Auta

O nás, o lidech, o okolním světě. Všechna témata, která se netýkají her, patří do této sekce. Zapomeňme chvíli na RPG a pojďme předstírat, že jsme normální lidé.

Moderátor: Faskal

Odpovědět
Sosacek
Příspěvky: 20562
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Auta

Příspěvek od Sosacek » 4. 11. 2008, 13:15

vyznate se nekdo v autech?
Today on Murder Hobos Weekly, our vagabonds destroy a centuries old holy site by looking for "hidden compartmemts" more at 6.

Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 4542
Registrován: 2. 10. 2006, 20:04

Příspěvek od Naoki » 4. 11. 2008, 15:01

to jsou ty ty krabice se čtyřmy koly co hrozně vrčí a při vysoké rychlosti jsou méně nebezpečné než při nízké

Uživatelský avatar
Ebon Hand
Temný paladin
Příspěvky: 1806
Registrován: 13. 5. 2003, 14:07
Bydliště: Čertův příbytek

Příspěvek od Ebon Hand » 4. 11. 2008, 15:28

Částečně, mé názory jsou subjektivní..
(Objektivní názor na auta neexistuje..)
A je kocour v troubě!

Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peekay » 4. 11. 2008, 15:31

Kupujes? Predavas? Zvazujes kradez?
Obrázek

"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis

Argonantus
.
Příspěvky: 15147
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Příspěvek od Argonantus » 4. 11. 2008, 15:35

Jo, má pravdu; Sosáčku, radši se zeptej, co vlastně chceš vědět; třeba budeme dál.... takto zní odpověď "ne", ale nevím, jestli jsi to chtěl slyšet...

Sosacek
Příspěvky: 20562
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Příspěvek od Sosacek » 4. 11. 2008, 16:15

budu asistovat pri koupi, hm.

(ale s tou kradezi to neni spatny napad)

ma smysl porizovat neco s 50 kW motorem? jak velky je rozdil se 70kW? jsou nejaky jiny parametry na ktery si dat pozor?
Today on Murder Hobos Weekly, our vagabonds destroy a centuries old holy site by looking for "hidden compartmemts" more at 6.

Uživatelský avatar
Joe
Fórový šašek; Moderátor
Příspěvky: 4406
Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Joe » 4. 11. 2008, 16:25

hmmmm, siroka tema...

50 - 70 kW si myslim nie je ziadny velky rozdiel. Pri oboch autach sa budes pomalsie rozbiehat a pomalsie predbiehat - rozumej, bude to viac "dychcat" 8) a na pedal mozes slapat kolko chces.

A samozrejme by som si dal pozor na originalnost auta (co pri novom nehrozi). Potom uz len doplnkova vybava a jej cena (ak nie je sucastou zakladnej vybavy) a tak...
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: Primetime Adventures (začíname...)
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Tri-Stat dX, Primetime Adventures
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com

Sosacek
Příspěvky: 20562
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Příspěvek od Sosacek » 4. 11. 2008, 16:28

nojo.

vtip je v tom, ze dvoulitry kolem 250kkc nerostou na stromech.
Today on Murder Hobos Weekly, our vagabonds destroy a centuries old holy site by looking for "hidden compartmemts" more at 6.

Argonantus
.
Příspěvky: 15147
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Příspěvek od Argonantus » 4. 11. 2008, 16:43

Sosáček:

Do toho bych asi nešel.
Koně (potažmo Kw) mají smysl jen v poměru k velikosti auta; malé auto na způsob Felicie je i s 50 kW celkem v pohodě, silnější je samozřejmě lepší.
Většinou lidi zajímá spotřeba, velikost kufru, jízdní vlastnosti, bezpečnost - zkrátka plno věcí.

Nakonec si koupí Golfa, protože byl tak hezky červený...

Dvoulitry kolem 250.000 rostou na stromech, respektive jsou běžně k mání, když jsou mírně jeté. Což je ještě daleko větší věda kupovat. Ale já jsem si nikdy nové auto nekoupil a není pravděpodobné, že bych to udělal.

Uživatelský avatar
Ebon Hand
Temný paladin
Příspěvky: 1806
Registrován: 13. 5. 2003, 14:07
Bydliště: Čertův příbytek

Příspěvek od Ebon Hand » 4. 11. 2008, 16:47

70kW je skoro o polovinu silnější než 50kW.
Pokud je to pro babičku, je to jedno, stejně s tím bude jezdit čtyřicet..
Já si slabá auta už nepořizuji, sice mají příznivé povinné ručení, ale když v tom sedí víc než jeden, tak to nejede a o bezpečném předjetí na okresce nemůže být ani řeč, protože na to potřebuješ třista metrů.
Pokud jezdíš, tak je důležitá výbava, lepší sedět v pohodlí, než na lavici z kostela. Zase čím složitější, tím dřív se to podělá..
Převodovka automat vs. manuál. Z mého pohledu mám radši manuál protože s tím blbnu, ženským asi bude příjemnější automat, je snažší na rozjezd. Pozor auto s automatickou převodovkou se nesmí tahat, oddělá se tím ta převodovka. Všechny rychlosti musejí jít zařadit s rozumnou námahou, pokud některá nejde, bude to časem jen horší.
Přední náhon je umírněnější než zadní, ale je s ním taky míň zábavy.. Doporučuji auto projet, říznout zatáčky na obě strany alespoň v padesáti, pokud se neozývá nic podezřelého je to ok, pokud pravidelné klepání, je hotový kulový čep, pokud nepravidelně je v prdeli závěs. A taky to rozjet a pořádně dupnout na bzdu, auto musí brzdit a jet pořád rovně, jestli se stáčí na nějakou stranu, tak na druhé straně nefungují brzdy.
Podívej se na spodek zda není zrezlý, hlavně výfuk, prahy a podběhy.
A taky se podívej zevnitř na stěny kufru, haubnu a sloupky, zda nejsou někde zprohýbané, nebo jinak zdeformované to je jasná stopa bouračky, kdy opravě moc nedali..

Psáno pro případ koupě jetého vozu..
A je kocour v troubě!

Sosacek
Příspěvky: 20562
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Příspěvek od Sosacek » 4. 11. 2008, 16:55

Ja vim ze 70 kW je vic nez 50 kW. ale nejsem si jisty jaky je v tom, dejme tomu u necelou tunu vaziciho sedanu prakticky rozdil. a uz vubec nevim jak poznat jestli nejaky auto sedi na silnici a tak.

on a sice note, k cemu je tocivy moment? nekdo mi rikal ze kolem otacek kdy mam nejvetsi tocivy moment predjizdet, ale co to znamena?

(zacinam delat autoskolu pristi tyden, tak ohleduplne prosim :) )
Today on Murder Hobos Weekly, our vagabonds destroy a centuries old holy site by looking for "hidden compartmemts" more at 6.

Uživatelský avatar
Ebon Hand
Temný paladin
Příspěvky: 1806
Registrován: 13. 5. 2003, 14:07
Bydliště: Čertův příbytek

Příspěvek od Ebon Hand » 4. 11. 2008, 17:05

Krouťák je okamžik, kdy je v poměru k otáčkám motoru největší kroutící moment na hřídeli. To znamená, kdy je motor nejsilnější. U dieselů je největší při nízkých otáčkách u benzinu ve vysokých. Což ukazuje druhou věc, aby si dostal maximální výkon z benzinu, musíš ho vytočit, což má vliv na spotřebu, u dieselu dostáváš nejlepší výkon při nižších otáčkách, což je výhodné při delší cestě, že jedeš na vyšší rychlost na malé otáčky.
Čím vyšší číslo, tím lepší.
A je kocour v troubě!

Sosacek
Příspěvky: 20562
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Příspěvek od Sosacek » 4. 11. 2008, 17:13

no. takze s necim co vazi 950 kg, a ma 70 kW a 127 Nm (newtonmetru? coe to za divnou jednotku? tocivej moment se da predjizdet, nebo je? :)

predpokladam ze tohle me zajima vic nez objem motoru, je to tak? a diesly maji tyhle parametry o hodne horsi, to je realne nebo nejsou ty parametry az tak uzitecny? co jinyho me zajima? maximalni rychlost asi moc ne.
Today on Murder Hobos Weekly, our vagabonds destroy a centuries old holy site by looking for "hidden compartmemts" more at 6.

Argonantus
.
Příspěvky: 15147
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Příspěvek od Argonantus » 4. 11. 2008, 17:20

Sosáček:

Rozdíl mezi 50 a 70 kW je vždycky. V akceleraci. S 50kW se jezdit dá (mívaly to škodovky, 44 kW), se 70 se dá jezdit i příjemně, s tunovým autem.
Asi jako je jasný rozdíl mezi litrem spotřeby navíc nebo 100 litry kufru.
Otázka je, kolik ten rozdíl stojí peněz.

Jak auto sedí zjistíš při projetí. Trochu ostřejším. A porovnáš to s tím, na co jsi zvyklý. Důležité jsou samozřejmě ty nepravidelnosti a podobné neplechy, co o nich mluvil Ebon.

Sosacek
Příspěvky: 20562
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Příspěvek od Sosacek » 4. 11. 2008, 17:29

jasny, jezdim tedka v 50 kW favoritu, a o pultuny tezsi 41 kW fabii se chystam vyhnout :)

coz taky bojim se dava "porovnas s cim jsi zvykly, hmpf" do trochu zvlastniho kontextu/

este jeden dotaz. kdyz mam auta co maji podobny parametry (lisi se tak o jednotky kW, jednotky v maximalni rychlosti, jednotky v tocivym momentu) a jedinej rozdil je v objemu a spotrebe ... tak to s mensim objemem a spotrebou ma proste efektivnejsi motor, nebo je tam nejakej vykonovej rozdil kterej tyhle parametry nepostihnou?
Today on Murder Hobos Weekly, our vagabonds destroy a centuries old holy site by looking for "hidden compartmemts" more at 6.

Odpovědět

Zpět na „Rozličný pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Vito a 3 hosti