O čom je vlastne Shadowrun?

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Uživatelský avatar
Sosacek
Příspěvky: 21462
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Příspěvek od Sosacek » 6. 11. 2007, 23:55

Sirien píše:Jo, to je pravda, je to docela funny :D . Jinak to, že to sou sexisti, sarkastici, rasisti (ha, já takové složité slovíčko umím i napsat, heč $D ) a vůbec partička dobrejch zkurvisynů neni nic divnýho - právě takhle vypadá 80% těch, co k podobným věcem mají ve světě SR co říct ;)
No jasne, vzdyt rikam ze to ma super atmosferu :)
Ale... jakápak?
Uplne si nevzpominam. Myslim ze jeden z prikladu je to ze nejaka typka utekla rodicum, pac ji neschvalovali nejakej vztah, a oni si te najmou abys ji privedl zpatky, jakozeje unesena. a tak, ne.

tohle se v takhle temnem svete da vymyslet pomerne snadno.

...

ad horor: jo, vetrelci jsou urcitym zpusobem taky horor, a dat si hru SR ve stylu resident evil, kde si te nejaka korporace najme abys zjistil co se stalo v nejakem jejich detasovanem pracovisti muze byt sranda -- konecne muzes vybalit vsechny ty tezky zbrane, granaty, napred strilet a pak se ptat, a osamela hvezda je daleko, tak daleko ...

...

jeste ad reflexy -- reflexy se vypinaji blbe. tak jak je to popsano v SR3 a tusim i 4 (ac tam je technologie dal), reflexy se delaji tak, ze ti vyndaji kuz mozku a nahradi ho elektronikou, konkretne ten kus mozku co tvori rozhrani mezi mozkem a michou. vis co se stane kdyz takovou cast vypnes?

umres, co jineho. proto to taky prijde na takovy hafo essence -- protoze ti vyndaji KUS MOZKU. a jeste te samozrejme dopujou kdejakym svinstvem, abys to stihal i jinak, proste obecne hrozna sranda.
Jesus calls God and says "Hey Dad, it's me, you."

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7064
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 7. 11. 2007, 00:09

Reflexy co vim Ti zaprvé vytvoří dodatečnou (křemíkovou, blbě se to léčí magií ;) ) "nervovou" síť, abys moh reagovat fakt prudce. Ta ale vede jen přes nejdůležitější svalstvo a používá se jen v extrému - víceméně Ti uvede sval do křeče a tím ho aktivuje :D . Kromě toho máš v krevnim řečišti (a srdci ;) ) rozestavený různý baňky, který průběžně sbírají nadbytečné hromony jako jsou adrenalin a noradrenalin (jiné látky zase způsobují, abys těhle hormonů vyráběl víc, aby se tyhle zásobárny měly čim dopovat - je to docela drsně provázanej systém) - a když to pak potřebuješ, tak máš během jednoho lusknutí prstů CELÝ TĚLO DOKONALE PRODOPOVANÝ VLASTNÍMA LÁTKAMA. Pak tam je samozřejmě ta číst že Ti myslim že ne přímo odoperujou, ale dost značnou část mozku Ti proženou kabelama, drátama a podobnejma svinstvama a tak... takovejhle systém se prostě fakt deaktivuje kurva blbě.
... ... a osamela hvezda je daleko, tak daleko ...
No, toho bys v podobný hře mohl začít taky VELICE rychle litovat
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Uživatelský avatar
Sosacek
Příspěvky: 21462
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Příspěvek od Sosacek » 7. 11. 2007, 00:25

Myslel jsem, ze "kurva, proc jsme sem lezli" je zakladni vec kterou v takovem pripade kazdy ceka $D
Jesus calls God and says "Hey Dad, it's me, you."

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7064
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 7. 11. 2007, 00:34

300 000 $ a 100 000 $ předem na ruku? (omlouvám se za $, nemám tu na klávesnici nikde značku nuyenu)
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peekay » 7. 11. 2007, 01:03

Sosacek píše: jeste ad reflexy -- reflexy se vypinaji blbe.
Ale figu borovu. Zakladne pravidla tretej edicie, strana 302.

Kód: Vybrat vše

Reflex Trigger
Essence Cost: +0.2
Nuyen Cost: +13 000
Availability: As wired reflexes
Street Index: As wired reflexes
Legality: 4P-Q
Sirien píše:
Pouzitelnost:
Relativne sprehladnenie pravidiel zvysuje pouzitelnost pravidiel na to, na co boli povodne urcene (jednoduchsie vyhodnocovanie bojov = viac bojov za jeden vecer!).
Příliš zjednodušené. Vzhledem k flavor a dalším speciálním sourcebookům se ze SR stala hra použitelná pro hraní na úplně jiné než bojové úrovni - je možné hrát běžný život lid ve Stínech, je možné sledovat svět SR jako celek.
Totalna kravina na tolkatich urovniach, ze sa mi to ani nechce rozoberat (kazdemu, kto chce polemizovat, odporucam si precitat kapitolu "Dovednosti" v druhoedicnych pravidlach).

(v druhoedicnych preto, lebo to je edicia, na ktoru sa Sirienom pouzity citat vztahoval)

Sirien píše: Celkově mám dojem, že Peakey SR dost křivdí, SR šlo s vývojem v tom smyslu, že u něj můžeme pozorovat totéž co u WoD - s každou edicí síla postav klesá, a to jak v poměru k okolí, tak v celkové hodnotě.
Blbost. SR1 -> SR2 zaznamenava mierne zosilnenie postav, rovnako SR2 -> SR3 (pretoze sa zvysuje ich survivability, zatialco survivability "bezejmennych oponentov" ostava rovnaka).

Ja mam zasa celkovo dojem, ze nedokazes odlisit svoju subjektivnu interpretaciu sveta SR (a to, ako si ty myslis, ze by malo hranie v no vyzerat) od toho, co je napisane v knizkach.

(nebudeme si klamat - out-of-the-book to nie je ziadna slava, a preto to tak realne hra malokto, aspon v dnesnej dobe... prave o-o-t-b je ale to, o com sa tu bavime)
Sirien píše: Stjně tak už v SR II je možné krásně hrát jiné věci než jen cool střílečku, ale stejně tak už v SR II je problém v tom, že je k tomu zapotřebí znalost mnoha sourcebooků /nebo mála, ale tak jako... zapadlých mezi tou hromadou ostatních/
Na bicykli sa tiez da krasne jazdit po dialnici. To ale neznamena, ze je na to urceny alebo vhodny.

p.s. ked uz nevies precitat moj nick, tak prosim ta pouzi gombicek "citovat", ten to vyplni za teba.
Obrázek

"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7064
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 7. 11. 2007, 12:14

Ah, to je děsné, sourcebook obsahuje výpis z většiny bojových dovedností... a jakoby to byly jediné, které mohou být. Nenarazil jsem na hru nebo herní skupinu, která by si kdy vystačila se základní sadou dovedností.

Sourcebooky k SR III docela jasně popisují, že postavy nejsou tak drsné, jak se jevily v jedničce, protože globálnější náhled na svět poskytuje mnohem jasnější pohled na to, proti čemu postavy stojí - tedy omezuje je v protředcích, protože málokdo chce aby po něm šla FBI nebo kdeco dalšího.
Nicméně u tohodle skončim, nemám náladu se o SR hádat.
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

JardaR
Příspěvky: 31
Registrován: 12. 10. 2007, 15:43

Příspěvek od JardaR » 7. 11. 2007, 12:55

Ohledne stylu hry v SR se taky musi namitnout s kym hrajes. Jestli mas skupinku soloidnich individui a nebo maly vojensky oddil.

Zazil jsem oba typu hracu a i stejnou akci (cisteni ala resident evil, ziskani veci/osoby) budou resit jinak.

I pri skupine vojensky oddil neni jejich primarni zabavou jen slepe hazet kostkama a pocitat mrtvy, kterych muze byt hodne pri jejich specializaci, ale spis odhadnuti planu, akci i protiakci jejich protivnika a metody jak proti tomu reagovat. A vysledkem je pak ten boj a test kdo lip planoval.

A naopak skupinka indiviui jen slepe nabehne a proste jen reaguje na situace co jim GM predklada.

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7064
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 7. 11. 2007, 13:12

Tahle typologie hráčů je IMO chybná. reaktivní a ktivní hráči jsou ve všech hrách to samé téma. Tým v SR by měl tak jako tak fungovat jako tým, jinak dopadne špatně. Bez plánu to obvykle de blbě vždycky.
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host