ADEPTI - velka neznama???

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

pif

Příspěvek od Mucho » 18. 11. 2005, 13:07

taze este raz.... je to test tvojej momentalnej inteligencie proti tvojej sile vole....

chapes tomu? alebo ti to mam aj nakreslit?
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7056
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 20. 11. 2005, 13:17

COŽE? TO SIS TO PO SOBÌ SNAD ANI NEPŘEČET!!!

Překlad toho, co jsi napsal, do herních reálií:
Mág, jehož magie vychází ze síly jeho mysli (Vůe, Inteligence, SR4 Vůle, Logika), bude ve vlčí podobě kouzlit tím hůř, čím vyšší bude mít Vůli (=CČ), tedy mág bude ve vlčí podobě kouzlit tím hůř, čím lepší bude mág? To mi trochu uchází...

ad2: Mágové a vlastně ani šamani podle oficiálních pramenů (SR3, SR4, Grimoár, MitS) mluvit ani gestikulovat nemusí. Je sice pravda, že to většinou dělají, ale spíš z vlastního nutkání (=když něco odlevitovávají od sebe, tak je reflex a zvyk toho, že pohyb něčím vyžaduje ruku, přiměje k levitované věci ruku natáhnout). Magie je činnost duševní, tedy fyzické akce nevyžadující, i když ty ji mohou posílit (viz například soustřeďování aj.)
Sosan píše:Zvlast v SR magove rozhodne nejsilnejsi nejsou. Postav proti sobe maga a zdratovanyho typa co ma reflexy III, smartlink a nejakou slusnou bouchacku a je celkem jasny jak to skonci.
Kulky se zarazí o oživenou protibalistickou bariéru a zdrátovanej odletí v záblesku ohně $lol$ :dance: $D
Sosan píše:...je jenom tvoje blbost. Musis u toho taky myslet a ne jenom hazet kostkama a stezovat si
Moucho píše:chapes tomu? alebo ti to mam aj nakreslit?
Vy si máte tak co vyčítat. Kdysi jsem někde čet, ž člověka uráží jen to, čím se chce nechat urazit. Takovýhle hlody tu sem tam napíše každej, dokud to není něco většího, je lepší to nechat bejt a nezabejvat se s tim...

Jinak, co se týče mý druhý edice wolfíků, zamejšlel jsem se nad tím a kouzlení jsem nechal tak, jak bylo - vlčí a psí šamani libovolně, hermetici +2CČ, jiní šamani podle dohody s GM v závislosti na povaze totemu a povaze konkrétního šamana od bez postihu přes šílené postihy typu +4/+5 až po strátu kontaktu s totemem při proměně...
Další omezování wolfíků při kouzlení bych rozhodně neviděl jinak, než skrze snižování magických rezerv.
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Sosacek
Příspěvky: 20749
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Příspěvek od Sosacek » 20. 11. 2005, 13:22

Tuk-Enek píše:Kulky se zarazí o oživenou protibalistickou bariéru a zdrátovanej odletí v záblesku ohně $lol$ :dance: $D
Pokud ma tne mag na sobe zaveseny zvys reflexy a ten pancir tak mozna. Ale na to potrebuje docela dost karmy. Tam je problem se SR v tom ze samurajove nemaji co delat s karmou, ale to nema se silou magu co delat. I tak ho ten samuraj rozseka - samik s 200 karmou bude mit v ruce takovy delo s kodem poskozeni N $D

(L - lehke M - mirne V - vazne S - smrtelne N - namorni delo)
Naposledy upravil(a) Sosacek dne 22. 11. 2005, 18:09, celkem upraveno 1 x.
You can ban me but you will never ban Poland.

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7056
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 20. 11. 2005, 13:46

Sos: K čemu zvyš reflexy? Stačí ten oživenej poncíř, kterej zachytí první dávku, a pak manabolt.

Nesouhlasim s tim, že nemágové nemaj kam dávat karmu. Přesnější je: Hráči nemágů nevědí, kam dávat karmu.
Mágové mají kam dávat karmu - do magie, která jim ale karmu pálí tak rychle, jak oheň směnku na Grossův byt. To je tím, že mágové magií žijí - zatímco si jiní čtou detektivky, fantasy, kouaj na filmy, oni si čtou nejnovější teorie o metarovinách. Zatímco si deckerka chodí po večerech jentak ze srandy na kroužek aikida, ani ne tak pro to, aby se něco naučila, ale protože pak dou všichni do hospody, mág je zalezlej ve svý knihovně a studuje nová zaklínadla. Zatímco si rigger leští karosérii, mág se prochází metarovinama... Mágové a šamani nemají moc volného času, protože zatímco jsou ti první něco jako špičkoví vědci, snažící se udržet stále v čele rychle se vyvýjejícího oboru, ti druzí jsou oddáni magii jako jakési zvláštní filosofii nebo náboženství a svůj čas věnují aktivitě v jejím zájmu.

Nemágové svůj volný čas tráví jinak a hráči by si to měli uvědomit. Pokud postava láduje svou karmu jen do skillů svého runerského zaměření, tak je to postava dost nereálná (pokud to není součástí jejího backgroundu ve stylu Chce být nejlepší mistr katany na Zemi). Hráči by při nakupování vlastností měli myslet i na to, že postava má třeba i nějaké zájmy, koníčky...
Dají se kupovat jazyky, pokud hodně cestuje
Dají se kupovat sporty (asi jako knowlages? nebo verse Athletics) typu tenis, golf, lyžování, jachting, šachy...
Dají se kupovat vědomosti nesouvisející s runem, ale související s postavou: Znalost (starých/nových/akčních) filmů, znalost literatury, architektura, malířů, Seattleských barů...

Postava může karmu taky škudlit a pak jí třeba vyměnit s nějakým duchem za nějakou schopnost nebo spojenectví nebo čert ví co...

Neříkám, že by do těhle věcí mělo jít všechno, říkám jen, že by tam něco jít mělo.
Tomu by taky měla odpovídat nerunová činnost postavy, na GeMovu otázku na začátku hry: Je sobota brzo večer, kde ste? Je trochu nereálné, když všichni odvpovědí doma/v baru. Co třeba: Na dostizích, na závodech, v golfovym klubu hodnotíme dohranou hru nad skotskou, nejsem dostupný, jsem v kině/na konzertu...
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Sosacek
Příspěvky: 20749
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Příspěvek od Sosacek » 20. 11. 2005, 14:06

Tuk-Enek píše:Pokud postava láduje svou karmu jen do skillů svého runerského zaměření, tak je to postava dost nereálná
Nechces mi rict ze chces mit realny postavy ve hre ktera je 1) z budoucnosti 2) s magii, elfama a dalsima kravinama ?

A to ze magove zijou magii a nejdou si nekam zakalit, hih, mi prijde spis jako powerplayerska vymluva proc cpat vsechno do (pokudmozno bojovy) magie.
You can ban me but you will never ban Poland.

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7056
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 20. 11. 2005, 14:45

Rejpal rejpavá: Sosi, Sosi, Sosi... hraješ RPG dost dlouho a na Fóru se pohybuješ dost dlouho na to, abys věděl, že mluví-li se o reálné postavě, mluví se o postavě reálné vůči světu, ve kterém se nachází a pokud si prohlédneš charaktery vytvořené hráči, tak zjistíš, že ti zkušenější sice mohou tvořit postavy, které se vymykají "obvyklosti", "Reálu" nebo tak (mágy, vlkodlaky, magory s pěti bojovejma uměníma posedlejma bojem...), ale vždy k nim přidávají určit nádech reality... možná bych měl použít slovo života - tedy, tvoří postavy živé - se zájmy, charakterem, cíly, rodinou/přáteli... znáš to, nae?

Já neřek, že mágové věnují VŠECHEN SVÙUJ ČAS magii, já řek, že jí ho věnují DOST VELKOU ČÁST (dokonce jsem citoval Grimoár). SAMOZŘEJMÌ, že ág jde občas zakalit, že si občas přečte knížku nemající s magií pranic společného, že si občas zajde do kina nebo na rande. Ale věnuje tomu míň času, než ostatní (jediné, co mají všichni kouzelníci společné, je to, že magie je pro ně na prvním místě - Nevim, jestli je to přímo z pravidel, nebo z Grimoáru, ale určitě je to takhle)
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

pif

Příspěvek od Mucho » 20. 11. 2005, 14:56

Co sa tyka toho kuzlenia....

taze aspon moj osobny nazor na to vsetko je ze:
citujem sam seba : "ak je wolf kuzelnik, jeho magia je obmedzena jeho inteligenciou, cize ak kuelnik sa po x hodinach v psej podobe rozhodne kuzlit tak je to menej pravdepodobne ze jeho zvieracia hoc magicka podoba nieco zo seba dostane"
povedal Mucho
Dakujem
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7056
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 20. 11. 2005, 15:07

Moucho: Dejme tomu... v tom případě sniž hermetikům magické rezervy stejně, jako se jim sníží I, šamanům jiných, než psích a vlčích totemů po dohodě s GM (některé na tom budou hůř, jiné líp, ne protože by ztráceli jasné myšlení, ale protože tím, jak budou mít stále víc a víc vlčí myšlení, se budou víc a víc vzdalovat svému totemu). Trvám na tom, že Psi a Vlci si můžou kouzlit, jak chtěj...
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

pif

Příspěvek od Mucho » 20. 11. 2005, 16:47

pozri... vlkodlak je viacmenej infikovany clovek alebo pes niejakym vyrusom (sorry viem ze ho mas pomenovany ale nemam pred sebou pravidla). Ak je human vo forme psa viac ako tych x hodin stava sa zvieratom a riadi sa svojimi pudmi a nie hlavou (ako zviera). Preto je prenho dosti zlozite vobec nieco logicke vytvorit...

A navyse... Ak sa neovplyvni magia tak volfici co budu vznikat tak to budu len postavy s "druhou podobou" a nie postavi ktore chcu vazne hrat pesa...
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 21. 11. 2005, 23:30

ehm takze my chces povedat to ze ked budem mat silu vole 1 budem lepsie kastit ako so silou vole 6?...

ako je to riadna "kokotina" .... ked uz tak tam dat stabilne cielove cislo 4 a dovidenia a nie podla sily vole a ked uz chces do toho dat silu vole tak tak aby z toho bola vyhoda ved predsa sila vole urcje to ako si sa rozhodol a ked som sa rozhodol kastit tak mi proste sila vole v tom branit nebude ale bude ma podporovat...

je to fakt hovadina a nemyslim si ze wolf potrebuje oslabit v tom aby mag nemohol kastit... a ked tak potom obmedzit aj fyzikalov ci pouziju danu schopnost pretoze tiez je to magia...

sem tam by si sa mohol aj zamysliet nad svojimy napadmi ci vobec davaju logiku pretoze toto pravidlo sa s tym znacne vylucuje...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

pif

Příspěvek od Mucho » 22. 11. 2005, 09:56

Coze Bifty? ty si pouzil sproste slovo? hm? ukludni sa... laskavo...
A ak by sa tu niekto mal zamysliet nad svojimi myslienkami tak... mal by si to byt predovsetkym ty!!! Svet nieje o mandarinkach.... chapes tomu?

ten test na kuzlenie nieje zly... a nevylucuje sa.... a obmedzuje LEN plnohodnotnych kuzelnikov nie fyzadov.. A kedze je priemerna sila vole kuzelnikov 5 tak je trosku problem nieco vykastit wolfovi po viac ako 2 hodinach vo ZVIERACEJ podobe.... kedze si ZVIERA tak popieras svoju inteligenciu.

Zeby som k tebe bou uprimny tak to pravidlo je zvlast robene kvoli tebe.... uz ma nebavia wolfici a hlavne hraci ktory vlciu podobnu vyuzivaju len na to aby sa mali ako zamaskovat... Toho svojho wolfa krajes tazko na ... no ale to je na tebe.... skus niekedy vyuzit nieco z volfa co sa netyka iba jeho vzhladu....
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Sosacek
Příspěvky: 20749
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: pif

Příspěvek od Sosacek » 22. 11. 2005, 12:59

Mucho píše:ten test na kuzlenie nieje zly... a nevylucuje sa.... a obmedzuje LEN plnohodnotnych kuzelnikov nie fyzadov.. A kedze je priemerna sila vole kuzelnikov 5 tak je trosku problem nieco vykastit wolfovi po viac ako 2 hodinach vo ZVIERACEJ podobe.... kedze si ZVIERA tak popieras svoju inteligenciu.
To ale proad enresi to ze cim lepsi je mag, tim hur se mu budou sesilat kouzla ... coz je dost velka blbost.
Mucho píše:Zeby som k tebe bou uprimny tak to pravidlo je zvlast robene kvoli tebe.... uz ma nebavia wolfici a hlavne hraci ktory vlciu podobnu vyuzivaju len na to aby sa mali ako zamaskovat... Toho svojho wolfa krajes tazko na ... no ale to je na tebe.... skus niekedy vyuzit nieco z volfa co sa netyka iba jeho vzhladu....
... nechci zacinat hadku (a samozrjeme ji zacnu, ale co se da delat), amyslim ze GM by nemel upravovat pravidla kvuli osobni pomste jednomu hraci, zeano.
Naposledy upravil(a) Sosacek dne 22. 11. 2005, 14:24, celkem upraveno 1 x.
You can ban me but you will never ban Poland.

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 22. 11. 2005, 13:26

nebudem tu rozpravat o tebe lebo by to bolo zbytocne....

ty nevidis vobec seba ako hras atd...
z wolfa nevyuzivam to najlepsie a ked mam pravdu povedat keby som robil este raz wolfa tak nema ani jedno bojove kuzlo (teraz ich ma 2)
ale nejde tu o to..

proste je to uplne pravidlo na nic ktore jednoznacne je cim si lepsi kuzelnik tym horsie sa ti kuzli...

a nechem tu hovorit o obmedzeniach a o vyhodach ktory clovek cerpa hlavne z vyhod atd...
bola by tu zbytocna hadka v ktorej by si si tvdil svoju pravdu a ja nebudem travit cas nad zbytocnymi kecami na fore... (btw to o tych mandarinkach by si si mal odpustit pretoze som toho prezil tak 5* tolko co ty a o zivote viem svoje..)

a to ze to pravidlo je blbost nie len moj nazor... a ked chces robit obmedzenia kvoli mne tak potom mozme zacat robit obmedzenia aj kvoli tebe,matusovi atd a takto pokracovat az si uplne sprotivime hru...
a ked si proste nevies uznat ze toto tvoje pravidlo nestoji za nic tak by si si mal dat studenu sprchu a dat si trochu pauzu od shadowrunu....
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

pif

Příspěvek od Mucho » 22. 11. 2005, 14:27

hm... kedze nemam naladu na to sa dalej s vami hadat tak kaslem na to.... viete co... hm... mate pravdu.... jasne... tak sa tomu dnes hovori... vsak Shadow.... ale no co uz...

vazne ale na toto nemam naladu... diky...

proste... ak niekto nechce tak nie.... islo mi len o obmedzenie niecoho co nieje mozne ani realne hrat... pricom sa popieraju minimalne 2 kultury... ale vazne kaslite na to... bol to len moj navrh...

jop jop...
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne » 30. 11. 2005, 17:46

Poslední dobou když hrávám Shadowrun a setkávám se s magii, zdá se mě oproti jiným aspektům světa dost overboostlá, zajímá mě váš názor na tohle téma. Dálší co bych rád věděl, zda pokud jste hráli s vaší skupinkou tak zda vedli nějaká domací pravidla k omezení magie...

Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host