ADEPTI - velka neznama???

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 6. 11. 2005, 15:13

ale podla mna je to dost blbost tie tance....

vezmme si ormalneho samana....

iniciativa 1k6+5 tj 6-11 takze bud pojde raz alebo 2* za 3 sekundy coz je jedno kolo...

to zamena ze ma 1,5 sekudy na ten tanec takze by to bol skor velky krc ako tanec...
a to este neuvazujem o +3k6 za kuzlo atd.... tak moze ist kludne aj 3-4* a to uz budu slusne krce ;o)

takze by som povedal ze je to tak isto ako u hemetika akurat trosku inac sa to prejavi....
tzn ze evidim v tom problem peco by mal mat nejake + celove cisla alebo nieco....

uz v zakladych wolfikovskych pravidlach je ze hermetici maju +2 ku kuzleniu a s ostatnym totemami mozu stratit kontakt... to je celkom dost obmedzenie na to a davat dalsie a dalse obmedzeia je fakt zbytocne....
to je potom 10* lepsi fyzikal....
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7054
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 6. 11. 2005, 15:39

Shadowman: To sem tam psal? Jiný lidi znaj už mojí práci líp než já. Začínám bejt vážená osobnost :D
Mám dojem, že mě necituješ úplně - ty jiný totemy měly ten postih taky. Nebo ho aspoň mít měly, protože ve vlčím těle nemůže v klidu kouzit šaman něčeho jinýho než psa nebo vlka, logický, ne?

Sosan: Teď jsme se špatně pochopili, nebo jsem se spíš špatně vyjádřil: Neodkazoval jsem se na ty tance, ale na tu proměnu - jak se bude totemu Kočky líbit, že jí voláš (že se s ní ztotožňuješ) z psího těla? a co ti pak vznikne u hodně silnejch kouzel? Kočkopes?
Jinak, sice to nemá vznam, ale ten případnej tanec bych si u šamanů představoval spíš jako jeden pohyb, než jako nějakej tanec - např. poskočení, mávnutí rukama...
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

pif

Příspěvek od Mucho » 14. 11. 2005, 16:24

co sa tyka toho tancovania a kuzlenia samanou tak no nenazval by som to niejakym tancom ale niejakym pohybom ktory je spustac kuzla... no to mas to iste ako ked hermetik odrecituje svoju formulku nato aby nieco vykuzlil... (vid Harry Poter :) v ramci zabavi celkom fajn hermeticky priklad na kuzlenie) tym padom ked pes nedokaze rozpravat pripadne prevadzat naucene pohyby nedajboze aby spieval niejake samanske texty tak no nemal by az tak dobre kuzlit.... Zase je mozna alternativa aby kuzelnik mal rozdelene kuzla na tie ktore dokaze kuzlit ako pes a ako humanoid....

Diky...
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 15. 11. 2005, 12:49

jj ale urci si ktore kuzla musi rozpravat a ktore len pohybom...
to sa neda pretoze je to blbost takze kazdy kto chce si to spravi tak ze to bude robit iba pohybom a aj ako wolf zvladnes pohyby takze pohoda....
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

pif

Příspěvek od Mucho » 15. 11. 2005, 15:52

hm... no neviem ako ty.... ale ja som psa este tancovat nevidel.... ale ako mylsis...
Pozri nieje pohyb ako pohyb.... pozri aj ty vies kracat ale nevies tancovat.... :)

zase pri tom uceni by bol zase problem... najdi si ucitela wolfa co ta bude ucit magiu.... no je to trosku problem....
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 16. 11. 2005, 11:31

podla mna je to zbyocne obmedzovanie magov wolfov....

potom vazne jediny mag ktory ma zmysel je fyzikal ktory nepotrebuje nic atd....
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

pif

Příspěvek od Mucho » 16. 11. 2005, 14:50

no ale fyzikal sa nikdy nevyrovna magovi... je to tak.. a tak to aj bude... v kazdom rpg je najsilnejsi mag....
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Sosacek
Příspěvky: 20562
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Příspěvek od Sosacek » 16. 11. 2005, 18:48

to neni pravda. jasne, muzes vsechno priohnout tak aby to magum vyhovovalo a pak si stezovat. ale to je tvoje blbost ze si vyberes situaci ketra je nevyhodna.

Zvlast v SR magove rozhodne nejsilnejsi nejsou. Postav proti sobe maga a zdratovanyho typa co ma reflexy III, smartlink a nejakou slusnou bouchacku a je celkem jasny jak to skonci.

A to, ze nedokazes ve hre navodit okolnosti za kterejch jsou tvoje psotavy silny je jenom tvoje blbost. Musis u toho taky myslet a ne jenom hazet kostkama a stezovat si.
Today on Murder Hobos Weekly, our vagabonds destroy a centuries old holy site by looking for "hidden compartmemts" more at 6.

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mucho » 16. 11. 2005, 21:57

Sosacek píše:to neni pravda. jasne, muzes vsechno priohnout tak aby to magum vyhovovalo a pak si stezovat. ale to je tvoje blbost ze si vyberes situaci ketra je nevyhodna.

Zvlast v SR magove rozhodne nejsilnejsi nejsou. Postav proti sobe maga a zdratovanyho typa co ma reflexy III, smartlink a nejakou slusnou bouchacku a je celkem jasny jak to skonci.

A to, ze nedokazes ve hre navodit okolnosti za kterejch jsou tvoje psotavy silny je jenom tvoje blbost. Musis u toho taky myslet a ne jenom hazet kostkama a stezovat si.
nedala by sa aspon raz viest diskusia bez urazania? nic proti tomuto stylu ale ber na povedane slova ohlad...


a to ze sa kuzelnik SR vyrovna akakolvek postava kuzelnikovi tak to beriem.... tak isto ako beriem ze kuzelnik nieje len trapny t-pack ktory tam len tak z flipu nieco kasti.... Neviem ako u vas ale u nas polovicu doje*banych questov riesi uz len mag zo svojou silou... proste municia niekedy nestaci.... pif....

mag vzdy moze riesit aj situacie ktore su nezvladnutelne....
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Sosacek
Příspěvky: 20562
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Příspěvek od Sosacek » 17. 11. 2005, 01:29

nepovazoval jsem "je tvoje blbost" za urazku :>:o/ sorry.
Today on Murder Hobos Weekly, our vagabonds destroy a centuries old holy site by looking for "hidden compartmemts" more at 6.

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 17. 11. 2005, 10:30

Mucho píše:.......
az na to ze je to aj naopak a niekedy mag sa moze posrat ale bez streeta to proste neda....

ale je to tak ako v kazdej "multiplayer" hre kde najlepsia parta je ta ktora ma kazdy char....
cisty magovia alebo cisty streeti toho vyriesia dost ale vzdy to ide lachsie ked su aj ty druhy...

a bavit sa o tom ktory char je silnejsi alebo slabsi je kokotina pretoze zalezi od toho kto ju hra, ako ju hra a co za skily/kuzla/ware ma...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

úif

Příspěvek od Mucho » 17. 11. 2005, 10:48

no jastne.... to mas pravdu... ako stale bude naj skupinka v ktorej sa hraju co najviac moznosti...
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Sosacek
Příspěvky: 20562
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Příspěvek od Sosacek » 17. 11. 2005, 11:39

a nekdy taky nemas sanci, pac by te bezpecnostni system ty budovy rozsekal na hadry, LEDA by ho decker (ve 4e hacker) vypnul.

zalezi spis na tom jak ty postavy vyuzivas.
Today on Murder Hobos Weekly, our vagabonds destroy a centuries old holy site by looking for "hidden compartmemts" more at 6.

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

pif

Příspěvek od Mucho » 17. 11. 2005, 15:58

taze aby som sas vratil k tomu wolfovi....

Hlavne oznam pre Shadowmana.... Rozhodnutie padlo.... wolf vo vlciej podobe si bude hadzat test na silu vole momentalnou inteligenciou... (ktora sa podla pravidiel ZNIZUJE BIFTY)... ak uspeje v hode tak moze kastit v danom kole.... ak nie tak moze to skusit v kole dalsiom... s tym ze nestraca svoj tah...

Jo?
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Re: pif

Příspěvek od Shadowman » 18. 11. 2005, 09:29

Mucho píše:taze aby som sas vratil k tomu wolfovi....

Hlavne oznam pre Shadowmana.... Rozhodnutie padlo.... wolf vo vlciej podobe si bude hadzat test na silu vole momentalnou inteligenciou... (ktora sa podla pravidiel ZNIZUJE BIFTY)... ak uspeje v hode tak moze kastit v danom kole.... ak nie tak moze to skusit v kole dalsiom... s tym ze nestraca svoj tah...

Jo?
no nejajk som nepochytil cim si bude hadzat "test na silu vole momentalnou inteligenciou" a proti akemu cislu ;o)
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host