ktory sa hrdinovia snazili plnit.
V olympskej rovine intrigovali bozstva, spajali sa, podporovali svojich hrdinov v tomto "queste", pripadne tomu branili. (Daju sa, myslim, navymyslat vsakovake "questy" zalozene na dilemach, ktore potesia dve bozstva, ale dalsie tri rozzuria.)
Moj zmatok spocival v prepinani sa medzi tymi vrstvami, v uvedomovani si, ze ja ako bozstvo mam hrdinu, ktoreho hra iny hrac a ze ja ako hrdina mam bozstvo, ktoreho hra uplne iny hrac. Ale myslim, ze na to sa da casom zvyknut.
My sme vyuzivalo to, ze (ak si pamatam) v mechanikach priamo je zahrnuta podpora hrdinu svojim bozstvom (hrdina moze bozstvo uprosit, pripadne slubit nieco vymenou za zetony). Takze klasicky anticky zaner tym moze dostat gule, kedze bohovia svojimi zasahmi mozu bud ulahcovat alebo komplikovat situaciu. A kedze bozstva hraju hraci, o zabavu je postarane.
Ad system: ja som mal z neznameho dovodu pocit, ze to je nejaky megazlozity system Dovodom bude asi to, ze nas PK od neho odtienil, plus sme sa za tie dva sessiony nedostali k vsetkym jeho aspektom.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
- Conlai
- Správce rozbitých snů; Moderátor
- Příspěvky: 2399
- Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Enemy Gods
Jo jo, když jsem to hrál s PK tak jsem měl taky pocit, že jsme trochu odstíněni od pravidel "for our own good". A od PK jsem měl ještě z jeho návštěvy v Brně docela masivní seznam rule fixů, které považoval za nutné, aby se hra dala hrát (kdo zná PK a jeho analytický přístup k pravidlům a jejich implementaci, ví).
Wick totiž ve svých hrách často nechává různé "loose ends", takže si systém lze vyložit a uchopit různě. Peekayovi například pokud vím nesedl už navržený panteon a upravil si EG pro řecké mýty a legendy. Když jsem potom EG četl, tak jsem celkem čuměl, že to není o Řecích implicitně... Mě se třeba Shanri a jeho bohové líbí, SnS je můj oblíbený žánr.
Ad setting: Moje verze Enemy Gods obsahuje velmi lehce načrtnutý setting jménem Shanri... jedná se o prototyp Shanri z Houses of Blooded. Je to svět v prehistorické době, kdy existovala nepředstavitelná a tajemná království, o kterých se nám nezachovaly žádné záznamy či památky (jinými slovy - Hyborie hadr).
Wick totiž ve svých hrách často nechává různé "loose ends", takže si systém lze vyložit a uchopit různě. Peekayovi například pokud vím nesedl už navržený panteon a upravil si EG pro řecké mýty a legendy. Když jsem potom EG četl, tak jsem celkem čuměl, že to není o Řecích implicitně... Mě se třeba Shanri a jeho bohové líbí, SnS je můj oblíbený žánr.
Ad setting: Moje verze Enemy Gods obsahuje velmi lehce načrtnutý setting jménem Shanri... jedná se o prototyp Shanri z Houses of Blooded. Je to svět v prehistorické době, kdy existovala nepředstavitelná a tajemná království, o kterých se nám nezachovaly žádné záznamy či památky (jinými slovy - Hyborie hadr).
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Enemy Gods
Z mojej strany to nebolo ani tak o tom, ze by mi "povodni bohovia nesadli", ako skor o tom, ze ked robim one-shot ktory zacina o 22.00, radsej pouzijem mytologiu, ktoru v nasich zemepisnych sirkach kazdy aspon zbezne pozna
A neviem, co mate s tym odtienenim od systemu... tie tri pravidla co to ma som vam vysvetlil, a viac tam toho velmi nie je
A neviem, co mate s tym odtienenim od systemu... tie tri pravidla co to ma som vam vysvetlil, a viac tam toho velmi nie je
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Re: Enemy Gods
Mne sa EG spaja s greckym panteonom natolko, ze keby som to nebodaj hral s niekym inym, nerozmyslam o ziadnom inom.
Ja nekritizujem Len som mal pocit, ze tam tych pravidiel je viac a ono ich tam asi fakt viac nie je! Asi niekde nastalo nedorozumenie. (My sme tusim nepouzili vsetky, ak si dobre pamatam.)A neviem, co mate s tym odtienenim od systemu... tie tri pravidla co to ma som vam vysvetlil, a viac tam toho velmi nie je
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
- Bifi
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7484
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Re: Enemy Gods
Mňa EG doteraz tematicky veľmi nezaujali (jediný kontakt som mal cez Peekaya a videl som nejaké kúsky ich sedení v gréckych mýtoch). Keď ich ale pred pár dňami prečítal Conlai a vypichol tú SnS rovinu a dal mi prečítať príklady bohov, skoro som padol na zadok. Hovorím si: "Kúrnik, však to má gule!"
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Re: Enemy Gods
Ako je to zaujimave , ale podobne ako Alef ma to nejak nechytilo. Nieco mi tam vadilo a necitil som sa moc dobre. Ci to je tymi tromi rovinami (hrdina, medzibozske machinacie, vztah boh -hrdina ineho hraca) ze som sa do toho nevedel dostat. Je pravda ze vtedy som s neklasickymi hrami mal malo skusenosti takze som mohol byt zmeteny.
Asi si to precitam a ked nabuduce bude PK pozerat psickovksymi ocami (respektive frflat ze to nechceme hrat) nech mu spravime s EG radost tak skusim.
Asi si to precitam a ked nabuduce bude PK pozerat psickovksymi ocami (respektive frflat ze to nechceme hrat) nech mu spravime s EG radost tak skusim.
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Enemy Gods
Frasa... teraz je to zasa vsetko moja vina? Dva roky tu whinujem, ze neviem ako to poriadne uchopit a nech si to precitate. Hajzli.
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Conlai
- Správce rozbitých snů; Moderátor
- Příspěvky: 2399
- Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Enemy Gods
U Johna Wicka je holt čtení pravidel polovinou zážitku, už jen proto, jakým stylem píše. Než jsem od něj znal vůbec nějaké hry, děsně jsem žral jeho sérii článků Play Dirty v SJG časopise Pyramid. O tohle se potom člověk při "ukázkové hře" ochudí.
Mě například na EG přijde super, jak je popsaná geneze mytického hrdiny podle Campbella nebo příklady bohů a jejich specialit (které, jak PK podotknul, je někomu, kdo to nečetl, těžké představit).
Například tvorba konceptu hrdiny probíhá tak, že vymyslíte, jak prošel čtyřmi stadii vývoje hrdiny a co si z nich odnesl. Ta stadia jsou: Narození a dětství (co jej předurčuje k jeho osudu? má božský původ? ztratil své rodné rodiče, které později nalezne?), Volání dobrodružství (co hrdinu přinutilo opustit domov a co nalezl, když vše nechal za sebou?), Pustiny a proměna (co se hrdina v Pustinách naučil? kdo byl jeho mentorem? jaká byla jeho nejdůležitější lekce? jak jej tyto zážitky změnily?) a konečně Podsvětí a netvor (co bylo hrdinovým "drakem? co to pro tebe znamená? co z jeho poražení získal?). Názvy jsou samozřejmě abstraktní a jejich význam je myslím celkem jasný, v pravidlech je potom ještě více rozvedený.
Mě se na tomto přístupu líbí, že hrdina není lvl 1. wimp a navíc je to vyjádřene i něčím jiným, něž power levelem... má prostě nějaké pozadí.
Peekay: Meh, ta řecká hra byla velmi kewl, jen škoda, že jsme hráli tak krátce. Zpětně jsem měl potom spíš pocit, že přišly ke slovu víc techniky, které sis pro ten žánr vyvinul, než samotná pravidla. Takže to bylo super, ale o Enemy Gods jsem si až tak velkou představu neudělal, hru jsem potom hodnotil spíš tím, jak má PK v malíku klasickou mytologii. Proto možná ten pocit odstínění od pravidel.
Mě například na EG přijde super, jak je popsaná geneze mytického hrdiny podle Campbella nebo příklady bohů a jejich specialit (které, jak PK podotknul, je někomu, kdo to nečetl, těžké představit).
Například tvorba konceptu hrdiny probíhá tak, že vymyslíte, jak prošel čtyřmi stadii vývoje hrdiny a co si z nich odnesl. Ta stadia jsou: Narození a dětství (co jej předurčuje k jeho osudu? má božský původ? ztratil své rodné rodiče, které později nalezne?), Volání dobrodružství (co hrdinu přinutilo opustit domov a co nalezl, když vše nechal za sebou?), Pustiny a proměna (co se hrdina v Pustinách naučil? kdo byl jeho mentorem? jaká byla jeho nejdůležitější lekce? jak jej tyto zážitky změnily?) a konečně Podsvětí a netvor (co bylo hrdinovým "drakem? co to pro tebe znamená? co z jeho poražení získal?). Názvy jsou samozřejmě abstraktní a jejich význam je myslím celkem jasný, v pravidlech je potom ještě více rozvedený.
Mě se na tomto přístupu líbí, že hrdina není lvl 1. wimp a navíc je to vyjádřene i něčím jiným, něž power levelem... má prostě nějaké pozadí.
Peekay: Meh, ta řecká hra byla velmi kewl, jen škoda, že jsme hráli tak krátce. Zpětně jsem měl potom spíš pocit, že přišly ke slovu víc techniky, které sis pro ten žánr vyvinul, než samotná pravidla. Takže to bylo super, ale o Enemy Gods jsem si až tak velkou představu neudělal, hru jsem potom hodnotil spíš tím, jak má PK v malíku klasickou mytologii. Proto možná ten pocit odstínění od pravidel.
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Enemy Gods
Co keby si spravil na Slezine EG s defaultnym pantheonom? S tym, ze vsetci zucastneni si ho dopredu povinne nastuduju?
Bol by som velmi zvedavy, ako to pojmes - minimalne si myslim, ze byu mi to pomohlo zodpovedat si niektore otazky
(inymi slovami, hlasim sa ako hrac)
Bol by som velmi zvedavy, ako to pojmes - minimalne si myslim, ze byu mi to pomohlo zodpovedat si niektore otazky
(inymi slovami, hlasim sa ako hrac)
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Re: Enemy Gods
Nuz tak to je podstatne viac nez ... spravte si greckeho hrdinuConlai píše:Například tvorba konceptu hrdiny probíhá tak...
No offense PK. Jasne ze rozoberat cely koncept hrdiny trva dlho a s nasim obmedzenym casom treba aj hrat a nielen tvorit postavy
V kazdom pripade by mi to zrejme pomohlo lepsie uchopit moju postavu (ktora predsalen nebola nic moc)
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Enemy Gods
None taken. Ja som v skutocnosti tymi stadiami tvorby hrdinu aj prechadzal - v tej hre s Conlaiom urcite (presne si spominam, co niektori hraci odpovedali na jednotlive fazy), a myslim ze aj v tej druhej hre som to robil (toto moze povedat Lev, Alef ci trebars Corvus). Problem je samozrejme ten, ze ty (Aljen) si sa zapajal do hry az neskor... a tam zial nebol priestor to siahodlho rozoberat.Aljen píše: Nuz tak to je podstatne viac nez ... spravte si greckeho hrdinu
No offense PK. Jasne ze rozoberat cely koncept hrdiny trva dlho a s nasim obmedzenym casom treba aj hrat a nielen tvorit postavy
Ved pozri, nie je problem - dostanes knizku, precitas si
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů