Skills ich pouztie a resenie....

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Uživatelský avatar
Mac
Příspěvky: 103
Registrován: 3. 3. 2004, 14:48
Bydliště: praha

Re: pif

Příspěvek od Mac » 31. 10. 2005, 10:10

Mucho píše:Mohol by som sa opytat na mozne riesenie obojrucnosti?
zalezi na verzi pravidel a na pouziti - pro strelne zbrane je to jinak nez pro boj tvari v tvar (teda cesky to zni dost divne)

konkretne:
SR4 ma ambidexterity edge, ktery neguje modifikator za nedominantni ruku (SR4)
SR3 ma ambidexterity edge snizujici modifikator za nedominantni ruku, pokud neni dost silny, je treba pouzit off-hand skill pro kazdou zbran; jinak se pocita za druhou ruku 1/2 skillu, tj 1.5 skillu pro dve zbrane; pro strelbu vsak plati, ze kazda rana je samostatna, takze deleni rezerv, samostatny recoil a podobne vsivarny(CC)
SR2 ma ambidexterity skill a specialni skill pro boj dvemi zbranemi (FoF)

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

hm..

Příspěvek od Mucho » 31. 10. 2005, 12:26

no mi hrajeme 2-jkove pravidla....

niejak som nenasiel tento skill niekde spisany... Kedze by sa to dalo brat ako special skill tak mi to trosku nehra ked si pomyslim ze obojrucnost na 1 stupni mi bude riesit postih +2/+4 za zbran v druhej ruke....
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 31. 10. 2005, 13:06

pokial viem tak my to hrame tak ze pokial mas obojrucnost (specialny skill) na 6 tak emas uz modifikator za 2 zbrane ani nnedominantu ruku...

ale tento skill si mozes dat az pocas hrania....

jediny kto to zatial mal som bol ja a vaso...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Mac
Příspěvky: 103
Registrován: 3. 3. 2004, 14:48
Bydliště: praha

Re: hm..

Příspěvek od Mac » 31. 10. 2005, 17:56

Mucho píše:no mi hrajeme 2-jkove pravidla....

niejak som nenasiel tento skill niekde spisany...
jak jsem naznacil: Fields of Fire

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7054
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 6. 11. 2005, 13:15

Ambidexterita jako skill? To je praštěný... Pokud tvoříš postavy podle 123 bodové tabulky (občas z neznámých důvodů zvané 100 bodová tabulka), tak bych si ambidexteritu koupil za takový 4 body jako výhodu, stejně, jako si kupuješ rasu nebo magickou aktivitu. Pokud tvoříš podle ABCDE systému (ah, jak je to dlouho...) tak bych za to chtěl určitej, předem pevně danej, počet bodů na nákup dovedností.
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Uživatelský avatar
Mac
Příspěvky: 103
Registrován: 3. 3. 2004, 14:48
Bydliště: praha

Příspěvek od Mac » 7. 11. 2005, 12:38

Rekl bych, ze je prasteny mixovat pravidla a doplnky napric edicema (a SR2 predevsim)...

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

pif

Příspěvek od Mucho » 13. 11. 2005, 12:24

Co tak taketo riesenie:

skilll obojrucnost: za kazde 2 urovne dovednosti -1 k penalizacii za nedominantnu ruku....
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7054
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 13. 11. 2005, 13:59

Moucho: Za předpokladu, že by se ten skill směl koupit jen při tvorbě postavy a dál by se dal zlepšovat jen s těžkejma obtížema, proč ne...
Btw. postih za slabší ruku je +4, takže bych to možná dal i levnějc, za první bod skillu nic (taková ta počáteční snaha :) ), za druhej +3, za třetí +2, za čtvrtej +1 a za pátej úplně bez postihu...
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 14. 11. 2005, 09:01

Tuk-Enek píše:Moucho: Za předpokladu, že by se ten skill směl koupit jen při tvorbě postavy a dál by se dal zlepšovat jen s těžkejma obtížema, proč ne...
Btw. postih za slabší ruku je +4, takže bych to možná dal i levnějc, za první bod skillu nic (taková ta počáteční snaha :) ), za druhej +3, za třetí +2, za čtvrtej +1 a za pátej úplně bez postihu...
praveze na zaciatku je to hovadina 6 bodov das z postavy jak nic...
lepsie je to (aspon my to tak mame) ze len pocas hry to mas hafo ale fakt hafo karmy ....
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

pif

Příspěvek od Mucho » 14. 11. 2005, 16:14

no vazne od zaciatku je to trosku silne ale dalo by sa to zriesit ze na zaciatku moze byt obojrucnost maximalne na 2-3 level... ale to sa mi zase nepaci takto obmedzovat...

Vazne skor obojrucnost az pocas hry...
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

pif

Příspěvek od Mucho » 18. 11. 2005, 13:16

Ako riesite technicke dovednosti? mam tym na mysli ak by nahodne niekto chcel hrat chemika alebo vynalezcu... Fajn beriem ze skill oznacuje zrucnost v danom obore ale ak chcem vytvorit nieco nove?

pr. postava sa snazi vytvorit "okuliare s prepojenim smartlingu a kamery"

Da sa to vobec takto hrat?
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Uživatelský avatar
Mac
Příspěvky: 103
Registrován: 3. 3. 2004, 14:48
Bydliště: praha

Re: pif

Příspěvek od Mac » 18. 11. 2005, 15:55

Mucho píše:Ako riesite technicke dovednosti? mam tym na mysli ak by nahodne niekto chcel hrat chemika alebo vynalezcu... Fajn beriem ze skill oznacuje zrucnost v danom obore ale ak chcem vytvorit nieco nove?

pr. postava sa snazi vytvorit "okuliare s prepojenim smartlingu a kamery"

Da sa to vobec takto hrat?
Pokud se chces drzet pravidel, tak (tusim ze v Man&Machine) je popsan system jak vytvaret takoveto testy (formou parcialnich task poolu).
A pokud ne, tak staci rozumny GM...

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

pif

Příspěvek od Mucho » 18. 11. 2005, 16:40

man&achine ??? to je niejaka kniha? vzivote som o nej nepocul.... vedel by si to nalinkovat? rad by som sa do toho pozrel....
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7054
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 19. 11. 2005, 18:33

Ch-jo. Ambidexterita je nadání, se kterým se doslova rodíš a souvisí s dominancí levé a pravé mozkové hemisféry (to stačí, detaily by zabraly trochu moc místa). Je nesmysl, aby si ji postava "vypěstovala". Je samozřejmě možné, aby si jeden úkon nebo soubor úkonů (šerm, střelba...) natrénovala na nedominantní ruku, takže by byla v dané činnosti stejně dobrá (nebo v extrému i lepší) druhou rukou, ale nedominantní ruka se nedá vytrénovat obecně. Prostě to nejde. Je samozřejmě možné to tak hrát, ale je to naprosto nereálné.
Jediná šance, jak by postava mohla získat ambidexteritu, aniž by se s ní narodila, je zásah neurochirurga, který ale v takovémto rozsahu nebude ani v šestém světě nic jednoduchého a tudíž ani levného.

Co se týče vědecko-tvořivých skillů, nechal bych to na GM (a vyžadoval bych asi i nějakou minimální úroveň skillu - žádná tvorba nových třaskavin s chemií 2) s tím, že postava by asi neměla vytvořit nic světoborného - přecijnen nemá laboratoř, tým pomocníků ani roky času. Samozřejmě, pokud má postava jen inovační nápad nebo něco modifikuje (viz příklad se smartlinkem, hledím a kamerou), tak to může udělat za dva, tři dny, ale ani s biotechnologií 6 nevymyslí během týdne (měsíce a asi ani roku) lék na nějakou nemoc (a ani nemusí jít zrovna třeba o VITAS), i když bych hráče nechal třeba během týdne vytvořit třeba lék na nový kmen nemoci (pokud by měl vybavenou laboratoř, klid, vzorek starého viru, nového viru staré protilátky a pár lidí (zvířat, to je jedno) na kterých by mohl experimentovat)
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Sosacek
Příspěvky: 20562
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Příspěvek od Sosacek » 19. 11. 2005, 19:13

dalsi moznosti jak ziskat obourukost je prejit na kompletni kyberneticke telo ... ale to v sestym svete bohuzel zatim nemaji :(
Today on Murder Hobos Weekly, our vagabonds destroy a centuries old holy site by looking for "hidden compartmemts" more at 6.

Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host