To uz nikdo nehraje

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 5. 10. 2006, 10:06

defic píše:magie se muze ukryvat nemusi se hend projevit.jak jsi rikal magicky aktivnich lidi/metalidi je asi 2% takze nejni vlastne zname co magii zpusobuje..proc ji nekdo ovlada nekdo ne...
ja neviem vy to nechapete alebo co???

tak si prav postavu zaplat si tu magiu a hraj cloveka co svoju magiu objavuje...
je to blbost davat niekomu vyhodu len preto ze mu nieco pri postave chyba...
btw kazdy aj ten co nevie ze je mag pretoze magiu nerozvijal sa s tou magiou narodil a nedostal ju potom ani nijak sa u neho zazrakom neobjvaila... len proste nevedel ze je mag a nikto mu to ani nepovedal tazke to nestudoval...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Conlai
Správce rozbitých snů; Moderátor
Příspěvky: 2397
Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Conlai » 5. 10. 2006, 11:35

Huh. Nejdřív jsem si myslel, že jsem si spletl téma.

K té magii bych řekl, že je možné, aby si ji hráč koupil dodatečně s tím, že se s ní narodil a ale teprve teď zjistil, že je magicky aktivní. Je to konec konců rpg a nevidím důvod, proč by to nešlo přihodit takhle retrospektivně (po dohodě s GMem).
Vezměte si třeba Never Deal with a Dragon, knížku ze světa Shadowrunu, která vyšla i v češtině. Hlavní hrdina v ní začne mít problémy se svým warem (jen datajack, ale jsou z toho bolesti hlavy a tak) a bum, zjistí, že je magicky aktivní... i když mu v mládí dělali testy na MITM nebo kde a vyšlo jim, že aktivní není...

Ad diskuse o bariérách: "Nerdiness factor nine - full speed ahead!" $D
Zastával bych ale názor, že zrovna k tomu, co popsal Bobby se byriéry použít nedají... čistě subjektivně.

A k původnímu tématu tohoto threadu: SR jsem nehrál už děsně dlouho (pár let) a rád bych si jej znovu zahrál. Dokonce jsem v Orcs Nest dost rozmýšlel, zda si nemám koupit 4 ed pravidla (mám slavná česká 2ed)... no jo, nejdřív tak za 5 měsíců. :roll: :>:o/

Uživatelský avatar
defic
Příspěvky: 59
Registrován: 11. 3. 2004, 10:09
Bydliště: Svidnice(daleko od HK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od defic » 5. 10. 2006, 12:13

Conlai píše:Huh. Nejdřív jsem si myslel, že jsem si spletl téma.

K té magii bych řekl, že je možné, aby si ji hráč koupil dodatečně s tím, že se s ní narodil a ale teprve teď zjistil, že je magicky aktivní. Je to konec konců rpg a nevidím důvod, proč by to nešlo přihodit takhle retrospektivně (po dohodě s GMem).
Vezměte si třeba Never Deal with a Dragon, knížku ze světa Shadowrunu, která vyšla i v češtině. Hlavní hrdina v ní začne mít problémy se svým warem (jen datajack, ale jsou z toho bolesti hlavy a tak) a bum, zjistí, že je magicky aktivní... i když mu v mládí dělali testy na MITM nebo kde a vyšlo jim, že aktivní není...

Ad diskuse o bariérách: "Nerdiness factor nine - full speed ahead!" $D
Zastával bych ale názor, že zrovna k tomu, co popsal Bobby se byriéry použít nedají... čistě subjektivně.

A k původnímu tématu tohoto threadu: SR jsem nehrál už děsně dlouho (pár let) a rád bych si jej znovu zahrál. Dokonce jsem v Orcs Nest dost rozmýšlel, zda si nemám koupit 4 ed pravidla (mám slavná česká 2ed)... no jo, nejdřív tak za 5 měsíců. :roll: :>:o/
no o te knizce jsem mluvil:) nize nikdo to nevzal v potaz:)
Kenchi, nejsem Čínan jsem Japonec
A na tu tvář se mě taky neptejte

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 5. 10. 2006, 12:35

Conlai píše:K té magii bych řekl, že je možné, aby si ji hráč koupil dodatečně s tím, že se s ní narodil a ale teprve teď zjistil, že je magicky aktivní. Je to konec konců rpg a nevidím důvod, proč by to nešlo přihodit takhle retrospektivně (po dohodě s GMem).
Vezměte si třeba Never Deal with a Dragon, knížku ze světa Shadowrunu, která vyšla i v češtině. Hlavní hrdina v ní začne mít problémy se svým warem (jen datajack, ale jsou z toho bolesti hlavy a tak) a bum, zjistí, že je magicky aktivní... i když mu v mládí dělali testy na MITM nebo kde a vyšlo jim, že aktivní není...
magia sa pocas hry uz zaplatit neda....

nemagicky clovek ma viac atributnych/dovednostnych bodov a viac penazi...

takze na zaciatku viac toho vie ma lepsie atributy viac vydrzi a ma lepsie veci pretoze si to s peniazmi moze kupit...

kdezto mag ma magiu a par skilov a atributy vacsinou smiesne...

ale prave to je na tom dobre... ja nechapem preco clovek co vyuzival vyhody toho ze proste na zaciatku vydzal vela a mal dost veci... po caseč ked sa to zacne zrovnavat pretoze karmou sa ludia vylepsuju mal dostat aj tu vyhodu co ma mag...
to rovno magia nemusi byt v tabulke priorit ale len ako ano/nie...

ma to byt hra a mas hrat za postavu taku aku si si spravil... a ked sa ti to nepaci nevyhovuje ti dana postava nie je nic lahsie ako si spravit inu...
je to fakt hlupost davat cloveku taku vyhodu ako je magia pocas hry...
ako som pisal nie je nic jednoduchsie ako si tu magiu zaplatit a hrat "maga" co nevie ze je magicky aktivny a prichadza an to pocas hry...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Conlai
Správce rozbitých snů; Moderátor
Příspěvky: 2397
Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Conlai » 5. 10. 2006, 15:04

Shadowman: Aha, tady bude jádro pudla. Zaprvé jsem tak nějak počítal s Trevenorbovenovým příspěvkem týkajícím se čtvrté edice a zadruhé - nevidím důvod, proč by se postava nemohla vyvíjet - pokud to prospěje příbehu a hráči se na tom dohodnou. Pokud jsem GM a vidím, že hráči jde o prosté hromadění nevýhod, tak něco takového nepovolím. Pokud mi to na druhou stranu přijde jako dobrý nápad, proč ne.
Úplně vidím scény, ve kterých jiný člen party, mág, dává nově "probuzenému" kouzelníkovy (který sice je aktivní ale nic neumí, ani astrální projekci nezvládne...) rady a školení - a co teprv, když je jeden hermetik a druhý šaman. Každý má jiný weltanschaung - konflikt je nevyhnutelný.
Samozřejmě to vyžaduje jistý typ hráčů - spíše "roleplayerů" než "taktiků" (včetně GMa) - a pečlivé "ošetření" situace ze strany GMa.

BTW: Myslím, že i v 2ed by to šlo nějak ošetřit - pomocí karmy a tak. Navíc, pokud se bojíš o rovnováhu, nemusíš dávat nově vzniklému kouzelníkovi žádná kouzla, řekni mu, že neumí ani nahlédnout do astrálu a co teprv vyvolávání - vše se bude muset poctivě naučit za body, které ostatní mezitím budou investovat do něčeho jiného. Může mít problémy s kyberwarem, má-li jej... Řekl bych, že v konečném důsledku je výhodnější si magii hodit při tvorbě postavy a udělat si postavu tak, aby tomu odpovídala.

Uživatelský avatar
defic
Příspěvky: 59
Registrován: 11. 3. 2004, 10:09
Bydliště: Svidnice(daleko od HK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od defic » 6. 10. 2006, 18:25

Conlai píše:Shadowman: Aha, tady bude jádro pudla. Zaprvé jsem tak nějak počítal s Trevenorbovenovým příspěvkem týkajícím se čtvrté edice a zadruhé - nevidím důvod, proč by se postava nemohla vyvíjet - pokud to prospěje příbehu a hráči se na tom dohodnou. Pokud jsem GM a vidím, že hráči jde o prosté hromadění nevýhod, tak něco takového nepovolím. Pokud mi to na druhou stranu přijde jako dobrý nápad, proč ne.
Úplně vidím scény, ve kterých jiný člen party, mág, dává nově "probuzenému" kouzelníkovy (který sice je aktivní ale nic neumí, ani astrální projekci nezvládne...) rady a školení - a co teprv, když je jeden hermetik a druhý šaman. Každý má jiný weltanschaung - konflikt je nevyhnutelný.
Samozřejmě to vyžaduje jistý typ hráčů - spíše "roleplayerů" než "taktiků" (včetně GMa) - a pečlivé "ošetření" situace ze strany GMa.

BTW: Myslím, že i v 2ed by to šlo nějak ošetřit - pomocí karmy a tak. Navíc, pokud se bojíš o rovnováhu, nemusíš dávat nově vzniklému kouzelníkovi žádná kouzla, řekni mu, že neumí ani nahlédnout do astrálu a co teprv vyvolávání - vše se bude muset poctivě naučit za body, které ostatní mezitím budou investovat do něčeho jiného. Může mít problémy s kyberwarem, má-li jej... Řekl bych, že v konečném důsledku je výhodnější si magii hodit při tvorbě postavy a udělat si postavu tak, aby tomu odpovídala.
no tak nejak bych to take videl!
Kenchi, nejsem Čínan jsem Japonec
A na tu tvář se mě taky neptejte

Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host