Jak je to v pravidlech - co zbylo

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Mac
Příspěvky: 103
Registrován: 3. 3. 2004, 14:48
Bydliště: praha

Příspěvek od Mac » 27. 5. 2004, 08:45

Uff :8oO ja te puvodne pochopil tak, ze jsem se spatne vyjadril v prispevku z [25.5.04 9:46], ale tam neni o esenci a bodyindexu ani slovo.
Pro jistotu jsem do nej vlozil citace na ktere reaguji...

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 28. 5. 2004, 11:13

OneIceOne píše:Hmm přirozeným biowarem asi myslíš kultivovaný bioware...zaplatit znamená co ??? Třeba že rozpočítaš kolik objemově má ruka z celkového těla a vytuníš to z ceny biowaru...Musim se podívat do toho M and M, sna dtam budou něco psát...
nie nemyslel som kulitvovany
existuju 3 typy bioware
ztrata BI ztrata Magie Cena
Standardny x1 x1 x1
Kultivovaný x0.75 x0.5 x4
Prirozený x0.5 x0.2 x10 +500000¥
prirodzeny ma tu vyhodu ze je implantovany do DNA a tym padom sam vzdy dorastie a tych 500 000 pri prirodzenom je za nanitov ktory to spravia tam uz ta neotvaraju a preto nemusis po operacii ostavat v nemocnici (okrem operaci mozgu) :) ale za doktora platis normalne + si samozrejme hadzes ci nedodrbe operaciu

a cena je podla waru aky ma nejak to urci rozumne ked to ma iba na rukach a nohach (napriklad vylepsenie svalov) tak to vydel 4mi tu cenu co platil on a mas to

a chcem sa opytat ci nemate niekto pravidla pre legalnost ku zbraniam a waru alebo aspon vysvetlenie tych znaciek napr. P4-L a pod
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Mac
Příspěvky: 103
Registrován: 3. 3. 2004, 14:48
Bydliště: praha

Příspěvek od Mac » 28. 5. 2004, 13:29

Shadowman píše:existuju 3 typy bioware
ztrata BI ztrata Magie Cena
Standardny x1 x1 x1
Kultivovaný x0.75 x0.5 x4
Prirozený x0.5 x0.2 x10 +500000¥
Nejake HouseRules ? :8oO
Shadowman píše:a chcem sa opytat ci nemate niekto pravidla pre legalnost ku zbraniam a waru alebo aspon vysvetlenie tych znaciek napr. P4-L a pod
To je snad v zakladnich pravidlech ne? :>;o)

Uživatelský avatar
Pete
Příspěvky: 81
Registrován: 14. 9. 2003, 12:52
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pete » 28. 5. 2004, 18:44

Nejen že je to v základních pravidlech, ale dokonce pravidla pro legálnost přeložil OneIceOne do češtiny. Najdeš to u nás na Run of Shadows v sekci SR3.
Rozhovor Jerry Queena a Alexe Parkera:
Jerry: "Slyším vodu. Buďto budeš ve vaně, nebo meješ nádobí?"
Alex: "Jsem ve vaně a meju si nádobíčko..."

http://www.europack.cz

Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne » 29. 5. 2004, 07:28

???? Situace ????
Já normálním zrakem nevid¨ím cíl, ale 100% je tak, kde si myslim. Chci vrhnout manipulační útočné kouzlo..., přehodim na astrální vnímání a tím úž můj cíl vidím. (teď nechci řešit viditelnost v astrálu)

Ptám se: Pokud mám astrální vnímání a vidím cíl, mohu na něj seslat, z této pozice fyzické zaklínadlo. četl jsem, že v astrálním prostoru jdou sesílat pouze manová zaklínadla...???

Uživatelský avatar
Mac
Příspěvky: 103
Registrován: 3. 3. 2004, 14:48
Bydliště: praha

Příspěvek od Mac » 29. 5. 2004, 11:16

OneIceOne píše:???? Situace ????
Já normálním zrakem nevid¨ím cíl, ale 100% je tak, kde si myslim. Chci vrhnout manipulační útočné kouzlo..., přehodim na astrální vnímání a tím úž můj cíl vidím. (teď nechci řešit viditelnost v astrálu)

Ptám se: Pokud mám astrální vnímání a vidím cíl, mohu na něj seslat, z této pozice fyzické zaklínadlo. četl jsem, že v astrálním prostoru jdou sesílat pouze manová zaklínadla...???
Pri astralnim vnimani muzes seslat i fyzicke kouzlo (vlastne se z tebe stava docasne dualni bytost). Omezeni na manova kouzla se tyka astralni projekce.

Typicky, neni problem zakouzlit Flamethrower na nekoho kdo je kryty neviditelnosti...

PS: odpovedel sis vlastne sam, nejsi pouze v astralnim prostoru - pri vnimani jsi zaroven v astralnim i fyzickem svete, muzes tedy fyzicky utocit do fyzickeho sveta...

Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne » 29. 5. 2004, 14:38

ok ok, tak jsme to hrali dobře - :clap:

B@rT

Příspěvek od B@rT » 29. 5. 2004, 16:04

OneIceOne píše:???? Situace ????
Já normálním zrakem nevid¨ím cíl, ale 100% je tak, kde si myslim. Chci vrhnout manipulační útočné kouzlo..., přehodim na astrální vnímání a tím úž můj cíl vidím. (teď nechci řešit viditelnost v astrálu)

Ptám se: Pokud mám astrální vnímání a vidím cíl, mohu na něj seslat, z této pozice fyzické zaklínadlo. četl jsem, že v astrálním prostoru jdou sesílat pouze manová zaklínadla...???
Ano mozes.
Ale trochu by som ta tu poopravil, pretoze v astrale [astralna projekcia] mozes kuzlit aj manove aj fyzicke zaklinadla. Jedine, ktore nemozes pouzivat v astrale su manipulacne zaklinadla. :naughty:

Heh :eyecrazy: dolho somtu nebol, odkedy su tu tyto smilici? :clap: :think: :doh: :naughty: :kiss:

Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne » 31. 5. 2004, 20:05

Jak by mohl jít rychle sesadit či rozložit samopal, když má postava K/o dovednost na tuto zbraň a případně by si připlatila, aby byla zbraň nějak lépe rozložitelná, případně, jak by jste řešili utajitelnost rozložené zbraně. :doh:

Uživatelský avatar
Mac
Příspěvky: 103
Registrován: 3. 3. 2004, 14:48
Bydliště: praha

Příspěvek od Mac » 1. 6. 2004, 08:54

OneIceOne píše:Jak by mohl jít rychle sesadit či rozložit samopal, když má postava K/o dovednost na tuto zbraň a případně by si připlatila, aby byla zbraň nějak lépe rozložitelná, případně, jak by jste řešili utajitelnost rozložené zbraně. :doh:
V SR3 je sniperka Ranger Arms SM3, jejiz slozeni trva 3 bojova kola. Nasazeni tlumice je tusim 1 komplexni akce. Rozumne by bylo kazde zbrani prisoudit vlastni cas, dle konstrukce...

Utajitelnost bych resil opet dle konstrukce citem :wink:
Zalezi na tom jak "lepe rozlozitelna" je, hlaven treba nerozlozis, caseless zbrane jsou na tom obecne hure, atd. Tezko zlepsis utajitelnost o vice nez -2, obvykle spise jen -1.

Uživatelský avatar
Pete
Příspěvky: 81
Registrován: 14. 9. 2003, 12:52
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pete » 2. 6. 2004, 10:07

Mac píše: Pri astralnim vnimani muzes seslat i fyzicke kouzlo (vlastne se z tebe stava docasne dualni bytost). Omezeni na manova kouzla se tyka astralni projekce.

Typicky, neni problem zakouzlit Flamethrower na nekoho kdo je kryty neviditelnosti...

PS: odpovedel sis vlastne sam, nejsi pouze v astralnim prostoru - pri vnimani jsi zaroven v astralnim i fyzickem svete, muzes tedy fyzicky utocit do fyzickeho sveta...
Já bych to shrnul:

1. když máš astrální vnímání, můžeš sesílat zaklínadla
a) do fyzického světa jak fyzická tak manová
b) do astrální roviny jen manová
Duální bytosti (projektující kouzelník, duch) jsou přítomny v obou prostorech (buď přirozeně nebo nějakým způsobem chtějí) nebo mohou být přítomny jen v jednom (opět podle okolností). Pak si musíš vybrat, jakou cestou a) nebo b) zvolíš.

2. když máš astrální projekci, můžeš sesílat jen manový kouzla
a jen na někoho, kdo je přítomen v astrálu (i duálně).
Rozhovor Jerry Queena a Alexe Parkera:
Jerry: "Slyším vodu. Buďto budeš ve vaně, nebo meješ nádobí?"
Alex: "Jsem ve vaně a meju si nádobíčko..."

http://www.europack.cz

B@rT

Příspěvek od B@rT » 2. 6. 2004, 15:17

No neviem, ale v pravidlách SR2 je napísané, že v astrálnom priestore je možné zosielať aj fyzické aj manové kuzla. Nejdú zosielať len manipulačné. Rozdiel mezdi fyzickým a manovým je zhruba v tom, že keď priestorové manové kuzlo zakúzliš na niečo, čo má spojenie s astrálom (napr. kúzelník so zámkom :)), tak to schytá len on, narozdiel od fyzických, pri ktorých do dostanú aj ty, čo su v dohľade a v dosahu kúzla.

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 6. 6. 2004, 12:36

jj ukazkovym prkladom je ked ma mag v astrale aktivovany zamok a ty mu do neho zakuzlis fireball a cela skupinka co je v polomere 6 metrov od zamku to schyta :>;o) O-) :-)=
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne » 8. 6. 2004, 21:33

Jak použít bojoý smysl???

Řešili jsme případ, kdy adept s bojovým smyslem šlapl na minu. Jak ho má upozornit bojový smysl.
Je lepší říci hrači, že cití, že mu hrozí nebezpečí či mu dát například test reakce do kterého si může přidat bojové rezervy díky bojovému smyslu. Co si o tom myslíte????

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 13. 6. 2004, 10:11

pokal viem bojovy zmysel nerobi inic ne len pridava kocky k bojovym rezervam
to co ty hovoris ze upozorni adepta sa vola siesty zmysel a tam s hod GM tam su urcene cielove cisla :>;o) O-) :-)=


ale mam taku brutal otazku kazdy kuzelnik moze mat vynimocne kuzlo (uroven sa zvys o 2 ale odliv je ako bez toho) no ale v knihe je napisane ze pokial pouzivas toto kuzlo nemozes VYUZIVAT ine kuzlo
takze to znamena ze nemozem pouzivat ani kuzlo v zamku lebo ho vlastne vyuzivam
ale zas napriklad kamarat je zraloci samamn a jedine bojove kuzlo ma fireball a ma ho vynimocne ale co ked na neho niekto z nepriatelov zakuzli napr smrad uz vyuziva ine kuzlo takze ho nemoze zakuzlit takze ako to riesite vy? :think:
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host