Karma, věc hrdinů či odpad na dohazování kravin?

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman »

no normalne zbrane cca take ako my...

pistole,samopaly.... sem tam niekto s brokovnicou... s tazkymi zbanami velmi malo ale aj to sa obcas stava...

no ale vacsina je v ramci normy takze sa to v pohode da.... obcas niekto umrie ale to je vacsinou po chybe daneho cloveka ale aj to sa stava...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Uživatelský avatar
Shadowalker
Příspěvky: 26
Registrován: 26. 2. 2006, 16:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowalker »

Shadowman píše:2shadowalker no u vas je to 10 minut u nas tak 10 sekund ;o)

my hrame tak ze za kazde kolo(3 sekundy) dostavas dalsiu kocku zranenia a umieras ked mas viac nadmierneho poskodenia ako je tvoje telo..

normalny clovek s telom 3 moze dostat 3 nadmierne a potom umrie...

pri 7 kockach zranenia si vyradeny z boja a akurat si zbieras svoje vnutornosti...

my to hrame dost drsne co sa tyka tohto a nemozem povedat zeby postavy umierali nejak brutalne casto...

my hrame s rozumom a vacsinou to rozchodime a ked je proti nam super na ktoreho vieme ze nemame ani vo vacsom pocte a s lepsi equipom tak tam proste nejdeme...

ale samozrejme bez karmy by sme pri tomto systeme umierali o dost castejsie....

ale za karmu nemusis len kupovat uspechy (za ktore stracas karmu nastalo)...mozes si zobrat aj kocky z karmy (maximalne vyska dovednosti) a tato karma sa ti normalne obnovi tak ako ked opakujes hod...

U nás je to (a podle pravidel) je to tak že další čtverec dostáváš za počet kol který je rovný Tvýmu tělu.10 minut je silně přehnaný-to jsem napsal špatně.

Myslim že my hrajeme taky dost tvrdě a postavy potom logicky umíraj...
Nám byla karma taky odepřená teprve nedávno,ale snad se to trochu zmírní... :-)=
Uživatelský avatar
Shadowalker
Příspěvky: 26
Registrován: 26. 2. 2006, 16:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowalker »

Shadowman píše:nemusis ho hned vyliecit...

staci ked mu das derm a ono ho to stabilizuje... dojde docwagon a ty ho daju dokopy....

ale samozrejme kuzlit bez karmy je hlupost... niekedy sa to da ale v potrebnych situaciach je karma strasne potrebna...

Ale náš svět je právě přísnej v tom že když postava nemá OIČ,tak jí Doc'Wagon nepomůže.Nehledě k tomu že v Nový Praze ani neexistuje.

Moje postava je šaman-neumí používat dermy...No a v toj je právě ten rozdíl.Já jako hráč to vim,ale jako postava určitě ne...

Kouzlení bez karmy proti 11=neúspěch.
Uživatelský avatar
Shadowalker
Příspěvky: 26
Registrován: 26. 2. 2006, 16:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowalker »

MaxiDag píše:
Tuk-Enek píše:Ad 1 - MaxiDag a jiní: SR NENI a NEMÁ bejt setting milýho světa. Je to svět dost drsnej a občas v něm prostě někdo umře. Je to smutný, ale SR neni Matrix a runneři nejsou Neo, aby uhybali kulkám. To, jestli je někdo dostane občas nezáleží na jejich schopnostech, ale na schopnostech jejich protivníků. Tak to prostě JE a pokud postavy nebudou ve skutečném ohrožení (hráči poznají, že GM nenechal někoho zemřít, i když měl...) tak začnou dělat věci, který by nedělali...
No musíš to brát tak že pokud někdo hraje jednou za 1,5 měsíce a po 1/2 roce teda 2-3 hraních mu zase umře postava tak se mu to asi nebude líbit...
hráli bychom-li tak dvakrát týdně nebo alespoň jednou tak by se snad o nějaké drsnosti a "realitě" dalo hovořit.. ale v takévé situaci je hra směřována spíše na závavu... :) Ale jinde to asi mohou dělat jinak..

To se u nás přesně stává a nemám pocit že by se to někomu moc hnusilo...
Holt svět je tvrdej a s nikym se nemazlí.
Sosacek
Příspěvky: 25735
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Shadowalker píše:Ale náš svět je právě přísnej v tom že když postava nemá OIČ,tak jí Doc'Wagon nepomůže.Nehledě k tomu že v Nový Praze ani neexistuje.

Moje postava je šaman-neumí používat dermy...No a v toj je právě ten rozdíl.Já jako hráč to vim,ale jako postava určitě ne...

Kouzlení bez karmy proti 11=neúspěch.
Nevim kde jsi prisel na tech 11.

Ale nejlepsi je delat to jako normalni lidi v normalnim svete -- nenechat se zastrelit.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Sosacek
Příspěvky: 25735
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Shadowalker píše:To se u nás přesně stává a nemám pocit že by se to někomu moc hnusilo...
Holt svět je tvrdej a s nikym se nemazlí.
Ach jo. Tyhle dracakisti ...
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Shadowalker
Příspěvky: 26
Registrován: 26. 2. 2006, 16:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowalker »

Sosacek píše:
Shadowalker píše:Ale náš svět je právě přísnej v tom že když postava nemá OIČ,tak jí Doc'Wagon nepomůže.Nehledě k tomu že v Nový Praze ani neexistuje.

Moje postava je šaman-neumí používat dermy...No a v toj je právě ten rozdíl.Já jako hráč to vim,ale jako postava určitě ne...

Kouzlení bez karmy proti 11=neúspěch.
Nevim kde jsi prisel na tech 11.

Ale nejlepsi je delat to jako normalni lidi v normalnim svete -- nenechat se zastrelit.
Je fakt že prostě hrajete jinej svět.Nikdo po sobě nechce nechat střílet,ale to je prostě riziko života že můžeš umřít...

No a kolik úspěchů hodíš proti 11?Ikdyž mám na to 14 kostek,tak to je nic moc...
Uživatelský avatar
Shadowalker
Příspěvky: 26
Registrován: 26. 2. 2006, 16:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowalker »

Sosacek píše:
Shadowalker píše:To se u nás přesně stává a nemám pocit že by se to někomu moc hnusilo...
Holt svět je tvrdej a s nikym se nemazlí.
Ach jo. Tyhle dracakisti ...
Za chyby se platí...
Sosacek
Příspěvky: 25735
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

chyba a smula jsou rozdilny veci.

pokud ovsem nepovazujes za chybu nepodvadet $D
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman »

2shadowalker... nevie pouzivat derm?

sak tam je pri tom aj navod... polozit na srdce pacienta a stlacit to jedno tlacitko o tam je...

tak isto ako lekarnicku... ma biotechnologiu 3 tazke ty tam zadas na display strelna rada prava ruka a to je vsetko...

a dog wagon je nelegalna organizacia (respektive je legalna ale nevydava informacie o pacientoch....)
a nevedie ani zaznamy zeby si tam niekedy bol...
je to nemocnica pre runerov a podobnu haved....
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Uživatelský avatar
Shadowalker
Příspěvky: 26
Registrován: 26. 2. 2006, 16:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowalker »

Shadowman píše:2shadowalker... nevie pouzivat derm?

sak tam je pri tom aj navod... polozit na srdce pacienta a stlacit to jedno tlacitko o tam je...

tak isto ako lekarnicku... ma biotechnologiu 3 tazke ty tam zadas na display strelna rada prava ruka a to je vsetko...

a dog wagon je nelegalna organizacia (respektive je legalna ale nevydava informacie o pacientoch....)
a nevedie ani zaznamy zeby si tam niekedy bol...
je to nemocnica pre runerov a podobnu haved....

Bohužel se mi nepodařilo vysvětlit Ti že náš svět je jinej.Prostě tvrdej.
Moje postava to nikdy nedělala.Neví jak použít derm.Nikdy to nepotřebovala.A než si moje postava (která note bene neumí číst) přečte návod tak ten chlapík co dostal 2xV tak skape...
Uživatelský avatar
sirien
Enfant terrible
Příspěvky: 8896
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sirien »

Poslyšte - všichni. Jeden vstup = jeden příspěvek, ok? Pokud vás pak napadne ještě něco a nikdo po vás ještě nepřispíval, tak klikněte na edit a doplňte to.

Jinak dermy se připlácnou a stisknou. Umí i malý dítě... resp. musíš mít alespoň základní civilizační výchovu, tedy - umíš zapnout počítač = umíš použít derm

Doc´Wagon samozřejmě VEDE záznamy o ošetřeních. To že sou tajné, je věc jiná. Ale ty záznamy existují (minimálně protože vědět, jak jste už byli léčeni, pomáhá občas při dsalší léčbě)

Sosáček: Tak aby jsme Ti nastavili zrcadlo :lol: : Ty snad tvrdíš, že ten, kdo hraje RPG způsobem smála na kostkách = klindě i smrt to hraje špatně? Nebo že někdo, kdo hraje "smůla na kostkách se sama o sobě nepočítá ta závažně" to hraje špatně?
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman »

2shadowalker... je to proste tak ze to vie kazdy...

to je ako keby si nevedel si zalepit naplastou nieco... na zakladnej skole mas kurz"prvej pomoci" a to je v kazdom state ako teraz tak aj o 50 rokov takze pokial nemas historiu ze si nikdy do skoly nechodil tak ze to nevies je blbost....

ale sme uz dost ot...

ad to ze hrate tvrdo je jedna vec ale to ze niektore veci mozno aj zle druha a nato je toto forum aby sa vysvetlili niektore veci a mohli sa hraci poucit...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag »

Shadowalker:
Zranění - čtverec za tělo kol...to je drsný ale to jsou trojky .. my jedem dle e2.
Doc'Wagon - no to že ho nemáte v evropě je divný řekl bych že se najde alternativa.. který toto nahradí... a to protože si to trh žádá a možnosti (technologie) dovoluje. Ale svat si tvoříte samy... takež do toho mi nic.
Dermy - soughlasím se tím co tu bylo řečeno použití dermu je triviální..ale tvoje postava to umět nemusí..ovšem je to světlá vijímka...a pokdu to budou používat ostatní tak se to rychle naučíš... :)
Kouzlení bez karmy proti 11=neúspěch. - no není to zaručené ale je to složtí hodit..a jeden nemusí stačit že :)
Shadowalker píše:
MaxiDag píše: No musíš to brát tak že pokud někdo hraje jednou za 1,5 měsíce a po 1/2 roce teda 2-3 hraních mu zase umře postava tak se mu to asi nebude líbit...
hráli bychom-li tak dvakrát týdně nebo alespoň jednou tak by se snad o nějaké drsnosti a "realitě" dalo hovořit.. ale v takévé situaci je hra směřována spíše na závavu... :) Ale jinde to asi mohou dělat jinak..

To se u nás přesně stává a nemám pocit že by se to někomu moc hnusilo...
Holt svět je tvrdej a s nikym se nemazlí.
no pokud hrajete často tak jsem psal že je to ok...ale asi nemáš tušení jaké je hraní tak 7krát za rok ... kdyby jsi z těch 7 hraní 3krát umřel... myslím že po dvou letech by jsi asi měl nějaké námitky... je to o tom jaké kdo má možnosti...

Hodně času na hraní = realita tvrdého světa
málo času na hraní = realita s mantinely.
Shadowalker píše:To se u nás přesně stává a nemám pocit že by se to někomu moc hnusilo...
Holt svět je tvrdej a s nikym se nemazlí.
Jojo .. přesně když ti umírá postava často, tak asi moc nerozvineš nějakej briskní charakter.. né? To si jako pro každou znova vymyslíš životopis sepíšeš 20 otázek, promyslíš její způsob života a její plány do budoucna? To jako že to budeš dělat každý 2-3 hraní? jen proto aby se hrála hra terá je reálná/tvrdá? NEMOHU SOUHLASIT RPG NENÍ O REALNOSTI, ALE O HRANÍ ROLÍ! v tom vidím já osobně prioritu! to že někomu padne blbě kostka nebo špatně zážil situaci a teď mu hrozí smrt může být vyjímečně zajímavý děj ale bohuižel na chybách ja postavena celí tato hra... a když se některé nebudou tolerovat tak prostě RPG jde do kitiček.
není to jako u hry na compu kde si dam load a jedu dál kde jsem skončil...
Shadowalker píše: Je fakt že prostě hrajete jinej svět.Nikdo po sobě nechce nechat střílet,ale to je prostě riziko života že můžeš umřít...
jj souhalsím že někdo občas umře... nebo může umřít...
Shadowalker píše:Za chyby se platí...
tak jsem si to taky dříve vysvětloval... ale ono jde o to co chceš hrát...
Tuk-Enek píše: Sosáček: Tak aby jsme Ti nastavili zrcadlo : Ty snad tvrdíš, že ten, kdo hraje RPG způsobem smála na kostkách = klindě i smrt to hraje špatně? Nebo že někdo, kdo hraje "smůla na kostkách se sama o sobě nepočítá ta závažně" to hraje špatně?
Já bych se k tomu vyjádřil... jde o to zda máte dost času na to hrát čato nebo ne... a také co vám vyhovuje... ale podle mě je špatné, pokud umře postava jen protože ji na kostkách nepadl žádný úspěch nebo jich měla málo. I když takový granát pod nohama je dost opruz... ovšem kdo ho tam hodil? NCP kterou vede GM a jaký proto měl důvod GM, že chce zabít postavu.. ? Pokdu měl vážný důvod a chce, aby to tak bylo tak prostě umře..ale GM určue kdo čím střílí, kdo co používá, jak kdo vydží..kostky jsou jak jakýsi random ... a nemyslím, že při hraní RPG by měli být kostky, které určují výrazným způsobem děj. ten určuje a řídí GM. A rozhodně bych považoval za špatné když si GM řekne tak a teď máš smůlu a umřeš... :)

doufám že Tek bude spokojen :) Dalo mi to práci :)
Zdraví Dag
Sosacek
Příspěvky: 25735
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Tukan:

Vyzadovat po lidech aby zpetne editovali svoje prispevky je kravina. kdyz mas novej prispevek, napis ho jako novej prispevek. proto se to tlacitko jmenuje novej prispevek, zeano.
Tuk-enek: Mě nevadí, když někdo občas napíše dva příspěvky za sebou. To mě fakt nebere. ALE pokud máš jednoho člověka dvakrát, druhýho třikrát, znovu prvního třikrát a pak třetího dvakrát... tak ta diskuse naboptnává, zvyšuje se počet příspěvků a tedy i stránek a později to odrazuje nevé lidi, aby se k diskusi připojili (to už je dlouhý... tam už určitě kecaj o něčem jinym... to už je po 10ti stránkách určitě spíš soukromá diskuse než tohle...)

je to proto ze novej prispevek je na prvni pohled videt na prehledu, kdezto kdyz nejakej prispevek zmenis, nikdo si toho nemusi vsimnout pokud se k nemu nemu nebude vracet. I u posledniho prispevku v diskusi to tak funguje -- nekdo si ho precte a potom si precte az ten dalsi.

na tu provokaci nebudu reagovat.

Dag:

Pokud jde o kostky, neni az takovej problem naucit se brat je do ruky tak aby ti na nich padaly cisla ktery se daji tezko oznacit za nahodny. Tukan to tak dela porad, ja taky ale mnohem mene zkusene 8) je otazka jestli se tomu da rikat podvadeni, ja to za podvadeni povazuju a reaguju na to tak.

pokude jde o styl kterej se podoba diablu (coz je presnejsi nez rict styl podobnej dracaku, pac dracak se teoreticky da hrat slusne) tak to je otazka toho co se komu libi. ale nejde to michat. kdyz bude GM chcit provozovat diablo hru tak lidi co maji zajem na hrani postav jako skutecnych lidi s prateli, neprateli, emocemi, atd a ne hrani postav jako stroju na zabijeni co vzdycky delaji to co je pro ne nejvyhodnejsi (*) tak maji ti co chteji hrat postavy proste smulu. naopak, GM kterej se chce zabyvat hrou postav bude dost rozmrzelej z toho ze jeho postavy utraci statisice za zbrane ale bydli v lacinym motelu a nemaji zadny pratele protoze "co z toho". Tohle proste nejde kombinovat!

osobne zastavam nazor ze kdyz chce nekdo hrat diablo styl tak si muze doma pustit diablo a neotravovat s tim ostatni, ale delejte si co chcete. nemam touhu nekomu ten styl hrani zakazat a i kdybych chtel, tak na to stejne nemam pravomoce :)

pokud jde o zabijeni postav ... nevim. kdyz te ta parta typu slozi, vokrade a nekde pohodi, tak jit se jim mstit, jit z nich dostat ten dulezitej predmet co slohli a tak dal je mnohem zabavnejsi nez diablovity "te zabili. loadni hru, chci rict udelej si novou postavu."

jinak vec je, ze kdyz bude trestem za kazdy pochybeni smrt, tak to tem hracum brzo zacne byt jedno a zacnou delat kraviny, pac vi ze staci aby se gm jednou blbe vyspal a stejne umrou, tak co? potom vyvstane otazka jestli vubec chteji hrat psotavy a nebo mit porad jednu akorat s jinym jmenem.

no nic. hroznej rant zase :)

(*): to zname, zejo. postavy co spolu nemuzou komunikovat a maji pul vteriny na rozhodnuti prijdou vzdycky s naprosto genialnim taktickym planem a presne si rozdeli nepratele, prestoze o tom dopredu nepremyslely a tezko poznaji kdo na koho strili ... protoze hraci maji cas premyslet nez na ne dojde rada $D
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host