ShadowRun 4th Edition

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Sethi
Příspěvky: 100
Registrován: 14. 3. 2003, 08:54
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sethi »

Mr.Zef píše:Sethi nevies nahodov o aku knihu z WoD sa jednalo?( P.S - mne sa zda ze nieco sa prekladalo aj v kosiciach $D )
já to znám jen z doslechu. mám pocit, že šlo přímo o vampire: the masquerade, ale která překladová verze nevím. jen že reflection duck (reflexní přikrčení) skončila jako reflexní kachna.

ale třeba je to všechno jenom mýtus... :roll:
Uživatelský avatar
arfindal
Příspěvky: 14
Registrován: 26. 2. 2003, 20:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od arfindal »

mýtus to není, jsou to opravu vampire the masquerade základní pravidla. překlad je stáhnutelný na netu a je tam dost nepřesností a v závěru je to vlastně neqalitní překlad
Ve jménu Páně, navrátíme ty, jež se stali oživlými mrtvolami, věčné temnotě.
Ámen.
Uživatelský avatar
sirien
Enfant terrible
Příspěvky: 8895
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sirien »

Je tu vůbec někdo, kdo se už namáhal Shdr 4e přečíst celý? Proč mlčí? Dojmy, domněnky... Vynášení, odsuzování... Kde se to fláká?

PS - Sethi: Podle těch podpisů už z toho vcelku šílíš, co?
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman »

4ku emam takze ked mi to nekto posle tak si to aj precitam :)
popripade hodi niekam kde sa to da stiahnut
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Uživatelský avatar
Mac
Příspěvky: 103
Registrován: 3. 3. 2004, 14:48
Bydliště: praha

SR3 to SR4 Character Conversion

Příspěvek od Mac »

Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne »

Tuk-Enek píše:Je tu vůbec někdo, kdo se už namáhal Shdr 4e přečíst celý? Proč mlčí? Dojmy, domněnky... Vynášení, odsuzování... Kde se to fláká?

PS - Sethi: Podle těch podpisů už z toho vcelku šílíš, co?
Začínáme podle nich teprve experimentálně hrát, tak fakt nevim celý to načtený nemám...uvidíme časem...co mužu řici, že mě tam připadá lepší magie. :think:
Uživatelský avatar
sirien
Enfant terrible
Příspěvky: 8895
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sirien »

OIO: U magie mě deptá (jako všude jinde) absence rezerv, že fyzická i manová (=psychická) zaklínadla poškozují podle konkrétního množství čtverečků, čímž vzniká paradox, kdy je tvá míra zranění, které sneseš, závislá na tvém Těle (vytváří počet čtverců kondičního záznamníku, předtím jsi dostal prostě V nebo S atd., což je ale možná spíš chyba toho, že je pohyblivej kondiční záznamník), a také (a hlavně) to, že indirect útočná zaklínadla už nejsou považována za manipulační, ale za bojová, což je z hlediska systému blbost - bojová zaklínadla udeří na cíl(e) z astrálu skrze auru, manipulační vytvoří skutečný, fyzický elementární efekt a udeří skrze něj, proto může manipulace zasáhnout i to, co jsi neviděl, zatímco bojová zaklínadla působila jen na auru, proto se proti manipulaci dalo bránit fyzicky (štítem, uskočením), zatímco bojovým ne (prostě si tě našly). Teď to, nevím, jestli pro jednoduchost, nebo protože sami tvůrci neznali svět a systém magie, skomolili všechno pod jednu kategorii, což jde přímo proti tomu, jak magie v SR funguje (má fungovat)

Ale zase se mi líbí rozlišení Iniciace a Magie . iniciace vyjadřuje umění, Magie hrubou sílu, takže iniciace sice dává možnost Magii zvýšit, ale nezvyšuje ji sama o sobě, takyse mi líbí, že Magie je teď atribut, jako každej jinej.
Jen škoda, že nemůžeš bejt zároveň mág a technomancer :D

Zajímavý je pojetí Mentor spiritů a to, že šamani už nejsou přímo spjati s totemem. Taky to, že se vlastně úplně sjednotili duchové... dává to magikům ještě krapet víc moci, než měli
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne »

Tuk-Enek píše:OIO: U magie mě deptá (jako všude jinde) absence rezerv, že fyzická i manová (=psychická) zaklínadla poškozují podle konkrétního množství čtverečků, čímž vzniká paradox, kdy je tvá míra zranění, které sneseš, závislá na tvém Těle (vytváří počet čtverců kondičního záznamníku, předtím jsi dostal prostě V nebo S atd., což je ale možná spíš chyba toho, že je pohyblivej kondiční záznamník), a také (a hlavně) to, že indirect útočná zaklínadla už nejsou považována za manipulační, ale za bojová, což je z hlediska systému blbost - bojová zaklínadla udeří na cíl(e) z astrálu skrze auru, manipulační vytvoří skutečný, fyzický elementární efekt a udeří skrze něj, proto může manipulace zasáhnout i to, co jsi neviděl, zatímco bojová zaklínadla působila jen na auru, proto se proti manipulaci dalo bránit fyzicky (štítem, uskočením), zatímco bojovým ne (prostě si tě našly). Teď to, nevím, jestli pro jednoduchost, nebo protože sami tvůrci neznali svět a systém magie, skomolili všechno pod jednu kategorii, což jde přímo proti tomu, jak magie v SR funguje (má fungovat)

Ale zase se mi líbí rozlišení Iniciace a Magie . iniciace vyjadřuje umění, Magie hrubou sílu, takže iniciace sice dává možnost Magii zvýšit, ale nezvyšuje ji sama o sobě, takyse mi líbí, že Magie je teď atribut, jako každej jinej.
Jen škoda, že nemůžeš bejt zároveň mág a technomancer :D

Zajímavý je pojetí Mentor spiritů a to, že šamani už nejsou přímo spjati s totemem. Taky to, že se vlastně úplně sjednotili duchové... dává to magikům ještě krapet víc moci, než měli
Pochopil jsem ten první odstavec dobře, pokud si myslím,že z toho vychází že všechny bojová kouzla jsou teď přirovnatelná do kategorie bojových v minulých systémech a neexistuje manipulační elemetární ... tedy na principu fungování ... :think: ??
Sosacek
Příspěvky: 25732
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

ty kouzla samotny fungujou stejne. jen jsou zarazeny mezi bojovy, at uz jsou primy nebo neprimy. ale ohniska, zaklinaci obrana, atd..., na ne funguje stejne jako na bojovy. mas ohnisko pridavajisi 6 kostek na bojovy kouzla? jo, tak to je mas i k fireballu.
But nobody came.
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman »

Sosacek píše:ty kouzla samotny fungujou stejne. jen jsou zarazeny mezi bojovy, at uz jsou primy nebo neprimy. ale ohniska, zaklinaci obrana, atd..., na ne funguje stejne jako na bojovy. mas ohnisko pridavajisi 6 kostek na bojovy kouzla? jo, tak to je mas i k fireballu.
fireball je a bolo bojove kuzlo... skor si asi myslel ohnivy vybuch ktory je rovnaky ako fireball akurat bol manipulacny a daval M.... a mal stabilne CČ..
(btw vynikajuce kuzlo na silvestrovsky ohnostroj... hadzal som to po tych asfaltovych holuboch co sa vyhadzuju z toho pristroja ;o))
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Sosacek
Příspěvky: 25732
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

netusim. prehistoricky verze shadowrunu jsem necetl, navic buhvi jestli tohle je pravidlo tkery si tvuj gm vymyslel, nebo tak neco.

ale kdyz se nekdo pta na tom co je v posledni edici jinak, tak to budu porovnavat s tou predchazejici. kdyz nekdo popisuje novy veci v, dejmetomu, novym aute, taky to neporovnava s trabantem, zeano.
But nobody came.
Uživatelský avatar
sirien
Enfant terrible
Příspěvky: 8895
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sirien »

Shadowman: Pochopils to správně. Plamenomet? Bojový. Plamenný výbuch? Bojový. Elektrický výboj? Bojový... Prostě kouzla, který maj bejt kvůli principu, na němž fungují manipulační, sou teď bojový, jen aby to blbí amíci dokázali pochopit. Soucítím tvou bolest...
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Sosacek
Příspěvky: 25732
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

$D $D $D

jen se kvuli tomu ze preradili par kouzel (tj veci ktere neexistuji) v shadowrunu (tj bolestne minoritniho rpg ze sveta kterej neexistuje) nejdi obesit :-)=

mimoto, soucasni tvurci SR jsou nemci.
But nobody came.
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman »

no nemci ako nemci....

fasu len odkupili nemci ale prve pravidla ktore vysli neboli v nemcine ale v anglictine a sli do ameriky ;o)

takze neviem ci na tom nemci robia :D
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Uživatelský avatar
sirien
Enfant terrible
Příspěvky: 8895
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sirien »

Sos: No a co, že to odkoupili němci? Sou snad chytřejší než Amíci? A i kdyby, stjně to udělali primitivní, aby to pochopili i stejně primitivní americký mozečky! Jasný? JASNÝ!?!? A proč bych se kvůli tomu měl jít oběsit? No? NO!? Sem snad nějakej debil, abych se šel oběsit kvůli ňákejm chcípákům, co přetvářej dobrej setting, jen protože sou moc blbý na to, aby ho pochopili? No!?

All: Sorry, já Sosanovi slíbil, že se tu s nim pohádám, takže...
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů