Auta

Diskuze na neherní témata.

Moderátor: Faskal

Odpovědět
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Auta

Příspěvek od Sosacek »

vyznate se nekdo v autech?
But nobody came.
Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 5466
Registrován: 2. 10. 2006, 21:04

Příspěvek od Naoki »

to jsou ty ty krabice se čtyřmy koly co hrozně vrčí a při vysoké rychlosti jsou méně nebezpečné než při nízké
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Uživatelský avatar
Ebon Hand
Temný paladin
Příspěvky: 1806
Registrován: 13. 5. 2003, 15:07
Bydliště: Čertův příbytek

Příspěvek od Ebon Hand »

Částečně, mé názory jsou subjektivní..
(Objektivní názor na auta neexistuje..)
A je kocour v troubě!
Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peekay »

Kupujes? Predavas? Zvazujes kradez?
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Argonantus
.
Příspěvky: 18085
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Příspěvek od Argonantus »

Jo, má pravdu; Sosáčku, radši se zeptej, co vlastně chceš vědět; třeba budeme dál.... takto zní odpověď "ne", ale nevím, jestli jsi to chtěl slyšet...
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

budu asistovat pri koupi, hm.

(ale s tou kradezi to neni spatny napad)

ma smysl porizovat neco s 50 kW motorem? jak velky je rozdil se 70kW? jsou nejaky jiny parametry na ktery si dat pozor?
But nobody came.
Uživatelský avatar
Joe
Fórový šašek; Moderátor
Příspěvky: 4705
Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Joe »

hmmmm, siroka tema...

50 - 70 kW si myslim nie je ziadny velky rozdiel. Pri oboch autach sa budes pomalsie rozbiehat a pomalsie predbiehat - rozumej, bude to viac "dychcat" 8) a na pedal mozes slapat kolko chces.

A samozrejme by som si dal pozor na originalnost auta (co pri novom nehrozi). Potom uz len doplnkova vybava a jej cena (ak nie je sucastou zakladnej vybavy) a tak...
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ... :roll:
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

nojo.

vtip je v tom, ze dvoulitry kolem 250kkc nerostou na stromech.
But nobody came.
Argonantus
.
Příspěvky: 18085
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Příspěvek od Argonantus »

Sosáček:

Do toho bych asi nešel.
Koně (potažmo Kw) mají smysl jen v poměru k velikosti auta; malé auto na způsob Felicie je i s 50 kW celkem v pohodě, silnější je samozřejmě lepší.
Většinou lidi zajímá spotřeba, velikost kufru, jízdní vlastnosti, bezpečnost - zkrátka plno věcí.

Nakonec si koupí Golfa, protože byl tak hezky červený...

Dvoulitry kolem 250.000 rostou na stromech, respektive jsou běžně k mání, když jsou mírně jeté. Což je ještě daleko větší věda kupovat. Ale já jsem si nikdy nové auto nekoupil a není pravděpodobné, že bych to udělal.
Uživatelský avatar
Ebon Hand
Temný paladin
Příspěvky: 1806
Registrován: 13. 5. 2003, 15:07
Bydliště: Čertův příbytek

Příspěvek od Ebon Hand »

70kW je skoro o polovinu silnější než 50kW.
Pokud je to pro babičku, je to jedno, stejně s tím bude jezdit čtyřicet..
Já si slabá auta už nepořizuji, sice mají příznivé povinné ručení, ale když v tom sedí víc než jeden, tak to nejede a o bezpečném předjetí na okresce nemůže být ani řeč, protože na to potřebuješ třista metrů.
Pokud jezdíš, tak je důležitá výbava, lepší sedět v pohodlí, než na lavici z kostela. Zase čím složitější, tím dřív se to podělá..
Převodovka automat vs. manuál. Z mého pohledu mám radši manuál protože s tím blbnu, ženským asi bude příjemnější automat, je snažší na rozjezd. Pozor auto s automatickou převodovkou se nesmí tahat, oddělá se tím ta převodovka. Všechny rychlosti musejí jít zařadit s rozumnou námahou, pokud některá nejde, bude to časem jen horší.
Přední náhon je umírněnější než zadní, ale je s ním taky míň zábavy.. Doporučuji auto projet, říznout zatáčky na obě strany alespoň v padesáti, pokud se neozývá nic podezřelého je to ok, pokud pravidelné klepání, je hotový kulový čep, pokud nepravidelně je v prdeli závěs. A taky to rozjet a pořádně dupnout na bzdu, auto musí brzdit a jet pořád rovně, jestli se stáčí na nějakou stranu, tak na druhé straně nefungují brzdy.
Podívej se na spodek zda není zrezlý, hlavně výfuk, prahy a podběhy.
A taky se podívej zevnitř na stěny kufru, haubnu a sloupky, zda nejsou někde zprohýbané, nebo jinak zdeformované to je jasná stopa bouračky, kdy opravě moc nedali..

Psáno pro případ koupě jetého vozu..
A je kocour v troubě!
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Ja vim ze 70 kW je vic nez 50 kW. ale nejsem si jisty jaky je v tom, dejme tomu u necelou tunu vaziciho sedanu prakticky rozdil. a uz vubec nevim jak poznat jestli nejaky auto sedi na silnici a tak.

on a sice note, k cemu je tocivy moment? nekdo mi rikal ze kolem otacek kdy mam nejvetsi tocivy moment predjizdet, ale co to znamena?

(zacinam delat autoskolu pristi tyden, tak ohleduplne prosim :) )
But nobody came.
Uživatelský avatar
Ebon Hand
Temný paladin
Příspěvky: 1806
Registrován: 13. 5. 2003, 15:07
Bydliště: Čertův příbytek

Příspěvek od Ebon Hand »

Krouťák je okamžik, kdy je v poměru k otáčkám motoru největší kroutící moment na hřídeli. To znamená, kdy je motor nejsilnější. U dieselů je největší při nízkých otáčkách u benzinu ve vysokých. Což ukazuje druhou věc, aby si dostal maximální výkon z benzinu, musíš ho vytočit, což má vliv na spotřebu, u dieselu dostáváš nejlepší výkon při nižších otáčkách, což je výhodné při delší cestě, že jedeš na vyšší rychlost na malé otáčky.
Čím vyšší číslo, tím lepší.
A je kocour v troubě!
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

no. takze s necim co vazi 950 kg, a ma 70 kW a 127 Nm (newtonmetru? coe to za divnou jednotku? tocivej moment se da predjizdet, nebo je? :)

predpokladam ze tohle me zajima vic nez objem motoru, je to tak? a diesly maji tyhle parametry o hodne horsi, to je realne nebo nejsou ty parametry az tak uzitecny? co jinyho me zajima? maximalni rychlost asi moc ne.
But nobody came.
Argonantus
.
Příspěvky: 18085
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Příspěvek od Argonantus »

Sosáček:

Rozdíl mezi 50 a 70 kW je vždycky. V akceleraci. S 50kW se jezdit dá (mívaly to škodovky, 44 kW), se 70 se dá jezdit i příjemně, s tunovým autem.
Asi jako je jasný rozdíl mezi litrem spotřeby navíc nebo 100 litry kufru.
Otázka je, kolik ten rozdíl stojí peněz.

Jak auto sedí zjistíš při projetí. Trochu ostřejším. A porovnáš to s tím, na co jsi zvyklý. Důležité jsou samozřejmě ty nepravidelnosti a podobné neplechy, co o nich mluvil Ebon.
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

jasny, jezdim tedka v 50 kW favoritu, a o pultuny tezsi 41 kW fabii se chystam vyhnout :)

coz taky bojim se dava "porovnas s cim jsi zvykly, hmpf" do trochu zvlastniho kontextu/

este jeden dotaz. kdyz mam auta co maji podobny parametry (lisi se tak o jednotky kW, jednotky v maximalni rychlosti, jednotky v tocivym momentu) a jedinej rozdil je v objemu a spotrebe ... tak to s mensim objemem a spotrebou ma proste efektivnejsi motor, nebo je tam nejakej vykonovej rozdil kterej tyhle parametry nepostihnou?
But nobody came.
Odpovědět

Zpět na „Rozličný pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů