Život postav a jejich možné směry!

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 23. 1. 2006, 17:41

ked sa on nevie rozhodnut.. tak je to na gm mu dat nejaku cestu.. precitat si jeho zivotopis porozpravat sa s nim podrobne o jeho postave a pomoct mu...

ja si nerobim dopodrobna prepracovane postavy... dam im nejaky ciel a pocas tej hry vzdy najdem este nieco co by som chcel a tak si vytvaram stale dalsie a dalsie ciele.. a ked uz ostanu len take bezvyznamne na ktore staci par nuyenov a na konte ich mam vela tak proste odijdem...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 13:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 27. 1. 2006, 08:29

Shadowman píše:ked sa on nevie rozhodnut.. tak je to na gm mu dat nejaku cestu.. precitat si jeho zivotopis porozpravat sa s nim podrobne o jeho postave a pomoct mu...
No jj dík za radu, tak to nějak plánuji, ovšem já chtěl znát nějaké konkrétnosti než mu nabídnu nebo ukážu svoje možnosti .. mohlo by mě to vhodně ovlivnit... těžko se rozhodnout.... ale plánuji několik menších věcí, které se mu mají stát, ovšem nevím zda ho nebudu talčit tam kam on nechce, uvidíme.
Shadowman píše:...... a ked uz ostanu len take bezvyznamne na ktore staci par nuyenov a na konte ich mam vela tak proste odijdem...
To myslíš jako končím s hraním postavy a pořídím si novou?
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 27. 1. 2006, 11:33

MaxiDag píše:To myslíš jako končím s hraním postavy a pořídím si novou?
ano ... nie je zabava (aj ekd obcas je) hrat za postavu s 40+ volnou karmou a niekolko milionmy na ucte ktora ma uz taky super equip a skily a schopnosti na takom stupni ze proste ked tam postavis nieco co jemu ublizi tak to celu skupinku zmasakruje len on to v poho rozchodi...

najvacsia zabava za postavu je ked ma tak 15-20 volnej karmy... vtedy je uplne dobre rozvinuta ma celkom dost penazi a uz aj nieco vydrzi ale este to nie je ten superhrdina ;o)

my takto hrame ze casom postava odijde zo shadowrunu ked pride taka situacia a je to len a len dobre....
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 13:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 27. 1. 2006, 12:53

U nás se sanžíme omezovat karmu a pálení karmy je také už naspadnutí :) (run 4-8 max 10). celovíkendové hraní...

U nás má každý tak 10 B. Volné karmy, víc ne a zachvíli ji budou všichni pálit, protže to se fakt vyplatí :)


no je na GM aby udržoval postavy podobně schopné ..ale 40+ kramy to je už moc... :(
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 11:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman » 27. 1. 2006, 21:49

priemerny run karma 1/5 coz nie je vela ale ani malo a hrame 1-2 krat do tyzdna takze tak no....
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7056
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 29. 1. 2006, 17:04

Dag: ses moc nedověděl, co? Samuraj si může najít vlastní území a o to se pak starat (vyhazovat gangy, co tam nemaj co dělat a tak...), může vytvořit vlastní gang (např. poskládá různý ztracený děti ulice), může se věnovat stejnejm kravinám jako jiný - sbírce váz z dinastie Ming, sbírání brunetek na večírcích, kam nedostal pozvánku ( :lol: )...
Jistě víš, co byla zač postava Tuk-Enek. Taky by klasifikaci samuraje asi vyhovoval, i když já se jí vyhybal. Ten žil jen dvěma věcma - adrenalinem a večírkama, plážovejma párty, mejdanama... celej život pro něj byl jen jeden velkej mejdan.
Občas se mi po něm stejská, teď, když hraju postavu spíš lehce depresivní, zvlášť když se do ní vžiju.
Když si ujasníš, co je vlastně postava zač, myslim jako charakter, osobnost, hned se tohle řeší líp...
Samuraj si může i založit vlastní ilegální organizaci, ať už obyčejnej drogovej gang nebo něco s vyššími cíli (zabít všechny mágy, zlikvidovat drogový dealery, stát se noční můrou bossů Yakuzy...)
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 13:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 30. 1. 2006, 00:02

Shadowman píše:priemerny run karma 1/5 coz nie je vela ale ani malo a hrame 1-2 krat do tyzdna takze tak no....
jj tak to je ok ... pokdu hrajete jeden den tak to tak máme podobný :)

jinak by to rostlo moc rychle. :)
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 13:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 30. 1. 2006, 00:04

2Tuk-Enek:

dík za názor. tento týden se s hráčem máme sejít :) tak snad se nějak vymáčkne a pak se asi budu tázati dále.. pokud nebudu vědět.. přece jen ve dou se to moc probrat nedá.. a zbytek hráčů o tom moc neví :)
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne » 8. 2. 2006, 13:51

Zajímalo by mě, jak je to ve vašich světech s možností učení vyšších hodnocení dovedností. Řekněme že vezmu za příklad 7+. Nechá vás do toho GM jen vrazit karmu, stojí vás to čas, musíte hledat učitele, je to příběhovou záležitostí, třeba otazkou spešl runu?

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 13:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 8. 2. 2006, 14:19

OneIceOne píše:Zajímalo by mě, jak je to ve vašich světech s možností učení vyšších hodnocení dovedností. Řekněme že vezmu za příklad 7+. Nechá vás do toho GM jen vrazit karmu, stojí vás to čas, musíte hledat učitele, je to příběhovou záležitostí, třeba otazkou spešl runu?
u nás tím že jsou rozdílní hráči, tak se to dělá individuálně, jak kdo chce..
Já osobně na všechno dělám kurzi a to i na nižší hodnocení i 1. a trávím čas a investuji peníze učením, studováním, trénigem... :)

Pokdu chce někdo něco na 7+ tak bych to už asi i unás vyžadoval... :) aspoň nějakého učitele.. .) Ale jak říkám je to na dobrovolnosti, protože některé lidinepředěláš... ti co chtějí opravdu hrát tak si na to vymezí čas ..a věnují do toho nějaké peníze :)
Vrámci zjednodušení hry, by se to asi nemuselo dělat vůbec..ale aspoň má postava co dělat když zrovna ten človek vede :)
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7056
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 8. 2. 2006, 17:37

Ono to dost záleží na tom, jak pojmete setting v rámci prostoru, který SR nabízí pro změnu podle vašeho stylu...

Když se držíte při zemi, jako sice runneři nadaný, ale žádná špička, pak by skilly nad 6 měly bejt problém - o něco dražší, spešl učitel...

Pokud to pojmete trochu víc high-class, jako u nás Arfi, pak je to snadný... skilly do 3 se vůbec neřešej - karma a konec. skilly do 6 se vlastně taky moc neřešej, tak nějak nevysloveně předpokládáme, že pokud něco takovýho zvyšujem, tak by sme se tomu měli i trochu věnovat, což obecně platí. A skilly nad 6... se taky nijak extra neřešej. Vyšli jsme z toho, že pokud dete někde nad 6, tak už jste tak dobrý, že vlastně sami opouštíte všechny styly, návody, postupy a vytváříte si svou vlastní, specifickou, cestu, ať už jde o bojová umění, deckování, nebo třeba ježdění s autem.
Skilly nad 6 by měli bjt něco, čemu se věnujete velmi intenzivně, ale na druhou stranu - něco co nepotřebujete a porád nepoužíváte nepoženete za těžkou karmu nad šest, že, takže...
U Tuk-Eneka jsem měl samopaly 9 a kung-fu 10, i když jak jsem psal výše, ono to už asi moc kung-fu nebylo, spíš to byl můj vlastní styl, který se z kung-fu oddělil....
Sethi měla deckování 9... taky tomu odpovídal způsob trávení volného času, kdy z nudy tvořila černý útočný program 12 apod...

Myslím, že nemá cenu moc cenu se s OIO bavit o tom, jak je to s dovednostma u nás nebo podle našeho názoru, pokud OIO neřekne, jakej styl hry má vlastně namysli... nebo jestli ho zajímá, jak to hrajem nebo tak...
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne » 8. 2. 2006, 18:29

Nechávám prostor na volnou debatu na dané téma, kterou se možná budu inspirovat pokud tady někdo něco nadhodí a líbilo by se mi to. Vím že je to hodně o pojetí Gm a hráčů. Náš svět je lowlevlovej, v Nové Praze, postavy se pohybují v prostředí gangu, ale to je jedno. Chtěl jsem se to dozvědět spíš proto, že u nás se to do teď také moc neřešilo a teď jsem ještě s jedním hlavním gm vytvořili jakýsi pravidla.

Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 13:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag » 8. 2. 2006, 20:06

OneIceOne píše:Nechávám prostor na volnou debatu na dané téma, kterou se možná budu inspirovat pokud tady někdo něco nadhodí a líbilo by se mi to. Vím že je to hodně o pojetí Gm a hráčů. Náš svět je lowlevlovej, v Nové Praze, postavy se pohybují v prostředí gangu, ale to je jedno. Chtěl jsem se to dozvědět spíš proto, že u nás se to do teď také moc neřešilo a teď jsem ještě s jedním hlavním gm vytvořili jakýsi pravidla.
Podle mě pravidla pro toto jsou k ničemu... je to jen další složitost.. která moc hře nepřinese.
Pravda mělo by to být spravedlivé.. ale myslím, že se dá dohodnout, každá dovednost je stejně specifiská a tak to bude stějně nějaké zobecnení.. které se občas bude muset obejít :) Stačí mít trochu chytrého GM (chcete li toto hrát) a nějak se dohodnete :) třba i na spešl run, či nějakou vzdělávací kuru v evropě, japonsku nebo kdekoliv je to třeba :)
Zdraví Dag

Uživatelský avatar
Sirien
Pragmatik
Příspěvky: 7056
Registrován: 6. 6. 2004, 17:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirien » 8. 2. 2006, 20:14

OIO: pokud deš tak daleko, že jste v gangu (btw. to je poněkud níž, než klasičtí runneři...), pak by jste se asi měli zamýšlet i nad dovednostmi 6, hodnocení 5 by mělo bejt jen u toho, v čem opravdu vynikáte (čarodějnictví u čistýho mága apod.). Ono šest je už fakt hodně, znamená to dosažení mistrovství. Osm už je hodně kritickej extrém...

Pravidlama bych to moc neřešil. Spolehnul bych se na hráče a počet dodávané karmy(dávat 1-3/run místo 1-5/run...).
Pokud někdo bude chtít hodnocení 5, nebránil bych mu, jen bych se ho zeptal, jestli má opravdu dojem, že je jeho postava v danym směru fakt HODNÌ dobrá a jestli se o to FAKT tak zajímá...
Pokud by chtěl hodnocení 6, pak bych se opravdu zamyslel nad tím, zda
a) má už dostatečně dlouho hodnocení 5 (nikdo se nezlepšuje bleskem)
b)jestli ji aktivně používá, jestli se o ni zajímá (např. se někdy zmíní: a odpoledne du dělat TOHLE)
c) jestli to sedí k charakteru jeho postavy (citlivá deckerka s Wrestlingem... no...)
a pak teprve bych mu to kdyžtak dovolil
S dovednostmi 7+ totéž, ale ještě bych za ně chtěl o 50 - 150% víc karmy...

No... takhle nějak si představuju low-level pod shadowrunem...
Kostka, http://www.d20.cz
- překlady her (DnD, Fate a další)
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí
- skupinové sekce s rozsáhlou podporou
...a mnohé další.

Překlady Fate: Překlad Fate 4e Core, Překlad FAE: Fate Accelerated, DnD 5e: Dungeons and Dragons 5e

Uživatelský avatar
OneIceOne
Příspěvky: 71
Registrován: 3. 3. 2004, 10:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneIceOne » 8. 2. 2006, 21:19

MaxiDag píše:
OneIceOne píše:Nechávám prostor na volnou debatu na dané téma, kterou se možná budu inspirovat pokud tady někdo něco nadhodí a líbilo by se mi to. Vím že je to hodně o pojetí Gm a hráčů. Náš svět je lowlevlovej, v Nové Praze, postavy se pohybují v prostředí gangu, ale to je jedno. Chtěl jsem se to dozvědět spíš proto, že u nás se to do teď také moc neřešilo a teď jsem ještě s jedním hlavním gm vytvořili jakýsi pravidla.
Podle mě pravidla pro toto jsou k ničemu... je to jen další složitost.. která moc hře nepřinese.
Pravda mělo by to být spravedlivé.. ale myslím, že se dá dohodnout, každá dovednost je stejně specifiská a tak to bude stějně nějaké zobecnení.. které se občas bude muset obejít :) Stačí mít trochu chytrého GM (chcete li toto hrát) a nějak se dohodnete :) třba i na spešl run, či nějakou vzdělávací kuru v evropě, japonsku nebo kdekoliv je to třeba :)
Myslím že od tebe je často slyšet tady na foru, že pravidla nejsou potřeba, alepoň myslím že jsi to ty. Zajímalo by mě, kolik pravidel využívate vy? Chápu kam míříš a taky nepařím k lidem, co hledají pravidla v knize a chtěji je udržovat za každou cenu, ale my jsme cca 4 gamemastři na jeden svět a proto se základní principy fungovaní určitých věcí pevně stanovují, už na žádost hráčů, protože pohledy různých gm se na svět malinko liší a tím mohou trpět samy hráči.

Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host