Otázky
Otázky
Protože už jsme tu měl dvě otázky a nechce se mi furt zakládat další a další tak založim tohle téma.
A rovnou mam jednu otázku : Co je to Smartlink IIa jakej je rozdíl mezi nim a "jedničkou" ? Co umí ?
Dík za všechny odpovědi ...
A rovnou mam jednu otázku : Co je to Smartlink IIa jakej je rozdíl mezi nim a "jedničkou" ? Co umí ?
Dík za všechny odpovědi ...
OSR - Open-world Survival horroR
Survive, Save, Solve ...pick two
Survive, Save, Solve ...pick two
Smartlink lvl 2. je v podstatě to samé co 1. . Rozdíl je ve střelbě na dlouhou a extrémní vzdálenost, při mířené střelbě a při střelbě zbraněmi s balistickou drahou neřízených střel a granátů.
dlouhá vzdálenost -2 modif.
extrémní v. -1 modif.
mířená střelba +2modif.
balistické zbraně -1 modif.
Případné další detaily najdeš ve Fields of fire.
dlouhá vzdálenost -2 modif.
extrémní v. -1 modif.
mířená střelba +2modif.
balistické zbraně -1 modif.
Případné další detaily najdeš ve Fields of fire.
lol... to je rozhodně... zajámavá otázka.
U manové neviditelnosti rozhodně ne, to je víceméně psychické kouzlo. Při zneviditelní manovým kouzlem bude rozhodně nadále všude světlo, pouze nebude tak snadné určit jeho zdroj.
Fyzická neviditelnost obtáčí EM vlnění určitého spěkter kolem cíle, takže ten se octne v jakési bublině, kam prostě ty vlny nejdou, takže při zneviditelnění zdroje světla fyzickou neviditelností bude podle mě světlo stále vyzařovat a osvětlovat prostor, ale bude se to dít jakoby odnikud, jako by prostě svítil jen jeden bod v prostoru. Teoreticky by to pak mohlo vypadat i jako magicky vyvolané světlo, které vlivem magie jen tak proudí z určitého epicentra do prostoru.
smím se jen tak zeptat, jak jsi k této otázce dospěl?
U manové neviditelnosti rozhodně ne, to je víceméně psychické kouzlo. Při zneviditelní manovým kouzlem bude rozhodně nadále všude světlo, pouze nebude tak snadné určit jeho zdroj.
Fyzická neviditelnost obtáčí EM vlnění určitého spěkter kolem cíle, takže ten se octne v jakési bublině, kam prostě ty vlny nejdou, takže při zneviditelnění zdroje světla fyzickou neviditelností bude podle mě světlo stále vyzařovat a osvětlovat prostor, ale bude se to dít jakoby odnikud, jako by prostě svítil jen jeden bod v prostoru. Teoreticky by to pak mohlo vypadat i jako magicky vyvolané světlo, které vlivem magie jen tak proudí z určitého epicentra do prostoru.
smím se jen tak zeptat, jak jsi k této otázce dospěl?
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
samozřejmě to možné je, ale pouze první monobič ten druhý, vzájemně by to asi nešlo. A podle zákonu akce a reakce nikdy nevíš, který monobič bude který. Záleží pak asi na kvalitě, výrobci atd.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
no a ted si predstav trola ovladajici bojova umeni, ktery si z monobice udelal chranice na ruce (proste dva naramky jeden u lokte, druhy u zapesti spojene monobicem (monobici shodli jsme se ze jeden stacit nebude) -> monobici nstavis ruku, kolem ktere se ti omota, ale neporeze te (proste mne muj GM mel rad )
a takovych vecicek jsem zkousel hodne (vsak to byl taky inteligentni troll)
Bobby
a takovych vecicek jsem zkousel hodne (vsak to byl taky inteligentni troll)
Bobby
Dubito ergo cogito. Cogito ergo discepto.
Real man can live in real world. Drugs are for losers.
Real man can live in real world. Drugs are for losers.
- Jerry Queen
- Příspěvky: 335
- Registrován: 16. 1. 2007, 20:35
- Bydliště: Jihlava
nn spatne pochopeno (spise vysvetleno) jedna se o trubk, ktera se navlecena ruku, nicmenez vnejsi strany je na te trubce monobic -> muzes nastavit ruku monobici a ten ti neublizi protoze tlak zvladne trubka, a rezani odola prave monovlakno - a kdyz nekde povoli tak je tam prece vicepramenu takze se vsechny asi neprerezou)
Dubito ergo cogito. Cogito ergo discepto.
Real man can live in real world. Drugs are for losers.
Real man can live in real world. Drugs are for losers.
zatouzili jsme si zahrat s kamaradama po letech v grupe, ktera fungovala pred asi deseti lety a vsichni mame chut na neco jineho nez fantasy. nase volba padla na SR. ted ale resime, ze koupena pravidla se nam nekde zatoulala a budeme muset najit alternativy. z nabizenych moznosti se vam zda ktera nejlepsi?
* stahnout si z netu preklad 3. edice SR.
* hrat gurps a jen ho nesroubovat na SR prostredi (a jde to vubec nejak snadno? nechce se nam mesic neco predelavat, kdyz budeme hrat jen obcas, jsme jiz stari pani )
* rad bych ozkousel FATE. jde ho hrat jako SR? myslim tim, i kdyby ano, nebude mit takova hra uplne jiny charakter? (tato varianta prozatim nema moc podpory)
* neco uplne jineho?
* stahnout si z netu preklad 3. edice SR.
* hrat gurps a jen ho nesroubovat na SR prostredi (a jde to vubec nejak snadno? nechce se nam mesic neco predelavat, kdyz budeme hrat jen obcas, jsme jiz stari pani )
* rad bych ozkousel FATE. jde ho hrat jako SR? myslim tim, i kdyby ano, nebude mit takova hra uplne jiny charakter? (tato varianta prozatim nema moc podpory)
* neco uplne jineho?
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Mno, ak ste hrali SR podla SR, tak 3 edíciu by som volil najskôr.smrq píše: * stahnout si z netu preklad 3. edice SR.
* hrat gurps a jen ho nesroubovat na SR prostredi (a jde to vubec nejak snadno? nechce se nam mesic neco predelavat, kdyz budeme hrat jen obcas, jsme jiz stari pani )
* rad bych ozkousel FATE. jde ho hrat jako SR? myslim tim, i kdyby ano, nebude mit takova hra uplne jiny charakter? (tato varianta prozatim nema moc podpory)
* neco uplne jineho?
Ale ani FATE možnosť nie je na zahodenie, hádam to nie je problém pripraviť - myslím základný zoznam schopností a aspektov a obdobia tvorby postavy...
Ja sám by som zvolil FATE, pretože (pre mňa osobne) sú SR pravidlá typom viac-mechanických pravidiel (áno áno, nehral som žiadny SR, takže to neviem posúdiť ani relatívne objektívne )
Ale s FATE ti tu hocikto pomôže stvoriť adaptáciu, si myslím.
Joe
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
lidi u nas neumi vseci aj a treti edice je na netu prelozena.
a SR jsme kdysi davno hravali, jeste snad tusim druhou edici. proste to, co vyslo knizne v cechach.
a SR jsme kdysi davno hravali, jeste snad tusim druhou edici. proste to, co vyslo knizne v cechach.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů