Iniciativa (a její alternativy)

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 13:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 25. 2. 2006, 14:53

Shadowman píše:mas ludi s iniciativou 41,25 a 15 prve kolo ide podla 3ky 41,25,15 ale druhe uz podla 2ky 31,21 (ide ten prvy) a az potom ide s 15 potom ide zas ten prvy s 11 a potom naraz obaja v 5ke a potom este raz v 1 ke
toto mě docela zmátlo... :) mluví se tam o kolech.. .:)

A další věcí bylo že jsem se asi přehlédl a za B dal C a pak myslel že dle Shadowmana jede C dvakrát i s iniciativou 8 :). Jinak to bylo pochopitelný... myslím že už to všichni chápou :)
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 25. 2. 2006, 20:45

A(46)B(21)C(12)d(5)

podla mna ide ABCD

dalej A(36)A(26)A(16)B(11)A(6)C(2)B(1)

neviem ale nevidim ziaden rozdiel medzi tebou a mnou navrhovany system....
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 13:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 26. 2. 2006, 21:26

Shadowman píše:A(46)B(21)C(12)d(5)

podla mna ide ABCD

dalej A(36)A(26)A(16)B(11)A(6)C(2)B(1)

neviem ale nevidim ziaden rozdiel medzi tebou a mnou navrhovany system....
Chápu to zprávně to je na Teka.Ne? já jen abych se zase neztratil :)
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 27. 2. 2006, 12:35

jop maxi je to na teka ;o)
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7056
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 27. 2. 2006, 22:56

Shadowman: Tak teď se ztrácim prozměnu já... měl jsem dojem, že odjedeš první kolečko a pak jedeš podle dvojek. Zjevně jsem se splet (viz mé příklady), takže sorry...
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Sosacek
Příspěvky: 20615
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Příspěvek od Sosacek » 27. 2. 2006, 23:09

Tuk-Enek píše:Každý kolo se hází NOVÁ iniciativa. VŽDYCKY se hází nová iniciativa na začátku nového kola.

[...]

Průběh jednoho kola:
1) Každý si hodí iniciativu, pro příklad čtyři lidi - A 46, B 21, C 12 a D 5
2) Každý má na kolo maximálně tolik akcí, kolik je jeho iniciativa:10, zaokrouhleno nahoru, u nás má tedy A k dispozici až 5 akcí, B 3 akce, C 2 akce a D akci jednu
3) Každý provede jednu akci, PRÁVÌ JEDNU akci, jak by řekla moje matikářka , a to v pořadí daném iniciativou, v našem případě tedy A, pak B, pak C a pak D.

[...]

Shrnutí příkladu výše, čistě pořadí bez keců:
Iniciativa: A 46, B 21, C 12, a D 5
Pořadí a počet provedených akcí: 1xA, 1xB, 1xC, 1xD, 4xA, 2xB, 1xC

[...]

ShdrII: 5xA, 3xB, 2xC a až úplně nakonec 1xD
ShdrIII: 1xA, 1xB, 1xC, 1xD, 1xA, 1xB, 1xC, 1xA, 1xB, 2xA
Moje varianta: 3xA (inic 46, 36 a 26), pak 1xB (21), pak 1XA (16), 1xC (12), 1xB (11), 1xA (6), 1xD (5), 1xC (2) a 1xB (1)

[...]

zajímavý kompromis "reality" a hratelnosti

[...]

1xA, 1xB, 1xC, 1xD a pak vždy po jedné akci: A (inic 36), znovu A (26), pak ještě jednou A (16), B (11), A (6), C (2) a B (1). D už ne, protože po odečtení 10 není v kladné iniciativě...
Tenhle systém zachovává dobrou míru reality
Panove to nemyslite vazne. To je RPG nebo cviceni v matematice? :8oO jako vazne. mozna byste se tomu divili, ale jsou herni systemy ktere iniciativu vubec nemaji a pritom funguji vice nez dobre.
1605: Anonymous member attempts to hack into British Parliament using only gunpowder.

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 27. 2. 2006, 23:32

sos a? sr je podla mna dost jednoduchy...

ono to takto mozno vyzera zlozito ale staci si to raz vyskusat a je to uplne jednoduche...

2tuk no podla 2jek pokial viem ides dovtedy pokial nema niekto iny vyssiu iniciativu ako ty takze to je podla 2jek....
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7056
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 27. 2. 2006, 23:55

hahaha... heheh... teď na to koukám...
A byl jsem tak trochu mimo... sorry za dezinformace...
Podle SR 2 se jede tak, že začíná ten s nejvyšší inic a pak se jede po bojovejch fázích dolu a máš právo jednat v každý desátý po svý první.
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 28. 2. 2006, 11:36

coz ale nemeni nic na tom ze sa zhodneme ze tento system iniciativy sa javi ako dobry kompromis kde si kazdy zahra ale nerusi to reflexy atd...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7056
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 6. 3. 2006, 21:32

v "Jak je to v pravidlech" zaznělo:
ARFINDAL no my hrajem podle iniciativy z trojek, protoze nerozi, ze ti nejrychlejsi vsechny zmasakrujou a ti pomali mezitim tupe koukaj na to, jaxi ti rychli hazou s GeMem.

ONE ICE ONE: Právě to je ono, lae asi žádnej lepší systém nebude....

MAC: Nevim, jaky bys chtel "lepsi system", ale nase skupina se take identifikuje s trojkovymi pravidly. Dulezite je vyhlasovat akce od nejpomalejsiho a jednat od nejrychlejsiho, to stale zarucuje rychlym postavam znacne vyhody...

ONE ICE ONE: No jasně mi jsme pravě experimentovali i s tím, že jsme hlasili akce pouze při schodné fázi - stávalo, že jsme boj hráli 70% celkového času na hraní hry nezbyl skoro žádný čas...zas nám to nepřipadalo tak hrozný, když někdo na 36 chtěl vědět, co dělá týpek na 5...no budu si to muset zase celý přečíst ... si dám maturitu z pravidel...
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host