Iniciace

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Sosacek
Příspěvky: 20708
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Příspěvek od Sosacek » 20. 3. 2006, 13:24

"postava musi udelat zkousku -- v tomto pripade stvorit ducha ktery ji bude spojencem" ?

nicmene to je dost jedno ;) hadam ze kdybych se nekde ptal jak to prelozit tak by skupina lidi k necemu dosla. to je ten duvod proc jsou komunitni preklady kvalitnejsi nez ty profesionalni.
You can ban me but you will never ban Poland.

Uživatelský avatar
defic
Příspěvky: 59
Registrován: 11. 3. 2004, 10:09
Bydliště: Svidnice(daleko od HK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od defic » 20. 3. 2006, 13:35

Sosacek píše:"postava musi udelat zkousku -- v tomto pripade stvorit ducha ktery ji bude spojencem" ?

nicmene to je dost jedno ;) hadam ze kdybych se nekde ptal jak to prelozit tak by skupina lidi k necemu dosla. to je ten duvod proc jsou komunitni preklady kvalitnejsi nez ty profesionalni.
Pravda to by slo!.)no vetsinou se to pak vzije a u neceho se stane ze se to dostane i k tvurcum i kdyz v tomhle pripade to platit nebude

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 20. 3. 2006, 13:38

nechcem nic vraviet ale vobec nechapem o com sa to bavite...aky spojenec pri iniciacii...

vobec nechapem co ma iniciaci aspolocne so spojencom... su to 2 odlisne veci...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
defic
Příspěvky: 59
Registrován: 11. 3. 2004, 10:09
Bydliště: Svidnice(daleko od HK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od defic » 20. 3. 2006, 13:43

Shadowman píše:nechcem nic vraviet ale vobec nechapem o com sa to bavite...aky spojenec pri iniciacii...

vobec nechapem co ma iniciaci aspolocne so spojencom... su to 2 odlisne veci...
nejsou mrkni do grimoaru....muzes si snizit potrebnou karmu kdyz vykonas nejako Ordalii(zkousku) a jednou z ni je vyvolani spojence

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 13:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 20. 3. 2006, 16:05

defic píše:No jo no neco tam bylo navic ----->to je pro ssacka

Ty tu tak mavas anglictinou tak to zkus prelozit podle sebe kus pravidel....
pak mozna zjistis ze prekladani doslova je nejvetsi kravovina na svete...Potrvrdila mi to i profesorka na vysokej kdyz jsem prezentoval shadowrun....a doslo na diskuzi o prekladu

Jinak MaxiDag na to kapnul presne tak jsem to myslel.....ma tam presne ten kousek textu z grimoaru na ktery jsem narazel...

Takze si vlastne vytvorim spojence za stejny pocet kramy jako stoji inicializace a neplatim bod magie....hmm:( to jsem si myslel a nelibi se mi to:( ale zivot nejni fer....
je jedno jak si urcim pak dal jeho vlastnosti??

věci týkající se magie je moje parketa :) teda spousta jich je vždy na polemizaci a i já některé nevím, ale tento obor jsme dost studoval :)
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7056
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 20. 3. 2006, 17:05

Dag: Fakt´s to studoval? Pomoz mi, potřeboval bych nějakej rituál k likvidaci svý třídní a musím ho ovládnou před maturou, abych dal češtinu!

Shadowman: Jak chceš proboha moderovat téma, který ani nečteš? Co víc - ty nečteš ani odpovědi na vlastní dotazy:
Ty sám jsi píše:skus to trosku ozpisat pretoze vobec nechapem co ma spolocne spojenec s ordaliou
MaxiDag Ti na to píše:"Tato ordálie vyžaduje aby kouzelník vyvolal spojence (viz. Spojenci), který automaticky stojí tolik karmy, jako sama Iniciace."
O tom, že celej topic je založen z otázky, jak to je s ordálií spojence při iniciaci, což z něj místy až bije do očí, ani nemluvě...
V prvním příspěvku defic píše:no zajimalo by me jak je to s inicializaci kdyz jsi beru Ordálii spojenec..
jde mi o tom jestli se za nej plati karmou nebo je jeho cena uz zahrnuta v inicializaci
Nic osobního
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 20. 3. 2006, 17:58

tuk nechapem o com tocis...

proste ja som vobec nevedel ze si mozes vziat ordaliu pri iniciacii taku ze vyvolas spojenca... a preto som sa to opytal...

az po poslednom deficovom poste sa stalo jasne to co som napisal vyssie...

takze prosim ta nechaj tie kecy ju?
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Sosacek
Příspěvky: 20708
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Příspěvek od Sosacek » 25. 3. 2006, 11:31

no ... vsem krome tebe to bylo jasny od zacatku shadowmane.
You can ban me but you will never ban Poland.

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 25. 3. 2006, 13:50

Sosacek píše:no ... vsem krome tebe to bylo jasny od zacatku shadowmane.
a? ja si myslim ze ked pride clovek co ma problem tak by mal napisat popis situacie aby ked pride niekto kto nahodou tuto pasaz nevidel tiez vedel o co sa jedna popripade si to vedel najst...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7056
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 25. 3. 2006, 15:59

no zajimalo by me jak je to s inicializaci kdyz jsi beru Ordálii spojenec..
jde mi o tom jestli se za nej plati karmou nebo je jeho cena uz zahrnuta v inicializaci
Jak je to s iniciací, když si beru ordálii...
=> jde o otázku k iniciaci a ordálii spojenec => při iniciaci si lze vzít ordálii spojenec

jde mi o tom jestli se za nej plati karmou nebo je jeho cena uz zahrnuta v inicializaci
Jasně shrnuje otázku a => že ordálie spojenec spočívá v přivolání Spojence

Načež jsi odepsal:
skus to trosku ozpisat pretoze vobec nechapem co ma spolocne spojenec s ordaliou ;o)
Načež zaznělo:
Jinak MaxiDag na to kapnul presne tak jsem to myslel.....ma tam presne ten kousek textu z grimoaru na ktery jsem narazel...

Takze si vlastne vytvorim spojence za stejny pocet kramy jako stoji inicializace a neplatim bod magie....hmm:( to jsem si myslel a nelibi se mi to:( ale zivot nejni fer....
je jedno jak si urcim pak dal jeho vlastnosti??
Načež jsi to dorazil přízpěvkem:
nechcem nic vraviet ale vobec nechapem o com sa to bavite...aky spojenec pri iniciacii...

vobec nechapem co ma iniciaci aspolocne so spojencom... su to 2 odlisne veci...
Zjevně jsi to pochopil až po deficově:
nejsou mrkni do grimoaru....muzes si snizit potrebnou karmu kdyz vykonas nejako Ordalii(zkousku) a jednou z ni je vyvolani spojence
No, nic proti, kdybys byl jen nechápavej, tak nic neřeknu, jenže defic tu neřekl nic jiného, než co ses mohl dočíst o pár příspěvků dříve v Sosáčkově návrhu k překladu slova ordeal:
"postava musi udelat zkousku -- v tomto pripade stvorit ducha ktery ji bude spojencem" ?
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 25. 3. 2006, 22:23

nebudem to tu rozoberat

ale keby napisal ze pri iniciacii je jedna z moznosti si vziat ordaliu spojenec plati sa karma aj za tohto spojenca?

tak myslim ze nech sa pozrie aj debil tak pochopi o co tam ide...
staci to dobre sformulovat

pretoze v grimoari su popisany aj spojenci a iniciacia spojencov atd...

ale uz to nebudem rozoberat je to jedno...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Pete
Příspěvky: 81
Registrován: 14. 9. 2003, 12:52
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pete » 30. 3. 2006, 20:07

Offtopic:
Diskutovat má jen ten, kdo alespoň ví, o čem je řeč. Pak je to už o názoru. Podle mě by neměl dotazy posílat ani ten, kdo se jen ptá na základní (oficiální) pravidla, pokud je zřejmé, že ten či onen člověk má k těmto pravidlům přístup. Pokud někdo fakta nezná, ať nediskutuje dřív, než si znalosti doplní. Tím samozřejmě nejsem proti volné diskuzi názorů jedinců znalých fakta.
Rozhovor Jerry Queena a Alexe Parkera:
Jerry: "Slyším vodu. Buďto budeš ve vaně, nebo meješ nádobí?"
Alex: "Jsem ve vaně a meju si nádobíčko..."

http://www.europack.cz

Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host