Kreaturky v Seattlu

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7056
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Kreaturky v Seattlu

Příspěvek od Sirien » 22. 2. 2006, 20:50

Oficiální zdroje k 2054:
Počet obyvatel: 3 000 000+
lidé 63%
orkové 19%
elfové 13%
trollové 2%
ostatní 1%

Zaměřme se na to 1% - dohromady to dělá 30 000 bytostí.

Které to u Vás převážně jsou? Přemýšleli jste o tom? mají komunity? žijí na vlastní pěst? oficiálně? v ilegalitě? Jsou aktivní součástí Stínů, nebo se prostě jen někde potloukají? Mají nějaké meeting pointy? Jako v třeba Pratchettovi hospodu Na márách?

___________________________________________

U nás jsou dominující upíři, podle hl. GeMa jich máme asi 500 (ale bylo jich víc... prořídli v menší vlastní válce). Sdružují se v několika vzájemně povětšinou rivalských klanech, ale po té své válce se už moc neprojevují :D)

Kromě toho je tam pár vlkodlaků (tak 400?) žijících ve vzájemně nezávislých smečkách s povětšinou neutrálními vztahy...

Tohle téma mě napadlo, když jsme řešili tahle čísla a mě blesklo hlavou: Co je zač těch zbylých 29 000?
Takže? Nějaké návrhy?
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 13:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kreaturky v Seattlu

Příspěvek od MaxiDag » 22. 2. 2006, 21:12

Řekl bych že dost tam bude ghůlu a nějakejch zombíku :)

jenom pro upřesnění to 1% nemusí vůbec znamenat 30 000 :)
kldině to může být i méně.. 10-15 000 ... ale i tak je toho dost.. také by mě zajímalo co kdo vymyslí :)
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 22. 2. 2006, 23:07

my hrame este aj sotka,minotaura a ogra...

ale inak ghoulovia su najpocetnejsi z tych 1% a je povoleny volny lov na nich...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7056
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 22. 2. 2006, 23:17

Erh... Možná jsem se měl hned v úvodu vyjádřit, že by bylo dobré, kdyby jste v tomto směru uváděli, zda jde o vaše vlastní herní prostředí -> tj. tu prezentujete svou hru, nebo zda čerpáte z oficiálních pramenů (v tom případě kdybyjste uvedli z jakých)...
Moje chyba.. stejně Tě, Shadowmane poprosím, jestli bys tenhle detail editem nedoplnil... Díky
A odpověděl jsi jen na část otázky? Co je to za rasy? Maj nějaký zvyky? Jak žijou? Kde? Sami, nebo v komunitě? ...
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 23. 2. 2006, 12:40

no da sa to hrat ako normalna hracska postava...

nefim ci je to v orginal pramenoch ale my hrame z L&S kastalogu kde to je na konci...

my hrame viac metahumanov (priorita C) ale tyto 3ja su A pretoze je icgh fakt malo...

a skupinku takychto som este nevidel ... hrame skor jednotlivcov ze stretnes nejakeho raz za cas no....

_______Šotek____Trpaslík__Člověk___Elf___Ork___Ogr_Minotaur__Troll
Tělo______–_____+1_______–_______–____+3____+3___+4______+5
Síla______-3____ +2_______–_______–____+2____+4___+3______+4
Rychlost__+2_____-1_______–______+1____–_____–_____–_______-1
Inteligence+1____ –________–_______–____-1_____-2____-1______-2
Síla Vůle___ –____ +1_______–_______–____–______-1____-1______–
Charisma_+1_____–_______–_______+2____-1 ____-1____-2_____-2

Tuk-Enek: EDITED. Upravil jsem tu tabulku
Hm... Fórum moc nepodporuje ani vícenásobné mezery, ani tabulátorové odskoky, tak na to při tvorbě tabulek prosím myslete a používejte podtržítka, ok? Jinak se to totiž nedá moc číst... díky
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 13:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 24. 2. 2006, 10:34

Tak doplním i svoje info.

nečrpal jsem z žádných pramenů je to pouhá intuice a to že se v pravidlech gulové vyskytují u más vedlo k tomu že Ghul a Zombie jsou dost častí. Ovšem jde o lokality kde se nacházíte. zombie najdete jen velice daleko od civilizace na opuštěných částech seatlu. Ghulové se vyskytují tak jedině v Redmondu nebo Puyalupu.

Jako hráčské postavy jsme to zatím nezavedly. A asi ani nezavedem. kdo bych chtěl hrát smradlavého Ghula :)
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne » 24. 2. 2006, 10:35

Taky se připojím do diskuze :wink: V Nové Praze, což je naše náhraška Seattlu žije teď něco okolo 2.500.000 oficiálně. Krom normálních metalidi ze SR3, kde lide mají prioritu E, trpaslíci a orkové D a Trolové a Elfové C jsme je rozšířili o jejich spoluobčasny, z různých částí zeměkoule. Viz. CC 38-43, nebo tady:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Ty se nevyskytují tak často, ale rozšiřují malebnost světa, ty bych započítal do oficiálních zdrojů. Ve městě jsou zastoupeny i dalsí bytosti, ale většinou jsou to zakazané paradruhy. Z nichž asi nejorganizovanější jsou upíři ve dvou hlavních dómech. V Zakázaných oblastech města jsou k nalezení ghulové, kteří se občas seskupují do gangů. Dál se proslýchá se, že ve městě je jakási komunita poskytující ukryt a pomoc né moc četným probuzeným mutantům, jako vlkodlakům a různým odrůdam nakažených zmutovaným virem VLMU.

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 13:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 24. 2. 2006, 11:02

OIO:
o těch dvou domech upírů me to zaujalo... jediné co jsem našel k komunitám upírů je že existují jakési klany .. u toho byl jejich docela obšírný popis. Co mi jen ve stručnosti řekneš k těm domům? je to něco jako klan? rodina? má to nějaké jiché charakteristiky než zmíněné varianty.
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne » 24. 2. 2006, 11:05

Mám něco málo o jednom z dómů sepsáno, existuje ještě druhý, ale teď zatím nebyl herně použitý a jeho tvoření je v začátcích...
Inspirací byla fantasie, film a knížky :roll:

Historie
Historie Domu Bolesti se začala psát na přelomu roku 2053/2054 jednadvacátého století. Vlastně tomu bylo dříve, už v červenu 53 u doktora Dradira Masenyho. Dradir Maseny byl doktor genetiky. Zklamán životem, který mu vzal i to poslední co na něm měl, jeho ženu která zemřela na jednu z nevyléčitelných chorobu 21. století. Poznamenán tímto traumatem, tím že nedokázal porazit krutou nemoc na poli medicíny, propadl podivnému zápalu a šílenství. Odešel ze své práce a vytvořil si sen, chtěl vytvořit svou ženu, navrátit ji do světa živých pomocí genetiky. Díky svým konexím získal včasně potřebné genetické znaky a mozkový kmeny své umírající ženy. Dradir začal chodit a vybírat cíl, který by přetvořil ve svůj sen. Našel ho, byla to prostitutka jménem Valerie, která pracovala v bordelu U červený hrozinky. Dradir se jí rozhodl získat a ve stínech kontaktoval několik běžců, aby mu ji přivedli (viz běh č. 20). Přivedli mu ji. Dál je najal aby dávali pozor, když chtěl uskutečnit svůj plán. Ukradl totiž vybavení ze stínové kliniky, kde pracoval a obával se, že agenti korporace jsou mu na stopě. Také se tak stalo. Lidé ze stínu se snažili, ale nápor zhatil operaci, která měla Valerii proměnit na Dradirovu ženu. V posledním zoufalství mezi troskami sanitky vpíchl Drandir Valerii podivné sérum, které mělo být původně vyvrcholením operace, oživením mrtvého těla prostitutky. Získal ho od tajemného cizince, kterému zachránil život a nepokládal za podstatné uvést jeho ošetření do korporační databáze.
Psalo se 10. září 2053 a doktor Maseny se probudil se z podivného snu, obklopen běžci ze stínů. Cítil se svěží a vedle něho byla postava kterou si přál, jeho milovaná žena s tělem prostitutky Valerie. Oba se stali nemrtvými, kterým lidé říkají upíři. Odměnil lidi ze stínu a ztratil se. Díky vrozené paměti, která se začala projevovat u Valerie se rychle připojila dvojice k stejnému druhu. Lidé točící se okolo klubu Strixx, podivné společnosti poloupírů a jiného zvěrstva. Utíkaly týdny a doktor Maseny přestal být opatrný, porušil obecná pravidla a vydal se ukojit svůj hlad, hlad po krvi co ho hnal do záhuby. Netrvalo dlouho, když v laboratořích Sauricia vyhazoval jeho hlavu jeden ze zřízenců. Masenyho upíří život ukončilo jedno z komand sekty Sauricius, které čistilo jedno z hnízd krvavých orgii. Valerie zůstala sama, získala rychle respekt mezi odpadem díky titulu Dokonalého. Titul Dokonalý byl druhý nejvyšší titul, který mohl upír v této společnosti dosáhnout. Proslýchalo se že tento titul získávají jen ti, co vládnou mocnou nemrtvou magii a jsou následovníci pravého prastarého rodu. Během dvou měsíců se Valerie naučila používat prastarý jazyk upírů a získala přístup do tajné zdevastované knihovny. Taky se seznámila z dalšími čtyřmi, kteří byli již označeni za Dokonalé. Těchto pět s titulem Dokonalý se jednoho dne sešlo a dohodlo, že naplní prastaré proroctví, které vyčetli ze zdevastovaných archivů. Stvoření nového rodu a pozvednutí upíří úrovně, která zde byla před mnoha sty lety. Prvním úkolem bylo oživení Prastarého, který by ustanovil pořádek, oživit vůdce pamatující si svět ještě ve starém obraze. Vše bylo připraveno, aby se na svět vrátil ten co je nazýván Prastarým. Pět Dokonalých opustilo chamraď okolo klubu Strixx a vydalo se vlastním cestou. Přibralo několik obyčejných a loajálních upírů a několik mutantů. Obřad příchodu Prastarého naplánovali na přelom roku 53/54 na starém hradu Kostimlatě, kde byly vhodné magické podmínky. Tam se však zapletli nějakými lidmi, kteří jim však nakonec dobře posloužili. Za cenu zabitých několika obyčejných upírů získali mocné tělo, do kterého se mohl Prastarý převtělit (viz běh č. 33). Duše Prastarého se usídlila v těle orka jménem Ninja (původně hráčská postava Libora), který byl původně fyzickým adeptem. Se zrozením Prastarého začal nový věk. Sestavila se rada z pěti Dokonalých v čele s Prastarým. Byli zničen starý archív v klubu Strixx a zničeny všechny důkazy o jeho existenci. Loajální byli přemístěni, ostatní byli eliminováni díky anonymům lovcům z MERCku či Sauricia. Archív byl uložen do podzemí nového sídla a do počítačů, které nejsou napojeny na celosvětovou síť matrixu. Zdroje pro novou éru byly získány vyzvednutím a zpeněžením starých relikvii a ty byly investovaný, aby zajistily dlouhodobé výnosy. Krev, kterou upíři nutně potřebují je zajišťována pěstováním vlastních lidí v laboratořích pod hlavním sídlem. Nyní panují v komunitě tvrdá pravidla o cti, chovaní, úctě a vměšování se do lidské rasy, které by mohlo mít za následek eliminování rodu. Všichni však ví, že Prastarý již dojde svého času a odebere se na dlouhý spánek, proto ve vedení rady pěti Dokonalých začínají vřít intriky o moc a nástupnictví.

Pět Dokonalých
Dva první jsou bratr a sestra, Yoko Kandashi a Tanaka Kandashi. Yoko byla postavou malá japonka, původně pracující v malé prádelně spolu se svým bratrem Tanakem. Byli to lidé, kteří měli štěstí a dostali se během války do Prahy. Tanaka musel poté narukovat a bojovat proti severním kmenům. Někteří říkali, že se jeho oddíl ztratil a zabloudil hluboko do severních teritorii, byl prohlášen za mrtvého. Realita je však taková, že se jednoho dne objevil před prádelnu a následně se svou nevýraznou ženou zmizeli, jako vítr nad městem. Oba o své minulosti nechtějí mluvit. Důležité však je, že už za svého normálního života byli držiteli prastarého japonského umění, které se v jejich rodině předávalo po generace. Nyní jsou považováni za mistry boje tváři v tvář a v používaní japonských chladných zbraní. Navíc podle upířích kronik oba ze sourozenců kráčí cestou Klauna. Prakticky to znamená vrozené schopnosti v oblasti atletiky a pohyblivosti. Podrobně by se však musel čtenář poradit s prastarými spisy, aby poodhalil více tuto stránku. Nyní řídí bojový výcvik složek Dómu a mají na starost bezpečnost.
Třetím byl Sharwind Greyhound, tajemný zahalený elf o kterém se tvrdí, že je na zemi již mnoho desítek let. Chodí zahalen v černofialové robě s hlubokou kapucí, která nedovoluje pozorovatelům odhalit jeho tvář. Proslýchá se o něm že je strašlivý mág, který vlastní jakousi černou hůlku. Navíc ten, kdo mu pohledné do očí, tak začne z pobláznění zpívat svou vlastní pohřební píseň. Jakou silou je nadána tato postava, nikdo neví. Je ale taky známo, že je moudrý a velice zdrženlivý, ctí odvěké tradice. Jeho původ je ztracen v toku času. Nyní je odpovědný za vedení magického institutu Dómu. Navíc pod jeho vedením byla vztyčena magická bariera Genesis.
Čtvrtým je Shar, syn půlměsíce. Vysoký muž charismatické postavy, vždy elegantně oblečen do Tres-chicu poslední módy. Proslýchá se, že vládne silou empatie a psychologické manipulace. Jeho původ se datuje k roku 1950, do staré Ameriky. Dobové novinové výstřižky z města St.Karolina uvádějí, že na opuštěném lesním statku spáchalo jedné říjnové noci rituální sebevraždu 24 dívek mladších 18 let. Policie uzavřela případ jako nevyšetřený, lidé hovořili o vlivu drog a jakési sekty uctívající satana. Shar vám ale rád řekne, že jeho duše byla uzavřena do jedné hnusné knihy, kterou objevila jedna slečna na své půdě. Zvědavost ji nedovolila a otevřela, o půl roku později bylo nalezeno těch 24 dívek. Shar je velice záludný a chtivý moci, i za cenu vlastního zničení.
Posledním z pěti je Valerie. Původně prostá prostitutka pracující U červené hrozinky.

Genesis
Obytný komplex sloužící jako sídlo Dómu. Jedna se o rozlehlý, moderní mrakodrap rozkládající se na Malé straně v Nerudově ulici. I přes svou modernost zapadá do staré architektury Malé strany, která zde postupem doby skoro zanikla. Mnozí si budovu mohou splést s hotelem, ale jedná se o ubytovací komplex a kanceláře kam mají přístup pouze lidé z Dómu. Jedná se jednoznačně o luxusní úroveň, tomu odpovídá zabezpečení i vybavení. Nad úrovní země bydlí zaměstnanci s rodinami, jsou zde kanceláře, obchodní i zábavní středisko. Je to prostě řečeno korporační pasáž. Genesis je chráněna krom odpovídajících bezpečnostních zařízení i magickou barierou s hodnocením 12, proti astrálním vetřelcům. Podzemí Genesis je zajímavější. Základy jsou kvalitně budovány se zachovaným napojením na staré podzemí Prahy. V podzemí je několik pater, které jsou rozděleny na několik sekcí.
Je zde genetické oddělení, kde Dóm pěstuje své loajální zaměstnance a vojáky. To je propojené s prostorem, kde jsou umístěny stroje vyrábějící lidskou krev z lidských klonů, a tak se Dóm zásobuje zdrojem této důležité tekutiny. Další častí je archiv, kde jsou k nalezeni staré papírové knihy psané v různých světových jazycích, ale hlavně latinou a starým upířím jazykem. Jsou zde taky počítače, které nejsou napojeny přímo na matrix, které obsahují důležité informace o Dómu a jsou v nich taky částečně digitálně převedeny staré knihy. Počítače obsahují taky překladový klíč ze starého upířího jazyka. Je zde ukrytá kobka, kde jsou relikvie a pohřebiště. Zde také odpočívá často Prastarý, když je unaven okolním světem.

Loajální
Tímto titulem jsou označováni všichni, kdo slouží Dómu a nemají vyššího postavení. Jen málo z nich má ponětí o Dómu a jeho smyslu. 99% lidi pracujících v Genesis si myslí, že pracuje pro úspěšnou korporaci, která se o ně stará, dává jim práci a taky je pohřbí. Žijí v klasickém korporačním snu. Proto se Dóm nemusí obávat uniku informací z tohoto zdroje. Dóm si pěstuje i vlastní bezpečnostní složky, elitní vojáci mají navíc zabudované hlavové čipy, které dovolují při neposlušnosti převzít kontrolu nad jejich akcemi.

Maska Dómu
Dóm se obecně skrývá pod propracovanou zástěrkou nově vzniklé korporace Genesis. Ta vznikla v červenci 2054. Zabývá se vývojem medikamentů, díky nímž se dostala na vysoký post mezi korporacemi. Přesněji řečeno vyvinula lék proti jedné z mutací způsobené Goblinizací, který výhodně prodala. Tento krok jí také dovolil umístění agentů do různých nepřátelských frakcí, jako je například Sauricius. V dnešní době se prezentuje ve vývoji dalších lékařských preparátů a výzkumem v genetickém inženýrství.

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 24. 2. 2006, 11:45

niektore tie rasy su dost preboostle a cisto powerplayerske podla mna

napriklad

Menehune(Dwarf),Oni(Ork),Satyr(ork)

maju velmi brutal vyhody dost robene na powerplay podla mna...
hlavne ten dwarf nema ziadnu nevyhodu to je trosku masaker....
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne » 24. 2. 2006, 12:07

Shadowman píše:niektore tie rasy su dost preboostle a cisto powerplayerske podla mna

napriklad

Menehune(Dwarf),Oni(Ork),Satyr(ork)

maju velmi brutal vyhody dost robene na powerplay podla mna...
hlavne ten dwarf nema ziadnu nevyhodu to je trosku masaker....
Bezpochyby někteří z nich jsou lepší. Záleží vždy na předemluvě s GM. Například pokud někdo hraje Satyra je dopředu upozorně na rasové předsudky lidi a orků. Orci totiž Satyry nesnáší kvuli kopytu a rohům, lidé je kvůli tomu pomluvají a řadí je k orkům. Rohy a kopyto jsou trochu víc, než normální ork. Tudíž nejsou občas vpouštěni do podniků a někteří je dokonce považují za zakázaný poradruh. Navíc řízení dopravnch prostředků atd. záleží na GM jak uchopí reakce okolí. Satyr u nás hrál zatím jen jeden, hráč ho přestal hrát asi po dvou bězích, kvůli tomu že je netečné prostředí. Ale nejvíc jsem si užli zabavy, když jeden mág prohlásil, že s kozou neměl smlouvu a že s ním nebude pracovat. Podobně trpí například i Cyklop. Ty trpaslíci jsou zas poměrně charaterově vytíženi, což vychází z místa jejich narození. Jsou to děti země, nenávidí technologie a mají jaké si tradice spjate s magii. Většinou spojené se šamanistickou tradicí, která sama o sobě je dost herně těžká a tak jsou spíš pro zkušenější hráče, a pokud má nějaký hráč o 2 vyšší nějakou vlastnost, ale na druhou stranu se při hraní velice bavíte, pak to není problém podle mého. Jak říkam, jdeo uchopení světa a přístupu gm.

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 24. 2. 2006, 12:23

to ale nic nemeni na tom ze neexistuju vynimky a ze si nemozes spravit aj streeta takehoto...
staci trosku porozmyslat nad pozadim a myslim ze nic nie je problem obkecat...

ale aj tak mne sa najlepsie hraje za cloveka/orka....
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 13:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 24. 2. 2006, 12:58

Shadowman píše:to ale nic nemeni na tom ze neexistuju vynimky a ze si nemozes spravit aj streeta takehoto...
staci trosku porozmyslat nad pozadim a myslim ze nic nie je problem obkecat...

ale aj tak mne sa najlepsie hraje za cloveka/orka....
Máš pravdu někteří hráči se snaží obkecat a ukecat kde co... což považuji, ale za nekvalitu jejcih hraní RPG... protože popravdě ukecat s dá skoro všechno ale otázkou je zda je to reálné a zda se zrovna neopoužívají argumenty subjektivní a omezené na konkrétní situaci.
Dlouho jsem společně ve skupině tímto syndromem trpěly... no snad se nám to daří co nejvíc omezovat. :)

Já zase osobně hraji nejraději za Elfa.. :) a magiky :)
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 13:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 24. 2. 2006, 13:08

OIO: souhlasím jeto v GM.
..ale méně zkušení hráči a GM s tím mají velký problém... Ale pokdu k tomu něco načtou, popřemýšlí a proberou to tak se myslím dá hrát cokoliv..
Myslím, že by se měli držet pravidla, že tvorové kteří jsou nějak výrazně vylepšení či zvýhodněni, by měl hrát člověk co to umí a také by měl mít i omezení v možnostech co dělat nebo jak se na něj dívá svět... sice to nezní nějak logicky, ale je to hlavně pro vyrovnanost hraní .. postava která by pak měla nějaké výhody, by se mohla rychle vymknout kontrole a stalo by se zní monstrum, které by převišovalo ostaní... a ostatní by to mohlo nudit.. že on vyřeší všechno za ně... a nebo zase nepřátelé jsou adekvátní k němu a ostaní umírají jak hrušky.... :)
Zdraví Dag

Sosacek
Příspěvky: 20609
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Příspěvek od Sosacek » 24. 2. 2006, 14:44

MaxiDag píše:Máš pravdu někteří hráči se snaží obkecat a ukecat kde co... což považuji, ale za nekvalitu jejcih hraní RPG... protože popravdě ukecat s dá skoro všechno ale otázkou je zda je to reálné a zda se zrovna neopoužívají argumenty subjektivní a omezené na konkrétní situaci.
Dlouho jsem společně ve skupině tímto syndromem trpěly... no snad se nám to daří co nejvíc omezovat. :)

Já zase osobně hraji nejraději za Elfa.. :) a magiky :)
to znamena ze kdyz chci hrat postavu ktera je vyjimecna tak jsem spatnej hrac?
1605: Anonymous member attempts to hack into British Parliament using only gunpowder.

Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host