[Shadowrun 4] Zbraně a technologie

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Uživatelský avatar
BasilisK
Příspěvky: 673
Registrován: 28. 8. 2009, 15:51

Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie

Příspěvek od BasilisK » 16. 7. 2010, 09:27

Jerson píše: Vlastně dvě - od běžného zrcadla se laser špatně odráží, takže by to nešlo
ktery napr? ja videl, ze laser se od zrcadla (pokud neni spinave) odrazi docela dost (trefit se takhle je dalsi vec)
, a za druhé, první věc co udělají shadowruneři se zrcadly, když zjistí, že je matou a pracují pro protivníka - rozstřílí je na střepy.
to jo.
Life is just a dream on the way to death.

Dobře už bylo

Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)

Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 13205
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Kontaktovat uživatele:

Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie

Příspěvek od OnGe » 16. 7. 2010, 11:40

Jerson píše:od běžného zrcadla se laser špatně odráží
Ne - odrazi se uplne normalne. Jediny problem nastava s vykonymi lasery a to ten, ze se reflexni vrstva prilis rychle ohreje a spali - a tim padem uz neni reflexni. Presto by to na jeden vystrel melo stacit.
Jerson píše:rozstřílí je na střepy.
Kdyz budu delat zrcadlove bludiste, ve kterem budu chtit likvidovat zmatene protivniky, tak jiste venuji pozornost i tomu, aby byla zrcadla dostatecne odolna (lepene sklo, nebo rovnou lesteny kov). Jinak by takove bludiste nebylo cool, ale pouze hloupe :)
BasilisK píše:...trefit se takhle je dalsi vec
Pokud nebudes strilet od boku, tak to problem neni - kdyz paprsek svetla muze letet od protivika na tvoji sitnici, muze z tve laserove zbrane stejnou cestou letet i na protivnika :)
OnGe tu není, je tu jenom Zuul

Uživatelský avatar
Conlai
Správce rozbitých snů; Moderátor
Příspěvky: 2399
Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie

Příspěvek od Conlai » 18. 7. 2010, 22:38

To ongeho zrcadlové bludiště mi přijde jako super "pulpy" prvek. Dost možná je vykradnu do nějaké pulpové hry ve FATE.Ale to je právě ono: SR pro mě ale spočívá v jiných věcech a jeho padouši netráví čas stavěním zrcadlových bludišť, ale spíš smysluplnějšími činnostmi jako třeba lobbováním nebo budováním konspirací. :wink:

Insolitem vyjmenovaná specifika shadowrunovského laseru jsou možná ok, ale mě osobně laser stále přijde jako rekvizita. Ano, i střelné zbraně jsou rekvizita, ale laser je ze setu kde se natáčel Flash Gordon. Je to ale samozřejmě věc osobních preferencí.

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 11106
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie

Příspěvek od Ecthelion » 5. 8. 2010, 16:05

AMP Technical Services DSR-1
Velmi pěkná bull-pupová odstřelovací puška (používá ji v současnosti GSG 9). Munici to bere ze zadního zásobníku, ten přední je tam připevněn, aby byl po ruce pro rychlou výměnu.

Obrázek

EDIT: A ještě tenhle brouček:

XM25 Individual Airburst Weapon System
Pálí 25 mm granáty, které vybuchují ve vzduchu v těsné blízkosti cíle. Laser změří vzdálenost k cíli a granát (vzdálenost odpočítá podle počtu otáček, které granát ve vzduchu udělal) tak vybuchne v jeho blízkosti a je tak mnohem efektivnější než normální granátomety.

Obrázek
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 19923
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie

Příspěvek od Jerson » 6. 8. 2010, 11:57

Ecthelion píše:XM25 Individual Airburst Weapon System
Pálí 25 mm granáty, které vybuchují ve vzduchu v těsné blízkosti cíle. Laser změří vzdálenost k cíli a granát (vzdálenost odpočítá podle počtu otáček, které granát ve vzduchu udělal) tak vybuchne v jeho blízkosti a je tak mnohem efektivnější než normální granátomety.
"Podle počtu otáček jsi někde vyčetl?" Já zatím vždycky četl/slyšel, že je to normálně časováním, laser změří dráhu, přičte nastavenou vzdálenost (třeba dva metry), naprogramuje projektil a ten po opuštení hlavně vybuchne v předem určený čas letu, ergo v příslušné vzdálenosti. Ne že by to pro účely SR nebylo jedno, ale třeba kouzla manipulující s časem by měla v tomto příapdě vliv, v případě počítání otáček ne.

Uživatelský avatar
Sosacek
Příspěvky: 23463
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie

Příspěvek od Sosacek » 6. 8. 2010, 11:59

V SR kouzla manipulujici s casem nejsou.
"B-but senpai, how can I reappropriate my stolen labor value? uwu"

Návštěvník

Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie

Příspěvek od Návštěvník » 6. 8. 2010, 12:16

strely (granaty) z granatometu ROTUJI???

Uživatelský avatar
Conlai
Správce rozbitých snů; Moderátor
Příspěvky: 2399
Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie

Příspěvek od Conlai » 6. 8. 2010, 18:58

Jerson: Hádám, že to Ecthelion vyčetl na wikipedii, kde se odkazují na NewScientist.
The grenade tracks the distance it has traveled by the number of spiral rotations after it is fired.

Uživatelský avatar
Zmok
Příspěvky: 456
Registrován: 10. 2. 2007, 21:58
Bydliště: Praha

Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie

Příspěvek od Zmok » 7. 8. 2010, 01:32

Ve zbraních se teda moc nevyznám, ale někde jsem četl, že tam je čidlo které měří kolikrát se granát otočí v magnetickém poli země, a tím měří vzdálenost. A spíš mi to přijde jako zmenšená verze těch granátometů co střílí jako kulomet třeba na kilometr, než jako zvětšená verze těch co se přilepují zespoda na M16. U těch asi rotace bude.

Určitě to použiju v nějakém RPG, jako nemilé překvapení pro hráče ;-)
Ale kdyby to používali všichni, asi to zmnění způsob boje, takže krýt se za překážky moc nepomůže a důležité bude zůstat neviděn, vystřelit a rychle se přesunout. Nebo si obléct power armor.

Tak mě napadlo, jestli se podobné zbraně nevyplatí vyvíjet co nejsložitější a aby vyžadovaly neustálý servis, aby se afgáncům v horách blbě používaly a výhoda zůstala na jedné straně.

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 19923
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

[Shadowrun 4] Zbraně a technologie - granátem skrz okno

Příspěvek od Jerson » 7. 8. 2010, 09:09

Zmok píše:Určitě to použiju v nějakém RPG, jako nemilé překvapení pro hráče ;-)
Ale kdyby to používali všichni, asi to zmnění způsob boje, takže krýt se za překážky moc nepomůže a důležité bude zůstat neviděn, vystřelit a rychle se přesunout. Nebo si obléct power armor.
Ono stačí si nad sebe dát nějakou plechovou desku zespoda vyloženou molitanem a mít na sobě nějakou balistickou ochranu- tyhle granáty mají nevýhodu, že se rozprsknou do všech směrů a setrvačnost střepiny směřuje dopředu, takže je to spíše zbraň na zraňování a vyhánění nekrytých lidí, než vyřazení nebo dokonce zabití vybavených vojáků. Na běžného SR samuraje by takový granát byl prakticky k ničemu, kromě toho, když nevíš, odkud na tebe střílí, tak tahle zbraň stejně nepomůže. A ani není třeba dělat ji složitější, v horách ji afghánci stejně nepoužijou, střelivo je drahé, zbraň vyžaduje výcvik a použití je zdlouhavé.

Jen mě tak napadá, že v SR určitě budou existovat granáty s přibližovacím zapalovačem a detekcí živých tvorů nebo alespoň tělesného tepla, které by byly mnohem jednodušší a pohotovější - nic neměříš, nic neodhaduješ ani nenastavuješ - prostě vystřelíš do okna a když se do tří metrů za ním někdo skrývá, tak granát vybuchne v nejbližším bodě trajektorie, možná dokonce směrovým výbuchem, takže cíl schytá většinu střepin a ne jen dvě nebo tři.

Návštěvník

Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie

Příspěvek od Návštěvník » 7. 8. 2010, 09:49

The grenade tracks the distance it has traveled by the number of spiral rotations after it is fired.
(zvyraznene mnou) takhle to dava smysl (a priznam se za me to nenapadlo).
:D

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 11106
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie

Příspěvek od Ecthelion » 9. 8. 2010, 09:55

Conlai píše:Jerson: Hádám, že to Ecthelion vyčetl na wikipedii, kde se odkazují na NewScientist.
Exactly. :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

procházející

Re: [Shadowrun 4] systémový dotaz

Příspěvek od procházející » 14. 8. 2010, 15:42

Zdravím - pokud tu je někdo kdo SR (4) hraje - k čemu je dobré rozlišovat Glitch a Critical Glitch? Příjde mi, že "obyčejný" Glitch je jen takové nudné zdržení.

Uživatelský avatar
BasilisK
Příspěvky: 673
Registrován: 28. 8. 2009, 15:51

Re: [Shadowrun 4] systémový dotaz

Příspěvek od BasilisK » 16. 8. 2010, 17:11

procházející píše:Zdravím - pokud tu je někdo kdo SR (4) hraje - k čemu je dobré rozlišovat Glitch a Critical Glitch? Příjde mi, že "obyčejný" Glitch je jen takové nudné zdržení.
Ve hre jsou normalni Glitch spise drobnosti - "ten plot jsi preskocil, ale rozrhl sis trenky" (vypadla ti pistole, polil ses pivem...)
Crittical Glitch je pak klasicky Epic Fail (dramatic failure...) - "nepreskocil jsi a jeste si se poskrabal o pletivo"
aby toho nebylo malo je tu jeste neuspech - "nepreskocil jsi plot"
a samozrejme uspech a vyjimecny uspech (myslim Critical Success)

snad si to pamatuju dobre.
Jo a myslim, ze "normalni" glitch jsme snad (az na vyjimky) nepouzili.
Life is just a dream on the way to death.

Dobře už bylo

Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)

Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host