Jak hrajete astrální vnímání?

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Jak hrajete astrální vnímání?

Příspěvek od MaxiDag » 20. 2. 2006, 12:32

Chci se zeptat jak hrajete (dle 2e) astrální vnímání!

protože se mi to zdá dost nepoužitelné ....
Magik co je ve vnímání má tak malou iniciativu, že pokud se objeví někdo v astrále tak má iniciativu předním a tak na něj jednou, dvakrát zaútočí. (vnímajícímu se neobnovují rezervy takže je na tom dost blbě)...

Jedinou použitelnou věcí je, že vnímající bude mít odpoženou akci a tak se mu může podařit utéct.

Jak stím pracujete vy? a vašihráči, popřípadě nějaké příklady které ukáží jak se to dá nebo nedá využívat... :)
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 20. 2. 2006, 17:39

my hrame boj z 3E takze kazdy ide raz a nove kolo atd takze aj ked ma iniciativu neviem aku tak ide len raz....
ma to svoje vyhody aj nevyhody...

astralne vnimanie je obrovska vyhoda nepriklad v tme alebo hocikde pretoze okamzite vies ci je to clovek,lev alebo hocico ine
mas modifikator vzdy +2 coz je ale smiesne v uplnej tme atd...

vies hned zistit ci je niekto magicky aktivny a nemusis ist do astralu... co ma za ware (ked ma) atd...

ma to strasne vela vyuzitia... ale je to aj obmedzene samozrejme...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 20. 2. 2006, 18:20

no u nás jsme se na boji, jak je uveden v 3e nedohodly, byl jsem sám kdo chtěl ten souboj dělat takto... líbí se mi to víc než co je v 2e. Ovšem chraje někdo dle 2e a řešil astrální vnímání kontra projekci? Má někdo najěké zajímavý postup, pravidlo, vysvětlení, použití?
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7217
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 20. 2. 2006, 20:37

Dag: Mě se jen tak nezbavíš :lol:
Pokud Tě chápu správně, nezdá se ti brutální převaha iniciativy čistě astrálních vs pouze vnímajících.
Začni tim, že si uvědomíš, co co je - Bytosti čistě v astrálu jsou nehmotné, pohybují se ohromnou rychlostí a reagují bez fyzických omezení svého těla, rychlostí blízkou nebo rovnou rychlosti myšlenky
Bytosti vnímající (využívající astrální vnímání/duální bytosti) jsou bytosti setrvávající ve svých fyzických tělech, jsou odkázáni na svá těla, na "omezení" jejich fyzické nervové soustavy (popřípadě wareová vylepšení).
Dalo by se to přirovnat k deckerům a želvám (uživatelům obyčejných klávesnic a monitorů) v Matrixu - želva si také může prolhlížet všechna data, ale rychlost její reakce (tedy klikání myší nebo psaní na klávesnici) se nikdy nevyrovná rychlosti deckerů, kteří přepisují zdrojové kódy pouhým pomyšlením na jejich novou sekvenci...

Pomalost pouze vnímajících je úmyslná a zcela logická - jsou to bytosti vězněné fyzickými těly a jejich omezeními, bez volnosti dávané nehmotným, na fyzičnu nezávislým, bytím.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 20. 2. 2006, 20:47

Tuku:
ale mě nevadí že to tak je, jen chci vědět jak to kdo řeší.. jde o to že pokdu tak bude jednat hráč tak by byl na místě mrtvý, bude li tak jednat NCP tak taky... spíše mi šlo o to jestli to někdo používá u NCP .. a když ano tak proč.. :)
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7217
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 20. 2. 2006, 20:57

Dag: Jo tak.. No, já tim chtěl vlastně říct, jak to řešíme, nebo spíš neřešíme, my...

Důvody, proč používat vnímání:
Okamžitě poznáte magicky aktivní, takže se takhle vyplatí prohlédnout každého, s kým se setkáte pracovně nebo za "podezřelých okolností"
Okamžitě poznáte stav Essence, ware, zrdavotní stav a momentální emocionální rozpoložení toho, s kým se setkáte
Je to velice efektivní náhrada nokto a termovize naráz, navíc poskytuje víc informací než jen je zdravý/mrtvý/má horečku
Umožňuje komunikovat s nezjevenými/nematerializovanými duchy, aniž by se vaše tělo povalovalo opodál (rozdíl mezi telepatií a vnímáním je as ijako mezi osobním setkáním a mobilem)
Máte k dispozici zároveň VŠECHNY astrální a VŠECHNY fyzické smysly
spoustu věcí (prolamování bariér, lámání trvalých kouzel apod) lze prováděět srovnatelně efektnivně a nemusíte přitom nechávat své tělo válet v kanále napospas krysám (přinejlepším)
Z civilních by to mohly být třeba četba poezie, dopisu (ne mailu) od milenky (kromě zážitku se dá poznat i upřímnost dopisu...), sledování tridea nebo živé hudby... narozdíl od astrální projekce si tohle všechno můžete dopřát ve všech rovinách...
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 20. 2. 2006, 21:09

Tuk-Enek píše:Dag: Jo tak.. No, já tim chtěl vlastně říct, jak to řešíme, nebo spíš neřešíme, my...

Důvody, proč používat vnímání:
Okamžitě poznáte magicky aktivní, takže se takhle vyplatí prohlédnout každého, s kým se setkáte pracovně nebo za "podezřelých okolností"
Okamžitě poznáte stav Essence, ware, zrdavotní stav a momentální emocionální rozpoložení toho, s kým se setkáte
Je to velice efektivní náhrada nokto a termovize naráz, navíc poskytuje víc informací než jen je zdravý/mrtvý/má horečku
Umožňuje komunikovat s nezjevenými/nematerializovanými duchy, aniž by se vaše tělo povalovalo opodál (rozdíl mezi telepatií a vnímáním je as ijako mezi osobním setkáním a mobilem)
Máte k dispozici zároveň VŠECHNY astrální a VŠECHNY fyzické smysly
spoustu věcí (prolamování bariér, lámání trvalých kouzel apod) lze prováděět srovnatelně efektnivně a nemusíte přitom nechávat své tělo válet v kanále napospas krysám (přinejlepším)
Z civilních by to mohly být třeba četba poezie, dopisu (ne mailu) od milenky (kromě zážitku se dá poznat i upřímnost dopisu...), sledování tridea nebo živé hudby... narozdíl od astrální projekce si tohle všechno můžete dopřát ve všech rovinách...
jj to je mi jasné ale když:
si někoho prohlídneš a on má astrální doprovod tak tě může usmažt.. nebo se ejdná o podezřelou situaci a bude li tu nějaký magik tak ti dá blesk a máš vyděláno.. v případě že máš aktivní ohniska tak tě smahne přes něho a máš to ještě horší...
V případě napadení vnímajícího kouzelníka je na tom fakt blbě.. pokdu použijete mechanismus iniciativy v SR3 tak se tomu asi dá vyhnout..

Chtěl bych se k tomu zeptat, jaké má tento mechanismus co je v 3e nevýhody.. co je na něm vůči 2e zase nevýhodné...
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7217
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 20. 2. 2006, 21:24

Dag: Máš namysli pásma (sloupce) iniciativy? Je mi známa jen jediná nevýhoda a to ta, že i postava s kurevsky mnohonásobně vyšší iniciativou (např. upír-áda s iniciativou 45 oproti někomu nezrychlenýmu s 8) nemůže jednat vícekrát předtím, než něco udělá tento mortál, i když by ho podle své rychlosti stihl rozsekat třikrát, než by si ten vůbec uvědomil, co se vlastně děje... Jenže zase Ti aspoň nikdo nemůže provést čtyři akce jako první a na další nic nezbude (s Tukanem jsem to, než jsme přešli na sloupce, dělal často). Kompromis by mohl být, že první jede nejrychlejší jednu akci a pak si odečte 10. Po něm další, dokud se nedostaneš k jeho nový iniciativě (původní -10), kdy si odjede znovu jednu akci a znovu odečte deset... takže ten upír výše by jel čtyřikrát před tim mortálem s 8, ale jen dvakrát před někým, kdo by měl např. 24 (další své dvě akce by s ním jel na střídačku a až pak by přišel na řadu ten s 8). No... nevim... Jak chceš.

Nic v SR není bez rizika. vnímání, víš-li, k čemu všemu je možné jej využít, je mocná výhoda, tak se jí nesnaž ještě víc zvýhodnit tím, že škrtneš její nevýhody.
Nikdo tě neodsmahne JEN protože si ho prohlídneš z astrálu. Pokud ano, stejně Tě odsmahnout chtěl, tak to máš aspoň za sebou :D
Ano, v podezřelé situaci Tě sice může nějakej projektlej magik odsmahnout... na druhou stranu, stejně tak tě poté, co vyjdeš z hospody, může sejmout snajpr nebo zdánlivě náhodný kolemjdoucí. Tohle jsou Stíny, pokud se Ti to nelíbí, měl jsi zůstat v pohodlnym zajetí pitomejch corpů :-)= .
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 20. 2. 2006, 22:08

Tuk-Enek píše:Nic v SR není bez rizika. vnímání, víš-li, k čemu všemu je možné jej využít, je mocná výhoda, tak se jí nesnaž ještě víc zvýhodnit tím, že škrtneš její nevýhody.
Nikdo tě neodsmahne JEN protože si ho prohlídneš z astrálu. Pokud ano, stejně Tě odsmahnout chtěl, tak to máš aspoň za sebou :D
Ano, v podezřelé situaci Tě sice může nějakej projektlej magik odsmahnout... na druhou stranu, stejně tak tě poté, co vyjdeš z hospody, může sejmout snajpr nebo zdánlivě náhodný kolemjdoucí. Tohle jsou Stíny, pokud se Ti to nelíbí, měl jsi zůstat v pohodlnym zajetí pitomejch corpů :-)= .
já neřeším zrušení pravidla :) Ale jen vhodné a nevhodné popužití GM :)
Rozhodně bych nezvýhodňoval magiky :) a škrtnutí by ja také nezvýhodnilo. ale to je jiná věc. jj je mi jasné ale kouzla ohniska jsou v astrálu hmatatelné... takže když si na nebezpečné schůzce
-zapneš ohnisko
-máš seslané kouzlo
-přivoleného elementála
-nebo jsi ve vnámání....

Tak se to může hezky poďelat.. (na tvůj účet)... nechtěl bych vnímání zakazovat ani povolovat jen jsem polemizoval nad tím kdy a za jakých okolností se daná věc může vymstít ... protože třeba náš kouzelník když uvidí někoho vnímat.. .. z týmu kterej chcou napadnout tak ho sesmahne... (to mi ale už připomíní válečnou zonu).. on to udělá protože si dobře uvědomuje v jaké je výhodě.... :) a že tak oslabí tým který je proti nám... :) Ale..
Problém je že v astrále není něco jako "vypadni odsaď teď je ten astrální prostor můj" nebo "máš poslední šanci vypadni odsaď nebo tě oddělím navěky od tvého těla"..

Zajímá mě zda ten někdo jedná? Zda tak jedná aspoň některý GM... nebo je to čistý nesmysl.. a Teku nejde mi o obecné pojetí věci, ale o konkrétní otázku "Jednáte tak někdy?". Musím tě trochu obeznámit s tím, že pravidla (2e + grimoar docela znám) takže docela vím jak to asi má být podle pravidel a zda je či není ok, aby tě někdo jen tak usmahl, bych taky neřešil.. je to o situaci :)
Me zajímá zda je GM či hráč v takové situace prostě jen chrlič blesku .. nebo i vyjednává.. i když by ho to mohlo ohrozit nebo ztratí výhodu (protože druhý se také projektuje - nebo přestane vnímat... ). :)
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7217
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 20. 2. 2006, 22:35

Dag: Nemusíš to "Teku" ztučňovat, nebylo to napomenutí, jen taková... žádost. :D
Ber to takhle - postavy si neustále budují pověst. Pokud si vybudují pověst někoho, kdo hnedka smaží a nevyjednává, budou k nim nepřítelé přistupovat stejně - proč se snažit, když stejěn nevyjednávají? - a hráči můžou brzo zjistit, že přežít ve Stínech, kde s nimi nikdo nezkouší nejdřív vyjednávat, protože ví, že to je zbytečný, může bejt DOST těžký...

Souboj v astrálu neprobíhá tak, že by si proti sobě magici stoupli jak na divokym západě a začali metat blesk za bleskem, dokud by oba stáli.
Soupeře, který je magicky zdatnější, je možné napadnout "fyzicky".
Astrál není vzduchoprázdno, je možné se schovávat, vyčkávat v zákrytu, vykukovat a blejskat zpoza stromu...

GM by měl za magiky hrát především reálně. vnímání použít, když by ho použili (ke kontrole při setkání, v náhle zatemněné místnosti...) a naopak jej křečovitě nenutit tam, kde by jej použít váhali (při podezření na jinýho, projektlýho, magika...)
A hlavně by i zde, jako všude jinde, měl pamatovat, že hraje SR a ne DrD. nikdo tu není člen skřetí tlupy bez pudu sebezáchovy.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 22. 2. 2006, 11:57

nechapem preco by mal na cloveka niekto zautocit pokial ma astralne vnimanie...

je to ako keby si ho chcel zabit za to ze na teba pozrie...

astral je normalna vec pre magicky aktivnych a astral urcite nie je prazdny a rozhodne po astrale chodi aj policia...

kazdy si mysli ze proste ked ides po ulici z aktivovanym zamkom nech je na cokolvek tak proste prvy clovek v astrale sa ti ho bude snazit znicit... a to je blbost
magia,astral a magicke veci sa stali za tie roky normalnou sucastou sveta takze nikto ti tam nebude kuzlit po astrale len tak pretoze je tam policia a je to nelegalne...

a to si treba uvedomit ze je to taky isty svet ako normlany akurat pobyt je casovo obmedzeny

k iniciative

sr2 ma vyhodu v tom ze ked mas brutal warovaneho cloveka tak sa to prejavi takze pojde napriklad 3* a potom idu ostatny
sr3 to trosku dost neguje mas ludi s iniciativou 41,25 a 5
ide ten s 41 potom 25 a 5 nova faza 31 15 dalsia faza 21 5 dalsia 11 a dalsia 1 to znamena ze svoju rychlost uplatnis az na konci...
ked uz je ale po vacsinu casu davno koniec ale zase si zahra kazdy...

ja som ale v zasade za taky miesany mechanizmus iniciatyvi nieco medzi sr2 a sr3

mas ludi s iniciativou 41,25 a 15 prve kolo ide podla 3ky 41,25,15 ale druhe uz podla 2ky 31,21 (ide ten prvy) a az potom ide s 15 potom ide zas ten prvy s 11 a potom naraz obaja v 5ke a potom este raz v 1 ke

proste das sancu kazdemu zareagovat ale potom uz musi pocitat ze moze ist dany clovek aj viac krat...
ma to vyhodu ze aj brutal warovany clovek ma vyhodu v tom ist viac krat ale dava to aj ostatnym sancu nieco spravit a nie len tak ich rozsekat...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 22. 2. 2006, 12:39

Shadowman:
No to s tebou nesouhlasím, ale asi jsem neuvedl situaci přesně.. pokud by se jednalo jen o náhodhou situaci tak je jasné že hned někoho nesmahneš...

šlo mi o situaci kdy postavy lezou do astrálu hlavně proto, aby prozkoumali oblast kam chtějí jít fyzicky.. takže to nejprve projdou... to dělá skoro každej... a teď jsem o to, že tam má být nějaký magik... pokdu bude v astrále projektovaný tak je to opruz.. Takhle hlídat je náročné a nedá se to dělat furt...
Takže může vnímat.. což je sice dobrý, ale v případě, že se tam hráčův mág dostane je sním ámen (aspoň jak se u nás stává).
Jen povyleze (+4 za částečný kryt) a vnímající magik je třeba uprostřed místnosti a vnímá.. Protože postavy jdou danou bandu napadnout, tak ho smahne a mají po starostech... tedy od magiků...:)
Je mi jasné že astrál není pustej, ale v baráku kterej patří nějakému gangu, mafii, či korporaci asi nebude čekat policajt... nebo nějakej náhodnej chodec astrálem .. takže to tam vysmažej a je.. :(¨
Setkává se stím někdo? Jak to řeší, a řeší to někdo?


S tímto se mi vynožuje otázka: zda jde nějak zjistit, že zde daný magik byl či zde seslal nějaké kouzlo... je to možné? že by nějaká astrální výprava? nebo něco takového? Astrální stopování je popsáno jen pro hledání majitele přivázaného předměntu.

No s tou iniciativou nic nového... spíše mi šlo o nějaké vychytávky .. vím jak to funguje.. :)
podle trojek jsem nikdy nehrál..takže jsem teoretik :)

Stím tvým mechanismem (2e a e3 společně) jestli to chápu dobře, tak vlastně někdo kdo měl iniciativu 5 jede dvkakrát? dle trojek na začátku a pak ještě nakonici.. ?

Jediné co u nás aplykujem za "fintu" je že při svojí fázi smíš vykouknout zpoza rohu, vystřelit a schovat se. Pokdu nemá někdo odloženo, tak ti nikdo nic neudělá... :) Pokud máš odpoženo, tak na takového týpka zarabuješ, ale on má díky toho šanci střílet po tobě...

Snažím se, aby boj trval déle než jak říkaš ty... (boj kdy je za 1-2 kola povšem jsou opruz)... ale to souvisí se situací... a s tím co mají hráči za zbraně... pokud nosí a mají těžké zbraně, tak to tak stejně zkončí...
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 22. 2. 2006, 17:01

no akonahle on vnima a hocikto vleti dnu vie na to zareagovat ako odlozena akcia...
on caka ze sa nieco moze stat tudiz moze zareagvat...

ale dal by som tam podmienku bud vojde do astralu alebo vypna vnimanie nic ine...

kuzla sa daju vystopovat kedze po kuzlach ostavaju znamky v astrale a kazde kuzlo tak ako zbran ma specificke vlastnosti...
tudiz to che ale detekcne kuzla... ale samozrejme tie su obmedzene ale ked to najdes vela krat tak to mas masoveho vraha a uz astral az taky bezpecny nebude...
proste to chce trochu kreativnosti....

k iniciative nie ten co am 5 pojde len v 5 dalej uz nie
je to tak isto ako to bolo akurat najprv idu vseci aspon raz a az potom sa ide ako podla 2jek takze ides podla iniciativy...

a dlzka boja... no kedze z 90% clovek zabija na jednu ranu tak ten boj trva kratko...vacsinou tak jedno kolo coz su 3 sekundy...
az chces predlzovat boj nerob to cez iniciativu ale inak.. je vela moznosti jednym z nich je znizenie dmg zbrani atd...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7217
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 22. 2. 2006, 18:07

Iniciativa Podle II: A 41, B 25, C 8 Pořadí: A 5x, B 3x, C 1x

Iniciativa Podle III: A 41, B 25, C 8 Pořadí: A, B, C, -- A, B, -- A, B -- A --A

Mnou navrhlá mix II a III: A 41, B 25, C 8 Pořadí: A (41), A (31), B (25), A (21), B (15), A (11), C (8), B (5), A (1)

Shadowmanův mix mi možná nějak ušel... pokud ho chápu dobře tak je to: A 41, B 25, C 8 Pořadí: A 1x, B 1x, C 1x -- A 4x, B 2x ???

Jinak obecně: V astrálu NEJSOU policajti. Některá místa/objekty jsou střeženy spirity nebo najatými mágy, ale žádné "astrální hlídky" ani nic podobného neexistuje. Mágů je málo a z toho mála je jich velmi málo u policie. Jsou rádi, že počtem mágů pokryjí potřeby pátracích skupin (detekce, astrální stopování) a zásahových jednotek (SWAT), navíc je příliš mnoho v astrálu se pohybujících entit, astrál je příliš rozsáhlý a parolování tak malé skupiny by bylo zcela neefektivní plýtvání.

Ano, zaklínadla za sebou zanechávají v astrálu svůj stín se specifickým otiskem svého tvůrce. Něco jako DNA. K pátrání po tomto se používá obyčejné vnímání a možná nějaké iniciační postupy... detekční zaklínadla rozhodně nejsou podmínkou, i když mohou pomoci

A Shadowmane, nevím, jak hrajete u vás, ale SR obecně je velmi, VELMI zrádný svět, kde se občas nedá věřit nikomu, ti šťastnější mohou věřit alespoň sami sobě (heh... mojí postavy se zrovna teď tohle štěstí netýká :lol:), nikdy nevíš, koho jsi naštval a kdo se Ti chce pomstít (třeba za to, žes mu zabil bráchu, což byl nějakej gangster, kterýho si vlastně ani nevybavuješ...). Ne, nikdo Tě nesmahne za to, že se na něj podíváš z astrálu. Ale kdedko kdo Tě chce sejmout Tě sejme, AŽ (KDYŽ) se podíváš do astrálu... Proto je každe magik opatrnej... nebo mrtvej.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7217
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 22. 2. 2006, 18:48

Vytáhnul jsem z tohohle topicu všechny zmíňky o iniciativě a přehodil jsem je do vlastního tématu, takže v otázkách/návrzích/úvahách o iniciativě pokračujte prosím tam
Naposledy upravil(a) Sirien dne 24. 2. 2006, 22:53, celkem upraveno 1 x.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice

Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host