ROBOT/ANDROID/KYBORG

Obecné diskuze nezávislé na herním systému či světě. Metody hraní, tvorba příběhů a postav, ale třeba i náhodné nápady pro fantasy a všelijaká jiná obecná témata.
Uživatelský avatar
Fritzs
Příspěvky: 5480
Registrován: 9. 5. 2005, 20:47
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fritzs » 15. 5. 2007, 16:58

Pieta: Budou trpět existenciální krizí... stará dobrá otázka: "Jsem ještě vůbec člověk...? Co to znamená být člověk...?" kerá se s kyborgy táhne už od Frankenstaina a Čaroděje ze země Oz...
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.

-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!

Uživatelský avatar
ilgir
pěšák
Příspěvky: 8818
Registrován: 22. 1. 2007, 13:48
Bydliště: nejkrásnější město světa

Příspěvek od ilgir » 15. 5. 2007, 17:10

A k Zaklínačovi :wink:.
Nepoužívat nebo vrátit!
DrD II: Hry Mocných

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 17682
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson » 16. 5. 2007, 09:12

Markus píše:v čem se postava androida/kyborga/robota liší od normální lidské postavy?

OK, schopnosti a fyziologické vlastnosti, ale to mě osobně příliš netankuje, protože mi to o moc zajímavější příběh nevytvoří.

Tak v čem je jiná? Proč hrát kyborgy a ne lidi? V čem to udělá hru zajímavější, příběh zvláštnější? Nějaké zajímavé sociální interakce třeba?
Nelidský přístup při řešení situací, ale i v běžném rozhovoru. Ať jde třeba o přístup "stál mi v cestě, měl jsem v ruce nabitou zbraň a její použití vyžadovalo nejméně energie, které jsem měl nedostatek" nebo třeba "sex? Emocionální a fyzické uspokojení? Druhá varianta nepřichází v úvahu, ale jisté potenciály vnímám jako uspokojivé - nicméně jsem ho ještě nezkoušel, takže jsem podle vašeho označení ´panna´..." A tak dál.

Nevím jak ostatním, ale mě se docela dobře vymýšlí reakce odlišné od lidských, které vycházejí z nějakého "naprogramovaného" přístupu.

Argonantus
.
Příspěvky: 16598
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Příspěvek od Argonantus » 16. 5. 2007, 09:19

Jerson/Markus:

Ta scéna s nabitou zbraní je Terminátor; koupil brokovnici, a přišlo mu rychlejší prodavače zastřelit, než zaplatit. Stejně jako za začátku odkrouhl pár zoufalců, protože potřeboval šaty.

Terminátor byl fascinující tím, jak se důsledně pohyboval na hraně mezi člověkem a strojem; jeho uvažování bylo v přísné linii jeho úkolu, nic jiného vlastně vůbec neřešil, a přesto co chvíli se člověk přistihl, že uvažoval o "něm" jako osobě.

Pojetí "co nejrychleji a nejlogičtěji k cíli", s naprostým vynecháním čehokoli lidského (pravidel, ohledů, pocitů a tak) je podle mne lákavé i dnes.

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 17682
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson » 16. 5. 2007, 12:09

Něco takového jsem měl namysli - Terminátor je asi nejjednodušší inteligence, kterou lze ještě vcelku zajímavě podat. Možná i Asimovovi roboti vyšších generací by šli také tak hrát, někteří jsou dosti lidští. I když tři zákony robotiky by je asi dost omezovaly (zase by bylo zajímavé sledovat, jak si s tím hráč poradí, a v nějakém vhodném systému by to nemuselo být až tak těžké - třeba ve FATE)

Odpovědět

Zpět na „O hraní obecně“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti