[5e] D&D 5e - obecná diskuze
[5e] D&D 5e - obecná diskuze
Anotace v databázi
Seznam produktů pro D&D 5e (moc moc moc)
Hrdinové se vydávají na dobrodružství ve fantasy světě, která jsou plná nástrah, bitev a zapeklitých úkolů. D&D bylo první RPG hrou na trhu a po léta zůstává i hrou nejhranější. Letos oslavilo čtyřicáté výročí své existence vydáním nejnovější generace pravidel. Tato edice vzdává hold bohaté historii této hry a jde o skloubení tradičních herních principů a stylu hry, za použití moderních herních mechanismů. Je méně taktická než předchozí dvě edice a více se zaměřuje na děj, postavy a příběh.
Jak je u D&D zvykem, základní sada se skládá ze tří příruček. Tou hlavní je Player's Handbook, popisující všechna pravidla potřebná ke hře. V Dungeon Master Guide najdete další rady, nástroje a materiály pro Dungeon Mastera (Pána jeskyně). A Monster Manual je sborník nestvůr.
Naposledy upravil(a) ShadoWWW dne 20. 11. 2015, 15:23, celkem upraveno 1 x.
Re: DnD 5E
...a mezitím, v jednom státě na Č, kdesi uprostřed Evropy...
...a o pár kilometrů dál, v jednom státě na S...
Mají Poláci a Maďaři nějaká vlastní RPG?
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: DnD 5E
Jo, Poláci mají kupu, nějaké vyšly i v angličtině. De Profundis je třeba hodně zajímavé, i když to zdaleka není typické RPG. Neuroshima, Wolsung, Dzikie Pola jsou občas vzpomínané. Vyšlo tam i zaklínačovské RPG, ale prý není moc dobré.
O Maďarsku nevím skoro nic, tam je jazyková bariéra silná, ale určitě takovou desítku domácích her vydali.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: DnD 5E
Zdravím pánové,
měl bych dva rychlé dotazy k pravidlům:
1)
Na straně 182 v PHB je tabulka udávající kolik a za jak dlouho postava ujde (dle tempa). Dle pravidel se předpokládá, že postavy jdou 8 hodin denně, proto bych čekal že hodnota kolik ujdou za den bude 8mi násobek toho, co ujdou za hodinu. Neplatí to ovšem pro Rychlé a pomalé tempo. Chápu správně, že autoři zohlednili únavu a při rychlém tempu ujdou postavy trochu méně než 8mi násobek hodinové vzdálenosti a při pomalé chůzi trochu více?
2)
Mám tady dotaz jak vyhodnotit následující střetnutí s tím, kdo je překvapený a rád bych si ověřil svůj úsudek.
a)
Řekněme, že v lese je parta goblinů sbírající nějaké plody. Nijak zvlášť nedávají pozor ani se neskrývají, mají tedy pasivní vnímaní 9. Kolem jde hraničář, který jde rychlým tempem tedy se skrývat nemůže. Pak jednou odhrne větší houští a ejhle goblini i hraničář jsou překvapení.
b)
Stejná situace, jen jeden z goblinů sedí na hlídce. Vylezl na strom a dává pozor. PJ řekne, že ze stromu má dobrý výhled a v případě že by se k němu něco plížilo mu dá výhodu na hod na vnímání. Začne se k nim blížit hraničář, který opět jde rychlým tempem a proto se neskrývá. PJ rozhodne, že hlídající goblin může vidět na 30 sáhů a tak sdělí (kdyby byl) hráči goblina, že 30 sahu od něj jde po lesní pěšině člověk. Ten dá rychle znamení své skupině ať se skryjí. Hraničář poté odhrne houští jako v předešlém případě, ale v tu chvíli na něj přiletí 3 šípy z krátkého luku od připravených goblinů.
c) Řekněme že hraničář se plíží a je tedy pomalým tempem a goblin rovněž nahlásil, že se na stromě zamaskuje a bude nenápadný. Jak se hraničář blíží skupince proběhne hod kdo koho uvidí. Varianty jsou čtyři, pouze hraničář goblina, pouze goblin hraničáře, oba se uvidí navzájem a ani jeden si toho druhého nevšimne. S tím že Hraničář nemůže při pochodu hledat aktivně, proto se bere jen jeho pasivní vnímání (je tomu tak?). Řekněme že se nevidí ani jeden. Hraničář dojde ke zvýše zmíněnému houští, odhrne jej a vidí skupinu goblinů, která si ho nevšimne protože mají pasivní vnímaní nižší než jeho hod na nenápadnost. Kdyby třeba jeden goblin ještě seděl na zemi a řekl že hlídá a kouká se po okolí, mohl by mu PJ dovolit si hodit a přehodit nenápadnost hraničáře tak, aby tento jeden nebyl překvapený, ale všichni zbývající by stejně měli smůlu.
Jeto tak?
Chápu správně, že hod se neopakuje dokud se nezmění podmínky. Tedy teoreticky kdyby v lese seděl na stromě jen jeden goblin a s hraničářem se navzájem neviděli, klidně kolem něj hraničář může kroužit hodinu a oni se neuvidí? Dodoby než třeba goblin řekne že slézá ze stromu?
Díky za odpovědi
//ještě sem doplnil jeden dotaz na základě dotazu jednoho z hráčů.
měl bych dva rychlé dotazy k pravidlům:
1)
Na straně 182 v PHB je tabulka udávající kolik a za jak dlouho postava ujde (dle tempa). Dle pravidel se předpokládá, že postavy jdou 8 hodin denně, proto bych čekal že hodnota kolik ujdou za den bude 8mi násobek toho, co ujdou za hodinu. Neplatí to ovšem pro Rychlé a pomalé tempo. Chápu správně, že autoři zohlednili únavu a při rychlém tempu ujdou postavy trochu méně než 8mi násobek hodinové vzdálenosti a při pomalé chůzi trochu více?
2)
Mám tady dotaz jak vyhodnotit následující střetnutí s tím, kdo je překvapený a rád bych si ověřil svůj úsudek.
a)
Řekněme, že v lese je parta goblinů sbírající nějaké plody. Nijak zvlášť nedávají pozor ani se neskrývají, mají tedy pasivní vnímaní 9. Kolem jde hraničář, který jde rychlým tempem tedy se skrývat nemůže. Pak jednou odhrne větší houští a ejhle goblini i hraničář jsou překvapení.
b)
Stejná situace, jen jeden z goblinů sedí na hlídce. Vylezl na strom a dává pozor. PJ řekne, že ze stromu má dobrý výhled a v případě že by se k němu něco plížilo mu dá výhodu na hod na vnímání. Začne se k nim blížit hraničář, který opět jde rychlým tempem a proto se neskrývá. PJ rozhodne, že hlídající goblin může vidět na 30 sáhů a tak sdělí (kdyby byl) hráči goblina, že 30 sahu od něj jde po lesní pěšině člověk. Ten dá rychle znamení své skupině ať se skryjí. Hraničář poté odhrne houští jako v předešlém případě, ale v tu chvíli na něj přiletí 3 šípy z krátkého luku od připravených goblinů.
c) Řekněme že hraničář se plíží a je tedy pomalým tempem a goblin rovněž nahlásil, že se na stromě zamaskuje a bude nenápadný. Jak se hraničář blíží skupince proběhne hod kdo koho uvidí. Varianty jsou čtyři, pouze hraničář goblina, pouze goblin hraničáře, oba se uvidí navzájem a ani jeden si toho druhého nevšimne. S tím že Hraničář nemůže při pochodu hledat aktivně, proto se bere jen jeho pasivní vnímání (je tomu tak?). Řekněme že se nevidí ani jeden. Hraničář dojde ke zvýše zmíněnému houští, odhrne jej a vidí skupinu goblinů, která si ho nevšimne protože mají pasivní vnímaní nižší než jeho hod na nenápadnost. Kdyby třeba jeden goblin ještě seděl na zemi a řekl že hlídá a kouká se po okolí, mohl by mu PJ dovolit si hodit a přehodit nenápadnost hraničáře tak, aby tento jeden nebyl překvapený, ale všichni zbývající by stejně měli smůlu.
Jeto tak?
Chápu správně, že hod se neopakuje dokud se nezmění podmínky. Tedy teoreticky kdyby v lese seděl na stromě jen jeden goblin a s hraničářem se navzájem neviděli, klidně kolem něj hraničář může kroužit hodinu a oni se neuvidí? Dodoby než třeba goblin řekne že slézá ze stromu?
Díky za odpovědi
//ještě sem doplnil jeden dotaz na základě dotazu jednoho z hráčů.
Naposledy upravil(a) Grunt dne 27. 3. 2018, 13:38, celkem upraveno 2 x.
Re: DnD 5E
Ano, chápeš to správně.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Re: DnD 5E
Pokud družina cestuje na velkou vzdálenost a tedy používá pravidla pro cestování, nekomplikoval bych to.
Při rychlém tempu se nemůže skrývat a má postih -5 k pasivnímu Vnímání, které se pak porovná s pasivní Nenápadností nepřátel (nebo jejich aktivním hodem, pokud jsou na hlídce nebo se skrývají).
Př normálním tempu je to podobné, akorát družina nemá postih -5 k pasivnímu Vnímání.
Při pomalém tempu je to podobné jako při normálním, akorát si družina může aktivně hodin na Nenápadnost. Při více členech v družině bych bral skupinovou nenápadnost, když uspěje aspoň polovina družiny, je nenápadná celá.
Pokud jde družina normálním nebo pomalým tempem, dal bych ji i možnost si hodit na Vnímání (pokud chce, jinak bych vzal pasivku)..
Pokud družina objeví nepřátele, aniž by si ti všimli družiny, nezačínal bych střetnutí hodem na iniciativu, ale dal bych družině možnost jednat, jak chce. Může se rozhodnout nepřátele obejít, překvapit je útokem, nebo i třeba vyjednávat.
Při rychlém tempu se nemůže skrývat a má postih -5 k pasivnímu Vnímání, které se pak porovná s pasivní Nenápadností nepřátel (nebo jejich aktivním hodem, pokud jsou na hlídce nebo se skrývají).
Př normálním tempu je to podobné, akorát družina nemá postih -5 k pasivnímu Vnímání.
Při pomalém tempu je to podobné jako při normálním, akorát si družina může aktivně hodin na Nenápadnost. Při více členech v družině bych bral skupinovou nenápadnost, když uspěje aspoň polovina družiny, je nenápadná celá.
Pokud jde družina normálním nebo pomalým tempem, dal bych ji i možnost si hodit na Vnímání (pokud chce, jinak bych vzal pasivku)..
Pokud družina objeví nepřátele, aniž by si ti všimli družiny, nezačínal bych střetnutí hodem na iniciativu, ale dal bych družině možnost jednat, jak chce. Může se rozhodnout nepřátele obejít, překvapit je útokem, nebo i třeba vyjednávat.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Re: DnD 5E
Zdravím,
měl bych ještě jeden dotaz. Jak řešit učení se jazykům? Co když se nějaká postava bude chtít učit třeba elfsky? Znamená to že si musí vzít danou odbornost Lingvista? To není úplně dobrý způsob. Nebo to jen nějak RP zaobalit? Jako říct hráčí že po 3ch levelch studia že si to může napsat?
Díky.
měl bych ještě jeden dotaz. Jak řešit učení se jazykům? Co když se nějaká postava bude chtít učit třeba elfsky? Znamená to že si musí vzít danou odbornost Lingvista? To není úplně dobrý způsob. Nebo to jen nějak RP zaobalit? Jako říct hráčí že po 3ch levelch studia že si to může napsat?
Díky.
Re: DnD 5E
V Příručce hráče na to jsou oficiální pravidla v části Činnosti v mezidobí > Výcvik na str. 187.
Ale jde o i jednodušeji. Pravidla stanoví, kolik umíš na začátku jazyků (což je obvykle dáno tvou rasou a zázemím). Můžete to brát tak, že to není aktuální počet jazyků, ale maximální počet jazyků, co se postava může naučit a na 1. úrovni jich umí méně. A naučené jazyky si může hráč volit až v průběhu dobrodružství.
Příklad: lidský námořník Bragoš umí obecnou řeč a na svých cestách se časem (někdy na vyšší úrovni) naučí ještě trpasličtinu (člověk dává obecnou řeč + 1 jazyk, námořník žádný jazyk).
Jiný příklad: elfí mudrc Entralin umí obecnou řeč a elfštinu. Na svých cestách (na vyšších úrovních) se naučí ještě hobitštinu a později i dračí řeč (elf dává obecnou řeč + elfštinu, mudrc další 2 jazyky).
Ale v low-fantasy světě inspirovaném středověkými Čechy to může klidně vypadat i takto:
Ještě jiný příklad: Maxmilián vyrůstal na dvoře Rudolfa II. Díky tomu umí dvorní němčinu a díky alchymistům na dvoře svého strýce se naučil i hebrejsky. Když pak vyrazil za dobrodružstvím do světa, došel až do dalekého Brna, kde se díky místním kontaktům naučil i tajemný Hantec tamního undergroundu (člověk dává rodilou řeč + 1 jazyk, šlechtic dává další jazyk).
Ale jde o i jednodušeji. Pravidla stanoví, kolik umíš na začátku jazyků (což je obvykle dáno tvou rasou a zázemím). Můžete to brát tak, že to není aktuální počet jazyků, ale maximální počet jazyků, co se postava může naučit a na 1. úrovni jich umí méně. A naučené jazyky si může hráč volit až v průběhu dobrodružství.
Příklad: lidský námořník Bragoš umí obecnou řeč a na svých cestách se časem (někdy na vyšší úrovni) naučí ještě trpasličtinu (člověk dává obecnou řeč + 1 jazyk, námořník žádný jazyk).
Jiný příklad: elfí mudrc Entralin umí obecnou řeč a elfštinu. Na svých cestách (na vyšších úrovních) se naučí ještě hobitštinu a později i dračí řeč (elf dává obecnou řeč + elfštinu, mudrc další 2 jazyky).
Ale v low-fantasy světě inspirovaném středověkými Čechy to může klidně vypadat i takto:
Ještě jiný příklad: Maxmilián vyrůstal na dvoře Rudolfa II. Díky tomu umí dvorní němčinu a díky alchymistům na dvoře svého strýce se naučil i hebrejsky. Když pak vyrazil za dobrodružstvím do světa, došel až do dalekého Brna, kde se díky místním kontaktům naučil i tajemný Hantec tamního undergroundu (člověk dává rodilou řeč + 1 jazyk, šlechtic dává další jazyk).
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: DnD 5E
V čem ti to přijde tak dobrý?
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Re: DnD 5E
Nová série Critical Role ukazuje, že nahazování vlastností funguje bezvadně.
Mé zkušenosti jsou takové, že když se hráči vyžívají v taktických soubojích na herním plánu, pak je pro skupinu nejlepší generovat vlastnosti nakupováním za body. Když je skupina téměř čistě rolová, pak je nejlepší nahazování, protože ta různorodost poskytuje hodně silné podněty pro hraní rolí. Standardní množina je dobrá pro začátečníky, kteří ještě nemají vyhraněný styl.
Mé zkušenosti jsou takové, že když se hráči vyžívají v taktických soubojích na herním plánu, pak je pro skupinu nejlepší generovat vlastnosti nakupováním za body. Když je skupina téměř čistě rolová, pak je nejlepší nahazování, protože ta různorodost poskytuje hodně silné podněty pro hraní rolí. Standardní množina je dobrá pro začátečníky, kteří ještě nemají vyhraněný styl.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: DnD 5E
No že je to tak extra jednoduchý a přitom dobře udělaný.
Nám nahazování v ADnD 2e přineslo spostu zábavy, teda hlavně ve chvíli, kdy jsme dohráli naše hlavní tažení, kde jsme docela min/maxovali, pže jsme chtěli hustý postavy a pak jsme hráli jen tak za jiný postavy a při nahazování nám padlo tak málo, že jsme měli mágy tak vetchý, že jsme šli tak na dvě rány, a to jsme byli asi tak level 12 a byli jsme jen dva, takže jsme museli hodně vymejšlet, jak všechno udělat a přežít. Ale to bylo ještě v době, kdy v DnD nebyly Koncentráky, takže to byla za 2 mágy zábava.ShadoWWW píše: ↑16. 4. 2018, 13:07 Nová série Critical Role ukazuje, že nahazování vlastností funguje bezvadně.
Mé zkušenosti jsou takové, že když se hráči vyžívají v taktických soubojích na herním plánu, pak je pro skupinu nejlepší generovat vlastnosti nakupováním za body. Když je skupina téměř čistě rolová, pak je nejlepší nahazování, protože ta různorodost poskytuje hodně silné podněty pro hraní rolí. Standardní množina je dobrá pro začátečníky, kteří ještě nemají vyhraněný styl.
Re: DnD 5E
Mně to přijde jako Kouzlem a mečem 5E.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů