Stránka 12 z 12

Re: ShadowRun 4th Edition

Napsal: 22. 6. 2009, 20:33
od lowin2
SR je moje (asi celoživotní) love. Mám opravdu úžasnou sbírku všech možných i nemožných obrázků,souborů,programů a také 2 české vydání.

Ale to,proč sem přispívám je objev ČESKÉHO PŘEKLADU 4e !!!!!!!!!!!!!

Nechci sem dávat žádné odkazy,ale skuste do vyhledávače (google) zadat : Shadowrun4 překlad.

K dispozici je perfektně udělanej materiál 4e (stačí ve wordu přidat automatický obsah a je to!)

SUPER!!

Re: Run of Shadows?

Napsal: 19. 11. 2009, 23:54
od Pete
Thanathos píše:EEE :oops: ... Možná jsem blb, ale jakmile se zkusím spojit na tvou stránku naběhnemi něco o systému Fascis a nebo nabídka na koupi domény, ale Shadowrun ne. Jak říkám jsem asi blb, ale rád bych je viděl.
Zdarek, blb rozhodně nejsi. Přestali jsme hrát, bohužel na RPG není čas. Kdyby měl obecně někdo zájem o materiály do shadowrunu, mám toho několik plných CD. Jsou to z velké části scany anglických originálů, něco překlady. Posbíralo se toho za tu dobu hraní docela dost.

Kontaktujte mě na e-mailu nebo na icq. Oboje najdete na mém profilu.

Re: ShadowRun 4th Edition

Napsal: 6. 12. 2009, 20:39
od lowin2
http://sr4.wgz.cz/

překlad 4e ke stažení

Re: ShadowRun 4th Edition

Napsal: 6. 12. 2009, 21:25
od Quentin
Jsem teprve na zacatku, ale vypada to dobre, akorat hrozne chybi zalozky.

Jinak vazne diky.

Re: ShadowRun 4th Edition

Napsal: 7. 12. 2009, 12:46
od Quentin
Co by se mohlo pokazit, kdyby jeden chtel pouzit SR4e pravidla pro takovouhle space operu? 8)

Re: ShadowRun 4th Edition

Napsal: 7. 12. 2009, 19:19
od DenGrasse
Nevim $D asi nic.

Re: ShadowRun 4th Edition

Napsal: 8. 12. 2009, 13:29
od Ecthelion
Quentin: Držím palce!
Pak napiš, jak ta hra dopadla - alespoň stručně... moc mě to zajímá. Shodou okolností taky plánujeme jistou formu space opery/planetary romance... :wink:

Re: ShadowRun 4th Edition

Napsal: 11. 12. 2009, 10:12
od Quentin
PK píše:... plus system nemusi byt mechanicky totalne debilny (hi, oWoD & SR) ...
Myslis 2e nebo i 4e? 4e jsem zrovna kousek precetl a vypada celkem v pohode.

Re: ShadowRun 4th Edition

Napsal: 11. 12. 2009, 13:31
od Peekay
Quentin píše: Myslis 2e nebo i 4e? 4e jsem zrovna kousek precetl a vypada celkem v pohode.
Druhoedicny ma sialene problemy uz v anglickej verzii. Nie prilis kvalitny cesky preklad (okrem ineho v nom chybaju cele odstavce textu, ak si dobre spominam) situaciu iba komplikuje.

Tretoedicny je uz aspon hratelny, ale su tam veci, ktore mi zasadne vadia - medzi inymi:
  • tri sposoby modifikacie obtiaznosti - +/- kocky, +/- difficulty, +/- threshold
  • +1 difficulty nema vzdy rovnaky vyznam: obcas nerobi vobec nic (diff 6 -> diff 7), obcas je to skoro 20% sanci dole (diff 3-> diff 4) a obcas je to zanedbatelne (diff 19 -> diff 20)
  • nastavenia odlivu a sily kuziel pre magicky nadanych (power 2 prakticky nema zmysel carovat, celkovo ma malokedy zmysel )
  • hodne vela uctovnictva pri hrani, aj ked nepouzivas rozlicne volitelne pravidla
  • Nepouzitelnost Riggerov a Deckerov pri beznej hre viacerych ludi (vid konieckoncov aj moj clanok :P )
  • silove nastavenie zacinajucich postav (strasni brutalisti, je problem dat rozumny challenge a zaroven sa drzat v medziach uveritelnosti)
  • totalne overpowering efekt Good Karmy (chvilu hrana postava velmi zasadnym sposobom ulieta na silovej krivke, prave kvoli kumulativnemu efektu lacnych rerollov a zvysovania poctu kociek)
Stvrtoedicny som nehral dost dlho na to, aby som vedel dat natolko vycerpavajucu kritiku, ako si zasluzi. Takze iba v skratke:
  • niektore systemove zmeny ale sposobili fluffove zmeny smerom, ktory mi naozaj ale naozaj nevyhovuje
  • systemovo je jednoduchsi, aj ked to este stale nie je ani zdaleka "elegancia jednoduchosti" - stale je to dost crunchy, pritom nemam dojem ze by added crunch dosahoval rozsirenie taktickych moznosti pri hre
  • Hackeri su pouzitelnejsi, aj ked to este stale nebolo ono
Chcem hrat SR, ale moj momentalny plan je zobrat Skill List z neho, capnut ho do FUDGE a uz sa nikdy neobzriet naspat - jednotlive implantaty su v SR knizkach fluffovo opisane natolko dobre, ze to moze sluzit ako mechanicka reprezentacia vo FUDGE (cez tie traity ci ako sa to tam vola). So systemom by som sa asi neobtazoval.

Re: ShadowRun 4th Edition

Napsal: 11. 12. 2009, 15:47
od Conlai
Trochu mě mrzí, že jsem minul Sombra Console od Erica Provosta, autora RBH. Linky na stránce teď už odkazují do křemíkového pekla a dokonce ani sám Eric už prý nemá pravidla na disku (tvrdil, že svět o moc nepřišel, ale stejně).

Nemusel by být problém hacknout nějaký jednoduchý systém. Třeba zrovna RBH:

Conflict rolls by mohly zůstat (v naší hře s Ectheliony jsme řešili code-breaking hodem na Stubbornness a hacking satelitu na Sneakiness a bylo to kewl, ovšem atributy se dají také upravit).

Combat s arénami se hodí, stačí jen zavést jiné kategorie zbraní - podle dostřelu (stejná/sousední aréna, či víc) a poškození... Se zbrojemi by se dalo také trochu pohrát (ablativní brnění, brnění chránící jen proti energetickým zbraním atd)...

Asi největší práce by byla s povoláními, ale není to nic, co by nevyřešil rychlý brainstorming (který by navíc šlo nadhodit tady na foru!).

Re: ShadowRun 4th Edition

Napsal: 11. 12. 2009, 17:54
od Ecthelion
Quentin: Určitě bych být tebou zkusil projít RBH... po nedávné hře myslím, že by pro tvoje požadavky mohl vyhovovat...
Conlai píše:Asi největší práce by byla s povoláními, ale není to nic, co by nevyřešil rychlý brainstorming (který by navíc šlo nadhodit tady na foru!).
Hmmmmm... :>;o)