ShadowRun 4th Edition
ShadowRun 4th Edition
FanPro Announces Shadowrun Fourth Edition!
In August 2005, Shadowrun gets a new edition for the 21st century and beyond! The Fourth Edition of this highly successful cyberpunk-fantasy game still has the same high-tech, low-life mix of man, magic and machine that has made Shadowrun one of the top-selling roleplaying games of all time, along with many new features:
The core mechanics are completely revised to be simpler and more streamlined for quicker, easier and more consistent play.
Matrix 2.0! An all-new level of wireless “augmented reality” overlays the real world, unleashing hackers to be mobile digital wizards.
The year is 2070 five years since the System Failure took down the old Matrix, nine years since the passing of the comet unleashed wild and unexplained magic in the world. The Sixth World has changed. Some of the players are familiar, but there are new facesand new forcesat work in the shadows.
Shadowrun, Fourth Edition offers a completely new rules system that is simple, integrated and accessible. The state-of-the-art has also been advanced, introducing a new level of augmented reality, new gear, new magical discoveries, and more.
Complete rules and world information in one volume playable the day you buy the book!
In August 2005, Shadowrun gets a new edition for the 21st century and beyond! The Fourth Edition of this highly successful cyberpunk-fantasy game still has the same high-tech, low-life mix of man, magic and machine that has made Shadowrun one of the top-selling roleplaying games of all time, along with many new features:
The core mechanics are completely revised to be simpler and more streamlined for quicker, easier and more consistent play.
Matrix 2.0! An all-new level of wireless “augmented reality” overlays the real world, unleashing hackers to be mobile digital wizards.
The year is 2070 five years since the System Failure took down the old Matrix, nine years since the passing of the comet unleashed wild and unexplained magic in the world. The Sixth World has changed. Some of the players are familiar, but there are new facesand new forcesat work in the shadows.
Shadowrun, Fourth Edition offers a completely new rules system that is simple, integrated and accessible. The state-of-the-art has also been advanced, introducing a new level of augmented reality, new gear, new magical discoveries, and more.
Complete rules and world information in one volume playable the day you buy the book!
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
Někdy i dvě hodiny, že jo... Děsná nuda. Náš GM nikdy nechtěl hrát matrixáře. Byl to jeden z hlavních bodů, na které jsem ho zlomil pro fantázko. )Shadowman píše:mne sa matrix vzdy pacil a bol aj zaujimavy ale mal jednu chybu ze iba pre jedneho cloveka lebo ostatny mohli kludne pol hodinu sediet a cakat na deckera a to nebolo dobre
inak matrix bol dobry system len pre ostatnych nudny
No matrix je dlouhej... ovšem často to (alespoň u nás zdržovalala neznalost pravidel... a pomalé reakce hráče a jeho kraviny jako zbytečné se vracení do uzlu a podstupování dalších testu atp.). Takže u máš to trvalo i 3 hodiny. Udělal jsem radikální řez a pokud hráč zdržoval nebo dělal hlouposti, vyřešil jsem celej matrix jednímnebo dvěma hody. A to i přesto že jsem ho měl celej připravenej.
Matrix je podle mě, zajímavej. Je tam vidět představy lidí před 20 lety o tom jak to asi bude vypadat... a my víme jak se to liší. Ale osobně mi připadá simpatickej
To, že je pomalej a chtělo by to tak zredukovat na 30 minut času na tom se shodneme asi všichni... Ostatní hráči se zcela nudí.. .a je to fakt oničem... ještě uvažuji o tom že bych martix hrál s Deckerem jedině soukromě a při runu bych to řešil několika hody pokaždé!
Matrix je podle mě, zajímavej. Je tam vidět představy lidí před 20 lety o tom jak to asi bude vypadat... a my víme jak se to liší. Ale osobně mi připadá simpatickej
To, že je pomalej a chtělo by to tak zredukovat na 30 minut času na tom se shodneme asi všichni... Ostatní hráči se zcela nudí.. .a je to fakt oničem... ještě uvažuji o tom že bych martix hrál s Deckerem jedině soukromě a při runu bych to řešil několika hody pokaždé!
Zdraví Dag
K vaší úvodní otázce se asi nemohu vyjádřit.... moj odpověď je komplexní
1) nebudu mít ským hrát... já osobně bych to klidně nastudoval ale moji spoluhráči jsou líní
2) no asi bych potřeboval překlad do češtiny alespoň úvodních pravidel... nebo snad za pr let už konečně bude moje angličtina na dobré úrovni.
3) určitě se na to těším...
4) sytém je podle mě docela jednoduchý, vzhledem k tomu jak dobře modeluje realitu
5) nemyslím si že nová pravidla budou limitující a omezující jinak než ta dosavadní a ta dosavadní mě nijak neomezovala Jako GM jsem se držel spíše realitou situace než pravidli
1) nebudu mít ským hrát... já osobně bych to klidně nastudoval ale moji spoluhráči jsou líní
2) no asi bych potřeboval překlad do češtiny alespoň úvodních pravidel... nebo snad za pr let už konečně bude moje angličtina na dobré úrovni.
3) určitě se na to těším...
4) sytém je podle mě docela jednoduchý, vzhledem k tomu jak dobře modeluje realitu
5) nemyslím si že nová pravidla budou limitující a omezující jinak než ta dosavadní a ta dosavadní mě nijak neomezovala Jako GM jsem se držel spíše realitou situace než pravidli
Zdraví Dag
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
Kdyby mi za to někdo zaplatil, tak SR4 přeložim třeba za 2 měsíce (teda podle stránek). SR obecně maj celkem slušnej jazyk, což se ostatně od RPGček očekává, aby to mohli hrát lidi, který uměj jenom částečně anglicky a věty jsou tam občas konstruovaný i uměle vůči tomuto cíli. Nebo aspoň tak mi to přišlo. Prostě obecně RPG texty jsou jednodušší na pochopení. Kdyby se sehnal typ, co to tu vydá, klidně to celý přeložim sám. Hezky postaru, nesnášim translatory... Sekaj chyby a než si to čék customizuje, spadne mu komp a může začít znova.
Válka neni cukr.
Naivko, vsichni by to chteli zadarmo... Vydat neco v cestine jinak nez jako hobby je nemyslitelne...Trevenorboven píše:Kdyby mi za to někdo zaplatil, tak SR4 přeložim třeba za 2 měsíce (teda podle stránek). SR obecně maj celkem slušnej jazyk, což se ostatně od RPGček očekává, aby to mohli hrát lidi, který uměj jenom částečně anglicky a věty jsou tam občas konstruovaný i uměle vůči tomuto cíli. Nebo aspoň tak mi to přišlo. Prostě obecně RPG texty jsou jednodušší na pochopení. Kdyby se sehnal typ, co to tu vydá, klidně to celý přeložim sám. Hezky postaru, nesnášim translatory... Sekaj chyby a než si to čék customizuje, spadne mu komp a může začít znova.
Jestli ovšem Fasa opustí mechanizmus multikostkových testů tak mě osobně sklamou... přijal bych možná omezení aby se pak neházelo 20 kostkma nebo ještě více... ale jinak mi ten mechanismus velice vyhovuje
Ten test je velice efektivně a dalo by se říct geniálně
Těším se ale na podrobnosti které se ke špatnému znalci Angličtiny dostanou
Ten test je velice efektivně a dalo by se říct geniálně
Těším se ale na podrobnosti které se ke špatnému znalci Angličtiny dostanou
Zdraví Dag
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
Mac píše:Naivko, vsichni by to chteli zadarmo... Vydat neco v cestine jinak nez jako hobby je nemyslitelne...
Já to nepsal mezi řádky s nadějí, ale s frustrací...MaxiDag píše:Je to tak, náš trh j evtomto naprd. Množství lidí keří by si to koupily je určitě málo a nikdy by to nezaplarilo ani vydání natož distribuci přeložení a práva FASA...
škoda jsme moc malý
Systém kostek je podle mě vyváženej i při více kostkách, jenom se blbě házej... Spíš bych (ale to se dá spíš jako domácí pravidlo) omezil nejvyšší CČ třeba na 18, protože aby někdo hodil 3 šestky za sebou se Ti jen tak nestane... a jestli někdo hází na vyšší CČ je už ta pravděpodobnost tak malá, že to i hráči sami předem vzdají a přitom postavy by se o to třeba pokusily. Takže nad SR realitou by se vlastně tyčil takovej jakože bůžek nejvyšších cílových čísel v černejch brejlích, se zahradnickou zástěrou, s doutňasem v zubech, kterej nad sloupcovym grafem cílovejch čísel a jako zkušený zahradník by sešmykával barevé sloupce a jeho pomocníci andílci lapáčci by ustřižené sloupce mohli přetvarovávat v květinky a darovat je vyšším bohům SR za jejich velkorysé rozhodnutí. No, u nás už jsem jednou tohle pravidlo chtěl zavést, ale GM mi prozradil, že je realita takováhle a když něco nejde, tak to prostě nejde no matter how hard You try. Zatial pfeferníčci.
Pochopil jsem, ale nemohl nekomentovat...Trevenorboven píše: Já to nepsal mezi řádky s nadějí, ale s frustrací...
No, u nás už jsem jednou tohle pravidlo chtěl zavést, ale GM mi prozradil, že je realita takováhle a když něco nejde, tak to prostě nejde no matter how hard You try.
U nas jsme zavedli pravidlo "z prdele kliky" [pardon], coz znamena dodatecny uspech za kazdou desitku nad cilove cislo [hod >= TN+10*x; uspech = x+1].
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů