ROBOT/ANDROID/KYBORG
Pieta: Budou trpět existenciální krizí... stará dobrá otázka: "Jsem ještě vůbec člověk...? Co to znamená být člověk...?" kerá se s kyborgy táhne už od Frankenstaina a Čaroděje ze země Oz...
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Nelidský přístup při řešení situací, ale i v běžném rozhovoru. Ať jde třeba o přístup "stál mi v cestě, měl jsem v ruce nabitou zbraň a její použití vyžadovalo nejméně energie, které jsem měl nedostatek" nebo třeba "sex? Emocionální a fyzické uspokojení? Druhá varianta nepřichází v úvahu, ale jisté potenciály vnímám jako uspokojivé - nicméně jsem ho ještě nezkoušel, takže jsem podle vašeho označení ´panna´..." A tak dál.Markus píše:v čem se postava androida/kyborga/robota liší od normální lidské postavy?
OK, schopnosti a fyziologické vlastnosti, ale to mě osobně příliš netankuje, protože mi to o moc zajímavější příběh nevytvoří.
Tak v čem je jiná? Proč hrát kyborgy a ne lidi? V čem to udělá hru zajímavější, příběh zvláštnější? Nějaké zajímavé sociální interakce třeba?
Nevím jak ostatním, ale mě se docela dobře vymýšlí reakce odlišné od lidských, které vycházejí z nějakého "naprogramovaného" přístupu.
hraju: Ω Projekt Omega
-
- .
- Příspěvky: 18102
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
Jerson/Markus:
Ta scéna s nabitou zbraní je Terminátor; koupil brokovnici, a přišlo mu rychlejší prodavače zastřelit, než zaplatit. Stejně jako za začátku odkrouhl pár zoufalců, protože potřeboval šaty.
Terminátor byl fascinující tím, jak se důsledně pohyboval na hraně mezi člověkem a strojem; jeho uvažování bylo v přísné linii jeho úkolu, nic jiného vlastně vůbec neřešil, a přesto co chvíli se člověk přistihl, že uvažoval o "něm" jako osobě.
Pojetí "co nejrychleji a nejlogičtěji k cíli", s naprostým vynecháním čehokoli lidského (pravidel, ohledů, pocitů a tak) je podle mne lákavé i dnes.
Ta scéna s nabitou zbraní je Terminátor; koupil brokovnici, a přišlo mu rychlejší prodavače zastřelit, než zaplatit. Stejně jako za začátku odkrouhl pár zoufalců, protože potřeboval šaty.
Terminátor byl fascinující tím, jak se důsledně pohyboval na hraně mezi člověkem a strojem; jeho uvažování bylo v přísné linii jeho úkolu, nic jiného vlastně vůbec neřešil, a přesto co chvíli se člověk přistihl, že uvažoval o "něm" jako osobě.
Pojetí "co nejrychleji a nejlogičtěji k cíli", s naprostým vynecháním čehokoli lidského (pravidel, ohledů, pocitů a tak) je podle mne lákavé i dnes.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Něco takového jsem měl namysli - Terminátor je asi nejjednodušší inteligence, kterou lze ještě vcelku zajímavě podat. Možná i Asimovovi roboti vyšších generací by šli také tak hrát, někteří jsou dosti lidští. I když tři zákony robotiky by je asi dost omezovaly (zase by bylo zajímavé sledovat, jak si s tím hráč poradí, a v nějakém vhodném systému by to nemuselo být až tak těžké - třeba ve FATE)
hraju: Ω Projekt Omega
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host