Jak je to v pravidlech - co zbylo

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Zamčeno
Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne » 13. 6. 2004, 12:30

No SR3 říká:
Vyjímečné kouzlo nemůžeš uržovat pomocí zámků.
Nenašel jsem pravidlo, podle kterého bys nesměl kouzlit výjímečné zaklínadlo a přitom udržovat jiné, ale pomocí zámku. Osobně jsem to povolil, protože si myslim, že žádnou koncetraci nemáš, když máš kouzlo v zámku. Je to jako by to běželo na vedlejším komplu a nezávisle na tobě.

Ten příklad s tim Smrdem jsem nepochopil apropo promiň, že jsem ti ještě neposlal ten matrix, teď to napravim neni nic moc , lae alespoň to...pracuju na uplném překladu snad bude brzo...

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 13. 6. 2004, 20:44

no ide o to ze v pravidlach pise ze nemozes VYUZIVAT ine kuzlo ked chces kuzlit vynimocne kuzlo a ked je v zamku vyuzivas ho :think:

no a s tym smradom som to myslel tak ze ked vyuzivas ine kuzlo a smrad funguje pokial ho udrzuje takze vyuziva ine kuzlo nemoze kuzlit fireball

no a ece jedna vec moze to byt tym ze na vynimocne kuzlo potrebujes viac energie a uz ked vyuzivas ine (aj ked v zamku) tak okolo teba je uz menej energie pretoze uz tam je ine kuzlo :think:

my sme to spravili tak ze nemozes pouzivat pr kuzleni zamky ale ked na teba niekto zakuzl napr ten smrad tak mozes kuzlit :>;o) O-) :-)=
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne » 14. 6. 2004, 15:30

Asi je to pravda---naše kouzelnice mající v zámku zakletý bojový smysl a sesílající výjimečnou toxickou vlnu asi to budeme znovu prodiskutovat :cheers: . Jo dostal jsi ten náš zevláckej matrix..????

Uživatelský avatar
Pete
Příspěvky: 81
Registrován: 14. 9. 2003, 12:52
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

DOSAH KOUZLA

Příspěvek od Pete » 14. 6. 2004, 21:19

Zajímala by mě jedna věc. U kouzel je popsanej DOSAH působnosti (na dohled, dotykem, omezený), ale tak blbě, že neukazuje, jak daleko působí kouzlo po vyvolání, třeba u neviditelnosti. Teda konkrétně:

Neviditelnost má dosah dotyk, tzn. že při vyvolávání se musím subjektu dotýkat (třeba i sám sebe). Co ale potom. Když už to kouzlo vyvolám na někom jiným, musim se ho pak držet? Nebo se stačí jen soustředit na držení kouzla?

Prostě v pravidlech není napsaná podmínka udržení kouzla po jeho vyvolání, kromě soustředění se na něj. Jestli to stačí nebo se musím furt držet toho, koho sem zneviditelnil.
Rozhovor Jerry Queena a Alexe Parkera:
Jerry: "Slyším vodu. Buďto budeš ve vaně, nebo meješ nádobí?"
Alex: "Jsem ve vaně a meju si nádobíčko..."

http://www.europack.cz

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 14. 6. 2004, 22:19

jj dik za ten matrix ked to bude cele tak mi to posli budem rad :>;o) O-) :-)=

no k tej neviditelnosti ty sa sam seba dotykat nemusis ves si spojeny sam zo sebou
ale u ostatnych sa ich musis drzat pokial udrzujes to kuzlo
aspon u nas je to tak
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne » 15. 6. 2004, 09:14

No když jsme hrali podle 2. edice, tak jsme se na tom dohodli.
1) Někdy to bylo na dohled, kouzelník prostě musel mít cíl kouzla stále pod dohledem.
2) Když jsme ono kouzlo použili zase po dlouhé době, objevil se další způsob (Blbá pamět) - kouzlo fungovalo do vzdálenosti účinnost či padlé úspěchy na seslání krát magie, takže kouzelník s magii 6 a třeba účinností šest kouzla mohl stát a cíl by neviditelný jen do 36 m od něj. Tohle bylo jen naše osobní rozhodnutí - oficiálně nevim

Podle sr3..
"Indirect illusion spells (nepřímá šalebná zaklínadla)
Tato zaklínadla manipulují s energii, aby vytvářela iluzionární obrazy nebo zvuky. Tyto zaklínadla musí být seslána okolo osoby či přes území (magie v metrech), které je ve výhledu sesílatele. Všem těmto zaklínadlům se odolává pomocí inteligence.

Tak si myslim, že to musíš mít v dohledu a buď obklopíš postavu či předmět a nebo oblast v m = hodnocení magie - bez silového ohniska, pokud nějaké kouzelník má (pouze v SR3)

B@rT

Příspěvek od B@rT » 16. 6. 2004, 15:50

Shadowman píše:no ide o to ze v pravidlach pise ze nemozes VYUZIVAT ine kuzlo ked chces kuzlit vynimocne kuzlo a ked je v zamku vyuzivas ho :think:

no a s tym smradom som to myslel tak ze ked vyuzivas ine kuzlo a smrad funguje pokial ho udrzuje takze vyuziva ine kuzlo nemoze kuzlit fireball

no a ece jedna vec moze to byt tym ze na vynimocne kuzlo potrebujes viac energie a uz ked vyuzivas ine (aj ked v zamku) tak okolo teba je uz menej energie pretoze uz tam je ine kuzlo :think:

my sme to spravili tak ze nemozes pouzivat pr kuzleni zamky ale ked na teba niekto zakuzl napr ten smrad tak mozes kuzlit :>;o) O-) :-)=
...asi by si si mal este raz zistit, ako to v nasej skupine hrame :!:

V knihe nieje napisane VYuzivat. Je pravda, ze vacsina textu v knihe je nejednoznacna a da sa pochopit rozne a navyse vsetko zalezi na dohode. Je tam, ze kuzlo musi byt samostatne udrzovane, comu zamok vyhovuje, pretoze on udrziava kuzlo sam, a ze kuzelnik nesmie vdanom okamihu pouzit ine kuzlo. Ibaze o kuzlo v zamku sa stara zamok, kuzelnik sa mu vobec nevenuje [okrem aktivacie a deaktivacie].

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 22. 6. 2004, 13:06

2zapo no ked si bol v prahe tak sme sa presne o tomto bavli a mal by si si poradne prectat pravidla z knihy lebo presne tam je to VYUZIVAT

takze to ako to hrame my my to vlstne nehrame njak lebo jaksi to ostalo na mrtvom bode ale zatial sme sa dohodli tak ze ked kuzlis vynimocne nemozes mat aktivovany zamok
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 13:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

K/O dovednosti

Příspěvek od MaxiDag » 9. 8. 2004, 14:21

Ahoj
nemá někdo představu nebo neví přesně jak se postupuje u opravy nějakého zařízení?
Příklad: poškozená sonda, poškození V(7 štverců), kolik bude stát oprava? Jak dlouho to bude trvat? Jsou součástky normálně k dostání?

vím že je to na GeMovy, ale chtěl bych vědět jastli to někdo nějak řešil a jak :think:

PS: hrajem podle dvojek

Zdraví Dag :D

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 13:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Odklad akcí

Příspěvek od MaxiDag » 9. 8. 2004, 14:46

Ahoj
odložení akcí je mi docela jasné. Jen mě zajímá jestli mohu reagovat při odložené akci na nic. Respektivě reagovat prostě na jistý okamžik.

příklad:
mám odloženou akci a je konec kola... akce se přenáší do dalšího kola. Na začátku kola se rozhodnu reagovat na nic v fazi 22. nikdo ještě nejel a ani v 22 nejede.


No nic nejí nejvhodnější výraz tak třeba reakce na časový okamžik. :lol:

Mohu takto postupovat? Připadá mi v pořádku, aby ten kdo čeká, mohl reagovat kdy se mu zachce. Ale v pravidelch to uvedené není. Co vy na to? :wink:
zdraví Dag

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 13:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Rvačka a střelba

Příspěvek od MaxiDag » 9. 8. 2004, 19:00

Ahoj

tak další věc týkající se pravidel a to rvačky.

Jak se bude postupovat, pokud v předešlé fází na maníka někdo zaútočil rvačkou a amník teď chce strílet zbraní na dálku? Podle mě nejde počítat jako by normálně střílel a jeho cíl před ním jen tak stojí!
jsou dvě možnosti alespoň tu mě napadají:
1. bud se použije dovednost střelby se zbraní a poškození se počítá jako má zbraň (třeba, těžká pistole 9M).
2. nebo se to prostě nedá použít.. vezměte si že někdo kdo stojí před vámi po dás bude chtít vystřelit máte docela šanci mu tu zbraň odklonit a tak...

Další věcí je že (a souvisí to s předešlým), a to že se na rvačku dají použít jakékoliv bojové dovednosti. Tak to alespoň říkají pravidla SRvII. na začátku rvačky je napsáno u bodu 1. Proveďte útočníkův test že počet kostek je určen hodnocením bojové dovednosti útočníka. To samé je u obránce. Bojové dovednosti jsou nejen boj se/beze zbraně ale také výbušniny a kanony netací zbraně atd... tak jak to tedy je má v tom někdo jasno? Jak to řešíte vy?

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 17071
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson » 10. 8. 2004, 08:17

Pokud jde o opravy, osobně bych dal za úplně rozbitou sondu součástky v poloviční ceně, při nižším poškození úměrně méně. Výpočet času je uveden v pravidlech, osobně bych dal tolik dní, kolik čtverců poškození má.

Reakce - lze reagovat na situaci, nelze reagovat když nikdo nic nedělá. Takže nejdřív musí někdo jednat a až poté lze vyhlásit svou reakci.

Při boji na blízkou se používají jen dovednosti boje na blízko, rvačka, nože, hole, atd. Když chce někdo střílet, má postih a musí vyhrát boj, jinak se automaticky netrefil. A je jedno, zda střílí na člověka ve rvačce nebo někoho jiného, jen při střelbě mimo musí Gm zvážit, zda si ho vůbec mohl všimnout.

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mucho » 10. 8. 2004, 11:42

Chces suciastky? Chod na vrakovisko.... Tam by si nieco mohol Najst...
Nieste jediny raneri v meste... A niekto to tam urcite odnesie... Pozri kde najdes lepsie suciastky ako tam... Hoc-jaky typec ktory najde taketo veci tak to odnasa na vrakovisko....
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

Reakcia

Příspěvek od Mucho » 10. 8. 2004, 11:45

Co sa tyka reakcie tak sa mi zda ze v pravidlach je to tak vysvetlene ze Odlozenu akciu mozes vyuzit do konca Fazy... Taze V novej faze nemozes robit dve akcie... Ani ist skor ako sa nieco vobec stane...
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Uživatelský avatar
Mucho
Příspěvky: 62
Registrován: 9. 8. 2004, 10:08
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

Bitka

Příspěvek od Mucho » 10. 8. 2004, 11:52

No takze... Ked niekto vytiehne strelnu zbran v bitke tak moze strielat ale podla pravidel... Straca jednu jednoduchu akciu za to, ze tu zbran taha a navyse dostava modifikator +1 za pohyb... cize vystreli len raz... Automat vobec nevystreli....... :D

Ak sa ten typec so zbranou bude branit tak sa brani svojou dovednostou boj so zbranou... Ak ju ovsem ma...
Niekedy je menej viac ako viac... Pripadne cim dalej tym dalej.... diky...

Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host